abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157532603
Even wat positieve feedback voor de moderators die hun vrijdagavond opofferen om het live-topic een beetje leesbaar te houden ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2015 00:33:30 ]
  Moderator zaterdag 14 november 2015 @ 00:33:34 #252
8781 crew  Frutsel
pi_157532650
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 00:32 schreef Fokker89 het volgende:
Even wat positieve feedback voor de moderators die hun vrijdagavond opofferen om het live-topic een beetje leesbaar te houden ^O^

[ afbeelding ]
Nou sommige users nog ;)
pi_157532686
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Nou sommige users nog ;)
Zeg het ze!
pi_157532717
Frutsel en ik vinden katten leuker.
  Moderator zaterdag 14 november 2015 @ 00:34:58 #255
8781 crew  Frutsel
pi_157532718
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 00:34 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Zeg het ze!
Ze zien het niet, gaat te snel ;)
pi_157532827
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 00:34 schreef Specularium het volgende:
Frutsel en ik vinden katten leuker.

En een fijne nacht nog ;(.
pi_157533026
Dank je.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157537192
Het livetopic is een grote tyfuszooi. Zie oa. mijn reports.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_157537242
-Stop maar gewoon met je stormfrontvergelijkingen-

[ Bericht 90% gewijzigd door Specularium op 14-11-2015 04:09:08 ]
pi_157537786
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 03:30 schreef Rivalo het volgende:
-Stop maar gewoon met je stormfrontvergelijkingen-
Ja vooral mijn post volledig verwijderen. Het feit dat het topic qua onderwerp volledig ontspoort is, de ene naar de andere racistische uiting wordt geuit en zelfs 'end-lösung' ideeën voorgesteld worden dan zit je niet zover meer af van een 4chan /pol/ of stormfront. En dan gaat die vergelijking gewoon op, hoe hard je het ook wil negeren. Dan kun je reacties van mij in de FB weghalen, maar daar verbeter je het imago van Fok! als afvoerputje niet mee, want veel beschaving heb ik in die reeks nog niet gezien.
pi_157538508
Shit ... foutje in TT gemaakt.

NWS / C.a. 120 doden bij schietpartijen in Parijs #19

Kan iemand "C.a." aanpassen in "circa"?

Oh, en maak van "120" maar ff "160" alsjeblieft.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2015 08:39:00 ]
pi_157541267
Is het overigens mogelijk om iets van reactie te ontvangen op de geplaatste reports?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_157543603
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 november 2015 11:42 schreef tofastTG het volgende:
Is het overigens mogelijk om iets van reactie te ontvangen op de geplaatste reports?
Ik denk dat de mods het nog vreselijk druk hebben met het verwerken van alle meldingen.
Normaal worden er posts verwijderd en/of aangepast nav meldingen.

Of bedoel je een algemene reactie van hun hun over hoe ze omgegaan zijn met jouw meldingen?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_157543775
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 november 2015 11:42 schreef tofastTG het volgende:
Ja hoor, ik heb gisternacht al je TR's behandeld, ligt er een beetje aan waar je reactie op wilt hebben.
pi_157544418
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik denk dat de mods het nog vreselijk druk hebben met het verwerken van alle meldingen.
Normaal worden er posts verwijderd en/of aangepast nav meldingen.

Of bedoel je een algemene reactie van hun hun over hoe ze omgegaan zijn met jouw meldingen?
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:25 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ja hoor, ik heb gisternacht al je TR's behandeld, ligt er een beetje aan waar je reactie op wilt hebben.
Het gaat er meer om dat het soms lijkt alsof er weinig met TR's gebeurd. Zeker in zo'n live topic is een automatisch bericht als waar men bij Facebook mee werkt een uitkomst. Geen idee of het voor een moderator makkelijk te zien is welke TR's hebben geleid tot een actie, en welke niet?
pi_157544443
Zeker in zo'n live topic is het geen doen om TRs 'persoonlijk' af te handelen..
Ja doei.
pi_157544464
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:51 schreef tofastTG het volgende:

[..]

[..]
Het gaat er meer om dat het soms lijkt alsof er weinig met TR's gebeurd
Tostiiii toe nou ;(
pi_157544536
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
Zeker in zo'n live topic is het geen doen om TRs 'persoonlijk' af te handelen..
Vandaar ook dat een automatisch systeem uitkomst kan bieden. Of überhaupt een user de mogelijkheid geven om zijn TR's in te zien, dan is het vragen om feedback natuurlijk ook makkelijker. Nu moet ik handmatig op zoek als ik ergens vragen over heb.
pi_157544669
Er gebeurt altijd wat mee. Die krengen zijn zo prominent aanwezig als je mod bent dat je ze asap wilt afhandelen ;) dat er niet iets zichtbaar mee gebeurt zegt niet dat hij niet 'verwerkt' is.
Ja doei.
pi_157544696
quote:
12s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:57 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Vandaar ook dat een automatisch systeem uitkomst kan bieden. Of überhaupt een user de mogelijkheid geven om zijn TR's in te zien, dan is het vragen om feedback natuurlijk ook makkelijker. Nu moet ik handmatig op zoek als ik ergens vragen over heb.
Misschien is het wel een goed idee. Dat kan ik moeilijk beoordelen, daar ben ik niet technisch genoeg voor aangelegd.
Maar dat is meer iets voor de FA's.
FB / Feedback: Policy & FAQ
pi_157544713
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 14:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Misschien is het wel een goed idee. Dat kan ik moeilijk beoordelen, daar ben ik niet technisch genoeg voor aangelegd.
Maar dat is meer iets voor de FA's.
FB / [FP] Moderaties: vragen, klachten en andere opmerkingen
dat topic is voor de FP... ;)
Ja doei.
pi_157544724
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 14:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat topic is voor de FP... ;)
Mijn ninja-edit was 2 sec. eerder :6
pi_157544772
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:51 schreef tofastTG het volgende:

[..]

[..]

Het gaat er meer om dat het soms lijkt alsof er weinig met TR's gebeurd. Zeker in zo'n live topic is een automatisch bericht als waar men bij Facebook mee werkt een uitkomst. Geen idee of het voor een moderator makkelijk te zien is welke TR's hebben geleid tot een actie, en welke niet?
Met een deel van je TR's is inderdaad niks gebeurd omdat er niks aan te modden valt, ze zijn dus wel behandeld.
Zo lang mensen niet oproepen tot geweld en dat soort zaken mag er vrij veel.
pi_157545724
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 14:07 schreef Specularium het volgende:

[..]

Met een deel van je TR's is inderdaad niks gebeurd omdat er niks aan te modden valt, ze zijn dus wel behandeld.
Zo lang mensen niet oproepen tot geweld en dat soort zaken mag er vrij veel.
Ik ging er ook wel van uit dat mijn TR's in behandeling genomen waren, maar het is nogal lastig om terug te zien welke TR wel of geen actie heeft opgeleverd. ;)

FOK is dus een platform voor alle meningen, hoe extremistisch deze ook zijn?

Oproepen tot deportatie van minderheden is dat toegestaan? Een religie een "haatreligie" noemen? Uitroepen als; We moeten de oorlog verklaren aan de Islam? Users die elkaar ondersteunen/aanmoedigen om geen begrip/respect te hebben voor islamieten? Termen als beroepsmoslims zodra islamitische fok-users zich verweren zijn gewoon prima? Of kreten als Takiyya zodra islamtische fok-users iets zeggen zijn niet desastreus voor een topic?

Hoezo is zo'n livetopic überhaupt de plek waar een groepje users gezamenlijk moet kunnen kankeren op een religie?

Overigens iets wat me gisterennacht ook opviel; in een ander forum waar ik vaker post word nogal fel gemod op grappen en grollen over users die zelf niet meeposten. In mijn ogen is dit volledig terecht, maar wat is de nieuws policy hieromtrent?
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 11:34 schreef Danny het volgende:
En tenslotte het negatieve gedoe mbt FOK! of diens crew. Dat wordt niet langer geaccepteerd. Je kunt beklag doen over van alles in het feedback forum of in de mail. Dat kan op normale toon. Het is NIET acceptabel mensen aan te zetten tot wegblijven van FOK! of onderdelen daarvan, termen als "stormfrontpage" of "frontpage :')" te bezigen of privé-informatie van FOK! of crew te verspreiden. Ook de roddels en leugens blijven voortaan achterwege en we stoppen met het op een voetstuk plaatsen van users die zich niet kunnen gedragen.

FOK! is voor iedereen die zich FOK!ker voelt. Kun je daar niet normaal aan bijdragen zit je op de verkeerde plek. In het andere geval; we gaan FOK! weer LEUK maken *O*

Het belangrijkste; doe normaal...

Namens crew én users...
Zeker in het licht van deze post; het spreekt voor zich dat FOK op deze manier niet leuk is. Bovendien zijn de vergelijkingen met extremistische platforms iets waar je op kunt wachten als extremistische meningen zijn toegestaan. Kan me daarom ook maar moeilijk voorstellen dat er verder weinig gemod kan worden.

[ Bericht 29% gewijzigd door tofastTG op 14-11-2015 15:24:25 ]
  zaterdag 14 november 2015 @ 15:51:43 #275
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_157546777
Ik heb een poll geplaatst in het topic: NWS / Circa 127 doden bij schietpartijen in Parijs #27
De poll bestond uit de volgende vraag: Zou jij een vuurwapen willen hebben?

Waarom is deze verwijderd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')