quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:18 schreef wolfrolf het volgende:
Keiharde leugens natuurlijk, zit nu @ werk maar hey!! Opschietuhhh!!!!!!!twitter:NLRolf twitterde op dinsdag 13-10-2015 om 11:16:28@NetflixNL @wildewouter Duurt lang! Ik heb moeite om niet aan de download te gaan... Heb zo enorm veel zin hier in! reageer retweet
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:18 schreef wolfrolf het volgende:
Keiharde leugens natuurlijk, zit nu @ werk maar hey!! Opschietuhhh!!!!!!!twitter:NLRolf twitterde op dinsdag 13-10-2015 om 11:16:28@NetflixNL @wildewouter Duurt lang! Ik heb moeite om niet aan de download te gaan... Heb zo enorm veel zin hier in! reageer retweet
Ja tussen 10 en 12 geloof ikquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:35 schreef lord_bono het volgende:
[..]![]()
Vorig jaar stonden ze er volgens mij al in de ochtend op toch?
6 heeft er ook opgestaan, hoop dat de overige seizoenen ook ooit nog eens komenquote:Op maandag 12 oktober 2015 17:13 schreef Zelva het volgende:
Beschikbaar tot en met 18 oktober (NL)
Anthony Bourdain: No Reservations (serie)
Die laatste is echt een aanrader als je van eten/koken en cultuur houdt. Alleen seizoen 7 staat erop, maar dat maakt niet uit, want het zijn toch losstaande afleveringen, en het staat alleen op de Nederlandse flix.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fargo (seizoen 2) – 2015 16
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy, Cynisch, Drama, Duister
In deze serie die geïnspireerd is op de film van de gebroeders Coen, staat een andere 'echte' misdaad centraal.
Hannah Montana and Miley Cyrus: Best of Both Worlds Concert – 2007 AL 1:14 uur
♫ Engels / CC Nederlands
In deze concertfilm zingt 'Hannah Montana'-ster Miley Cyrus een hele reeks hits, onder andere 'Just Like You' en 'Life's What You Make It'.
Pentatonix: On My Way Home – 2015 AL 1:29 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Documentaires, Feelgood
Deze concertdocumentaire volgt de koornerds, zoals ze zichzelf noemen, van het met een Grammy bekroonde zangkwintet Pentatonix op hun uitverkochte tournee in 2015.
Real Humans (seizoen 2) – 2013 12
♫ Zweeds / CC Nederlands
Genre: Controversieel, Drama, Duister, Sci-Fi
Deze dramaserie speelt zich af in een parallel universum, in een wereld waarin robots zo menselijk zijn geworden dat ze nauwelijks te onderscheiden zijn van echte mensen.
Ted en de schat van de mummie – 2012 6 1:32 uur
♫ Engels, Nederlands / CC o.a. Nederlands
Genre: Actie, Avontuur, Comedy
Een bouwvakker die ervan droomt om archeoloog te worden, wordt aangezien voor zijn held en beleeft een spannend avontuur in Peru.
Wallander (seizoen 2) – 2012 12
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Britse TV, Drama, Intellectueel, Thriller
In een schilderachtige en ooit vreedzame provincie in Zweden onderzoekt de gedesillusioneerde politie-inspecteur Kurt Wallander een schokkende golf van moorden.
[ Bericht 14% gewijzigd door Aether op 13-10-2015 20:40:03 ]When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Doe ik ook, heb nog iets teveel series die ik moet kijken. Dus Fargo kan wel even een aantal weken wachten. Eerst nog:quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik wacht met Fargo wel tot alles er op staat.
quote:Beasts of no Nation eerste Netflix Original Film
Behalve het aanbieden van exclusieve series heeft de streamingdienst zichzelf ten doel gesteld om ook met films te gaan scoren. Netflix heeft de plannen voor de komende jaren bekend gemaakt. Beasts of no Nation wordt de eerste echte Netflix Original Film.
Vanaf 16 oktober 2015 zal Beasts of no Nation exclusief te zien zijn voor Netflix-leden en als we alleen al naar de cast kijken wordt het een veelbelovende film. De hoofdrol is namelijk voor Idris Elba. Elba is natuurlijk vooral bekend van zijn rol in de populaire serie Luther, waarvoor hij in 2012 een Golden Glove won. Verder zijn er grote rollen weggelegd voor Ama Abebrese en Abraham Attah.
De oorlogsfilm speelt zich af in een Afrikaansland waar een burgeroorlog gaande is. Elba speelt de rol van Warlord, de mentor van kindsoldaat Agu. Agu moet vechten in de burgeroorlog en laat hierdoor zijn familie in onzekerheid achter. Dit drama zal vanaf 16 oktober dus exclusief op Netflix te zien zijn. het verhaal is gebaseerd op het gelijknamige en zeer goed ontvangen boek van Uzodinma Iweala. Inmiddels is de eerste teaser geplaatst door Netflix en daaruit is direct vast te stellen dat Beasts of no Nation een aangrijpende film zal zijn. Bekijker de teaser hieronder.
Denk het niet. Videoland heeft de rechten gekocht volgens mij.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:31 schreef BobbyMcGee het volgende:
Weet iemand of seizoen 2 van Broadchurch nog op Netflix komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |