Och ja. "vergeten" te kijken. Maar ik heb hem hier toch op DVD liggen, dus wie weet zet ik hem morgen even op..quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ehh vrouw/vouw is niet echt een commando wat me bekend voorkomtMaar ja er fietsen ook genoeg 'coaches' rond die onzin uit kramen dus wie weet
Maarja ik vind het nog steeds atlijd leuk om langs het kanaal te lopen, heb je meteen wat om naar te kijken
Oja 'De Marathon' is weer op tv voor wie dat nog niet wistMaar ik ga hem niet afkijken, proberen wat dubbel tellende uurtjes voor 12 te pakken aangezien ik waarschijnlijk weer heel vroeg wakker ben..
Nee, het absolute aantal mensen wat onder de 3 uur loopt is gedaald. Er zijn interessante discussies geweest wat de reden kan zijn..quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:57 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik zal ze in elkaar trimmen met hun neerbuigende opmerking![]()
Maar ik denk niet zozeer dat men vroeger sneller liep, maar dat er nu veel meer mensen lopen en dat er meer marathons zijn? Of denk ik te simpel.
Morgen? Zou zo maar kunnen. Al is het maar omdat het niet een gecertificeerd parcours is en je dus niet helemaal zeker weet hoe correct die afstand dan isquote:
Vroeger liepen ze hard op boterhammen met pindakaas. Misschien is dat toch beter voor je dan al dat linksdraaiende vogelvoer waarmee je in de Runners World wordt doodgegooid.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee, het absolute aantal mensen wat onder de 3 uur loopt is gedaald. Er zijn interessante discussies geweest wat de reden kan zijn..
Pindakaas met stukjes.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:16 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Vroeger liepen ze hard op boterhammen met pindakaas. Misschien is dat toch beter voor je dan al dat linksdraaiende vogelvoer waarmee je in de Runners World wordt doodgegooid.
Je gaat naar het zuiden van het land hè? niet naar de Zuidpool. Het wordt 12 graden en du kan je prima kort-kort lopenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:17 schreef wyccie het volgende:
Het wordt toch wel erg koud, ik neem handschoentjes mee.
Armstukken zouden kunnen, maar die moet ik dan ergens vandaan toveren. En heb er nooit eerder mee gelopen.
Ik ook niet, maar ik heb denk ik wel een excuus met motorische stoornis (niet heel ernstig though). Maar ik denk dat ik al blij ben als ik ooit onder de 2:05 ga lopen.... Ik denk zelfs dat ik een 5km niet sneller kan dan een gemiddelde van 12km/h...quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:15 schreef wyccie het volgende:
Een HM sub1:50 zal ik nooit lopen. So sue me.
Uitgemaakte zaak, mijn toekomst is bekendquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:22 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Je ziet waar het toe leidt. Zwak lichaam.
Ja, ik ga zeker kort-kort, hoor!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:21 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Je gaat naar het zuiden van het land hè? niet naar de Zuidpool. Het wordt 12 graden en du kan je prima kort-kort lopen
Ik hoop dat het hier meevalt met de temperatuur zondag, want ik heb alleen kort-kort bij me. Ik vermaak me prima hier in Essen, en denk al drie dagen lang nauwelijks aan hardlopenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:17 schreef wyccie het volgende:
Het wordt toch wel erg koud, ik neem handschoentjes mee.
Armstukken zouden kunnen, maar die moet ik dan ergens vandaan toveren. En heb er nooit eerder mee gelopen.
Wat is dat nou weer voor voorbereiding?!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:05 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik hoop dat het hier meevalt met de temperatuur zondag, want ik heb alleen kort-kort bij me. Ik vermaak me prima hier in Essen, en denk al drie dagen lang nauwelijks aan hardlopen
Ik heb niet eens een excuus. Ik heb in de 5 jaar dat ik nu hardloop nog nooit verder gelopen dan de 15km, en die was zelfs met wandelen tussendoor...quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb denk ik wel een excuus met motorische stoornis (niet heel ernstig though). Maar ik denk dat ik al blij ben als ik ooit onder de 2:05 ga lopen.... Ik denk zelfs dat ik een 5km niet sneller kan dan een gemiddelde van 12km/h...
Maar dat boeit me ook niet zo. Ik ben al blij dat ik in ieder geval lekker bezig ben en iets gevonden heb waarin ik mezelf lekker voel...
Lekker belangrijk. Je loopt en je genietquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 08:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een excuus. Ik heb in de 5 jaar dat ik nu hardloop nog nooit verder gelopen dan de 15km, en die was zelfs met wandelen tussendoor...
Precies dat! Ook een beetje inhakend op dat verhaal van dat je er door het marathon-geweld er niet tussen zou komen. Ik heb niet het gevoel dat ik 'er niet bij hoor', omdat ik geen HM of M ambities heb. Of omdat ik traag ben. Ik voel me welkom en als er soms niet op een post gereageerd wordt, nou ja. Prima. Volgende keer weer wel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 09:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Je loopt en je geniet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |