Inderdaad wat moppert al zegt. Is het een gecombineerde map 7/8.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:46 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Huh, in de map met maat 8 hoort toch alleen maat 8 te staan?
Je hebt 2 facebookpagina's waar je kunt kijken he:
Deze werkt zonder albums, gewoon met wallposts: https://www.facebook.com/groups/726597167409544/
Deze moet je in de albums zoeken en mogen wallposts juist weer niet: https://www.facebook.com/groups/draagdoekenmarkt/
Ik wil mijn Yaro la Vita mt. 7 trouwens wel eens voor je opmeten?
Qua webshops:
Mevrouwmus.com
Ooiebeest.nl
Babybij.nl
Ik heb een ingedragen doek, deze kleur was nieuw niet meer te krijgen, wel lekker zachtquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:12 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Inderdaad wat moppert al zegt. Is het een gecombineerde map 7/8.
Had jij een nieuwe Yaro of een ingedragen? En indien nieuw, was hij al een beetje zacht?
Zou het wel super vinden als je hem op zou willen weten. Al weet ik niet of dat de lengte nog verschilt per doek.
Ook benieuwd naar!quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 14:36 schreef pinquit het volgende:
Ah top
Wat kan je eigenlijk allemaal voor leuks met een korte doek?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 14:36 schreef pinquit het volgende:
Ah top
Wat kan je eigenlijk allemaal voor leuks met een korte doek?
Misschien een heupknoop proberen? Kan ze meekijkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:38 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik heb een baby die om haar heen kijken heel leuk vindt, dus ik krijg haar niet meer goed in de doek? Ze hangt vrij ver achterover, dus aanspannen lukt niet goed.
Kan dat al met 3 maanden?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Misschien een heupknoop proberen? Kan ze meekijken
Ja hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:59 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Kan dat al met 3 maanden?
Kunnen ze daar uitglippen? Bij de fwcc gaan de banen onder de beentjes door, dat zie ik bij deze niet? Dat lijkt me wel eng..quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja hoorJe kan bv een Robin's hip carry proberen.
De banen gaan er ook overheen. En als je goed knoopt kan je baby nooit zomaar uit een knoop glippenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:21 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Kunnen ze daar uitglippen? Bij de fwcc gaan de banen onder de beentjes door, dat zie ik bij deze niet? Dat lijkt me wel eng..
Ohja! Ik had net een filmpje waarbij ze dat niet deed volgens mij. Morgen eens proberen!quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:27 schreef GotC het volgende:
[..]
De banen gaan er ook overheen. En als je goed knoopt kan je baby nooit zomaar uit een knoop glippenAl vind ik rugknopen zonder legpass ook mwah, maar dat komt door meneer strekker
http://wrapyourbaby.com/robinshipcarry.html
na vandaag zweer ik bij Ellevill (paisley) die droeg zo fijnquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:21 schreef Malteser het volgende:
Pinq![]()
Ik zoek dat soort mutsjes voor Twix. Waar koop jij ze?
Ik heb de Didymos Fishes (van Moppert) en dragen bevalt ons heel goed! Nu ben ik op zoek naar nog een doek... En man is het daarmee eens. Ik zoek een maat 6.
Wat zouden jullie adviseren? Iemand van jullie toevallig nog een mooie doek te koop?
Wil je effen, of vind je de maxomorra printjes ook leuk? Die laatste hebben ze bv bij dragenenzo.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:21 schreef Malteser het volgende:
Hebben wij eigenlijk nog nooit gedaan, voelt zo raar.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:06 schreef BlueEyes het volgende:
Selv ik heb eigenlijk altijd als ik de wagen mee heb ook de drager bij me.
En we lopen regelmatig rond met lege wagen (vol boodschappen) en kind op mijn rug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de Euromastquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:09 schreef LadyBlack het volgende:
En Mabawa waar sta jij nou met je prachtige kind in prachtige doek?
Haha, het Wooldrikspark zo herkennen, maar Rotterdam niet.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:09 schreef LadyBlack het volgende:
Is dat het Wooldrikspark Selvaria?![]()
![]()
ZOMG the memories......
En Mabawa waar sta jij nou met je prachtige kind in prachtige doek?
Bij h&m hebben ze ook zo een soort mutsje, zag ik: http://m.hm.com/nl/product/34665?article=34665-Aquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:21 schreef Malteser het volgende:
Pinq![]()
Daar zat ik serieus net naar te kijken!quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:55 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Bij h&m hebben ze ook zo een soort mutsje, zag ik: http://m.hm.com/nl/product/34665?article=34665-A
De wollen cosilana mutsjes hebben ze in alle mogelijke kleuren op regenboogschaap.nl en bij juffrouwpollewop.nl (ik zit op mijn handenquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:23 schreef Malteser het volgende:
MM, ik zoek eigenlijk die effen strikmutsjes. Dat combineert makkelijker. Die printjes vind ik wel tof voor zijn jumpsuits.
Echt hequote:Op maandag 26 oktober 2015 13:10 schreef mousemicky het volgende:
[..]
De wollen cosilana mutsjes hebben ze in alle mogelijke kleuren op regenboogschaap.nl en bij juffrouwpollewop.nl (ik zit op mijn handen)
Ja en bijpassende slofjes voor in de draagdoek.quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:02 schreef pinquit het volgende:
[..]
Daar zat ik serieus net naar te kijken!![]()
![]()
hijs cute! Met die pompom hahaa
Ik ga, mezelf kennende, toch wel voor de bijl. Het maxomorra pinguinmutsje is natuurlijk ubercool, maar een effen is toch ook wel handigquote:Op maandag 26 oktober 2015 13:12 schreef pinquit het volgende:
[..]
Echt heIk heb er twee besteld, nog een maatje groter in blauw.
Ik dacht dat de kleine die ik nu heb grijs wasdat was een beetje een tegenvaller toen ik t pakje open maakte
soort beige is dit. Ahwell, warm is ie wel, en toch drollig
Hier, scheelt weerquote:Op maandag 26 oktober 2015 18:47 schreef J0ycie88 het volgende:
Cassandra ik zal even kijken of ik een foto heb waarop ik het kan laten zien. Maar anders houdt je een foto tegoed, denk niet dat ik vanavond nog ga dragen.
Ja, alleen maar positieve.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:38 schreef coccinelle het volgende:
BE![]()
Krijgen jullie ook veel reacties van vreemden? Hier gaat het van 'oh wat leuk en handig' tot 'dat is toch hartstikke zielig zo stijf tegen je aan geplakt'.
Wat een mooie zeg!! Waar is die van?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:32 schreef Mineola het volgende:
Komt mijn kant uit!![]()
[ afbeelding ]
En ik tip even dit fleecepakje van Next. Wordt verkocht als sleepsuit maar ik vind het perfect voor in de drager/doek.
[ afbeelding ]
Er was geloof ik ook een meisjesvariant.
Yaro basket emeraldquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:19 schreef J0hohoycie88 het volgende:
[..]
Wat een mooie zeg!! Waar is die van?
Oh haha, nog onder mijn kloonJ0ycie!!
tralalala
Ik heb een indio ultramarin voor je in de aanbieding. 4,7 meter.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ja hallo, draagdoek-encyclopedieën opletten!![]()
Ik heb mijn zinnen gezet op een draagdoek voor mijn zoontje straksHeb nu een Hoppediz Chicago en een calin bleu, maar ik zoek eigenlijk ook een wat steviger doek (waar ik evt ook mn peuter nog even in zou kunnen dragen)
Bij rondscrollen door de mapjes op de draagdoekenmarkt blijk ik de Didymos Indio's ontzettend mooi te vinden, maar is dat een beetje wat ik zoek? Oh en wie heeft een goeie kleur voor me, want ik vond de Aurora mooi, maar die is best licht en girly geloof ikDe Sole occidente is paars en vind ik dus niet mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |