Dit dus.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:28 schreef muhahaha het volgende:
Kindje wil affectie ergo even knuffelen en deze priester denkt meteen dat het kind meer wil. :/
Krijg je van de celibaatleef.
God heeft het zo gewild he want god bracht het kindje bij de priester.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:00 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Dat ie dat van homo's denkt ivm bijbel-hersenspoeling is 1 ding, maar kinderen de schuld geven van verkrachting.
"pappa en mama geven me thuis niet zoveel aandacht dus ik wil praten met u over wat dingetjes"
"oh dat is vervelend! Hier, zuig maar aan m'n pik terwijl God even de andere kant op kijkt"
Het is niet alleen bij de kerk zo dat het wordt gebagatelliseerd. KLB / Kindermisbruik is niet iets waar je ludiek een grapje over kunt maken.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:00 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Dat ie dat van homo's denkt ivm bijbel-hersenspoeling is 1 ding, maar kinderen de schuld geven van verkrachting.
"pappa en mama geven me thuis niet zoveel aandacht dus ik wil praten met u over wat dingetjes"
"oh dat is vervelend! Hier, zuig maar aan m'n pik terwijl God even de andere kant op kijkt"
Alsof die achter zijn uitspraken staan.quote:
Heb je dat wel goed?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:23 schreef Copthorne het volgende:
Die kinderen van tegenwoordig lopen er dan ook ontzettend uitdagend bij. Jochies van 8 in hot pants...
Man, man, man. Wanneer gaan we nou eindelijk eens stoppen met die voorloper van Pedovereniging Martijn?
De tering he. Dat artikel.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is niet alleen bij de kerk zo dat het wordt gebagatelliseerd. KLB / Kindermisbruik is niet iets waar je ludiek een grapje over kunt maken.
Djeezquote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
De tering he. Dat artikel.
Ook op het strand hoor. Alleen zo'n klein broekje aan terwijl ze steeds doen alsof ze schelpen aan het oprapen zijn enz.quote:
Sommigen meer dan anderen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:33 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Kerk heeft goed gehandeld afstand van hem te nemen. Ieder concern heeft rotte appels wat dat betreft.
Nederlandse overheid heeft stichting Martijn ook gewoon toegestaan, en het is nog niet zo heel lang dat landen in de wereld pedofilie veroordelen of er echt duidelijk achteraan gaan.quote:
Wie is Djeezquote:
Je begon net zelf.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is niet alleen bij de kerk zo dat het wordt gebagatelliseerd. KLB / Kindermisbruik is niet iets waar je ludiek een grapje over kunt maken.
'Pin me er niet op vast' was leuker geweest.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:19 schreef tong80 het volgende:
Nogmaals.....wie is Djeez. Heeft ie hiet met Jezus te maken ?
Eventueel met diens kruis ?
Heb een vermoeden. Maar hang me er niet aan op.
Dat snap ik ook niet. Je kan heel goed affectie tonen zonder seksualiteit.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:32 schreef I-care het volgende:
Wat heeft affectie, -struikelde even hier-, te maken met je pener willen steken in een affectie zoekend schepsel?
Nader gedefinieerd als Kind.
Hans Teeuwen zei het ook alquote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:14 schreef tong80 het volgende:
Een Italiaanse priester heeft gezegd pedofilie te begrijpen, omdat 'er kinderen zijn die affectie zoeken''
Dan blijft er een holle organisatie over...quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:11 schreef Bartcoah het volgende:
De paus wil de priesters op orde roepen?
Orde
Je trapt die leden er meteen uit.
De werkelijke reden is natuurlijk om zich te kunnen onderscheiden van het klootjesvolk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Van mensen die zich verkleden in gekke jurken omdat ze denken dat God dat graag wil kun je natuurlijk sowieso weinig rationeels verwachten.
Tja, anders hebben de kleine jochies grotere holletjes.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan blijft er een holle organisatie over...
Zo denken vaak veel pedoseksuelen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Handig, zo'n drogreden, om je eigen schuld te negeren en de kinderen de schuld te geven.
Man man man...
Dat verklaart een hoopquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:12 schreef Hippocratos het volgende:
Het geloof is altijd een terechte klacht. Word tijd dat mensen hun hersenen eens gaan gebruiken. De jaren van de indoctrinatie van het volk door de kerk zijn afgelopen. Die taak ligt nu bij de media en overheid.
wat?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:23 schreef Copthorne het volgende:
Geen lid zijn van Pedovereniging Martijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |