Dat was altijd een groot gemis inderdaad. Zonder genres is navigeren bijna niet te doen. Tot aan de update die het toevoegde gebruikte ik dan ook altijd de iPad (had altijd al genres) om te navigeren en dan casten naar de Playstationquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 01:07 schreef Cikx het volgende:
Wow ik zie nu dat je eindelijk kan browsen door de Netflix catalogus via genres op de Playstation.Wel nog geen mogelijkheden om te filteren helaas..
Fargo.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 06:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay jongens en meisjes. Help me kiezen wat ik ga kijken tot Jessica Jones.
Suits of Fargo.
Appels met peren, maar ik zou voor Fargo gaan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 06:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Suits of Fargo.
Nog even Daredevil herkijkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 06:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Suits of Fargo.
bonesquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 06:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Suits of Fargo.
persoonlijk vind ik dat je vrijwel elke serie na 2 seizoene wel kan stoppen, dan gaan ze vrijwel altijd in herhaling vallen of enorm uitrekken van verhaallijnenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:40 schreef Dagonet het volgende:
Suits sowieso na twee seizoenen stoppen, daarna wordt het vervelend.
Fargo zonder enige twijfel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 06:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Suits of Fargo.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:44 schreef mschol het volgende:
persoonlijk vind ik dat je vrijwel elke serie na 2 seizoene wel kan stoppen, dan gaan ze vrijwel altijd in herhaling vallen of enorm uitrekken van verhaallijnen
bullshit ditquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:44 schreef mschol het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik dat je vrijwel elke serie na 2 seizoene wel kan stoppen, dan gaan ze vrijwel altijd in herhaling vallen of enorm uitrekken van verhaallijnen
Neuh, dat ook weer niet, sommige series komen dan ook pas op stoom zoals Homeland.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:44 schreef mschol het volgende:
[..]
Ik vond seizoen 3 dan weer het meest vermakelijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 13:50 schreef Rijst het volgende:
Bij Homeland werd ik het juist bui na 2 seizoenen. Teveel wendingen en Carrie werd steeds gekker.
Welk seizoenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vond seizoen dan weer het meest vermakelijk.
Handig. Seizoen 3.quote:
Heb de comics niet gelezen maar die gaan dacht ik nog verder dan wat de trailers tot nu toe laten zien.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:10 schreef KingRadler het volgende:
Jessica Jones is duidelijk niks voor kinderen
Suitsquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 06:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Suits of Fargo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |