Over XTC en .... vluchtelingen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:38 schreef Karina het volgende:
Ah wat eenzaam zoDenk dat men iets anders kijkt. Zag het wel voorbijkomen. Over doping dit keer volgens mij?
Dat was Zembla inderdaad.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan was dat een ander programma![]()
Kijk ze iig
Jaa zodra iemand kritisch wordt, is iemand eng.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, dat enge mannetje Roos inderdaad.
Oh, grotendeels kan ik me wel vinden in wat hij zegt. Toch is en blijft het een eng volksmennertjequote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:47 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Jaa zodra iemand kritisch wordt, is iemand eng.
Ik ben al lang blij dat er eindelijk een ander geluid te horen is dan de linkse goedpraters.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oh, grotendeels kan ik me wel vinden in wat hij zegt. Toch is en blijft het een eng volksmennertje
Ik ook. Nu nog wat meer nuance!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:50 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat er eindelijk een ander geluid te horen is dan de linkse goedpraters.
maar alcohol is traditie en gezelligquote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:51 schreef borisz het volgende:
Deze Drugsdiscussie.
Over alle Alcoholdoden hoor je niemand
Verplicht maken op de basisscholen. Mensen worden veel liever voor elkaar met een pilletje.quote:
Je bent wel optimistisch hequote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Welke mod kan deze ff reeksen?
Het is alleen nog wel deel 1.
Het was een grap...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bent wel optimistisch he
Maar gedaan hoor.
Heej je weet maar nooit natuurlijkquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het was een grap...
Maar toch bedankt!
Dat is ook zo. Vind het zelf altijd wel vermakelijk en bij sommige gasten vreet ik mezelf op.quote:
Dat is bij de meeste programma's wel zo toch? En de onderwerpen moeten je ook maar net boeien.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Vind het zelf altijd wel vermakelijk en bij sommige gasten vreet ik mezelf op.
Truequote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is bij de meeste programma's wel zo toch? En de onderwerpen moeten je ook maar net boeien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |