SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Ik pak mijn appels altijd zelf. Zit eigenlijk nooit een rotte appel tussen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:27 schreef Fripsel het volgende:
Waar zeg ik dat ik alles gratis wil? Ik wijs men gewoon op de realiteit.
Fijn dat er rotte appels tussen zitten, maar die zitten overal bij.
Volgens de nieuwe regeling (draagkracht) hoef je maar 12% van alles boven het minimum maandloon terug te betalen. Als je minder verdient dan dat, betaal je ook niks terug.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar als je dus dusdanig chronisch ziek bent dat je niet fulltime kan werken na je studie sta je dus al met 2-0 achter, nooit de kans op een echte carrière en een smak geld die je terug moet betalen.
je moet beetje lekker leven ja tochquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:23 schreef Klokov het volgende:
Moeilijk doen over het opbouwen van een studieschuld met 0,x% rente
Ik trek hem helemaal leeg inclusief collegekrediet en ik heb het geld niet eens nodig.
quote:
Denk HRA, vriendin en ik zijn tegelijk klaar. Met een jaarinkomen van 60-70k moet je wel een leuk huis kunnen kopen toch? Kinderbijslag zal niet veel later volgen denk ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:33 schreef fathank het volgende:
Klokov HRA en kinderbijslag. Welke komt eerst?
0 euro studieschuld masterrace
All kettlebell gym, 80 euro per maand abonnementskosten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |