Op mijn mobiel stonden ineens en veel onder elkaar en ik las "wat heb je intens veel kinderen!"quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 08:23 schreef L0t.. het volgende:
Limone gefeliciteerd met jullie zoon!![]()
Heb je ineens gewoon 2 kinderen
Hoe reageerde M?
Veel geluk met z'n vieren!
En jij zorgt voor 2 kinderen. Niets mis meequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 10:07 schreef Dot. het volgende:
Oh, ik heb een schop onder m'n kont nodig. We lopen nog allebei in pyjama terwijl m'n vriend buiten aan het klussen is nadat hij pas om 5 uur thuis was van z'n werk
Ham kaas croissant werkt veel beterquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 10:51 schreef Lamb29 het volgende:
Pfff ook goedemorgen mignonne!
Ik ben do en vr thuis gebleven. Lichte verhoging en vooral giga duizelig ed.
Bloeddruk was net 77/53 dus ik lig weer op de bank met de pootjes hoog. Zijn er behalve de geeikte dropjes, cup A soup en veel water nog meer tips?
Je hebt groot gelijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:30 schreef Estrys het volgende:
Oh ja Mignonne, dat je er om 10 uur al een dag op hebt zitten. Ik heb besloten vandaag mijn fijn zittende trainingsbroek niet uit te trekken. Dus ga ik zo boodschappen doen. Geheel tegen mijn gewoonten in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor aan de cosleepereen luierhouder met doekjes en matje en ook nog een dingetje voor vuilzakjes <3
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:58 schreef mignonne het volgende:
Oeh en mn kast!Mn kast op zolder is klaar yay! Er moeten wel nog deuren in, maar dat is van later belang, dat komt wel. Mogelijk dat ik er tot die tijd iets voor hang, of niet, ik kijk wel
Bij de planken van de legkast komt vanavond nog een tussenschotje, om te voorkomen dat de planken doorhangen. Maar ik ben echt zó blij dat ik straks gewoon alle zooi van de grond op kan ruimen en dat mn zolder/slaapkamer dan een beetje toonbaar is
Dit was je laatste to do ding tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.top <3
En duodutjes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudste is met papa een middagje programmeren. De jongste is heel huilerig. Die ging te laat naar bed en was te vroeg op, dus die slinger ik zo in bed. Wel heel knuffelig is ze ook
ti amo più di ieri ma meno di domani
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:11 schreef Estrys het volgende:
Mooi stofje Bloesem![]()
Mijn moeder was ook weer bezig voor onze superheld
Oooh. TofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudste is met papa een middagje programmeren. De jongste is heel huilerig. Die ging te laat naar bed en was te vroeg op, dus die slinger ik zo in bed. Wel heel knuffelig is ze ook.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Ik duim voor je! Drie maal is scheepsrecht toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:13 schreef Svane het volgende:
Wat spannend, al die laatste to-do's en verlofperiodes! Ik ben zoooo benieuwd hoe verlof is met al een ouder kindje (of meer), zal wel heel anders zijn dan de luilekkerperiode bij kind 1.![]()
En al die mooie zelfgemaakte/moeder-gemaakte spulletjes en kleren! Jaloers!
Hier zit ik nog helemaal aan het begin, maar ik voel me al best een beetje zwanger!Ik ga me na het weekeinde aanmelden bij de verloskundige, hoop nu de eerste afspraak te halen en niet af te moeten zeggen.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:59 schreef Bloesem. het volgende:
Ohhh ik kreeg 'n cadeautje van m'n mamaIn bed je baby verschonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor aan de cosleepereen luierhouder met doekjes en matje en ook nog een dingetje voor vuilzakjes <3
*Gaat op moet-ik-maken-lijstjequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:58 schreef mignonne het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk
Over uurtje komt mn grote kind weer thuis. Ik ben heel benieuwd hoe ze het gehad heeft. Volgens mij is ze naar iets met dieren geweest, zal ze vast leuk vinden <3
Nu ff snel een dweil hier erdoor trekken en de vaatwasser een slinger geven en dan heb ik beneden wel weer genoeg gedaanKan ik vanmiddag lekker met mn duo samen een tuk maken in t grote bed
![]()
Oeh en mn kast!Mn kast op zolder is klaar yay! Er moeten wel nog deuren in, maar dat is van later belang, dat komt wel. Mogelijk dat ik er tot die tijd iets voor hang, of niet, ik kijk wel
Bij de planken van de legkast komt vanavond nog een tussenschotje, om te voorkomen dat de planken doorhangen. Maar ik ben echt zó blij dat ik straks gewoon alle zooi van de grond op kan ruimen en dat mn zolder/slaapkamer dan een beetje toonbaar is
Wauw! Heel mooi en handig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er leuk uit.
Zag dat Limone uit de lijst is verdwenen.Gefeliciteerd!
Hier zijn we ook compleet gok ik zo. Alleen de kamer nog in elkaar gooien. Eventueel nog een commode maar dat is dan puur omdat ik veel te veel ruimte over heb op de baby kamer. Kast zat er al in gebouwd namelijk.
Ben ontzettend verwend voor mijn verjaardag. Van schoonouders en vriend een witte Gazelle Bloom met alles erop en eraan, van mijn pa de babykamer (behang en vloer, verf e.d. wilde ik zelf betalen) en buurvrouw/surrogaatmoeder stond erop dat ze Maxi Cosi betaalde.
Het is niet eens nodig dat we dat allemaal krijgen want daar zijn we vanaf het begin al voor aan het sparen, maarja, zeg er ook geen nee tegen natuurlijk.Wat we niet uit hoeven te geven blijft mooi over voor dingen als zwemles/leuke dingen doen en hopelijk een reis voordat de kleine naar school moet.
#praatkickUitJa wat een verademing zijn die dingen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:17 schreef Zoe_Hart het volgende:
Ik heb mezelf vandaag getrakteerd op een zwangerschapspanty. Dat had ik jaren geleden al moeten doen, dit zit veel fijner dan al die standaard panties![]()
![]()
Mijn buik is echt opgezet, ik vraag me af of ik geen vragen/commentaar ga krijgen komende week...
Iets los aantrekken een optie? Zo'n heerlijke lange slobbertrui i.c.m. je panty en zwarte laarsjes.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2015 20:32:04 ]
Ik ga keihard voor je duimen. En op dat zwanger zijn met een rondlopen: ik be eerlijk. Das echt vermoeiend.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:13 schreef Svane het volgende:
Wat spannend, al die laatste to-do's en verlofperiodes! Ik ben zoooo benieuwd hoe verlof is met al een ouder kindje (of meer), zal wel heel anders zijn dan de luilekkerperiode bij kind 1.![]()
En al die mooie zelfgemaakte/moeder-gemaakte spulletjes en kleren! Jaloers!
Hier zit ik nog helemaal aan het begin, maar ik voel me al best een beetje zwanger!Ik ga me na het weekeinde aanmelden bij de verloskundige, hoop nu de eerste afspraak te halen en niet af te moeten zeggen.
Verhullende kleding kan veel doenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:17 schreef Zoe_Hart het volgende:
Ik heb mezelf vandaag getrakteerd op een zwangerschapspanty. Dat had ik jaren geleden al moeten doen, dit zit veel fijner dan al die standaard panties![]()
![]()
Mijn buik is echt opgezet, ik vraag me af of ik geen vragen/commentaar ga krijgen komende week...
Zie je er tegenop?quote:Op zondag 11 oktober 2015 07:57 schreef Estrys het volgende:
Ik kan nu vooral even niet over het feit dat er nog een bevalling aan vooraf gaat heen kijken
Ik slinger een beetje tussen ja, nee, weet niet inquote:
Een paar vrienden weten wel dat we ermee bezig zijn. En dat vind ik zelf wel fijn, in de aanloop er naartoe had ik daardoor wel vaak iemand om even mee te praten. Alleen nu is het ff lastig om dit nieuws dan niet meteen te delenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:29 schreef onomatopee het volgende:
[..]
Verhullende kleding kan veel doenWordt het wel een beetje verwacht in je omgeving, of is 'men' er niet zo mee bezig? Het viel mij mee hoe (niet) snel het opviel bij anderen (hier ook al snel een opgezette buik), terwijl ik het al erg op vond vallen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
Die twijfel heb ik al met 1 kindje, we hebben het nu met z'n 2en heel leuk, gaat dat straks met z'n 3en ook echt zo leuk worden als we hopen? Nu weet je wat je hebt, straks wordt het afwachten...quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:58 schreef Estrys het volgende:
Dat vind ik juist weleens beangstigend. We hebben twee leuke, gezonde kinderen waarmee we het heel leuk hebben, dat kan nooit nog leuker worden? Waarom gooien we alles op z'n kop? Nou ja het zal erbij horen die twijfel
Jep. Dus wij houden er na deze ook maar mee op.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:17 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Die twijfel heb ik al met 1 kindje, we hebben het nu met z'n 2en heel leuk, gaat dat straks met z'n 3en ook echt zo leuk worden als we hopen? Nu weet je wat je hebt, straks wordt het afwachten...
Maar die twijfel komt dus met elk volgend kindje weer opnieuw?
Check op dat laatste. Ik maak me lately onwijs zorgen om het hele hechtingstuk "want was alquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:30 schreef mignonne het volgende:
Herkenbaar haha![]()
Hoewel ik nu wel weet dat een nieuw kind op zn eigen manier weer net zo leuk wordt. Daar maak ik me niet zoveel zorgen over. Wel is bij mij de 'angst' dat er iets mis gaat of dat je kind ernstig ziek blijkt of whatever veel groter. Bij de eerste heb ik dat gevoel ook wel eens gehad maar dan heb je (ik althans...) echt nog geen idee hoe groot de liefde voor je kind is en hoeveel impact een kind heeft op je leven. Bij de tweede was het idd de angst van kun je een tweede wel net zoveel liefde bieden als je oudste, je eerste is al zo enorm leuk. En benadeel je de oudste dan niet? En nu bij nr 3 heb ik echt zo'n gevoel van omg als het allemaal maar goed gaat rondom bevalling en als ie maar geen enge dingen heeft uit die PKU en als ie maar niet een of t andere extreem zeldzame aandoening heeft en en en bohen daarmee speelt uiteraard ook mee dat ik nu gewoon 'teveel' heb gezien, hoe weinig ervaring ik ook heb. Meestal kan ik dat redelijk loslaten maar soms.
Wie weet geven ze je wel carte blanche als je zo doorgaat! Mag baby gewoon uit zichzelf komen. Zou op zich ook niet gek zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:13 schreef Cassandra87 het volgende:
Hier echt nog helemaal niets. Geen kramp, geen slakken verloren. Wel drukke baby sinds de laatste ctg, wat dat betreft mag hij prima nog even blijven zitten
onze kleine is nu 3 weken en ligt te slapen. Soms kan ik me nog steeds niet zo goed voorstellen dat dit echt mijn baby is...quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:28 schreef Sara82 het volgende:
Ik heb er nog eens over nagedacht, en ik kan me er nog steeds niks bij voorstellen dat er een kindje in mijn buik zit dat er over max 17 dagen is. (OMG, misschien wel morgen, waaaahh!!!). Ik kan er met mijn verstand gewoon Echt Niet bij.
Einde mededeling.
ook met te weinig vruchtwater? Ik ben benieuwd. Hoop echt dat de bevalling vanzelf komt. Maar het enige waar iedereen over eens is is dat ze me niet tot (over) de 40 weken laten lopen. Voelde me nu wel heel goed dus ik wacht het lekker af. Ben de zwangerschap nog niet zat, alleen de zorgen om de weinige bewegingen. Dus als ie zo gezellig druk blijft niets aan de handquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:17 schreef mignonne het volgende:
[..]
Wie weet geven ze je wel carte blanche als je zo doorgaat! Mag baby gewoon uit zichzelf komen. Zou op zich ook niet gek zijn.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:19 schreef Estrys het volgende:
Ik denk toch dat ik op z'n minst op 3 cm ontsluiting zit inmiddels. Met al dat voorwerk. Voor minder doe ik het niet hoor
Nouja goed, je kunt je afvragen in hoeverre het echt te weinig is en in hoeverre de hoeveelheid die je nu hebt normaal is voor de baby die je nu maakt. Ik met vruchtwatercurves zijn er gemiddelden en sommige baby's hebben heel veel vruchtwater zonder dat er iets bijzonders aan de hand is en anderen hebben heel weinig zonder dat er iets spannends is.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ook met te weinig vruchtwater? Ik ben benieuwd. Hoop echt dat de bevalling vanzelf komt. Maar het enige waar iedereen over eens is is dat ze me niet tot (over) de 40 weken laten lopen. Voelde me nu wel heel goed dus ik wacht het lekker af. Ben de zwangerschap nog niet zat, alleen de zorgen om de weinige bewegingen. Dus als ie zo gezellig druk blijft niets aan de hand![]()
Wel een rollercoaster geweest hoor..
Och dat zou leuk zijn jaquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:27 schreef Estrys het volgende:
Soms voel ik zo'n druk van onder dat ik het idee heb dat ie zo gelanceerd gaat worden.Maar eerlijk gezegd denk ik zelf dat hij niet voor 40 weken komt. Volgende afspraak van de vk met 40 weken maar op maandag plannen. Kunnen ze toch een handje helpen
![]()
Mijn moeder had het over morgen. Dan is de geboortedag van haar vader, mijn opa, die zou dan 103 geworden zijn. Dat zou ik haar ook wel heel erg gunneneen kleinzoon op die dag.
Welnee. Ik heb zowel bij oudste als bij mn tweede geen voorwerk gehad en nu ook niet/nauwelijks.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:47 schreef Sara82 het volgende:
Hier ook geen voorwerk. Hij zal wel lekker blijven hangen tot 42 weken dan.
Ah, da's toch fijn om te horen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:49 schreef mignonne het volgende:
[..]
Welnee. Ik heb zowel bij oudste als bij mn tweede geen voorwerk gehad en nu ook niet/nauwelijks.(en ik liep niet tot 42 weken door
)
hahahaquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:55 schreef Estrys het volgende:
Ik waggel nu minder dan normaal als ik niet zwanger benecht. Ik ben de personificatie van moeder gans. Mijn zus heeft het ook. Denk iets genetisch.
Volgens mij verschilt dat echt van persoon tot persoon. Ik kwam de eerste helft echt al flink aan (kilo of 8 a 10), maar tot nu toe zit ik op 14 kilo in totaal (ongeveer) en ik ben al weer bijna 37 weken op weg. Maar ik ken ook mensen die de eerste 20 weken niks aankwamen of zelfs afvielen en dan de tweede helft nog 15 kilo verzamelden. Niet druk om maken dus, je lichaam vraagt wel van je wat 't nodig heeft!quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:36 schreef onomatopee het volgende:
Oh dat zou inderdaad mooi zijn Estrys![]()
Dat had ik niet verwacht trouwens, dat die twijfels bij elk kind weer zouden spelen. Maar het klinkt wel heel begrijpelijk, als er al een kind rondloopt is er ook weer meer om rekening mee te houden..
Vanochtend had ik voor het eerst een harde buik volgens mij, gewoon terwijl ik rustig in bed lag. Vriend kon het ook voelen, hij (en ik ook trouwens) kan niet wachten tot hij straks de baby ook kan voelenVerder ben ik érg blij met nieuwe kledingaanwinsten van gister, kwam toevallig een leuke winkel tegen waar ze veel in mijn maat en aanbieding hadden, dus heb nu best wat basics ingeslagen. Zit veel beter en vooral: ik zie er ineens écht zwanger uit
![]()
Wat ik me nog afvroeg, vanaf wanneer begonnen jullie aan te komen? Ik ben nu 17w, in het begin wat afgevallen door misselijkheid en sindsdien niks aangekomen. Borsten en buik groeien wel gewoon, dus ik maak me er niet echt zorgen over.. Maar ik ben nu wel benieuwd of dat aankomen nou een beetje gelijkmatig gaat, of dat ik rekening moet houden met een explosie over een paar weken
Die van mij was met 30 weken ingedaald, en die zit nog steedsquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:35 schreef Bloesem. het volgende:
Ono, ik begon rond 20-22 weken aan te komen en ben nu (33+5) ongeveer 6 kilo zwaarder dan toen ik begon
Jullie maken me wel nerveus met je voorwerk :x Als ik jullie lees heb ik 't gevoel dat ik 3 weken voor loop, want ik doe gezellig met jullie mee. Baby ingedaald (moet 'r sinds 'n paar dagen niet meer alleen van plassen maar ook van poepen) Steeds ongesteldheidskramp, het gevoel alsof ik op 't hoofdje ga zitten. Zal er allemaal bijhoren, maar soms denk ik wel eens ze zal toch niet al klaar hangen haha!
Doe maar niet. Ik voel me nog heel comfortabel buiten de top 5 in de OP.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:26 schreef pinquit het volgende:
Volgens mij worden er straks gewoon 4 babies tegelijk geboren ofzo
Tocht het, ja?quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:19 schreef Estrys het volgende:
Ik denk toch dat ik op z'n minst op 3 cm ontsluiting zit inmiddels. Met al dat voorwerk. Voor minder doe ik het niet hoor
Lijkt mij een mooie houding.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:46 schreef Estrys het volgende:
ach ja het komt zoals het komt wanneer het komt zeggen we dan maar.
Potje synchroonwerpen, leuk!quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:26 schreef pinquit het volgende:
Volgens mij worden er straks gewoon 4 babies tegelijk geboren ofzo
Morgen weer een afspraak en een echo en de keizersnede plannen. Ik ga voor Halloweenquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:35 schreef Bloesem. het volgende:
Pff nou Daui, als ik jouw foto's zie in 't grote buikentopic vind ik 't elke keer topsport wat je doet! Die buik van jouHoe lang moet je nou nog?
Haha ono, ik weet niet hoe ik 't anders moet beschrijven! Zo voelt 't echt, alsof 't hoofdje heel diep in m'n bekken zit en ik daar dan op ga zitten. Vooral als ik rechtop zit of wat naar voren leun brr! Als ze straks 'n plat hoofd heeft, weet ik wel waar dat door komt
Hahaha wel even een foto maken van 4 armpjes en 2 beentjes die naar buiten steken danquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:42 schreef Daui het volgende:
[..]
Morgen weer een afspraak en een echo en de keizersnede plannen. Ik ga voor Halloween![]()
Topsport
ik vind het wel echt tof dat je toch gewoon à terme bent gekomen! Na al die spanning de afgelopen maanden!quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:42 schreef Daui het volgende:
[..]
Morgen weer een afspraak en een echo en de keizersnede plannen. Ik ga voor Halloween![]()
Topsport
Ik ook. Het gekke is dat je weken lang zit af te tellen tot de volgende week en dan opeens beginnen ze over inleiden.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het wel echt tof dat je toch gewoon à terme bent gekomen! Na al die spanning de afgelopen maanden!
Het is voor het eerst dat hij echt boos is. Toch nog best knap met 39+2. Hij is bijna niet boos te krijgen. Ik zou met mijzelf echt niet hebben kunnen samenleven de laatste maand denk ik. Ik ben echt niet leuk nuquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:40 schreef Lamb29 het volgende:
mopperkont?Neh denk dat er wat anders moppert
Hahha Estrys en Razz.. Ik las het even voor hier. Beetje van "Kijk dit staat je nog te wachten jajaja"
Krijg ik als antwoord: "Of ik ben gewoon heel goed in meeveren"![]()
![]()
Sukkel! Mijn hormomen zijn nog lief ja
Oei, ik kan me voorstellen dat je dat nu echt even niet kan hebben...quote:Op maandag 12 oktober 2015 09:55 schreef silliegirl het volgende:
Ik ben er echt even helemaal klaar mee. Ik kan amper op of om, m'n bekken doet zeer..
Gisteren hadden we een rustige dag op de planning, kwamen er ineens 4 vrienden langs. Prima hoor, maar ze kwamen om 12:00 (zonder al geluncht te hebben, dus ik nog in de weer met broodjes bakken etc..) en om 21:00 gingen ze weer (!!!). Voor zover dus even tijd met zijn 2en ook.
Ik had 't in 't begin ook, veel haarverlies. Inmiddels is mn bos wel voller! Het is niet uit blijven vallen gelukkig.quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:07 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Oei, ik kan me voorstellen dat je dat nu echt even niet kan hebben...
Heeft er iemand ervaring met haarverlies tijdens de zwangerschap? Als ik mijn haar was, komen er hele strengen los, dit merkte ik gisteren en de keer ervoor ook al. En ik trok gisteren een compleet vogelnest uit het putje, terwijl ik dat vorige week ook al hadIk lees overal dat vrouwen zeggen een mooie volle bos haar te krijgen tijdens de zwangerschap en dat het grote haarverlies pas na de bevalling begint, maar in dit tempo ben ik bang dat ik niks overhou
Oh gelukkig, er is nog hoopquote:Op maandag 12 oktober 2015 10:11 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik had 't in 't begin ook, veel haarverlies. Inmiddels is mn bos wel voller! Het is niet uit blijven vallen gelukkig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en misschien een volkomen idiote vraag: (waar je je opeens druk over kunt maken) Is het op een verloskamer erg warm? Ben namelijk het typje dat het bij 18 graden in een t-shirt warm heeft. Word letterlijk onpasselijk als je me bij anderen neerzet die het in huis 23 graden hebben.![]()
Bij mij ging dat na een week of drie ook weer over, toen ze wat was gezaktquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:02 schreef bloes85 het volgende:
Hier sinds een week echt heel veel last van maagzuurNog maar 3 weken tot verlof
quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:30 schreef Sara82 het volgende:
Van die dingen waar je vantevoren niet bij stilstaat, voordat je zwanger raakt: dat je buikspieren er op het laatste eindje gewoon niet meer zijn.Dat ligt denk ik aan het ziekenhuis waar je heen gaat. Mijn ziekenhuis had geen airco, dus ik heb me kapot gezweet. En 13 augustus was ook nog eens een hele hete dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en misschien een volkomen idiote vraag: (waar je je opeens druk over kunt maken) Is het op een verloskamer erg warm? Ben namelijk het typje dat het bij 18 graden in een t-shirt warm heeft. Word letterlijk onpasselijk als je me bij anderen neerzet die het in huis 23 graden hebben.Ik was helemaal nat van het zweet, maar toch heb ik er tijdens de bevalling niet zoveel last van gehad. Ik had het druk met andere dingen zeg maar
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Bij ons vroegen ze in t zkh ook wat we in vredesnaam allemaal mee haddenquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb echt van alles in de koffer geflikkerd. Tshirts (van mijn man, lekker grootal heb ik inmiddels een grotere maat..) een lekker dik vest, sportsokken, oversized trainingsbroek.. Kleding van mijn man past er niet meer bij maar hij vindt t ook niet nodig.. Enige wat nog mist Is wat eten
Mijn man vindt het juist fijn dat er voor hem nu ook een schoon shirt in de tas zitquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb echt van alles in de koffer geflikkerd. Tshirts (van mijn man, lekker grootal heb ik inmiddels een grotere maat..) een lekker dik vest, sportsokken, oversized trainingsbroek.. Kleding van mijn man past er niet meer bij maar hij vindt t ook niet nodig.. Enige wat nog mist Is wat eten
hij gooit op t moment zelf even een setje kleding in een tas van de appie haha. Maar wel gisteren tegen mij zeggen, schat Is je koffer compleet, dan hoef ik me daar niet druk om te maken.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mijn man vindt het juist fijn dat er voor hem nu ook een schoon shirt in de tas zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahh mannenquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
hij gooit op t moment zelf even een setje kleding in een tas van de appie haha. Maar wel gisteren tegen mij zeggen, schat Is je koffer compleet, dan hoef ik me daar niet druk om te maken.
Zal nog wel ff duren. Gisteren konden we de klok gelijk zetten op mijn harde buiken. Nu niets meer aan de hand. Wel erge druk op mijn banden en mijn bekken is weker dan week. Nergens zin in, maar moet vanmiddag nog even naar t ziekenhuis. Gelukkig komt de poets over een uurtje, dan lijkt het daarna alsof ik sowieso niets meer hoef te doentegenwoordig kook ik ook voor twee dagen dus vanavond eten we kliekjes. Dikke
![]()
Ga zometeen maar voor een week boodschappen doen. Online
Ik vertoon ontwijkend gedrag met die vluchttas. Ik moet 'm inpakken maar ik durf niet, ofzoquote:Op maandag 12 oktober 2015 13:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ahh mannen.
Voor Billie staat de koffer klaar. Voor mezelf, incl. extra dingen van vanalles (vorige keer bleef ik 2/3 dagen en daarna nog 2 dagen retour dus ik pak maar gewoon veel in).
Er staat mij iets bij dat het niet alleen vanwege koude voeten maar belangrijker nog vanwege infectiegevaar is. Je loopt anders met je blote voeten over de vloer waar anderen met hun 'vieze' schoenen van buiten ook lopen en als je dan in bed ging liggen kwam al die 'viezigheid' ook in je bed. Ik meen dat Mignonne dat een keer uitgelegd heeft.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:15 schreef Estrys het volgende:
Bij een thuisbevalling gaat de verwarming meestal op 25. Dat is een van de eerste dingen die de vk deed toen ze binnen was, man opdracht geven om de verwarming op 25 te zetten. Ik heb er niks van gemerkt. Moest wel verplicht sokken aan van de vk. Blijkbaar had ik koude voeten, ook niks van gemerkt
Die zakjes, ik zeg goed idee....quote:Op maandag 12 oktober 2015 13:37 schreef Estrys het volgende:
Ik heb tapijtdus ik sop niks.
Dat kan, maar dit was tijdens het persen. Daarvoor had ik al een uur op blote voeten rondgelopen en in en uit bed geweest. Het zullen trouwens vast wel ijsklompen zijn geweest, zijn ze altijd namelijk![]()
En waarom doen al die andere mensen dan niet van die zakjes om
De sokken worden meestal wel gedaan vanwege koude voeten. Maar je hebt wel gelijk wat betreft infectiegevaar. Ik laat iemand alleen niet op zn sokken rondlopen en daarna met die sokken nog aan op bed liggenquote:Op maandag 12 oktober 2015 13:32 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Er staat mij iets bij dat het niet alleen vanwege koude voeten maar belangrijker nog vanwege infectiegevaar is. Je loopt anders met je blote voeten over de vloer waar anderen met hun 'vieze' schoenen van buiten ook lopen en als je dan in bed ging liggen kwam al die 'viezigheid' ook in je bed. Ik meen dat Mignonne dat een keer uitgelegd heeft.
Dus grote kans dat je ook geen koude voeten had
Ik bedoel dus uitdrukkelijk niet dat je huis vies is, voor je de drang krijgt alles te gaan soppen maar het normale aan zand en stof etc dat nu eenmaal op de grond ligt
Heb jij een Mignonne alert aanstaanquote:Op maandag 12 oktober 2015 13:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
De sokken worden meestal wel gedaan vanwege koude voeten. Maar je hebt wel gelijk wat betreft infectiegevaar. Ik laat iemand alleen niet op zn sokken rondlopen en daarna met die sokken nog aan op bed liggendan kun je net zo goed op blote voeten lopen. Slippers of sloffen of iets is prima dan. Ik vind dat zelf wel een dingetje, zeker in ziekenhuizen. Het klinkt echt heel vies (en is het ook
) maar ik heb toch echt meer dan eens gezien dat er bij drukte tussen twee bevallingen door even snel met de Franse slag zo'n vloer gedweild wordt. Enige uitzondering was na bevalling van een dame met HIV. Toen werd ineens wel de hele kamer helemaal precies schoongepoetst. Logisch en terecht hoor! Maar eigenlijk zou er qua hygiëne geen verschil moeten zijn. en bovendien was zij met haar medicatie en viral load amper nog besmettelijk...
Mijn moeder komt drie keer per week poetsen nu. Ik kan zonder enig infectie gevaar op de grond gaan liggen bevallenquote:Op maandag 12 oktober 2015 13:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
De sokken worden meestal wel gedaan vanwege koude voeten. Maar je hebt wel gelijk wat betreft infectiegevaar. Ik laat iemand alleen niet op zn sokken rondlopen en daarna met die sokken nog aan op bed liggendan kun je net zo goed op blote voeten lopen. Slippers of sloffen of iets is prima dan. Ik vind dat zelf wel een dingetje, zeker in ziekenhuizen. Het klinkt echt heel vies (en is het ook
) maar ik heb toch echt meer dan eens gezien dat er bij drukte tussen twee bevallingen door even snel met de Franse slag zo'n vloer gedweild wordt. Enige uitzondering was na bevalling van een dame met HIV. Toen werd ineens wel de hele kamer helemaal precies schoongepoetst. Logisch en terecht hoor! Maar eigenlijk zou er qua hygiëne geen verschil moeten zijn. en bovendien was zij met haar medicatie en viral load amper nog besmettelijk...
Ofcourse!quote:Op maandag 12 oktober 2015 13:46 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Heb jij een Mignonne alert aanstaan. Thanks voor je uitleg en wat betreft de schoonmaak in ziekenhuizen helemaal met je eens. Daar is het denk ik ook nog wel belangrijker iets aan je voeten te doen dan thuis waar normaal gesproken maar een beperkt aantal mensen in je slaapkamer komen.
hahahaha goeie deal!quote:Op maandag 12 oktober 2015 13:48 schreef Estrys het volgende:
[..]
Mijn moeder komt drie keer per week poetsen nu. Ik kan zonder enig infectie gevaar op de grond gaan liggen bevallen
Hahaha nouja t kruipt niet langs je been omhoog ehquote:Op maandag 12 oktober 2015 13:59 schreef pinquit het volgende:
Ik vond t zo vergezocht toen mn kraamhulp dat vertelde van dat infectiegevaarvan je voeten naar een wond in je BMW, in je buik.
Oh fijn dat jij dat ook nog niet hebt gedaan! Dan ben ik niet zo laat er mee als ik dacht!quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:11 schreef mignonne het volgende:
ohja tas... Ook maar ns gaan klaarzettensoort van.
Ach welnee, en zonder tas overleef je het ook wel hoorquote:Op maandag 12 oktober 2015 14:13 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Oh fijn dat jij dat ook nog niet hebt gedaan! Dan ben ik niet zo laat er mee als ik dacht!
Wanneer heb je ze af?quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:36 schreef Estrys het volgende:
Ik heb ineens een idee! Gat in de markt: placenta pantoffelsvan die sloffen in de vorm van placenta's
Das wel zo, maar goed, medisch hier hè, dus ik weet zeker dat ik naar t ziekenhuis ga moeten en wellicht ook wat langer moet blijven. Staat opzich wel knullig om dan zonder spullen aan te komenquote:Op maandag 12 oktober 2015 14:20 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ach welnee, en zonder tas overleef je het ook wel hoorvandaar dat het niet zo hoog op mn prioriteitenlijstje staat. Altijd wel iemand die iets kan brengen en/of halen qua spullen dus och.
Stuur mij ook even een paar!quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:36 schreef Estrys het volgende:
Ik heb ineens een idee! Gat in de markt: placenta pantoffelsvan die sloffen in de vorm van placenta's
Ik zit een beetje met het probleempje dat autorijden niet meer zo goed gaatquote:Op maandag 12 oktober 2015 14:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb oversized sloffen gehaald bij action voor drie euro. Mijn voeten zijn zo opgezet van t vocht dat ik niks aankan
Mag je als zwangere geen spiegeleieren dan?quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:54 schreef Kuukske het volgende:
Oh ja spiegeleieren!! Mnohhhhh. Nog een paar weken. M'n buurvrouw vroeg net nog: hoe lang nog eigenlijk? Dat ik dacht.. Oh verrek. Nog 4,5 week ofzo.. Ok 6,5 als ik tot 42 loop. Maar dat is niet zo gek lang dus!
Ehm. Ik doe het niet. Ik vind het niet genoeg verhit. Maar of het verboden is..quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:58 schreef zeefje het volgende:
[..]
Mag je als zwangere geen spiegeleieren dan?.
Want een niet genoeg verhit ei is schadelijk?quote:Op maandag 12 oktober 2015 17:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ehm. Ik doe het niet. Ik vind het niet genoeg verhit. Maar of het verboden is..
Er is een hele hele heeele minimale kans op salmonella.quote:Op maandag 12 oktober 2015 17:11 schreef zeefje het volgende:
[..]
Want een niet genoeg verhit ei is schadelijk?
Ik ben gewoon benieuwd hoor.
ik dacht dat je dan idd vatbaarder bent voor salmonella. Al is die kans nog steeds wel klein. Maar omdat je weerstand lager is ofzoiets.quote:Op maandag 12 oktober 2015 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb begrepen dat eieren geen kwaad kunnen omdat salmonella de placenta niet passeert. Ik heb ze dus wel gewoon gegeten. Maar da's persoonlijk
Ehm, ik denk dat ik maar gefeliciteerd zeg danquote:
mazzelaarquote:Op maandag 12 oktober 2015 18:06 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind het gewoon ook fijn dat je straks weer dingen kunt zonder er heel erg over hoeft na te denken. Eet-technisch.
Ik klok nog even m'n Mango Dream van Cool Best weg Mignonne. Ik krijg er gek genoeg geen maagzuur van
Hoezeequote:
Bij mij kwam het net bijna zo ver. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik er alles aan ga doen om niet over te geven, maar soms loop ik echt te kokhalzen.quote:
Baby is onderweg! Zet 'm op hoor!quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Hm.. Ze hebben vanmiddag getoucheerd en gestript. Bmm is grotendeels verstreken, 2 cm ontsluiting. Nou heb ik weer een enorme kramp die bij mijn achterste lijkt te zitten, toen ik net opstond om naar t toilet te gaan moest ik echt gewoon schuifelen, van de pijn, en ik herinner me weer wat menstruatiekrampen zijn
Ik ga zo lekker vroeg eten en warm douchen en dan naar bed.moet toch de cosleeper in de slaapkamer opzetten, dat gaat ie vanavond doen en mij gezelschap houden
Hm niet echt iets bijzonders. In het begin vooral druiven, druiven en druiven maar dat is inmiddels gezakt. Ik crave nu gewoon een fatsoenlijke bevalling en daarna een lieftallige baby.quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:52 schreef Lamb29 het volgende:
Spannend Cassandra! Succes!
Bleh Svane![]()
En welke cravings hebben jullie? Hier niet enorm.
Wat meer zin in yoghurt, breakers.
En sinaasappelsap! Nom! Maar niet zo goed dus met mate helaas
Ik vond dat artikeltje een beetje treurig eerlijk gezegd. Ze hebben 20 zaken getest en smijten daarna met percentages. Nu lijkt het net of 64% van alle tenten overal problemen hebben. Daarnaast zetten ze er zelf in dat het vooral om e.coli bacteriën enzo gaat. Die ene die heel spannend klinkt maar ook in grote mate op deurklinken en je toetsenbord voorkomt enzo. Echt ziekmakende bacteriën zijn er in geen van de 20 tenten aangetroffen. Ik vind het een beetje storm in een glas water dus eigenlijkquote:Op maandag 12 oktober 2015 18:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja zo spannend ik fladder echt van, lekker vroeg slapen, en hopelijk snel een baby naar OMGWTFBBQ een baby![]()
Kan ik nog terug?
Hopelijk kan ik de slaap vatten.
Sushi schijnt te mogen als het echt vers van een restaurant is, dat is met sushi tenten met een goede doorloop meestal wel. Maar ik las vorige maand een artikel dat ik dachthttp://www.consumentenbond.nl/test/voeding-gezondheid/test-sushi/
Ik had sowieso al bedacht dat ik die 8 maanden wel zou overleven. En ik weet heel zeker dat de kraamvisite een doos sushi meeneemt hihi
Ik moet bekennen dat ik m maar zijdelings heb doorgelezen aangezien ik in t begin al had besloten geen rauw vlees/vis te etenquote:Op maandag 12 oktober 2015 18:54 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik vond dat artikeltje een beetje treurig eerlijk gezegd. Ze hebben 20 zaken getest en smijten daarna met percentages. Nu lijkt het net of 64% van alle tenten overal problemen hebben. Daarnaast zetten ze er zelf in dat het vooral om e.coli bacteriën enzo gaat. Die ene die heel spannend klinkt maar ook in grote mate op deurklinken en je toetsenbord voorkomt enzo. Echt ziekmakende bacteriën zijn er in geen van de 20 tenten aangetroffen. Ik vind het een beetje storm in een glas water dus eigenlijk
Druiven ja!quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:52 schreef Lamb29 het volgende:
Bleh Svane![]()
Ik had nogal wisselende cravings. Van rookworst tot brinta zeg maar.quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:52 schreef Lamb29 het volgende:
Bleh Svane![]()
Ik heb het gelezen vooral omdat ik weet dat mensen me er vragen over gaan stellen zoiets.quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik m maar zijdelings heb doorgelezen aangezien ik in t begin al had besloten geen rauw vlees/vis te eten
Oeh brinta!quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:56 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik had nogal wisselende cravings. Van rookworst tot brinta zeg maar.
Nu is dat wel over, echt honger zoals aan t begin van zwangerschap heb ik niet meer.
Ja! Die met appel en rozijntjesquote:Op maandag 12 oktober 2015 19:02 schreef mignonne het volgende:
[..]
Oeh brinta!♡
Daar had ik dus laatst vreselijk zin in. Van die ouderwetse babybrinta met appelstukjes erin enzo.Gewoon nergens te krijgen hier in het dorp
Ja ik denk dat ik straks een bak voor mezelf maak xD goed idee hahaha. Met een handje rozijnen die ik nog had erdoor en misschien dat k dan zelf maar een appeltje snijquote:Op maandag 12 oktober 2015 19:05 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ja! Die met appel en rozijntjes. Ik heb een voorraadje in de kast nu! Stiekem eet ik het 's avonds laat wel is als ik honger heb nog.
Ik kan je ook van die appel-rozijn brinta toesturen als je ze echt nergens kan vinden hoor!quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik straks een bak voor mezelf maak xD goed idee hahaha. Met een handje rozijnen die ik nog had erdoor en misschien dat k dan zelf maar een appeltje snij![]()
Haha dat is lief maar loopt wel los hoor. Ik kijk wel ff bij de AH xl hier die hebben het vast.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:11 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik kan je ook van die appel-rozijn brinta toesturen als je ze echt nergens kan vinden hoor!
Niet dat je daar vanavond wat aan hebt, maar toch..
Je kan er maar een craving voor hebben!quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:16 schreef mignonne het volgende:
[..]
Haha dat is lief maar loopt wel los hoor. Ik kijk wel ff bij de AH xl hier die hebben het vast.
De dame bij de ah hier zei "nee hebben we niet. We hebben wel pyjamapapjes" eh... ja tnx but no tnx![]()
Ja hoiquote:Op maandag 12 oktober 2015 19:55 schreef L0t.. het volgende:
Wie zei dat nou van die haaruitval? Hier ook enorm last ervan, echt heel irritant. Hoop dat dat binnenkort wat minder wordt, ik wil ook een volle bos!
Yoghurt ja! Liefst met noten en kiwi erdoor. Dat eet ik soms wel drie keer per dagquote:Op maandag 12 oktober 2015 18:52 schreef Lamb29 het volgende:
Bleh Svane![]()
Hangt er echt van af welke bezorgboer. Er zit er hier een in Den Haag waar ik niet zo van onder de indruk van was qua smaak en qua bereiding. Rijst leek een beetje oud enzo en gaf me het gevoel dat de sushi al eventjes stond.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:12 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Yoghurt ja! Liefst met noten en kiwi erdoor. Dat eet ik soms wel drie keer per dag.
Klinkt spannend Cassandra! Zet 'm op hoor.
En dat sushiverhaal.. Zouden jullie het eten van zo'n sushiebezorgboer? Op hun site staat dat ze het afraden aan zwangeren (yo, goede promotie) . Vorige zwangerschap gemeden maar ik heb er steeds zo enorm veel zin in
.
Champignons zijn sowieso niet te vretenquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:28 schreef LadyBlack het volgende:
Bij mij veranderde mijn smaak vorige keer zo rond de 8 weken (geen trek meer in koffie, pindakaas, en drop), dit keer was het al bij 5 à 6 weken. En ik heb nu iets tegen champignonskan er echt misselijk van worden als het in mn pasta zit ofzo.
Net als Lamb eet ik vegetarisch, dus dat scheelt in dingen moeten missen, maar ik vind geen koffie drinken wel echt heel ongezellig, en ik heb dit keer ook ietsje meer moeite met geen rode wijn bestellen bij een etentje oid![]()
Ik kijk zo uit naar het moment dat ik het niet meer constant koud hebVond het echt retehandig dat ik op t eind zo lekker warm was met zn tweetjes samen
Gaan we nog een keer voordat je werpt?quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:32 schreef mignonne het volgende:
[..]
Hangt er echt van af welke bezorgboer. Er zit er hier een in Den Haag waar ik niet zo van onder de indruk van was qua smaak en qua bereiding. Rijst leek een beetje oud enzo en gaf me het gevoel dat de sushi al eventjes stond.
Maar er zit er ook een die ik echt heel prima vind, daar zou ik probleemloos bij bestellen.
Hou in je achterhoofd dat het 'probleem' bij sushi voor zwangeren de rauwe vis is. Dan gaat het enerzijds om zware metalen, anderzijds om salmonella en ten derde om listeria. Die listeria komt voornamelijk voor in voorverpakte gerookte vis. Sushiboeren maken hun zalmsushi en sashimi met rauwe zalm, niet met gerookte zalm, dat doet student-Joost-die-voor-zn-huisgenoten-hippe-sushi-maakt zeg maar. Kans dat je in sushi bij een beetje behoorlijke sushitent listeria tegenkomt is heel klein.
Zware metalen komen vooral voor in roofvissen, denk tonijn en snoek en zwaardvis enzo. Als je daar een keer wat van eet is t geen punt. Advies is niet vaker dan 1 x pw. Tonijn uit blik is kweektonijn en is een uitzondering op de regel. De meeste diepvriestonijn is ook gekweekte tonijn overigens.
Blijft over salmonella. Mja... net als met rauwe eieren he. Voor baby niet erg, zwangeren kunnen daar behoorlijk ziek van worden. Kans is echt heel erg klein dat je er ziek van wordt though. Zolang je sushi normaal ruikt en oogt is ie vers en kun je hem prima eten.
/dit was mijn spreekbeurt![]()
lees vooral ook dit stukje, staat meer wijsheid cq waarheid in dan de quatsch van het voedingscentrum
http://mens-en-gezondheid(...)wanger-en-sushi.html
Zoals het uitkomt een beetje. Mijn vriend eet wel (biologisch) vlees, dus dat eet ze soms met hem mee. Maar vaker nog eten we met zn alles gewoon zonder, of met van die vleesvervangers.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:35 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Champignons zijn sowieso niet te vretenNet als aubergine. Slechte vegetariër haha.
Nu niet meer zo erg maar 'vroeger' wel lastiger.
Eet E ook vegetarisch?
Wordt krap danquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:37 schreef WupWup het volgende:
[..]
Gaan we nog een keer voordat je werpt?
quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:29 schreef LadyBlack het volgende:
En nu zal ik toch echt de zak chips soldaat moeten gaan maken.......
Nooooooo how cruel!! WIE?quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:31 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had zo'n mini schoenchocoladeletter gehaald voor vanavond. Kijk er al de hele dag naar uit. Kijk k net in de keuken. Is ie gewoon opmnoh!
Oh!quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:31 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had zo'n mini schoenchocoladeletter gehaald voor vanavond. Kijk er al de hele dag naar uit. Kijk k net in de keuken. Is ie gewoon opmnoh!
Kaasquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:35 schreef mignonne het volgende:
[..]
B. had hem verdeeld tussen hem en de dames toen ik even lag te tukken![]()
plakje kaas dan maar
Mwhehequote:Op maandag 12 oktober 2015 21:40 schreef onomatopee het volgende:
[..]
Kaas![]()
*loopt naar koelkast*
Iets telt niet als zwangercraving als je het daarvoor ook al asociaal veel at he?
De baby denk ik, want ik ben het nietquote:
'T was vooral 't geluid. Vriend keek ook al "wat kraak jij nou?" *ja dat ben ik dus niet*quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:57 schreef LadyBlack het volgende:
Mwehehe, dat was wel t eerste waar ik aan dacht ja![]()
Maarre, dat lijkt me een apart gevoel / geluid
Ik knak eigenlijk nooit en als ik al een keer wat knak voel ik dat heel goed, dus dat kank me bijna niet voorstellen. Plus, ik zat stil op de bankquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:59 schreef Lamb29 het volgende:
Ik knak heul veelMaar weet ook niet altijd welk gewricht het nu weer was dus wellicht was je het toch zelf?
Das nog niet eens een slecht idee, matras ernaast, dan kan ik er ook net wat makkelijker inklimmen, ik ben maar klein, dus echt handig is dit voor mij niet.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:51 schreef LadyBlack het volgende:
Haha, matrasje ernaast?![]()
Ik vond mn bed wel aardig relaxed op klossen, alleen het zag er echt niet uit.
went heel snel. Ik heb een klein krukje naast t bed (zo'n toilet kruk voor kindjes). Klim er nu gemakkelijk in en ben er niet uitgerold. Voor mijn bekken ook fijn, ik sta rechter op uit bedquote:Op maandag 12 oktober 2015 22:55 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Das nog niet eens een slecht idee, matras ernaast, dan kan ik er ook net wat makkelijker inklimmen, ik ben maar klein, dus echt handig is dit voor mij niet.
Ghehequote:Op maandag 12 oktober 2015 22:55 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Das nog niet eens een slecht idee, matras ernaast, dan kan ik er ook net wat makkelijker inklimmen, ik ben maar klein, dus echt handig is dit voor mij niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |