SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door kaasplankje op 09-10-2015 13:05:21 ]
Ik weet het, maar hij schakelt gewoon prima. Kwam er ook achteraf achterquote:
Zijn verkocht en het was 10 speedquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:18 schreef ratatat het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon die wielen van je Trek gebruiken?
Haahaahahahahaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:17 schreef 1-0-8 het volgende:
Ook in de winter moet je soigne zijn.... Weg die spatborden
Tot het 5 graden is en de weg nat en je trainen gaat. Lekker voor je spieren ook dat koude water erop.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:17 schreef 1-0-8 het volgende:
Met een alibaba fiets rij je er nooit gesoigneerd bij.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:05 schreef Andyy het volgende:
Het is winter, dan hoef ik niet gesoigneerd rond te rijden.
Wat zijn mooiere spatborden volgens jou?
QFTquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:23 schreef Patroon het volgende:
[..]
Met een alibaba fiets rij je er nooit gesoigneerd bij.
Ik rij nu al met een spatbord rond. Liever een droge en warme bibsquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:17 schreef 1-0-8 het volgende:
Ook van die lamellen als Andyy?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:33 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik rij nu al met een spatbord rond. Liever een droge en warme bibs
Ik heb die ook gehad, afgezien van dat ze soms wat aanliepen zijn het topdingen.quote:
Dat heb je totaal mis.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:00 schreef Z het volgende:
Ik fiets meestal alleen. Ik zie ook wel de voordelen, vooral als het heel nat is. Maar het vervelends vind ik natte voeten, daar helpen spatborden weinig bij lijkt me.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat heb je totaal mis.
Als jij die dingen van Andy op je fiets zet krijg je alleen nog natte voeten van de regen.
Graag! Mail zit in je DMquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:12 schreef Z het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Ik heb een handleidingkje 'strava data ophalen via de api', als je wil, kan ik m je mailen.
M'n sokken worden nat als het hard regent en van boven bij mijn sokken naar binnen loopt. Helpt toch om een broek of beenwarmers over ipv onder de overschoenen te doen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat heb je totaal mis.
Als jij die dingen van Andy op je fiets zet krijg je alleen nog natte voeten van de regen.
Alleen als je een chineze beenwarmer hebtquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:19 schreef Andyy het volgende:
[..]
M'n sokken worden nat als het hard regent en van boven bij mijn sokken naar binnen loopt. Helpt toch om een broek of beenwarmers over ipv onder de overschoenen te doen?
quote:
We realiseerden dat als Friezen, Groningers en Limburgers hier mogen posten, het hek toch al van de dam is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
Moet niet gekker worden hier. Eerst al ventieldopjes toestaan, en nu ook al spatborden...
Bijna alles is wel made in China toch?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Alleen als je een chineze beenwarmer hebt
Tsja, het zal altijd van bovenaf lekken. Er over heen helpt misschien maar ik doe het niet, kan me er niet zo heel druk over maken. Warm blijven is belangrijker dan waterdicht blijven
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |