SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Christmoose Story (Midden in de winternacht) – 2013 AL 1:23 uur
♫ Nederlands / CC Nederlands
Genre: Comedy, Sci-Fi
Het is kerst en er gebeuren vreemde dingen: een pratende eland landt in de schuur van Max en vertelt hem dat de Kerstman opgesloten zit een psychiatrische kliniek.
Bridge The (seizoen 2) – 2013 16
♫ Zweeds / CC Engels, Nederlands
Genre: Drama, Thriller
Als er een lijk gevonden wordt op de brug tussen Denemarken en Zweden, gaan Deense en Zweedse detectives op zoek naar de dader.
Butch Cassidy and the Sundance Kid – 1969 6 1:50 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Actie, Drama, Misdaad
De legendarische vogelvrijverklaarde Butch Cassidy en de Sundance Kid vluchten naar Bolivia -- maar moeilijkheden achtervolgen hen waar ze ook gaan of staan.
Edge The – 1997 12 1:57 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Avontuur, Drama, Duister, Thriller
Als het vliegtuig van een fotograaf en een intellectuele zakenman neerstort in de wildernis, vechten ze om te overleven en hun innerlijke demonen te verdrijven.
Fall The (seizoen 1) – 2013 12
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Britse TV, Drama, Duister, Thriller
Wanneer het onderzoek van de politie van Belfast naar een reeks moorden vastloopt, wordt hoofdinspecteur Stella Gibson opgeroepen om deze zaak verder te onderzoeken.
Fjällbackamorden (seizoen 1) – 2013 16
♫ Zweeds / CC Nederlands
Genre: Drama, Duister, Misdaad, Thriller
In een prachtig kustplaatsje wil detectiveschrijfster Erica Falck haar man, die rechercheur is, helpen bij het onderzoek naar een reeks moorden.
Killing The (seizoen 2) – 2009 12
♫ Deens / CC Nederlands
Genre: Drama, Duister, Thriller
Deense detective Sarah Lund onderzoekt moorden die te maken hebben met plaatselijke en internationale politieke evenementen.
Mr. Peabody and Sherman Show The (seizoen 1) – 2015 6 - Netflix Original
♫ Engels, Nederlands / CC Engels, Nederlands
Genre: Comedy, Droge humor
Mr. Peabody en Sherman zijn de hosts van een waanzinnige latenightshow in een chic penthouse met in de tijd reizende gasten en een live publiek!
Tooth Fairy – 2010 6 1:41 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy, Sci-Fi
Wanneer ijshockeyer Derek een fan uit de droom helpt door haar te vertellen dat de tandenfee niet bestaat, moet hij als straf een week lang tandenfee zijn.
Top of the Lake (seizoen 1) – 2013 16
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Britse TV, Drama, Thriller
Als de 12-jarige zwangere Tui zelfmoord probeert te plegen in een ijskoud Nieuw-Zeelands meer heeft rechercheur Robin Griffin een heleboel vragen voor het meisje.
Winter on Fire – 2015 12 1:38 uur - Netflix Original
♫ o.a. Oekraļens / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Documentaires, Sociocultureel
Wat begon als vreedzame studentendemonstraties in Oekraļne groeide in 93 dagen uit tot een gewelddadige revolutie en een volwaardige burgerrechtenbeweging.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Neatquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:27 schreef KingRadler het volgende:
toch wel benieuwd naar Fargo S2 volgende week
Goede docu. Mogen er wmb meer van komen op Netflix.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:44 schreef Aether het volgende:
Wat begon als vreedzame studentendemonstraties in Oekraļne groeide in 93 dagen uit tot een gewelddadige revolutie en een volwaardige burgerrechtenbeweging.
Ik heb die film toen in de bios gezien, maar heb me eerlijk gezegd stierlijk verveeld. Voorspelbaar en van die rare beslissingen die je normaal gesproken vooral in horrorfilms ziet. Snap écht niet wat mensen in deze film zien.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:16 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik ook! Erg fijn dat Netflix wekelijks de nieuwe aflevering online zet bij deze serie.
Gisteren overigens Captain Phillips gekeken, die stond al een tijdje op mijn lijstje. Topfilm met een uitstekende Tom Hanks in de hoofdrol. Normaal geen fan, maar hierin was hij uitstekend.
Na twee afleveringen kan ik wel zeggen dat hij niet tegenvalt. Geen topserie, maar je blijft wel geboeid.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:02 schreef DonnaRush het volgende:
Ik kom net Top of the Lake tegen. Ziet er goed uit.
Cool tnx!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:05 schreef Oldground het volgende:
[..]
Na twee afleveringen kan ik wel zeggen dat hij niet tegenvalt. Geen topserie, maar je blijft wel geboeid.
net deze documentaire gezien. erg indrukwekkend en ook relevant voor Nederland gezien het Geenpeil referendum. Na het zien van deze documentaire kun je haast niet anders dan voor het associatie verdrag met Ukraine zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:44 schreef Aether het volgende:
Behalve dan dat GeenPeil alleen in theorie over dat associatieverdrag gaat.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:28 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
net deze documentaire gezien. erg indrukwekkend en ook relevant voor Nederland gezien het Geenpeil referendum. Na het zien van deze documentaire kun je haast niet anders dan voor het associatie verdrag met Ukraine zijn.
echt een aanrader!
Het weigeren van het ondertekenen van het associatieverdrag door president Yanukovych was juist de reden dat de revolutie begon.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:35 schreef Zelva het volgende:
[..]
Behalve dan dat GeenPeil alleen in theorie over dat associatieverdrag gaat.
Zoek je een specifiek soort docu, want er staan er een behoorlijk aantal op.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goede docu. Mogen er wmb meer van komen op Netflix.
Seizoen 2 staat er net vanaf deze week ofzo op.quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:26 schreef Buitendam het volgende:
Seizoen 3 van The Bridge (Bron/Broen) is begonnen. Staat deze ook al op Netflix?
Hee wcborstelquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:08 schreef wcborstel het volgende:
[..]
Seizoen 2 staat er net vanaf deze week ofzo op.
Ah oke, dan ga ik 'm downloaden.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:08 schreef wcborstel het volgende:
[..]
Seizoen 2 staat er net vanaf deze week ofzo op.
quote:USA:
Around the World in 80 days ('56, Action, Comedy)
Crippled Avengers (Action, Martial Arts, Foreign)
Durarara X2 Season 1 (Anime)
Five Elements Ninjas (Action, Martial Arts, Foreign)
Hero (Action, Martial Arts, Foreign)
Invincible Shaolin (Action, Martial Arts, Foreign)
Lalaloopsy: Band Together (TV, Kids)
Mighty Med Season 2 (TV, Kids)
Police Story: Lockdown (Action, Martial Arts, Foreign)
Return to the 36th Chamber (Action, Martial Arts, Foreign)
Robert Kelly: Live at the Village Underground (Standup)
Robin Hood: Prince of Thieves (Action)
Sword Art Online (Anime)
The 36th Camber of Shaolin (Action, Martial Arts, Foreign)
The Five Venoms (Action, Martial Arts, Foreign)
The Flash Season 1 (TV, Action)
The Relic (Horror)
Winter on Fire (Documentary, Social, Netflix Original)
Canada:
The Gambler (Thriller, Drama)
The Mr. Peabody and Sherman Show Season 1 (TV, Kids, Netflix Original)
UK:
Reign Season 3 (TV, Drama)
What We Do in the Shadows (Comedy)
France:
Franklin Season 1 (TV, Kids)
Gezien. En ook al een aantal van bekeken. Ging mij erom dat er meer docu's uit de keuken van Netflix mogen komenquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:50 schreef Aether het volgende:
[..]
Zoek je een specifiek soort docu, want er staan er een behoorlijk aantal op.
Ah, zie nu dat Fargo op FX komt ipv Netflix. Balen, ik dacht gelijk een heel seizoen op Netflix.quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:18 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Morgen.
Het is vannacht in Amerika op TV.
quote:USA:
Jane the Virgin Season 1 (TV, Comedy, Drama)
Glen Campbell: I'll Be Me (Standup)
Jake and the Never Land Pirates Season 3 (TV, Kids)
Sweden:
Hannibal Season 3 (TV, Drama)
Opmerkelijk dat het zo lang duurt? Heeft Netflix de "uitzendrechten" hier nog wel?quote:
Daar ging ik vanuit op basis van wat mensen hier zeiden, maar heb daar verder eigenlijk niks over gehoord.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat het zo lang duurt? Heeft Netflix de "uitzendrechten" hier nog wel?
Netflix heeft de rechten hier nog steeds zie ik nuquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:15 schreef OverRated het volgende:
[..]
Daar ging ik vanuit op basis van wat mensen hier zeiden, maar heb daar verder eigenlijk niks over gehoord
twitter:wildewouter twitterde op maandag 12-10-2015 om 15:10:24Ik hoor wat over een nieuw Fargo seizoen op @NetflixNL? Dat zou awesome zijn.. reageer retweet
twitter:NetflixNL twitterde op maandag 12-10-2015 om 22:33:02@wildewouter klopt. Vanaf morgen (13/10) staat de eerste episode van seizoen 2 voor je klaar! reageer retweet
Ik zag t net jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Netflix heeft de rechten hier nog steeds zie ik nutwitter:wildewouter twitterde op maandag 12-10-2015 om 15:10:24Ik hoor wat over een nieuw Fargo seizoen op @NetflixNL? Dat zou awesome zijn.. reageer retweet
twitter:NetflixNL twitterde op maandag 12-10-2015 om 22:33:02@wildewouter klopt. Vanaf morgen (13/10) staat de eerste episode van seizoen 2 voor je klaar! reageer retweet
Keiharde leugens natuurlijk, zit nu @ werk maar hey!! Opschietuhhh!!!!!!!twitter:NLRolf twitterde op dinsdag 13-10-2015 om 11:16:28@NetflixNL @wildewouter Duurt lang! Ik heb moeite om niet aan de download te gaan... Heb zo enorm veel zin hier in! reageer retweet
Ieder zijn ding. Ik vond Terra Nova echt pure bagger. Doodzonde dat het een familie en kind vriendelijk programma moest zijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:17 schreef Hallojo het volgende:
Ik ben nu Terra Nova aan het kijken en vind het leuk. Jammer dat er maar 1 seizoen is
Staat gewoon in de lijst voor vandaagquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:15 schreef OverRated het volgende:
[..]
Daar ging ik vanuit op basis van wat mensen hier zeiden, maar heb daar verder eigenlijk niks over gehoord.
Edit: Netflix zegt op Twitter dat ie er vandaag gewoon op komt:
https://twitter.com/NetflixNL/status/653669729383657472
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:18 schreef wolfrolf het volgende:
Keiharde leugens natuurlijk, zit nu @ werk maar hey!! Opschietuhhh!!!!!!!twitter:NLRolf twitterde op dinsdag 13-10-2015 om 11:16:28@NetflixNL @wildewouter Duurt lang! Ik heb moeite om niet aan de download te gaan... Heb zo enorm veel zin hier in! reageer retweet
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:18 schreef wolfrolf het volgende:
Ja tussen 10 en 12 geloof ikquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:35 schreef lord_bono het volgende:
[..]![]()
Vorig jaar stonden ze er volgens mij al in de ochtend op toch?
6 heeft er ook opgestaan, hoop dat de overige seizoenen ook ooit nog eens komenquote:Op maandag 12 oktober 2015 17:13 schreef Zelva het volgende:
Beschikbaar tot en met 18 oktober (NL)
Anthony Bourdain: No Reservations (serie)
Die laatste is echt een aanrader als je van eten/koken en cultuur houdt. Alleen seizoen 7 staat erop, maar dat maakt niet uit, want het zijn toch losstaande afleveringen, en het staat alleen op de Nederlandse flix.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fargo (seizoen 2) – 2015 16
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy, Cynisch, Drama, Duister
In deze serie die geļnspireerd is op de film van de gebroeders Coen, staat een andere 'echte' misdaad centraal.
Hannah Montana and Miley Cyrus: Best of Both Worlds Concert – 2007 AL 1:14 uur
♫ Engels / CC Nederlands
In deze concertfilm zingt 'Hannah Montana'-ster Miley Cyrus een hele reeks hits, onder andere 'Just Like You' en 'Life's What You Make It'.
Pentatonix: On My Way Home – 2015 AL 1:29 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Documentaires, Feelgood
Deze concertdocumentaire volgt de koornerds, zoals ze zichzelf noemen, van het met een Grammy bekroonde zangkwintet Pentatonix op hun uitverkochte tournee in 2015.
Real Humans (seizoen 2) – 2013 12
♫ Zweeds / CC Nederlands
Genre: Controversieel, Drama, Duister, Sci-Fi
Deze dramaserie speelt zich af in een parallel universum, in een wereld waarin robots zo menselijk zijn geworden dat ze nauwelijks te onderscheiden zijn van echte mensen.
Ted en de schat van de mummie – 2012 6 1:32 uur
♫ Engels, Nederlands / CC o.a. Nederlands
Genre: Actie, Avontuur, Comedy
Een bouwvakker die ervan droomt om archeoloog te worden, wordt aangezien voor zijn held en beleeft een spannend avontuur in Peru.
Wallander (seizoen 2) – 2012 12
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Britse TV, Drama, Intellectueel, Thriller
In een schilderachtige en ooit vreedzame provincie in Zweden onderzoekt de gedesillusioneerde politie-inspecteur Kurt Wallander een schokkende golf van moorden.
[ Bericht 14% gewijzigd door Aether op 13-10-2015 20:40:03 ]When the student is ready, the teacher will appear.
Doe ik ook, heb nog iets teveel series die ik moet kijken. Dus Fargo kan wel even een aantal weken wachten. Eerst nog:quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik wacht met Fargo wel tot alles er op staat.
quote:Beasts of no Nation eerste Netflix Original Film
Behalve het aanbieden van exclusieve series heeft de streamingdienst zichzelf ten doel gesteld om ook met films te gaan scoren. Netflix heeft de plannen voor de komende jaren bekend gemaakt. Beasts of no Nation wordt de eerste echte Netflix Original Film.
Vanaf 16 oktober 2015 zal Beasts of no Nation exclusief te zien zijn voor Netflix-leden en als we alleen al naar de cast kijken wordt het een veelbelovende film. De hoofdrol is namelijk voor Idris Elba. Elba is natuurlijk vooral bekend van zijn rol in de populaire serie Luther, waarvoor hij in 2012 een Golden Glove won. Verder zijn er grote rollen weggelegd voor Ama Abebrese en Abraham Attah.
De oorlogsfilm speelt zich af in een Afrikaansland waar een burgeroorlog gaande is. Elba speelt de rol van Warlord, de mentor van kindsoldaat Agu. Agu moet vechten in de burgeroorlog en laat hierdoor zijn familie in onzekerheid achter. Dit drama zal vanaf 16 oktober dus exclusief op Netflix te zien zijn. het verhaal is gebaseerd op het gelijknamige en zeer goed ontvangen boek van Uzodinma Iweala. Inmiddels is de eerste teaser geplaatst door Netflix en daaruit is direct vast te stellen dat Beasts of no Nation een aangrijpende film zal zijn. Bekijker de teaser hieronder.
Denk het niet. Videoland heeft de rechten gekocht volgens mij.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:31 schreef BobbyMcGee het volgende:
Weet iemand of seizoen 2 van Broadchurch nog op Netflix komt?
dat zegt niks. Videoland adverteerde ook met The Blacklist en een half jaar later stond het op netflixquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:43 schreef Mryc het volgende:
[..]
Denk het niet. Videoland heeft de rechten gekocht volgens mij.
quote:KPN voegt Netflix toe aan interactieve tv
KPN voegt Netflix toe aan het menu van zijn interactieve tv-dienst. Klanten die een interactieve tv-abonnement hebben, kunnen nu rechtstreeks vanuit dat menu Netflix kijken.
KPN heeft daarover een overeenkomst bereikt met de Amerikaanse streamdienst. Het oud-staatsbedrijf is daarmee de eerste in Nederland die een dergelijke functionaliteit aanbiedt. Om Netflix te kunnen kijken via het interactieve tv-menu, moeten gebruikers wel een apart Netflix-abonnement hebben.
Eind oktober moeten de eerste 20.000 klanten via Interactieve TV naar Netflix kunnen kijken. De functie wordt daarna gefaseerd naar de rest van de KPN-klanten uitgerold. Ook klanten die Interactieve TV bij Telfort en XS4ALL hebben, krijgen op termijn toegang tot Netflix via hun interactieve tv.
"Ons kijkgedrag verandert omdat we steeds meer zelf willen bepalen wanneer we onze favoriete serie willen kijken. Dat zie je ook terug aan de populariteit van Netflix. Door de Netflix applicatie aan te bieden via KPN Interactieve TV, maken we tv-kijken nog leuker en makkelijker en verbeteren we de gebruikservaring van onze klanten", aldus Frank van der Post, Chief Commercial Officer bij KPN.
Netflix heeft wereldwijd meer dan 65 miljoen leden in meer dan 50 landen. Gebruikers kunnen via de streamingdienst tv-series, films en documentaires bekijken. Ook produceert Netflix zelf populaire series als Orange is the new black, House of Cards en Daredevil. Onlangs bracht Netflix met Beasts of No Nation zijn eerste eigen film uit.
Nieuwe seizoen rockt de pan uit ja?quote:
De 1e aflevering is in elk geval weer smullen jaquote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Nieuwe seizoen rockt de pan uit ja?
Ja, dat las ik al. Maar betekent dat ook dat het niet te kijken is op een buitenlandse Netflix?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:43 schreef Mryc het volgende:
[..]
Denk het niet. Videoland heeft de rechten gekocht volgens mij.
Na 5 afleveringen afgehaakt. De enige reden om t af te kijken is voor mij om te weten hoe het afloopt, maar die behoefte is zeer minimaal. Het is een kinderlijke versie van Under the dome (waar ik na 2 seizoenen ook afhaakte na het hoge sci-fi gehalte)quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:31 schreef Vlindur het volgende:
Iemand die Between volgt? Is het wat?
Ik heb geen Gotham...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:15 schreef Rijst het volgende:
Gotham is best leuk. Heb nu 2 afleveringen gezien en het is geinig om al die cameos te zien.
Bill Murray.quote:
Kan eigenlijk nergens vinden wanneer...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Maar wel vet dat het hier ook komt. Wil eigenlijk met ondertiteling kijken.
Thnx!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:57 schreef perro. het volgende:
homeland s4 op nieuw-zeeland voor degenen die geen geduld hebben.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Walk in the Clouds – 1995 12 1:42 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Romantisch
Paul Sutton, een WOII-veteraan, valt voor een zwangere, ongetrouwde vrouw, die hem tijdens hun eerste ontmoeting overhaalt zich voor te doen als haar man.
Avengers: Black Widow & Punisher – 2014 12 1:22 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Sci-Fi
Als de Punisher een wapenhandelaar van de zwarte markt uitschakelt, stuit hij op een terroristisch complot, uitgedacht door een groep die bekendstaat als Leviathan.
Cloudy with a Chance of Meatballs 2 – 2013 6 1:34 uur
♫ Engels, Nederlands / CC Nederlands
Genre: Avontuur, Comedy
Uitvinder Flint Lockwood vecht tegen gemuteerde voedseldieren die gemaakt zijn door zijn beruchte machine, onder andere flamango's, muskiettoast en vispansees.
Object of My Affection The – 1998 AL 1:51 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy, Romantisch
Als Nina ontdekt dat ze zwanger is van haar arrogante ex-vriend, stelt ze zich een romantisch avontuur voor met haar huisgenoot George, die homoseksueel is.
Sleeping with the Enemy – 1991 12 1:37 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Misdaad, Onheilspellend, Thriller
Een mishandelde vrouw doet alsof ze dood is en neemt een nieuwe identiteit aan maar haar sadistische man komt erachter.
Wall Street – 1987 6 2:05 uur
Genre: Drama, Misdaad
Een ondernemend en jong commissionair raakt in de ban van een inhalige arbitrageur op Wall Street die er verdachte tactieken op nahoudt.
White Men Can't Jump – 1992 6 1:55 uur
Genre: Comedy, Droge humor
Billy Hoyle is een blanke man die doet alsof hij niet kan basketballen en zijn brood verdient door de boel op te lichten bij basketbalwedstrijden op speelplaatsen in LA.When the student is ready, the teacher will appear.
Under The Dome hebben we met moeite het eerste seizoen van uitgekeken. Puur leedvermaakquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Na 5 afleveringen afgehaakt. De enige reden om t af te kijken is voor mij om te weten hoe het afloopt, maar die behoefte is zeer minimaal. Het is een kinderlijke versie van Under the dome (waar ik na 2 seizoenen ook afhaakte na het hoge sci-fi gehalte)
Ook op de Belgische als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:57 schreef perro. het volgende:
homeland s4 op nieuw-zeeland voor degenen die geen geduld hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |