Zag dat ik kan vliegen met de A380 van China Southern vanaf Schiphol (wat sowiesoquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
changi (singapore) is ook tof. Beijing was echt gigantisch enorm mega groot
Lelijk ding dat. Was gister eentje van Finnair op Schiphol, wat een saai toestel. Hoewel dat bij Finnair meer komt door de livery dan door het toestel zelf.quote:
doenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:11 schreef Blistering het volgende:
Ik overweeg om in de voorjaarsvakantie een weekje naar Hong Kong te gaan.
Volgens mij ben ik gek geworden, maar het lijkt mij wel een mooi avontuur om te doenWeekje vliegtuigspotten en de stad verkennen
http://www.secretflying.c(...)ondon-from-only-188/quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:35 schreef Blistering het volgende:
[..]
Lelijk ding dat. Was gister eentje van Finnair op Schiphol, wat een saai toestel. Hoewel dat bij Finnair meer komt door de livery dan door het toestel zelf.
Heb persoonlijk liever een Dreamliner dan.
Als je trouwens graag in een A350 wilt vliegen dan kan dat vanaf Frankfurt naar Doha met Qatar
Haha, geniaalquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
http://www.secretflying.c(...)ondon-from-only-188/
188 pond met de sas vanaf Stockholm. Nog 100¤ erbij voor Amsterdam - arlanda, en klaar ben je.
Ook leuk!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:09 schreef Boterbartje het volgende:
Ik moet ook nog een tripje fixen. Tromso ofzo.
Dan pak je weeze en wat ryanair dingetjes voor een paar euro/quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:52 schreef Blistering het volgende:
[..]
Haha, geniaalMaar dat werkt helaas niet voor de data dat ik wil gaan (20 feb t/m 27 feb). Dan is het alweer duurder, dus loont het ook niet echt als je de kosten van enkeltjes Schiphol - Arlanda en Heathrow - Schiphol erbij optelt.
Je zou het wel kunnenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Denken dat ik hier met een kloon zou komen trollen
Skere tatta ben jij ook soms héquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dan pak je weeze en wat ryanair dingetjes voor een paar euro/
Best goede vraag trouwens. De situatie zal namelijk hoe dan ook voorkomenquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:03 schreef Yreal het volgende:
Die vraag vroegen ze me serieus toen ik ging solliciteren voor die commissie. "Het geld is op, maar iemand vind dat dit ene per se gedaan moet worden. Wat doe je dan?".
Eh ik tover ergens magisch 100 euro vandaan.
In beginsel al een reserve potje begroten voor dit soort toestanden. Is dat al leeg, dan zal je iets moeten schrappen. Kom je daar ook niet uit, dan gewoon nee zeggen. Tenzij ze het zelf bijbetalen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:38 schreef Ryon het volgende:
[..]
Best goede vraag trouwens. De situatie zal namelijk hoe dan ook voorkomen
Veel sterkte bij het onderzoek!
Potje onvoorzien vooraf uitgeven is natuurlijk een onverstandig idee. Die zal je nodig hebben om de nagestuurde rekeningen te lappenquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:41 schreef Yreal het volgende:
In beginsel al een reserve potje begroten voor dit soort toestanden. Is dat al leeg, dan zal je iets moeten schrappen. Kom je daar ook niet uit, dan gewoon nee zeggen. Tenzij ze het zelf bijbetalen.
Gewoon meer geld binnen tikken is natuurlijk leuk, maar voor een studiereis? Hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:44 schreef Ryon het volgende:
[..]
Potje onvoorzien vooraf uitgeven is natuurlijk een onverstandig idee. Die zal je nodig hebben om de nagestuurde rekeningen te lappen
Maar schrappen of acquisitie lopen is natuurlijk de way to go. Denk dat je in een sollicitatieprocedure je met het tweede antwoord aanzienlijk populairder maakt
Telefoon oppakken en bellen. De meeste acquisitie wordt opgehaald binnen het eigen netwerk, dus het hangt er ook een beetje vanaf hoe sterk die is. Bijvoorbeeld laten sponsoren door de kroeg waar iemand werkt of het bedrijf waar je stage loopt / hebt gelopen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gewoon meer geld binnen tikken is natuurlijk leuk, maar voor een studiereis? Hoe moet ik me dat voorstellen?
Dat snap ik, maar een sponsor gaat natuurlijk geen geld steken in biertjes voor fiscalisten als hij daar zelf niks mee wint. Dat zie ik dus niet helemaal voor me.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Telefoon oppakken en bellen. De meeste acquisitie wordt opgehaald binnen het eigen netwerk, dus het hangt er ook een beetje vanaf hoe sterk die is. Bijvoorbeeld laten sponsoren door de kroeg waar iemand werkt of het bedrijf waar je stage loopt / hebt gelopen.
Denk je oprecht dat ook maar één enkele sponsor iets denkt te winnen met de bedragen die zij geven voor een studentenfeest of een reis?quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar een sponsor gaat natuurlijk geen geld steken in biertjes voor fiscalisten als hij daar zelf niks mee wint. Dat zie ik dus niet helemaal voor me.
Geen idee, dat hele wereldje is me een beetje nieuw.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:01 schreef Ryon het volgende:
[..]
Denk je oprecht dat ook maar één enkele sponsor iets denkt te winnen met de bedragen die zij geven voor een studentenfeest of een reis?
Het is puur status en eigengeilerij en wordt (praktisch altijd) van het marketingbudget afgehaald. Een smoothe babbel levert dan ook meer centjes op dan een "inhoudelijke propositie".
Ben je het trouwens geworden?quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Geen idee, dat hele wereldje is me een beetje nieuw.
Ik wilde gewoon een reisje fixen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |