SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door kaasplankje op 09-10-2015 13:05:21 ]
Ik weet het, maar hij schakelt gewoon prima. Kwam er ook achteraf achterquote:
Zijn verkocht en het was 10 speedquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:18 schreef ratatat het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon die wielen van je Trek gebruiken?
Haahaahahahahaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:17 schreef 1-0-8 het volgende:
Ook in de winter moet je soigne zijn.... Weg die spatborden
Tot het 5 graden is en de weg nat en je trainen gaat. Lekker voor je spieren ook dat koude water erop.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:17 schreef 1-0-8 het volgende:
Met een alibaba fiets rij je er nooit gesoigneerd bij.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:05 schreef Andyy het volgende:
Het is winter, dan hoef ik niet gesoigneerd rond te rijden.
Wat zijn mooiere spatborden volgens jou?
QFTquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:23 schreef Patroon het volgende:
[..]
Met een alibaba fiets rij je er nooit gesoigneerd bij.
Ik rij nu al met een spatbord rond. Liever een droge en warme bibsquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:17 schreef 1-0-8 het volgende:
Ook van die lamellen als Andyy?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:33 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik rij nu al met een spatbord rond. Liever een droge en warme bibs
Ik heb die ook gehad, afgezien van dat ze soms wat aanliepen zijn het topdingen.quote:
Dat heb je totaal mis.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:00 schreef Z het volgende:
Ik fiets meestal alleen. Ik zie ook wel de voordelen, vooral als het heel nat is. Maar het vervelends vind ik natte voeten, daar helpen spatborden weinig bij lijkt me.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat heb je totaal mis.
Als jij die dingen van Andy op je fiets zet krijg je alleen nog natte voeten van de regen.
Graag! Mail zit in je DMquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:12 schreef Z het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Ik heb een handleidingkje 'strava data ophalen via de api', als je wil, kan ik m je mailen.
M'n sokken worden nat als het hard regent en van boven bij mijn sokken naar binnen loopt. Helpt toch om een broek of beenwarmers over ipv onder de overschoenen te doen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat heb je totaal mis.
Als jij die dingen van Andy op je fiets zet krijg je alleen nog natte voeten van de regen.
Alleen als je een chineze beenwarmer hebtquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:19 schreef Andyy het volgende:
[..]
M'n sokken worden nat als het hard regent en van boven bij mijn sokken naar binnen loopt. Helpt toch om een broek of beenwarmers over ipv onder de overschoenen te doen?
quote:
We realiseerden dat als Friezen, Groningers en Limburgers hier mogen posten, het hek toch al van de dam is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
Moet niet gekker worden hier. Eerst al ventieldopjes toestaan, en nu ook al spatborden...
Bijna alles is wel made in China toch?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Alleen als je een chineze beenwarmer hebt
Tsja, het zal altijd van bovenaf lekken. Er over heen helpt misschien maar ik doe het niet, kan me er niet zo heel druk over maken. Warm blijven is belangrijker dan waterdicht blijven
[..]
Ik denk dat alleen hele strakke (neopreen) overschoenen die direct op de huid en dus niet op de broekspijp / beenstuk zitten helpen. Want dan loopt het water niet je schoen in.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:19 schreef Andyy het volgende:
[..]
M'n sokken worden nat als het hard regent en van boven bij mijn sokken naar binnen loopt. Helpt toch om een broek of beenwarmers over ipv onder de overschoenen te doen?
Waterdichte winterschoenen kopen en dan de aansluiting tussen je been en de schoen aftapen met leukopor.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:19 schreef Andyy het volgende:
[..]
winterschoenen zijn leuk voor als het koud is (geen gedoe met overschoenen), maar als het goed regent heb ik liever zomerschoenen die aan alle kanten lekken (icm overschoenen)quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:00 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Waterdichte winterschoenen kopen en dan de aansluiting tussen je been en de schoen aftapen met leukopor.
Zo denk ik dus ook. Het is nogal wat om ff heen en weer te rijden. Bovendien ga ik eind mei al naar de Alpen en ga ik waarschijnlijk voor een amateurploegje rijden, dus dan wil ik niet steeds weg zijn..quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:28 schreef MarcoD het volgende:
De inschrijving voor de GF sportful is weer open..
Wie is er van plan om dit keer wel heen te gaan? Ik had mijn inschrijving van afgelopen jaar omgezet naar 2016 alleen vind ik het nogal een eind weg om 'even' heen te gaan. Combineren met een vakantie gaat het niet worden dus dan zou het voor een lang weekend moeten zijn.
Aan de andere kant wil ik ook wel de 3 ballen rijden (L3B), voordeel daarvan is dat het de helft minder ver is.
http://www.gfsportful.it/en/
Triest verhaal.quote:Björn Leukemans (38) koerste de voorbije twee seizoenen bij Wanty-Groupe Gobert, maar heeft volgens verschillende bronnen volgend seizoen geen plek meer in de ploeg van Hilaire Van der Schueren.
"Ik weet het echt niet", vertelt Leukemans aan Sporza over zijn toekomst. "Ik heb nog niet met de ploeg gesproken. Ik heb dus geen verklaring gekregen, maar ik lees in de kranten dat het een budgetkwestie tussen mij en Enrico Gasparotto is."
Waarom zet Leukemans dan zelf niet de stap om een gesprek te voeren? "Ik heb al een paar keer laten voelen dat ik wil praten, maar als er geen gehoor aan gegeven wordt, dan blijf ik dat niet vragen. Ik ga ook niet bedelen voor een contract."
Neopreen is niet echt waterdicht, water trekt er bij mij gewoon in.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:49 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen hele strakke (neopreen) overschoenen die direct op de huid en dus niet op de broekspijp / beenstuk zitten helpen. Want dan loopt het water niet je schoen in.
Ik ga denk ik binnenkort eens een paar van die http://www.velotoze.com/ dingen bestellen. Kijken hoe dat warm houdt.
Ventilatiegaten aan de onderkant van je schoenen afplakken en dan zou je in theorie toch heel lang je voeten droog moeten kunnen houden!
Hij won toch nog een paar koersjes dit jaar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:58 schreef kaasplankje het volgende:
Het leven van een prof gaat ook niet over rozen he?
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/1.2463464
[..]
Triest verhaal.
Tja vind dat eigenlijk niet zo netjes van Wanty voor iemand met een staat van dienst als Leukemans.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:30 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hij won toch nog een paar koersjes dit jaar.
Wat heeft Gasparotto dit jaar gepresteerd?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tja vind dat eigenlijk niet zo netjes van Wanty voor iemand met een staat van dienst als Leukemans.
Een maat van me weet nog een leuke route over het Baikalmeer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:17 schreef ratatat het volgende:
Kwam er laatst achter dat mijn winterschoenen voor -20/+5 oid zijn. Beetje overkill voor Nederland denk ik. Misschien even een paar maanden naar Siberie gaan om ze te gebruiken.
Maakt niet uit joh, met zo'n naam ben je o eral welkom. Is toch heerlijk voor zo'n speaker om 50 keer ENRICO G A S P A R O T T O O O O O O O in z'n mike te kunnen bléren dan dat je het met Bjorn Leukemans moet doen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:06 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Wat heeft Gasparotto dit jaar gepresteerd?
Contract met een volledige uitrusting en drie reserve fietsen? Of is het rijden voor een trui en een broek?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:33 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zo denk ik dus ook. Het is nogal wat om ff heen en weer te rijden. Bovendien ga ik eind mei al naar de Alpen en ga ik waarschijnlijk voor een amateurploegje rijden, dus dan wil ik niet steeds weg zijn..
trui en een broek en nog wat extra... niet teveel verplichtingen he, we zijn maar een stelletje amateursquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:08 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Contract met een volledige uitrusting en drie reserve fietsen? Of is het rijden voor een trui en een broek?
Al had Gasparotto meer gepresteerd, zo ga je toch niet met je renners om?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:06 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Wat heeft Gasparotto dit jaar gepresteerd?
Jamaar als je goed wilt zijn moet je koersen en trainen en verder niks dus niet een wedstrijd gaan jureren of organiseren. Focus.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:18 schreef Tommeke het volgende:
Haha Buzz gelijk heb je. Skitterende naam.
Ik ben een beetje sceptisch over die amateur teams. Je rijdt voor een broek, shirt en een helm en misschien nog wat bidons en met een beetje mazzel krijg je een Chinees frame.
Natuurlijk is dat vet, maar je bent zo als team alleen maar consument in de zin dat je geen koersen organiseert en alleen maar afneemt. Er worden hier in de omgeving al zo weinig koersen georganiseerd en als iedereen in zo'n team gaat rijden houdt het snel op.
De club waar ik lid ben is maar 40-50 man sterk, maar toch organiseren we meerdere wedstrijden per jaar.
M'n studentenclub, TH, organiseert elk jaar twee koersen, een crossje en een serie trainingskoersen in voorjaar, najaar en in de zomervakantie.
Daar helpen de renners ook aan mee. Je ziet die gasten van zilke amateur teams nooit als vrijwilliger bij een koers. Dat is wel jammer.
Idd. Om dat in de krant te moeten vernemen is wel heel slecht.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Al had Gasparotto meer gepresteerd, zo ga je toch niet met je renners om?
Ik snap je punt, maar is wel wat kort door de bocht. Wij rijden via een vereniging die veel koersen organiseert en daarbij wordt ook verwacht dat wij ons minimaal 1x per jaar als vrijwilliger inzetten. Wat ik ook altijd deed toen ik daar lid was.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:18 schreef Tommeke het volgende:
Haha Buzz gelijk heb je. Skitterende naam.
Ik ben een beetje sceptisch over die amateur teams. Je rijdt voor een broek, shirt en een helm en misschien nog wat bidons en met een beetje mazzel krijg je een Chinees frame.
Natuurlijk is dat vet, maar je bent zo als team alleen maar consument in de zin dat je geen koersen organiseert en alleen maar afneemt. Er worden hier in de omgeving al zo weinig koersen georganiseerd en als iedereen in zo'n team gaat rijden houdt het snel op.
De club waar ik lid ben is maar 40-50 man sterk, maar toch organiseren we meerdere wedstrijden per jaar.
M'n studentenclub, TH, organiseert elk jaar twee koersen, een crossje en een serie trainingskoersen in voorjaar, najaar en in de zomervakantie.
Daar helpen de renners ook aan mee. Je ziet die gasten van zilke amateur teams nooit als vrijwilliger bij een koers. Dat is wel jammer.
Mwah. Vriend van me helpt ook vaak mee. Won afgelopen weekend als amateur het NSK tussen de elites.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jamaar als je goed wilt zijn moet je koersen en trainen en verder niks dus niet een wedstrijd gaan jureren of organiseren. Focus.
Dit dus, ben naast het trainen en koersen al lang blij dat ik iets met mijn meisje kan doen..quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jamaar als je goed wilt zijn moet je koersen en trainen en verder niks dus niet een wedstrijd gaan jureren of organiseren. Focus.
Daar heb je een punt. Bij Snits is dat prima. Hier zijn die gasten allemaal lid van een mountainbike vereniging, alleen voor de licentiequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:20 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar is wel wat kort door de bocht. Wij rijden via een vereniging die veel koersen organiseert en daarbij wordt ook verwacht dat wij ons als vrijwilliger inzetten. Wat ik ook altijd deed toen ik daar lid was.
Ja vind ik ook, wielrennen is al een tijdrovende sport, je moet er niet mee gaan overdrijven door je verplicht te voelen vrijwilligerswerk te doen voor je club. Laat dat maar aan anderen over.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:21 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dit dus, ben naast het trainen en koersen al lang blij dat ik iets met mijn meisje kan doen..
Ik heb dat de afgelopen 5 jaar veel gedaan. Laat dat nu ook een beetje aan anderen over, maar steek hier en daar wel een helpende hand uit.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, wielrennen is al een tijdrovende sport, je moet er niet mee gaan overdrijven door je verplicht te voelen vrijwilligerswerk te doen voor je club. Laat dat maar aan anderen over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |