Dan zou je geen 'klik' horen, ik gok erop dat je accu leeg/kapot is, hij levert dan nog wel stroom voor de lampen maar niet genoeg stroom voor de startmotor. Het startrelais schakelt dan nog wel, maar schakelt gelijk weer terug omdat hij merkt dat er niet genoeg stroom is voor de startmotor. Dat is dus de klik die je dan hoort.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Klinkt niet meer echt als de startmotor dan.
Staat je benzinekraan wel gewoon open?
Daar heb ik echt nog nooit aangezeten, dus ja, die staat open. Choke ook gewoon open. Andere opties?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Klinkt niet meer echt als de startmotor dan.
Staat je benzinekraan wel gewoon open?
Accu die er in zit is denk ik maximaal een maand oud. Lijkt me sterk dat die kapot is. Dan zou er dus lekstroom moeten zijn, maar de vorige keer dat ik de accu verving gingen de lampen niet eens aan terwijl ik de klik hoorde. Toen was de accu echt stuk overigens.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:34 schreef Daantke het volgende:
[..]
Dan zou je geen 'klik' horen, ik gok erop dat je accu leeg/kapot is, hij levert dan nog wel stroom voor de lampen maar niet genoeg stroom voor de startmotor. Het startrelais schakelt dan nog wel, maar schakelt gelijk weer terug omdat hij merkt dat er niet genoeg stroom is voor de startmotor. Dat is dus de klik die je dan hoort.
Maar das allemaal internetkennis dus t kan net zo goed iets anders zijn
Hoe verklaar je dan dat de motor direct weer afslaat? Het kan wel dat je accu busted is hoor, daar niet van.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:34 schreef Daantke het volgende:
[..]
Dan zou je geen 'klik' horen, ik gok erop dat je accu leeg/kapot is, hij levert dan nog wel stroom voor de lampen maar niet genoeg stroom voor de startmotor. Het startrelais schakelt dan nog wel, maar schakelt gelijk weer terug omdat hij merkt dat er niet genoeg stroom is voor de startmotor. Dat is dus de klik die je dan hoort.
Maar das allemaal internetkennis dus t kan net zo goed iets anders zijn
Goede leenmotor.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:26 schreef Salatrel het volgende:
nou volgens mij is het niet zozeer het voorwiel van de strom die slecht gebalanceerd is maar volgens mij zit er gewoon speling op het balhoofd
Heb je de 650 of de 1000? Dit staat verder los van het voorwielquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:26 schreef Salatrel het volgende:
nou volgens mij is het niet zozeer het voorwiel van de strom die slecht gebalanceerd is maar volgens mij zit er gewoon speling op het balhoofd
hey ik hoefde iig niet te lopen en hij start tenminste probleemloosquote:
650 met de grote koplampen nog... en 77k op de tellerquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:37 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Heb je de 650 of de 1000? Dit staat verder los van het voorwiel
Ik vond zelf de Versys (650) leuker rijden, de Strom (650) was wat saaier
Juist, die heb ik toen ook proefgereden. De Strom lijkt me wel een prima snelweg motor, maar wel wat tamquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hey ik hoefde iig niet te lopen en hij start tenminste probleemloos
[..]
650 met de grote koplampen nog... en 77k op de teller
v-strom staat sowieso niet bekend als hele spannende motor (de nieuwe ook niet)quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:58 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Juist, die heb ik toen ook proefgereden. De Strom lijkt me wel een prima snelweg motor, maar wel wat tam
Is dat de Tracer? Die zie ook nog ooit als opvolger/upgrade van de Versysquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:32 schreef Salatrel het volgende:
Tijdens het wachten even een rondje mogen maken op de demo die ze hadden staanwat een beest
wel voorzichtig met rijmodus wisselen tijdens het rijden want dat doe je met de rechterduim
[ afbeelding ]
jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:53 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Is dat de Tracer? Die zie ook nog ooit als opvolger/upgrade van de Versys
Nice, moet ook maar eens een proefrit doen volgend jaarquote:
ik zette het ook al op FB het is wel echt een art. 5 machinequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:09 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Nice, moet ook maar eens een proefrit doen volgend jaar
Dan heeft de Tracer standaard best een net pijpje (qua looks), komen ze hier mee aanzetten...quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:32 schreef Salatrel het volgende:
Tijdens het wachten even een rondje mogen maken op de demo die ze hadden staanwat een beest
wel voorzichtig met rijmodus wisselen tijdens het rijden want dat doe je met de rechterduim
[ afbeelding ]
Ik zie de humor hier wel van inquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:41 schreef stinkie het volgende:
Mmmm bedenk met net dat ik al 0 keer problemen met de ducati heb gehad
Ik ken eerlijk gezegd ook bijna niemand die problemen heeft met z'n ducatiquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:41 schreef stinkie het volgende:
Mmmm bedenk met net dat ik al 0 keer problemen met de ducati heb gehad
Amoeba heeft wel genoeg problemen voor vijf Ducati'squote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:56 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik ken eerlijk gezegd ook bijna niemand die problemen heeft met z'n ducati
de meeste staan dan ook alleen maar op de oprit om gepoetst te wordenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:56 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik ken eerlijk gezegd ook bijna niemand die problemen heeft met z'n ducati
Geld klotst wel tegen de plinten bij hem thuis blijkbaar.quote:
Eerst lopen reppen hoe onvervangbaar zijn oude is, en ziequote:
Ik zou inderdaad niet hetzelfde doenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:11 schreef Erasmo het volgende:
Alsof jij niet het zelfde zou doen als je hok wordt genakt.
Mijn motor is meestal net niet kapot genoeg om d'r het kanaal in te rijden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:45 schreef sylvesterrr het volgende:
Zó slecht heb ik het ook niet getroffen dus. Toegegeven, mijn motor is óf tiptop in orde óf total-loss.
Maar wel een lelijk ding verder.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 09:51 schreef joppie_saus het volgende:
Zie hier de leenmotor. Rijdt fantastisch.
[ afbeelding ]
Zojuist opgelost met behulp van deze flowchartquote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:40 schreef Salatrel het volgende:
Ik heb 2 jaar terug zo'n zwaar kettingslot gekocht maar ergens is op een of andere manier 2 schakels klem komen te zitten dus ik krijg ze niet meer uit elkaargelukkig gebeurd terwijl ie nog om het wiel heen zat
nou lachen zegquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:56 schreef Nero22 het volgende:
Die flowchart ken ik, maar Simba maakt me nog steeds aan het lachen.
Huilen zul je bedoelen. Ik moet nog steeds altijd huilen bij die scene.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:56 schreef Nero22 het volgende:
Die flowchart ken ik, maar Simba maakt me nog steeds aan het lachen.
perenijsje op het strand?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:13 schreef stinkie het volgende:
Zo, starten en lopen. Retourtje hoek van Holland
net goed! Moet je maar niet vol ga over de snelweg knallen....quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:05 schreef Nero22 het volgende:
87 waar je 80 mag.![]()
A10, ring Amsterdam - trajectcontrole.
¤30.
lolquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
net goed! Moet je maar niet vol gas over de snelweg knallen....
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:05 schreef Nero22 het volgende:
87 waar je 80 mag.![]()
A10, ring Amsterdam - trajectcontrole.
¤30.
Dacht dat dat pas vanaf volgende week was.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:44 schreef Catch22- het volgende:
Even van de lidl actie gebruikt gemaakt, er lagen nog veel laders hier.
Zelf een krik, moment sleutel en bandenstanaard gekocht voor de auto.
Nee vanaf donderdag alquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dacht dat dat pas vanaf volgende week was.
hoe goed het is weet ik niet. Maar het is alleen voor de tweejaarlijkse bandenwisselquote:
Mooi. Ik fiets meteen even die kant op.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:58 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nee vanaf donderdag al
[..]
hoe goed het is weet ik niet. Maar het is alleen voor de tweejaarlijkse bandenwissel
Ja dat bedoel ikquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:12 schreef Erasmo het volgende:
Halfjaarlijkse bandenwissel bedoel je?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
net goed! Moet je maar niet vol ga over de snelweg knallen....
die vriendin? Zo ja, neem volgende keer maar meequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:46 schreef Sarasi het volgende:
Vanochtend een ritje gemaakt met een vriendin, zij op d'r Gladius. Dat blijft toch een immens geil ding hoor
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
die vriendin? Zo ja, neem volgende keer maar mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |