abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 19:50:40 #51
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_156715615
quote:
Ik vraag me wel af waar precies ze nou op schieten.
pi_156715617
daar gaan de patriots van de VS in turkije :') wat een lachertje die obama :')

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 19:53:29 #53
28033 Pek
je moet wat
pi_156715689
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 19:50 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ik vraag me wel af waar precies ze nou op schieten.
Op alles dat beweegt natuurlijk, niks mis mee ^O^
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_156717845
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 19:50 schreef Slayage het volgende:
daar gaan de patriots van de VS in turkije :') wat een lachertje die obama :')

[ afbeelding ]
Over een jaar nieuwe presidentsverkiezingen. Rusland heeft ondertussen al flink wat land ingenomen :/
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_156718190
De russen en IS zullen denk ik nog wel klappen krijgen.

@wierdduk @HaraldDoornbos @sakirkhader kan nu al verklappen dat gematigde oppositie zegt dat FSA veel sterker is dan vaak wordt beweerd.

https://mobile.twitter.com/janeikelboom/status/652515554650157056

Frank Gardner – Geverifieerd account ‏@FrankRGardner

#Saudi official: new batch of 500 TOW anti-tank missiles delivered this week to #Syrian FSA rebels

https://mobile.twitter.co(...)s/652438725612449792
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 21:48:13 #56
396550 Richestorags
pi_156719341
De Russen krijgen geen klappen van TOW raketten :') Syrische tanks daarentegen wel. Overigens is het een mooi potje schaak wat Poetin speelt. Eerst de "gematigden" rond Aleppo marginaliseren door bombardementen, IS de boel over laten nemen (en ook wat mannetjes laten verliezen in de strijd) en daarna aan rattenbestrijding gaan doen. Aleppo wordt natuurlijk legitiem Assads eigendom op het moment dat IS de enige andere gegadigde is om het over te nemen...

Tegelijkertijd wordt IS op andere fronten in Aleppo ook verzwakt (Keweires).
pi_156720008
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 21:48 schreef Richestorags het volgende:
De Russen krijgen geen klappen van TOW raketten :') Syrische tanks daarentegen wel. Overigens is het een mooi potje schaak wat Poetin speelt. Eerst de "gematigden" rond Aleppo marginaliseren door bombardementen, IS de boel over laten nemen (en ook wat mannetjes laten verliezen in de strijd) en daarna aan rattenbestrijding gaan doen. Aleppo wordt natuurlijk legitiem Assads eigendom op het moment dat IS de enige andere gegadigde is om het over te nemen...

Tegelijkertijd wordt IS op andere fronten in Aleppo ook verzwakt (Keweires).
Kunnen ze niet menselijk zijn en direct maar IS bestrijden?
pi_156720068
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_156720987
Hoop niet dat dit waar is
L0gg0l twitterde op vrijdag 09-10-2015 om 22:35:09 Hearing rumor Turkey has shot down a Russian jet reageer retweet
L0gg0l twitterde op vrijdag 09-10-2015 om 22:38:16 Journalist @yasseralhaji1 from Aleppo: UC report Turkey AA fire downed a Russian jet after airspace violation https://t.co/7ahiw3Mkzv reageer retweet
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 22:43:12 #60
396550 Richestorags
pi_156721013
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 22:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Kunnen ze niet menselijk zijn en direct maar IS bestrijden?
Dat doen ze toch? Nu hebben ze een zo goed als open front met IS rond Aleppo. En in Deir Ezzor, Palmyra en Keweires.
pi_156721128
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 22:42 schreef Houtenbeen het volgende:
L0gg0l twitterde op vrijdag 09-10-2015 om 22:35:09 Hearing rumor Turkey has shot down a Russian jet reageer retweet
L0gg0l twitterde op vrijdag 09-10-2015 om 22:38:16 Journalist @yasseralhaji1 from Aleppo: UC report Turkey AA fire downed a Russian jet after airspace violation https://t.co/7ahiw3Mkzv reageer retweet
Het zou me niet eens verbazen, de Russen vragen er tenslotte zelf om. Zal alleen niet zo heel leuk uit gaan pakken als het waar blijkt te zijn...
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 22:49:02 #62
396550 Richestorags
pi_156721196
Jubb al Ahmar veroverd in Noord-Oost Latakia door de SAA. Dit zal consequenties hebben voor de Ghab strijd, gezien ze vanaf het Westen nu beschermd zijn tegen TOW en artillerie aanvallen vanaf hoge grond.

https://twitter.com/leithfadel/status/652575867978285056
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 22:50:42 #63
396550 Richestorags
pi_156721256
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 22:47 schreef Infection het volgende:

[..]

Het zou me niet eens verbazen, de Russen vragen er tenslotte zelf om. Zal alleen niet zo heel leuk uit gaan pakken als het waar blijkt te zijn...
Mwaaah, Rusland gaat Turkije niet aanvallen. Hoogstens komt er een hoop moddergegooi over en weer. En misschien sterft er een Turk aan plutoniumvergifting :X
pi_156721365
quote:
Raqqa revolutionaries brigade/Liwa Thuwar al-Raqqa heeft gisteren bevestigd dat ze al militair materiaal hebben gekregen van de Amerikanen. Best opvallend gezien Turkije eerder elke vorm van hulp aan hen blokkeerde omdat ze zij aan zij met de YPG vechten. Ik verwacht verder dat Jaysh al-Thuwar en Shams al-Shamal ook wel wat gaan krijgen nu.
Incelfrikandel
pi_156721511
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 22:54 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Raqqa revolutionaries brigade/Liwa Thuwar al-Raqqa heeft gisteren bevestigd dat ze al militair materiaal hebben gekregen van de Amerikanen. Best opvallend gezien Turkije eerder elke vorm van hulp aan hen blokkeerde omdat ze zij aan zij met de YPG vechten. Ik verwacht verder dat Jaysh al-Thuwar en Shams al-Shamal ook wel wat gaan krijgen nu.
tja de turken moeten op een gegeven moment ook de realiteit erkennen en daarmee verder dealen. net zoals vorige jaar met kobani, toen de aerikanen hulp dropten aan de pkk, gingen de turken toch over stag door de peshmerga via turkije door te laten naar kobani
-Rabia Al-Basri
pi_156721754
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 21:48 schreef Richestorags het volgende:
Eerst de "gematigden" rond Aleppo marginaliseren door bombardementen, IS de boel over laten nemen (en ook wat mannetjes laten verliezen in de strijd) en daarna aan rattenbestrijding gaan doen. Aleppo wordt natuurlijk legitiem Assads eigendom op het moment dat IS de enige andere gegadigde is om het over te nemen...

assad strategie sinds jaren
-Rabia Al-Basri
pi_156721811
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 22:58 schreef Slayage het volgende:

[..]

tja de turken moeten op een gegeven moment ook de realiteit erkennen en daarmee verder dealen. net zoals vorige jaar met kobani, toen de aerikanen hulp dropten aan de pkk, gingen de turken toch over stag door de peshmerga via turkije door te laten naar kobani
Ik vond het zelf altijd een vreemde beslissing om te proberen een hele nieuwe groepering op te zetten, terwijl er al genoeg geschikte rebellengroepen waren. Ik hoop dat Turkije nu niet weer dwars gaat liggen. YPG bewapenen zou ik ook graag zien.
Incelfrikandel
pi_156721971
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 23:05 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Ik vond het zelf altijd een vreemde beslissing om te proberen een hele nieuwe groepering op te zetten, terwijl er al genoeg geschikte rebellengroepen waren. Ik hoop dat Turkije nu niet weer dwars gaat liggen. YPG bewapenen zou ik ook graag zien.
ypg bewapenen is de pkk bewapenen, dat is hoe de turken het zien, dus daar zullen echt niet happig op zijn als je kijkt hoeveel slachtoffers pkk aanslagen hebben geeist de laatste tijd bv.

hoewel het nu wel rustiger is geworden. misschien zijn ze weer op zoek naar een consensus met de turken? militaire strijd gaat de pkk niks opleveren. dat is iets wat ze onderhand zouden moeten begrijpen
-Rabia Al-Basri
pi_156722196
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 23:10 schreef Slayage het volgende:

[..]

ypg bewapenen is de pkk bewapenen, dat is hoe de turken het zien, dus daar zullen echt niet happig op zijn als je kijkt hoeveel slachtoffers pkk aanslagen hebben geeist de laatste tijd bv.

hoewel het nu wel rustiger is geworden. misschien zijn ze weer op zoek naar een consensus met de turken? militaire strijd gaat de pkk niks opleveren. dat is iets wat ze onderhand zouden moeten begrijpen
Daar heb ik geen boodschap aan ;) Voorlopig is Turkije nog te koppig vrees ik, maar om Daesh zo snel mogelijk uit Noord-Syri te krijgen is het gewoon de beste manier om geheel Burkan al-Firat + MFS te ondersteunen.
Incelfrikandel
pi_156722252
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 23:18 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Daar heb ik geen boodschap aan ;) Voorlopig is Turkije nog te koppig vrees ik, maar om Daesh zo snel mogelijk uit Noord-Syri te krijgen is het gewoon de beste manier om geheel Burkan al-Firat + MFS te ondersteunen.
isis moet ook van de aardbodem schoongeveegd worden, maar niet ten koste van alles ;)
-Rabia Al-Basri
pi_156722262
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 22:47 schreef Infection het volgende:

[..]

Als Erdogan dat gedaan heeft is hij echt zwaar de lul.

Laten we hopen dat het een verdwaalde Syrische jet was.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 23:26:19 #72
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_156722440
Hoeveel fake pics zijn er al langsgekomen op Twitter de laatste uren? :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_156722642
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 22:43 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Dat doen ze toch? Nu hebben ze een zo goed als open front met IS rond Aleppo. En in Deir Ezzor, Palmyra en Keweires.
Nee, ze bombarderen nog steeds voor 90% de rebellen ipv isis. Poetin blijft liegen, net als bij oekraine.
pi_156722665
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 22:42 schreef Houtenbeen het volgende:
_O_
pi_156722668
Ik zie vooral veel vraag naar bevestiging nu op Twitter :')
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')