geen idee ik kijk nu FP2 terug.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:52 schreef Geralt het volgende:
Ja hoi en alles.
Hoe gingen de trainingen? Bijzondere dingen gezien of iets?
Ergo: wat heb ik gemist wat de moeite waard was?
Ik kan niet kijken, moet de kat eten en een spuitje geven. En dan zelf koken en douchen en scheren en naar een verjaardag/bier drinken.quote:
ik heb de trainingen opgenomen. Maar veel van het weekend kan ik ook niet zien. Zelfs de race kan ik niet in z'n geheel zien.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik kan niet kijken, moet de kat eten en een spuitje geven. En dan zelf koken en douchen en scheren en naar een verjaardag/bier drinken.
Nieuw Chinees recept gevonden vosss?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik kan niet kijken, moet de kat eten en een spuitje geven. En dan zelf koken en douchen en scheren en naar een verjaardag/bier drinken.
Was ik daar naar op zoek?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:17 schreef HerrFritz het volgende:
[..]
Nieuw Chinees recept gevonden vosss?
ik dacht precies hetzelfde toen ik 't lasquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:17 schreef HerrFritz het volgende:
[..]
Nieuw Chinees recept gevonden vosss?
Dan zou hij hem eerst een spuitje geven en daarna pas eten lijkt mequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:17 schreef HerrFritz het volgende:
[..]
Nieuw Chinees recept gevonden vosss?
genieten van het mooie uitzicht is ook leukquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Spoel door naar de laatste 10 minuten en je mist niks
Hier misschien??quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:12 schreef egeltje1985 het volgende:
Heej, rare vraag, familie van mij is bezig met een quiz en 1 vraag is een lijst met bochten waar je dan t circuit bij moet zoeken(Google en hulplijnen mogen). Meeste bochten weten we inmiddels, maar 1 bocht niet. Westbank. Komt misschien hier iemand bekend voor?
Als je de race niet kan kijken kan je hem in dit topic live volgenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 03:37 schreef MakkieR het volgende:
In verband met spoilers, wanneer mag je nou eigenlijk reageren over de race van zondag? ik heb sport1 dus ik kan lekker live kijken, maar ik begreep dat het niet gewaardeerd werd tijdens of vlak na de race te reageren over de race?
uuuuh, in dit topic mag je gewoon reageren voor, tijdens en na de race. Users die niet live kijken moeten dit topic maar mijden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 03:37 schreef MakkieR het volgende:
In verband met spoilers, wanneer mag je nou eigenlijk reageren over de race van zondag? ik heb sport1 dus ik kan lekker live kijken, maar ik begreep dat het niet gewaardeerd werd tijdens of vlak na de race te reageren over de race?
Alles mag, behalve de uitslag in de headline op de frontpage zetten of kritiek geven op Max.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 03:37 schreef MakkieR het volgende:
In verband met spoilers, wanneer mag je nou eigenlijk reageren over de race van zondag? ik heb sport1 dus ik kan lekker live kijken, maar ik begreep dat het niet gewaardeerd werd tijdens of vlak na de race te reageren over de race?
Tuurlijk wel. In dit topic praat iedereen live mee. Alleen in de Topictitels is het niet toegestaan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 03:37 schreef MakkieR het volgende:
In verband met spoilers, wanneer mag je nou eigenlijk reageren over de race van zondag? ik heb sport1 dus ik kan lekker live kijken, maar ik begreep dat het niet gewaardeerd werd tijdens of vlak na de race te reageren over de race?
Pcies, deze reeks is al jaren een goede review/informatie bron hoe goed/spannend de race was als ik niet live heb kunnen kijken. Post maar lekker mee dusquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 10:45 schreef Fopje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. In dit topic praat iedereen live mee. Alleen in de Topictitels is het niet toegestaan.
Nouja, misschien had het wel gemogen over randzaken, die belachelijke brilletjes van Hamilton, de blauwbaard van Alfons of het Arnie-Albers kapsel van Merhi..quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
Zou toch wat zijn als je niet live mee mocht posten
Hardlopen of F1, ik zou het wel wetenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
Mr. Mo is ontbijt halen, zal zo op tijd terug zijn voor FP3heerlijk, deze weekendjes. Helaas alleen dus niet live kijken ivm hardloopwedstrijd morgen. Ach ja..!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:00 schreef Meike26 het volgende:
Ik loop alleen hard om F1 te kunnen kijken als het moet, mijn vriend loopt weer hard om F1 te ontwijken of tijdens de race uit te slapen van het hardlopen..![]()
Gridstraf van 25 plaatsen voor Alonsoquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:21 schreef SnowOokami het volgende:
Rijdt Alonso nu al met de geüpdatete motor?
Ferrari ook. Kimi iig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:24 schreef Fer het volgende:
Ik neemnaan dat Williams op supersoft heeft gereden.
Nee, is een reserve motor voor de rest van het seizoen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:21 schreef SnowOokami het volgende:
Rijdt Alonso nu al met de geüpdatete motor?
35 intussen. Gewisseld naar de GP2 engine van Suzuka en de nieuwe motor bewaard voor Austin.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gridstraf van 25 plaatsen voor Alonso
Si
oops. Geen remmen hoor ik, wazigquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:37 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Sainz hard in de barrier... :/
Alleen een nieuwe uitlaat meende ik te horen @ Skysportquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:36 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
35 intussen. Gewisseld naar de GP2 engine van Suzuka en de nieuwe motor bewaard voor Austin.
Lijkt alsof die gestuitert is ofzo.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:40 schreef Ferry_76 het volgende:
Staan wel wat korte sporen in de run-off... Misschien de voorvleugel onder de auto gekomen?
Mijn bron is Sport1.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:37 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Alleen een nieuwe uitlaat meende ik te horen @ Skysport
Dat schuimrubber is niet echt berekend op hoge snelheid rechtdoor. Met grind was het minder ernstig geweest...quote:
Dat maakt toch niks uit waar hij startquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:43 schreef Nattekat het volgende:
Alonso heeft opnieuw een nieuwe Turbocharger en MGU-H, de tweede nieuwe van dit weekend. 2x5 plaatsen erbij dus.
Bewust tegen de muur gezet om snelheid te minderen omdat hij merkte dat de remmen niet werkten? Ik roep maar wat.quote:
Kan ook alleen vangrail schade zijn natuurlijk. Laten we dat hopen althans...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:45 schreef S95Sedan het volgende:
Oh oh, geen restart, ziet er niet goed uit dan...
Wow.quote:
Waar wordt dat gemeld?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:54 schreef DeeBee het volgende:
Pff, dat zou fijn zijn zeg, als hij niks mankeert!
Je bedoeld Bianciquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:01 schreef Weltschmerz het volgende:
Het valt me op dat sinds Sainz elke grote crash een andere lading krijgt. Een paar jaar geleden was het bij zo'n crash geweest 'hopen dat ie morgen mee kan doen', nu is iedereen opgelucht dat hij nog leeft.
*Bianchiquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:01 schreef Weltschmerz het volgende:
Het valt me op dat sinds Sainz elke grote crash een andere lading krijgt. Een paar jaar geleden was het bij zo'n crash geweest 'hopen dat ie morgen mee kan doen', nu is iedereen opgelucht dat hij nog leeft.
Pierre Gasly is de reservecoureur.quote:
Sinds Bianci en Massa weten we dat het hoofd nog relatief zwak beschermd is. Dus met die barrier op zijn hoofd, maak je wel zorgen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:01 schreef Weltschmerz het volgende:
Het valt me op dat sinds Sainz elke grote crash een andere lading krijgt. Een paar jaar geleden was het bij zo'n crash geweest 'hopen dat ie morgen mee kan doen', nu is iedereen opgelucht dat hij nog leeft.
Moeten ze wel binnen twee uur die auto repareren of een nieuwe opbouwen..quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Pierre Gasly is de reservecoureur.
Zullen wel vanuit de pits starten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:08 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Moeten ze wel binnen twee uur die auto repareren of een nieuwe opbouwen..
De auto had nagenoeg geen schade zei Franz Tost net.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:08 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Moeten ze wel binnen twee uur die auto repareren of een nieuwe opbouwen..
Huh?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:10 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
De auto had nagenoeg geen schade zei Franz Tost net.
Hoe bedoel je dit?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:12 schreef Droopie het volgende:
Denk dat ze eerder aan Max gaan vragen of hij wil rijden ipv. er een reserve coureur opgetrommeld wordt.
Het kan ook gewoon een fout in de auto zijn, bv. een kapotte remschijf.
Maar het is allemaal zo kort geleden dat er nog geen pijl op te trekken valt
Zijn ze sneller in het ziekenhuis, kan hij Q1 weer meedoenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:12 schreef SoldMayor het volgende:
Sainz wordt nu toch met de helikopter vervoerd naar het ziekenhuis zie ik op twitter.
Yeah vond het ook vreemd.quote:
Max kan zich inderdaad gewoon in tweeen splitsen, geen probleem. Vol gasquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:12 schreef Droopie het volgende:
Denk dat ze eerder aan Max gaan vragen of hij wil rijden ipv. er een reserve coureur opgetrommeld wordt.
Het kan ook gewoon een fout in de auto zijn, bv. een kapotte remschijf.
Maar het is allemaal zo kort geleden dat er nog geen pijl op te trekken valt
Tis ook gewoon een openbare wegquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:16 schreef I0_0I het volgende:
Zou er op zulke plekken geen grindbak moeten liggen?
Dit circuit lijkt überhaupt wel een grote lap asfalt.
het heeft alleen de looks van een stratencircuit, maar is dit niet voor zover ik weet??quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:17 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Tis ook gewoon een openbare weg
Jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:20 schreef Sunri5e het volgende:
Zenden ze de kwalificatie uit op de BBC?
Oja, ik zie het.quote:
-wil je in de pits blijven?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:22 schreef Droopie het volgende:
[..]
Oja, ik zie het.
De kans dat het team geen coureurs laat rijden vanmiddag is wat mij betreft groter dan dat de reservecoureur gaat rijden ipv. van Sainz.
Ik zou als ik Max was eerst willen weten wat de oorzaak was voordat ik die auto in stap. Maar ja ik ben Max niet, hij zal het wel beter weten
Die doet dit weekend echt niet meer mee.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:14 schreef Sked het volgende:
Zijn ze sneller in het ziekenhuis, kan hij Q1 weer meedoen
Kyvat is er toch ook afgegaan, die reed ook gewoon mee.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Die doet dit weekend echt niet meer mee.
Vergeet niet hoe veilig de auto's zijn. Dit is gewoon een standaard procedure omdat de klap zo veel g was.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Die doet dit weekend echt niet meer mee.
het is voor meer dan de helft een stratencircuit geloof ikquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het heeft alleen de looks van een stratencircuit, maar is dit niet voor zover ik weet??
Of zijn vriendin die nu een sms stuurt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
-wil je in de pits blijven?
"No!"
Op zo'n type crash zijn ze niet echt berekend denk ik. Sowieso zou de auto in de bandenstapel moeten eindigen en niet er onder. Wellicht werd dat veroorzaakt doordat zijn wielophanging al voor de impact af brak. Moet hoe dan ook dan een enorme klap geweest zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vergeet niet hoe veilig de auto's zijn. Dit is gewoon een standaard procedure omdat de klap zo veel g was.
Die werd niet afgevoerd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kyvat is er toch ook afgegaan, die reed ook gewoon mee.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:37 schreef Pagan het volgende:
Die foto rechtsboven...
https://twitter.com/suttonimages/status/652793140957564928
Denk het niet, de crash-structure ziet er niet echt gehavend uit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:47 schreef Meike26 het volgende:
Dat word indd starten vanuit de pitstraat..
Als ik die auto zo bekijk dan denk ik dat er helemaal niks meer gestart wordt eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:47 schreef Meike26 het volgende:
Dat word indd starten vanuit de pitstraat..
Ik denk niet dat de FIA deze weer op het asfalt laat voor de hele auto onder vergrootglas is geweest, vangrails is gewoon doorboord en geknikt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk het niet, de crash-structure ziet er niet echt gehavend uit.
Een normale auto wordt sneller in elkaar gezet hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:45 schreef motorbloempje het volgende:
Als monteurs die auto voor Q1 weer rijdend krijgen zouden ze een lintje moeten krijgener is veel mogelijk, maar zoveel....
Ik weet niet hoeveel tijd ze hebben, maar ik geloof dat het iets is tot 22:00 savonds ? Dan hebben ze goed 8 a 9 uur de tijd ? Die monteurs gaan nu al als een dolle te keer hoor. Er mogen geen reservewagens meer mee, maar reken maar dat ze in onderdelen altijd wel een reservewagen bij zich hebben.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als ik die auto zo bekijk dan denk ik dat er helemaal niks meer gestart wordt eerlijk gezegd.
Joh, al krijgen ze die auto weer opgebouwd en goedgekeurd, ik verwacht niet dat Sainz van de dokters toestemming krijgt dit weekend nog te rijden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:51 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel tijd ze hebben, maar ik geloof dat het iets is tot 22:00 savonds ? Dan hebben ze goed 8 a 9 uur de tijd ? Die monteurs gaan nu al als een dolle te keer hoor. Er mogen geen reservewagens meer mee, maar reken maar dat ze in onderdelen altijd wel een reservewagen bij zich hebben.
maar niet voor Q1, zeker niet als ze ook nog willen zien of er wat mis was.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:49 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Een normale auto wordt sneller in elkaar gezet hoor(wel aan de lopende band) maar deze auto's zijn veel praktischer gebouwd.
Alleen na de kwalificatie. Nu zou het nog geen gevolgen hebben.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:52 schreef S95Sedan het volgende:
Als ze een andere auto/chassis nemen moeten ze sowieso vanuit de pitstraat starten.
https://www.formula1.com/(...)regs/Spare_cars.html
jawel. Die wagens krijgen aan 4 zijden enorm hevige tests.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:37 schreef I0_0I het volgende:
[..]
Op zo'n type crash zijn ze niet echt berekend denk ik.
Kovalainen overkwam dat ook in Hongarije '09. Dat heeft gewoon met het design van de neus te maken, en die is juist zo laag zodag een wagen niet gelanceerd kan worden over het achterwiel van een ander.quote:Sowieso zou de auto in de bandenstapel moeten eindigen en niet er onder.
nee, zie vorig deel.quote:Wellicht werd dat veroorzaakt doordat zijn wielophanging al voor de impact af brak.
dat wel, voornamelijk omdat 2 van de 4 wielen al niet meer konden remmen.quote:Moet hoe dan ook dan een enorme klap geweest zijn.
Ow ik dacht dat het over starten in de Q gingquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:51 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel tijd ze hebben, maar ik geloof dat het iets is tot 22:00 savonds ? Dan hebben ze goed 8 a 9 uur de tijd ? Die monteurs gaan nu al als een dolle te keer hoor. Er mogen geen reservewagens meer mee, maar reken maar dat ze in onderdelen altijd wel een reservewagen bij zich hebben.
True, je ziet ook helemaal geen remsporen. Tis nogal een raar ongeluk, ik neem aan (mag hopen) dat deze auto's niet elektronische aangestuurde remmen gebruiken zoals veel moderne auto's tegenwoordig (omdat "conventionele" remmen deels blijven werken als de motor/elektra wegvalt). En dan nog is het uiterst zeldzaam dat elektrische remmen falen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maar niet voor Q1, zeker niet als ze ook nog willen zien of er wat mis was.
Dat wisten we daarvoor ook al, tussen rolbeugel en dashboard zat toen ook al een enorm gat waar een vangrail, band, wagenneus of weet ik veel wat tussen past. Bianchi was een freak accident omdat er een tractor bij betrokken was, maar Kubica of Webber hadden ook met hun hoofd op de vangrail kunnen belanden, of de neus van ik weet ik niet meer wie had Alonso's helm kunnen raken bij de startcrash van Grosjean. En nu was er een paar races geleden nog groot nieuws omdat een auto een halve koprol maakte.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:06 schreef Fer het volgende:
[..]
Sinds Bianci en Massa weten we dat het hoofd nog relatief zwak beschermd is. Dus met die barrier op zijn hoofd, maak je wel zorgen.
Die mat van gym was ook nog best zwaar.
ga er maar vanuit dat ze het op een stuurfout gooien....quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:00 schreef Atreidez het volgende:
Als ze voor 14.00 geen oorzaak hebben dan is er best kans dat ze de andere auto van TR ook aan de kant houden
die gebruiken ze wel, het zogenaamde "brake-by-wire".quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:56 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
True, je ziet ook helemaal geen remsporen. Tis nogal een raar ongeluk, ik neem aan (mag hopen) dat deze auto's niet elektronische aangestuurde remmen gebruiken zoals veel moderne auto's tegenwoordig (omdat "conventionele" remmen deels blijven werken als de motor/elektra wegvalt). En dan nog is het uiterst zeldzaam dat elektrische remmen falen.
Ze hadden het ook over rugwind bij sky, zou ook verklaren waarom de achterkant in een keer weg is en corrigeren zit er dan niet meer in omdat je 0.0 speling hebt daar op dat punt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ga er maar vanuit dat ze het op een stuurfout gooien....
Remmen begaven het na het eerste contact met de muur, daarvoor is duidelijk te zien dat Sainz op de rem trapt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:00 schreef Atreidez het volgende:
Als ze voor 14.00 geen oorzaak hebben dan is er best kans dat ze de andere auto van TR ook aan de kant houden
Ik ben daar zo lang door in verwarring geweest he.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
die gebruiken ze wel, het zogenaamde "brake-by-wire".
Nog bezig met reparaties zijn ze op het moment.quote:
Elektrische kabels ipv mechanische.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben daar zo lang door in verwarring geweest he.
"We doen draadloos (edit: zonder kabel bedoel ik dan he), laten we het by-wire noemen"
Welke gek heeft dat verzonnen?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nog bezig met reparaties zijn ze op het moment.
Wire is draad, cable is kabel... Ik snap je verwarring nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:05 schreef Zorro het volgende:
Ik ben daar zo lang door in verwarring geweest he.
"We doen draadloos (edit: zonder kabel bedoel ik dan he), laten we het by-wire noemen"
Welke gek heeft dat verzonnen?
Nee de aansturing van het remsysteem is elektrisch .quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben daar zo lang door in verwarring geweest he.
"We doen draadloos (edit: zonder kabel bedoel ik dan he), laten we het by-wire noemen"
Welke gek heeft dat verzonnen?
Yep... genoeg @ youtubequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:21 schreef KingRadler het volgende:
stomme vraag zijn er beelden van de Crash?
zowel Gasly als Dean Stoneman zijn aanwezig in Sochi voor GP2, dus STR zou zelfs kunnen kiezen uit de Red Bullstal.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:12 schreef Pagan het volgende:
STR mag de reservecoureur inzetten vlg. de reglementen.
[ afbeelding ]
Sport1.nlquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:21 schreef KingRadler het volgende:
stomme vraag zijn er beelden van de Crash?
Volgens mij reed Sainz toch zo'n 100km/u harder dan Verstappen in Monaco toen hij crashte...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:43 schreef Zorro het volgende:
De klap van Max in Monaco leek me een stuk harder. Alleen kwam die niet onder de kussens.
Geen remsporen he... lijkt op technisch falen dus.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:40 schreef Geralt het volgende:
Was Sainz weer aan het overdriven? Of was het een technisch falen?
Ik doel op het in eerste instantie de muur raken waardoor dat wiel afbreekt. Daar deden de remmen het nog.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:44 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Volgens mij reed Sainz toch zo'n 100km/u harder dan Verstappen in Monaco toen hij crashte...
[..]
Geen remsporen he... lijkt op technisch falen dus.
DAT WAS DE SCHULD VAN GROSJEAN!!!!!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:43 schreef Zorro het volgende:
De klap van Max in Monaco leek me een stuk harder. Alleen kwam die niet onder de kussens.
Door de muur en de uitloop was Sainz volgens mij best wat snelheid verloren, dus het zal niet met 100km/u harder gegaan zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:44 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Volgens mij reed Sainz toch zo'n 100km/u harder dan Verstappen in Monaco toen hij crashte...
[..]
Geen remsporen he... lijkt op technisch falen dus.
Stokbroodquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
DAT WAS DE SCHULD VAN GROSJEAN!!!!!
Hoezo 'weer'?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:40 schreef Geralt het volgende:
Was Sainz weer aan het overdriven? Of was het een technisch falen?
Toch denk ik dat Sainz harder de muur in ging dan Verstappenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Door de muur en de uitloop was Sainz volgens mij best wat snelheid verloren, dus het zal niet met 100km/u harder gegaan zijn.
Omdat ie dat altijd doet.quote:
We zullen er wel niet achterkomenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:48 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Sainz harder de muur in ging dan Verstappen
https://twitter.com/suttonimages/status/652793140957564928
kun je dat aantonen? Of is het weer een onderbuik gevoel?quote:
Topquote:
Ik weet het niet voor anderen, maar bij Kvyat op Suzuki was ik niet ongerust, ondanks de afgeschreven Redbull. Een crash van opzij is geen probleem voor deze wagens.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat wisten we daarvoor ook al, tussen rolbeugel en dashboard zat toen ook al een enorm gat waar een vangrail, band, wagenneus of weet ik veel wat tussen past. Bianchi was een freak accident omdat er een tractor bij betrokken was, maar Kubica of Webber hadden ook met hun hoofd op de vangrail kunnen belanden, of de neus van ik weet ik niet meer wie had Alonso's helm kunnen raken bij de startcrash van Grosjean. En nu was er een paar races geleden nog groot nieuws omdat een auto een halve koprol maakte.
Ik zeg niet dat de reacties op een crash voor Bianchi meer correct waren dan nu, ik constateer alleen dat het objectieve risico en de subjectieve risicobeleving nogal uit elkaar lopen naar aanleiding van een freak accident met tragische afloop.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
DAT WAS DE SCHULD VAN GROSJEAN!!!!!
Ik denk dat met het gladde asfalt, ieder rubberspoor enorm meer grip geeft, dan schoon asfalt. Wellicht zal zijn linkerwiel op zo'n rubberspoor tercht zijn gekomen.quote:
Saaiquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:02 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Noem me saai, maar ik hoop vooral dat Verstappen er heel goed uitkomt.
Niemandquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:04 schreef S95Sedan het volgende:
Al bekend wie er rijdt voor 2e auto van TR?
Sainz.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:04 schreef S95Sedan het volgende:
Al bekend wie er rijdt voor 2e auto van TR?
uh 2 s snellerquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:06 schreef King_Merc het volgende:
Rosberg 3sec langzamer , Max in die wagen!
mag wel een wonder heten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
Sainz is zelf weer aan het twitteren
Het was pas eng geweest als ie niet kapot was. Zo'n vangrail hoort mee te gevenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:08 schreef WEST het volgende:
[..]
mag wel een wonder heten.
[ afbeelding ]
Formula1 heeft een app met de tijden voor android. Wellicht is dat wat?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:10 schreef opreis het volgende:
Heeft iemand een goede site die niet al te veel data kost om de qualy live te volgen? (In text dus niet in beelden)
Inderdaad klinkt het iets anders. Hopelijk is die motor ook beter.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:08 schreef SnowOokami het volgende:
Die auto van Alonso klinkt echt anders!
Zoiets: http://www.formula1.com/c(...)ive.html#leaderboard ?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:10 schreef opreis het volgende:
Heeft iemand een goede site die niet al te veel data kost om de qualy live te volgen? (In text dus niet in beelden)
http://www.planetsport.com/live/f1/quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:10 schreef opreis het volgende:
Heeft iemand een goede site die niet al te veel data kost om de qualy live te volgen? (In text dus niet in beelden)
Volgens mij rijdt hij weer met de oude motor en bewaren ze de nieuwe voor Austin, ze hebben hem wel de nieuwe uitlaat gegeven... daarom 35 grid penalties.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:11 schreef zoem het volgende:
[..]
Inderdaad klinkt het iets anders. Hopelijk is die motor ook beter.
Klopt inderdaad, de nieuwe bewaren ze nog even om alle volgende races af te kunnen maken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:12 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Volgens mij rijdt hij weer met de oude motor en bewaren ze de nieuwe voor Austin, ze hebben hem wel de nieuwe uitlaat gegeven... daarom 35 grid penalties.
Nee, een gloednieuwe MGU-H en turbocharger. Daar zal die update wel in zitten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:12 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Volgens mij rijdt hij weer met de oude motor en bewaren ze de nieuwe voor Austin, ze hebben hem wel de nieuwe uitlaat gegeven... daarom 35 grid penalties.
http://m.gpupdate.net/nl/livefeed/9357/2254/quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:10 schreef opreis het volgende:
Heeft iemand een goede site die niet al te veel data kost om de qualy live te volgen? (In text dus niet in beelden)
Ik zeg even wachten met iets veranderen tot er weer naar het objectieve risico gekeken wordt en beslist kan worden welke risico's geaccepteerd moeten worden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:58 schreef Fer het volgende:
[..]
Ik weet het niet voor anderen, maar bij Kvyat op Suzuki was ik niet ongerust, ondanks de afgeschreven Redbull. Een crash van opzij is geen probleem voor deze wagens.
Ik zeg toch, geen dichte cockpits, maar een soort beugels links en rechts, of doorzichtige randen tot boven de helm.
Nou die deden niet wat ze zou moeten doen...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, een gloednieuwe MGU-H en turbocharger. Daar zal die update wel in zitten.
Alonso zou wel niet voluit hebben gereden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:22 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Nou die deden niet wat ze zou moeten doen...
SPOILER: Totaal offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:26 schreef Fopje het volgende:
Tering, die kooi die die impact ook gewoon houdt.SPOILER: Totaal offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:26 schreef Fopje het volgende:
Gewoon ontopic hoorSPOILER: Totaal offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Net wel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vrees dat het net niet wordt, maar hoop op net wel!
Zonder Mercedes zou het kampioenschap een Ferrari feestje zijn met een grotere marge dan Mercedes nu heeft.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:32 schreef zoem het volgende:
Hamilton duikt ruim onder de tijd van Rosberg. Wordt weer een Mercedes-feestje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |