Nee, dat is mie, mihoen heeft een veel wittere kleur en is dunner en niet plat.quote:
Ik moest de foto wisselen de vorige was een vega-hap, en daar doen we niet aan.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:51 schreef Soury het volgende:
Ik ga voor linksMet een bak babi pangang speenvarke
Ja dat geloof ... Maar nogal reflecterend ...quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moest de foto wisselen de vorige was een vega-hap, en daar doen we niet aan.
ik zie toch nog weinig vlees hoorquote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moest de foto wisselen de vorige was een vega-hap, en daar doen we niet aan.
Vlees ziet er wel appetijtelijk uit.quote:
Is zo lekker, zonder die eeuwig rode smerige sausquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vlees ziet er wel appetijtelijk uit.
Geen sambal bij, wel saus apart...quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Is zo lekker, zonder die eeuwig rode smerige saus
Dat is gewoon een fonetische schrijfwijze van de uitspraak......quote:
Ze hebben saus uit eigen keuken, lijkt meer op black bean saus. Maar heerlijk, chinese jusquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen sambal bij, wel saus apart...
helemaal mee eensquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Is zo lekker, zonder die eeuwig rode smerige saus
Niks mis met een beetje saus, het vlees moet er alleen niet in verzuipen.quote:
ik heb het liever zonder ik doe er liever oestersaus over niet die smerige rooie sausquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje saus, het vlees moet er alleen niet in verzuipen.
Die zoet/zure saus wat je bij elke "Chinees" krijgt is vreselijk. Hier krijg ik de saus apartquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje saus, het vlees moet er alleen niet in verzuipen.
Die heb ik ook het liefst, dan kan je tenminste zelf bepalen of, en hoeveel je wil.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zoet/zure saus wat je bij elke "Chinees" krijgt is vreselijk. Hier krijg ik de saus apart
Aardappel pureequote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit op de site waar die bami en nasi vandaan komen te 'bladeren', kom ik dit tegen.....wie weet wat het is mag het zeggen.
Jeetje, zelden zo een niet uitnodigende saaie hap eten gezien.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |