ik ook nietquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:05 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik heb gegoogeld ik ken haar niet en de muziek ook niet
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:05 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Die heeft echt wel veel gedaan.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:05 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeten voor die Zure, Regie bepaalt, de mogelijkheden voor Zure Vegananisten-Akkademies zijn eindeloosquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:03 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe vaak ze los zal gaan met alles daar.....denk dat ze snel gillend gek gaan worden
Armanda klikt echt met Ivan hoor.Zo leuk dat gesprekje vanmiddag, lang geleden dat Ivan zoveel interesse had in iemand.quote:
Zij is ook meer iemand van, goede stem maar eigenlijk meer altijd op de achtergrond , nooit zelf goed doorgebroken, wel pogingen gedaan, ook songfestival poging tot doorgaan..quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:05 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Jammer dat de febo zo'n grote vinger in de pap heeft....quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:08 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeten voor die Zure, Regie bepaalt, de mogelijkheden voor Zure Vananisten-Akkademies zijn eindeloos![]()
Maar alles goed verder Lieverd?
zou het dan toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:08 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Armanda klikt echt met Ivan hoor.Zo leuk dat gesprekje vanmiddag, lang geleden dat Ivan zoveel interesse had in iemand.
Ze is een achtergrond zangeres, bekend geworden door Hans Vermeulen's Rainbow train, en die zijn weer bekend geworden door Anita Meijers Why tell me why.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:05 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:11 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ze is een achtergrond zangeres, bekend geworden door Hans Vermeulen's Rainbow train, en die zijn weer bekend geworden door Anita Meijers Why tell me why.
op YouTube staan nog filmpjes waarvan ook met hoogblond haar, lijkt het stef welquote:
Ja ik zat net te kijken, ook al dat ontplofte haar weerquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:13 schreef schizolientje het volgende:
[..]
op YouTube staan nog filmpjes waarvan ook met hoogblond haar, lijkt het stef wel
Ja leuk was datquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:08 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Armanda klikt echt met Ivan hoor.Zo leuk dat gesprekje vanmiddag, lang geleden dat Ivan zoveel interesse had in iemand.
wiequote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:16 schreef lonneberga het volgende:
Zijn de nieuwen al op audiëntie geweest bij de Queen of Sheba?
Nicole waarschijnlijk, en zoals voorspelt, Nicole gaat niet voor Armanda, want die is net iets te slim, dus concurrentie.quote:
De mannetjes ook niet want ze heeft een vriend zei ze al veilig snelquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:21 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nicole waarschijnlijk, en zoals voorspelt, Nicole gaat niet voor Armanda, want die is net iets te slim, dus concurrentie.
inderdaad, Nicole,en nu mag ik hopen dat Ivan voor Armanda (wil steeds Armada tikken)gaat.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:21 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nicole waarschijnlijk, en zoals voorspelt, Nicole gaat niet voor Armanda, want die is net iets te slim, dus concurrentie.
niks meer van gehoordquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:25 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Hoe gaat het met de hond van het Waaif?
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:23 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik hoor Nicole zeggen:Dat is het dan?Daar moet ik het verder mee doen
Ivan:Ja
Veels te lang geleden.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:25 schreef Koekiebakkie het volgende:
Dat wordt een keer tijd.Een vette ruzie tussen Waaif en Ivan
Het is wel een rustige ruzie. En ik begrijp niet wat het "dingetje" is. Misschien dat Floor zich even in de COS kan melden.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:25 schreef Koekiebakkie het volgende:
Dat wordt een keer tijd.Een vette ruzie tussen Waaif en Ivan
Een ding maar: Armanda.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:26 schreef rowan634 het volgende:
er is iets voorgevallen, wat weet ik nog niet
Seks ?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:27 schreef rowan634 het volgende:
''ik snap niet waar die behoefte vandaan komt, kom je dan iets te kort?''
waar gaat dit over??![]()
![]()
Denk ook niet dat het hardop wordt gezegd.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:26 schreef rowan634 het volgende:
er is iets voorgevallen, wat weet ik nog niet
gala?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:27 schreef rowan634 het volgende:
waaif ziet het niet als iets negatiefs, wat?
en Renske is net roeliequote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:23 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
De mannetjes ook niet want ze heeft een vriend zei ze al veilig snel
Hij zei wel iets van waar komt dat vandaan,kom je iets tekort?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:27 schreef rowan634 het volgende:
zou dit gaan over waaif die seks wil en ivan die de boot afhoudt?
klopt, gabs zei vanmiddag ook al dat nicole moest ophouden anders werd het een dingquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:28 schreef Enah het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het hardop wordt gezegd.![]()
Ze willen niet dat het de uitzending haalt.
en zij zei: ''ik zie het niet als iets negatiefs''quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:28 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Hij zei wel iets van waar komt dat vandaan,kom je iets tekort?
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ivan heeft geen zin om er een "dingetje" van te maken.
Wellek dingetje??? Zeg het!!!!!!! De stront loopt dun langs mijn broekspijpen naar beneden, want ik wil NU weten wat het dingetje is.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ivan heeft geen zin om er een "dingetje" van te maken.
Wellek dingetje??? Zeg het!!!!!!! De stront loopt dun langs mijn broekspijpen naar beneden, want ik wil NU weten wat het dingetje is.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze wou gisteren wel in het Cordwood slapen, maar dat is dus niet gebeurd...
Dat zou het best kunnen zijn ja. Of misschien iets met de families, wat ook niet zo lekker loopt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze wou gisteren wel in het Cordwood slapen, maar dat is dus niet gebeurd...
alsof ze schuldig voelt. zo zie je haar bijna nooitquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:30 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik vind het Waif vrij nederig naar Ivan toe, het hele gesprek al.
Bedoel je nu Ivan of het Waif?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:31 schreef lonneberga het volgende:
[..]
kijk dat nu toch zitten,zure bom
Het leven is een zure bom!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:31 schreef lonneberga het volgende:
[..]
kijk dat nu toch zitten,zure bom
Ivan is haar gewoon zat, hij heeft het licht gezien door Armanda. Waaif is klaar.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:28 schreef rowan634 het volgende:
[..]
en zij zei: ''ik zie het niet als iets negatiefs''
Briefjesgate ook nogquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:29 schreef rowan634 het volgende:
[..]
eindelijk weer eens een gate, de laatste was de dolfijntjesgate van mei
Verdomd je hebt gelijk, als ze ook nog cupcakes gaat bakken zou ze ook nog voor Molenwieke door kunnenquote:
haar natuurlijkquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:31 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Bedoel je nu Ivan of het Waif?
das snelquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:32 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ivan is haar gewoon zat, hij heeft het licht gezien door Armanda. Waaif is klaar.
nee daarvoor is al iets gebeurd. hij zei: ''kun je het begrijpen dat ik daarna dan niet enthousiast ben als je liedjes laat luisteren?''quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:32 schreef Lyza666 het volgende:
Hij zegt net iets over zal ik jou nu liedjes laten horen waar ik herinneringen aan heb. Hij zat al zo ongeïnteresseerd bij dat liedjesgedoetje van Nicole en heeft al eerder aangegeven niets te willen weten van haar verleden met ex-vriendjes e.d. Wellicht was hij daar niet blij mee.
Geen flauw idee wat het kan zijn verder. Door er zo geheimzinnig over te doen maken ze 't juist een ding.
oei oei oei deze cap is veelzeggendquote:
das wel erg snelquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:32 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ivan is haar gewoon zat, hij heeft het licht gezien door Armanda. Waaif is klaar.
Ja da's ook weer waar. M'n hele theorie naar de kloten. Dank jequote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:33 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nee daarvoor is al iets gebeurd. hij zei: ''kun je het begrijpen dat ik dan niet enthousiast ben als je leidjes laat luisteren?''
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja da's ook weer waar. M'n hele theorie naar de kloten. Dank je
Ik heb het idee dat ze toen elkaar wederzijds negeerden.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:33 schreef maryo55 het volgende:
Denk dat het iets te maken heeft met de muziekavond van gisteren. Steeds hebben over haar vrienden ect. Leuk trouwens om met Ivan een gesprek aan te gaan. Je moet steeds minuten wachten tot dat je antwoord krijgt.
Dat moet het zijn.Nicole natuurlijk liedjes met herinneringen van die pipo van haar ex gedraaidquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:32 schreef Lyza666 het volgende:
Hij zegt net iets over zal ik jou nu liedjes laten horen waar ik herinneringen aan heb. Hij zat al zo ongeïnteresseerd bij dat liedjesgedoetje van Nicole en heeft al eerder aangegeven niets te willen weten van haar verleden met ex-vriendjes e.d. Wellicht was hij daar niet blij mee.
Geen flauw idee wat het kan zijn verder. Door er zo geheimzinnig over te doen maken ze 't juist een ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |