Getver.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:30 schreef Nizno het volgende:
ik zou als eerste die vibrato dr uit slaan
misschien zat die hem ook wel dwars.... Gods wil dat die er in zat.quote:
Hoofd vader knie en teenquote:
Dat zei Sannequote:
dat hij door had moeten hebben dat die vibrator niet aan moest staanquote:
ja?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:32 schreef hunter2011 het volgende:
Dit is het meisjes-idool van dit seizoen
Ze is op zich ook wel goed, maar het opstootje heeft ze helemaal verkeerd aangepakt. Daarnaast ook nog eens zoals ze nu met de linnits om gaat..... met die knijpogen bij elk nummer... Ze is niet meer echt...quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:32 schreef ato het volgende:
over Ilse was leuk in het begin. Later vond ik haar nep.
Ik vind haar wel goed bij THE common linnits.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:32 schreef hunter2011 het volgende:
Dit is het meisjes-idool van dit seizoen
quote:
volgens hunter jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:32 schreef houdjemond het volgende:
Moet ik door deze van de bank afglijden?
Helaas, vind zn stem ook nog eens irritant.quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:33 schreef iBenny het volgende:
Hij heeft een Jeroen van der Boom wenkbrauw
ik kan er niet nat van wordenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Helaas, vind zn stem ook nog eens irritant.
ik ookquote:
lijkt meer op michael buble versie, met het megafoon stukje van muse.quote:
Ik hoop het voor hem, ik ging alleen maar verkeerd en was afgedwaald.quote:
Sowieso Muse.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
lijkt meer op michael buble versie, met het megafoon stukje van muse.
de opbouw van muse is veel beter en dramatischer.
deze jongen zijn uitvoeren had geen ballen
in kokend water wordt pasta zacht en een ei hard.quote:
Zekerquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:38 schreef Stickertje het volgende:
zouden de 'wijsheden' van marco gescript zijn?
jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:38 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:38 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:38 schreef Renesite het volgende:
Bedankt Marco... voor dit ingestudeerde proza. Lachen hihi...
Zo vind ik h-h-haar een stuk lllleukerquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:37 schreef MissJ het volgende:
tering hee, Sanne is echt enorm geil volgens mij. Dit is al de derde kerel die ze probeert te versieren
Totnu toe met je eens..quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:40 schreef Max23 het volgende:
Ben ik de enige die het vandaag 1 grote flopshow vindt.
Huh ohquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:41 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Joe Jonas is leuker
Ik mis Ivar, die was leuk!
[ afbeelding ]
Die brak zn hand toch?quote:
Ja die was wel oke.quote:
Trijntje is dan ook lichtelijk scheel..quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:48 schreef hunter2011 het volgende:
Trijntje vroeg of hij in haar wagonnetje wilde stappen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Vreemd, en geen donkere jongenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:48 schreef iBenny het volgende:
Zo zo... Anouk geeft zoenen. Das ook voor het eerst
Ik had dat verhaal ook echt niet helemaal hoeven/willen wetenquote:
welke? Dat halfbroertje?quote:
Ja! Leuke meid.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:52 schreef iBenny het volgende:
25 jaar? Ik had haar dan weer jonger geschat
Ja, die wordt toch geslagen en zo? Om hem dan alleen voor de auditie hierheen te halen is wat lulligquote:
Dit is toch die van zn pa en diens andere vriendin die hier in NL woonden toch?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, die wordt toch geslagen en zo? Om hem dan alleen voor de auditie hierheen te halen is wat lullig
oh je hebt opgelet tijdens zijn verhaal?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, die wordt toch geslagen en zo? Om hem dan alleen voor de auditie hierheen te halen is wat lullig
Maar pa's nieuwe vriendin had toch hetzelfde probleem?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dit is toch die van zn pa en diens andere vriendin die hier in NL woonden toch?
ja, maar pa zit toch ook op de bank? Dus dan is dat kind toch niet alleen voor de auditie hier?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar pa's nieuwe vriendin had toch hetzelfde probleem?
Hij klinkt zelf ook dronken
jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ging Martijn hem nou met Brits accent vragen stellen?
en gespierd.quote:
Henny mag thuisblijven. Zijn ego is torenhoogquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Soundmixshow! Misschien moeten we een petitie indienen voor de terugkeer van Henny?
Oh, niet meegekregen...quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, maar pa zit toch ook op de bank? Dus dan is dat kind toch niet alleen voor de auditie hier?
Dat maakt Sanne dan zo leukquote:
Ali en Anouk maken best een leuk duo zo naast elkaar...quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:00 schreef ato het volgende:
Ik vind deze combi jury een stuk leuker dan vorige keren ( ik vond wel de eerste twee keer wel leuk)
dat zei ik hier ook idd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:01 schreef iBenny het volgende:
Ze heeft iets weg van de dochter van Obama
Wel hoor.... 'Nu ik je zo zie heb ik spijt'quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind deze jury zoveel eerlijker![]()
Nooit dat gelul dat ze spijt hebben.
Ik denk dat zij ook gaat verrassen.. Ik vind haar wel leuk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:03 schreef Stickertje het volgende:
ik denk dat zij wel in de finale terecht gaat komen
dat was idd veel het probleem omdat ze gebabbeld had met diegenen die ze niet door hadden laten gaan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind deze jury zoveel eerlijker![]()
Nooit dat gelul dat ze spijt hebben.
yep, zat ze ook bij Aliquote:
euh, nee, 60kg is prima. 50 is te weinig.quote:
Ik zat eigenlijk bij K3 zoekt K3, de perfecte meisjes.quote:
had ze dan ook vetrollen op haar stembanden?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:07 schreef Day het volgende:
Mooi bos haar heeft ze.
Ben benieuwd of haar stem nu anders klinkt.
Jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:06 schreef miss_dynastie het volgende:
X-factor gaat niet om uiterlijk, maar uitstraling. Kun je dat tegenwoordig ook laten opereren?
jezus christus, waar kijk je in godsnaam naarquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk bij K3 zoekt K3, de perfecte meisjes.
Maar daar was reclame, denk dat het daar aan ligt.
Is leuk hoor.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jezus christus, waar kijk je in godsnaam naar
dat denk ik niet! 😃quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
had ze dan ook vetrollen op haar stembanden?
en van boven?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:07 schreef Day het volgende:
Mooi bos haar heeft ze.
Ben benieuwd of haar stem nu anders klinkt.
de mannen die voorbij komen hebben te gladde jongensstemmenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:12 schreef ato het volgende:
Tot nu toe weinig goede, fijne mannen stemmen.. :-(
Mee eens.. Ik waardeer de laatste tijd meer mannenstemmen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
de mannen die voorbij komen hebben te gladde jongensstemmen
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik lach me kapot als ze nu niet door gaat
Ik had een leuke verrassing verwacht, ik vind haar wel leuk.quote:
Maar de andere verhalen, mijn moeder sloeg,ging dood etc. Wel willen aanhoren?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:20 schreef Stickertje het volgende:
ben blij dat ze niet door is, anders hadden we elke week het zielig verhaal aan moeten horen
Zeker niet zo scheel als Trijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb hoofdpijn van haar scheel kijken
is tenminste een beter verhaal dan 'ik ben afgevallen door een maagband'quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:22 schreef ato het volgende:
[..]
Maar de andere verhalen, mijn moeder sloeg,ging dood etc. Wel willen aanhoren?
Ditquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:23 schreef iBenny het volgende:
Klinkt goed. Eigenlijk de eerste vanavond die lekker wegluistert
dit ja, jammer dat het een kopie is ipv er zelf iets probeert van te makenquote:
Ik vind het niet scheel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:23 schreef hunter2011 het volgende:
Ze kijkt inderdaad raar, maar is dat scheel?
quote:
Nee anoekquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:26 schreef ato het volgende:
Heeft ze een nep oog?
Wel de eerste die goed zingt vanavond, maar ik heb de tyfus aan dit liedje.
En let maar op, zij kiest voor Sanne let maar op.
Dat gun ik Sanne ook wel.quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:26 schreef ato het volgende:
Heeft ze een nep oog?
Wel de eerste die goed zingt vanavond, maar ik heb de tyfus aan dit liedje.
En let maar op, zij kiest voor Sanne let maar op.
Staat niet verkeerdquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dat jaren tachtig permanentje is haar eigen krul. Moeders heeft het ook.
mooi schapedoesje. En gewoon goede wax waardoor het niet zo pluistquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dat jaren tachtig permanentje is haar eigen krul. Moeders heeft het ook.
ik vind ze ook super samen. Al stoor ik me wel steeds meer aan Marco.quote:
Jaquote:
echt he. Ik vind haar echt zo ontzettend leukquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
De rust van Anouk zodra ze haar motivatie voor het wel/niet drukken geeft. Wat zalig.
Ik vind Marco juist beter te pruimen. Grappig, die verschillenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:30 schreef Day het volgende:
[..]
ik vind ze ook super samen. Al stoor ik me wel steeds meer aan Marco.
Dat doet de rest ook, dat is juist zo mooi. Voorgaande jaren maakten de anderen het alleen maar erger.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:30 schreef Day het volgende:
[..]
ik vind ze ook super samen. Al stoor ik me wel steeds meer aan Marco.
GEFELICITEERD.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:31 schreef MissJ het volgende:
[..]
echt he. Ik vind haar echt zo ontzettend leuk
Marco is minder irritant dan vorige seizoenenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind Marco juist beter te pruimen. Grappig, die verschillen
Volgens mij dimt hij die flauwekul ook wat meer, hij oogt wat kalmer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind Marco juist beter te pruimen. Grappig, die verschillen
Awww hihi, dank jequote:
hoeveel gaan er per coach mee naar the battle?quote:
das haar echte haar ja, komt geen extension aan te pasquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Echt denk ik, had ze twee jaar geleden ook.
Bron? 💩quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:35 schreef Cee het volgende:
Tommie is gewoon gebeld door RTL met de vraag of hij mee wilde doen onder het mom van 'm'n verloofde gaf me op voor het programma'.
Dit is exposure voor hem maar vooral voor de musical Grease, van Stage Entertainment en dus van Albert Verlinde. Gevalletje vuistdiep, dat RTL.
Speculaas, rolfje. Speculaas. Maar het is wel algemeen bekend dat mensen door The Voice benaderd worden met de vraag of ze mee willen doen.quote:
Oh die moet je echt even zien, die was echt heel mooi <3quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb de auditie van Brace gemist, maar ik vind het wel tof als we veel variatie in genres hebben en niet elke week dezelfde popmeuk aan moeten horen.
Done! Mooi gezongen (liedje heb ik dan weer niks mee). Ben benieuwd wat hij nog gaat doen straksquote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh die moet je echt even zien, die was echt heel mooi <3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |