lieve moedert dat je daar bentquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het reisje was al beloofd voordat ons huis verkocht was. Ik ga samen met mijn dochter, afstudeerkadootje
Hoezo niet?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet eens zo gek, maar het probleem is wel dat we (behalve Deissy) niet ver buiten de deur komen
Omdat, maar prima ik ga wel mee, als het maar niet oud of r&p isquote:
That's mequote:
Dat zijn de 2 fora waar ik het meeste leesquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat, maar prima ik ga wel mee, als het maar niet oud of r&p is
Oud vermijd ik als de pestquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn de 2 fora waar ik het meeste lees
Dat is een eng subforum, van R&P word ik depressiefquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Oud vermijd ik als de pest
R&p wil ik niet wezen.
Ik heb er wel lol om. Maar ik wil er niet als sc zijnquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:43 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat is een eng subforum, van R&P word ik depressief
Foe Yong Saai?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit op de site waar die bami en nasi vandaan komen te 'bladeren', kom ik dit tegen.....wie weet wat het is mag het zeggen.
Jeetje, zelden zo een niet uitnodigende saaie hap eten gezien.
Bij mij is binnen een week ook vaak overal weer een basis... Maar dan schiet het niet meer op of ziet het er niet uit dus dan haal ik het er maar weer afquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:32 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Bij mij groeit het al weer aardig.
Ik ga weer voor de lange lokken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij is binnen een week ook vaak overal weer een basis... Maar dan schiet het niet meer op of ziet het er niet uit dus dan haal ik het er maar weer af
Die kleine Willem dus idd... Nog een gratis boek gekregen? Of is sig000 nu bezig met de keerzijde van het verhaalquote:
Sig zat meer in het zuiden, raakvlakken zijn er zeker.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kleine Willem dus idd... Nog een gratis boek gekregen? Of is sig000 nu bezig met de keerzijde van het verhaal
Maar ze kennen elkaar dat is wel duidelijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:59 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Sig zat meer in het zuiden, raakvlakken zijn er zeker.
Die politicus snapt er niks van......hoe kan dat gezellig zijn......quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:59 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Sig zat meer in het zuiden, raakvlakken zijn er zeker.
Toen hoefde niet de gun mee om 60 Kg te verkopen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 01:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die politicus snapt er niks van......hoe kan dat gezellig zijn......![]()
Het waren de 80's, die waren nu eenmaal gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |