Ooh ja zoiets kan natuurlijk ook. Saisai, een frozen thema?quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
kan je iets met een ruimte thema ?
oh misschien iets van POOH?
Olav kan prima hoorquote:Op zondag 18 oktober 2015 19:43 schreef Saisai het volgende:
Hmm maar dan heb je het over iets gedetailleerds, anders zie je niet wat/ wie het precies is. Dut betekent ook dat je extreem veel vakjes nodig hebt. Duur en niet echt te doen. Voor mij nog wel, maar voor de persoon die het in elkaar moet vouwen wordt het kramp krijgen en frustratie to the max.
Ja, dat is vrij gemakkelijk.quote:Op zondag 18 oktober 2015 20:10 schreef Barreltje het volgende:
Een raket of een ster en de maan? Of een aantal planeten? Al weet ik niet hoe makkelijk iets rond wordt..
Testen kan geen kwaad?quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:53 schreef Saisai het volgende:
Olaf maken is in principe gelukt, maar dit krijg je nooit netjes in elkaar, zeker een kind niet.
o dat zou wel handig zijnquote:Op zondag 18 oktober 2015 22:57 schreef Puala het volgende:
Dat snap ikEn anders wacht je toch tot je meer hebt voor iemand? En ik werk ergens deze maand nog bij je in de buurt, dus dan is het wellicht te combineren. Heb ik gelijk ook een gezicht bij de username
Ja hoor, maar op dit moment ben ik (nog) niets nieuws aan het makenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:48 schreef Buurpoes het volgende:
Mag ik mijzelf nog opgeven? Ik ben goed in knutselen en mijn man kan echt goed fotograferen.
Een slapende poes voor in de vensterbank?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:49 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ja hoor, maar op dit moment ben ik (nog) niets nieuws aan het maken
Kan ik anders een model van je kopen? Ik heb nou gewoon zin om er eentje te maken.quote:
Haha, ja dat kan altijd natuurlijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kan ik anders een model van je kopen? Ik heb nou gewoon zin om er eentje te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |