quote:Op maandag 2 november 2015 23:59 schreef Zith het volgende:
[..]
Ja? Die zegt dat je maagwand kapot gaat als je havermout en lijnzaad eet?
quote:Op dinsdag 3 november 2015 02:26 schreef Fera het volgende:
Tien dagen alleen water drinken lijkt me toch anders dan maaltijd vervangende shakes.
ja had alleen je op gelezen voordat ik poste, zonder vast voedsel was mij niet helemaal duidelijk danquote:Op dinsdag 3 november 2015 12:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik zit aan de shakes he.
Zal dalijk even wat blogjes bij typen.
Nee ik wil mij alleen wegen als ik of het idee heb dat het de verkeerde kant op ziet gaan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:17 schreef Zith het volgende:
Je vind het dus meevallen? Zou je dit normaal ook doen (met wat uitzonderingen bij uitgaan of etentjes etc)?
Al gewogen?
Jij gaat dit ook vrijwillig doen?quote:Op woensdag 4 november 2015 00:40 schreef Fera het volgende:
Zelf heb ik ook een bestelling geplaatst. Ontvang deze als het goed is morgen. Ben erg benieuwd.
Ja. Ik vind dit interessant.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:48 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Jij gaat dit ook vrijwillig doen?
ook 30 dagen?quote:Op woensdag 4 november 2015 00:40 schreef Fera het volgende:
Zelf heb ik ook een bestelling geplaatst. Ontvang deze als het goed is morgen. Ben erg benieuwd.
ik denk dat ik maar sponser geld ga vragen ;p.quote:Op woensdag 4 november 2015 09:48 schreef Lucky.Luke het volgende:
Uit nieuwsgierigheid de kleinste hoeveelheid besteld met verschillende smaken.
Gisteren binnen gekomen, vandaag mee begonnen: banaan. Vergelijkbaar met een wheyshake (aangemaakt met water), maar dan een dikkere "havermoutachtige" substantie. Vult goed.
ook dat.quote:Op woensdag 4 november 2015 11:12 schreef habitue het volgende:
Wel goed voor het milieu als iedereen aan de soylent gaat! Kan ik lekker vlees en vis blijven eten.
heb je helemaal geen idee of je zwaarder of juist lichter bent geworden?quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nee ik wil mij alleen wegen als ik of het idee heb dat het de verkeerde kant op ziet gaan.
(te veel)
Maar voel mij goed dus wil pas de laatste dag op de weegschaal
De shakevoeding is juist ideaal om mee te nemen op vakantie.quote:Op woensdag 4 november 2015 12:31 schreef solo020 het volgende:
Je shakevoeding is bijvoorbeeld niet makkelijk mee te nemen als je op vakantie gaat. Die kant en klare shakevoeding is trouwens ook ziek duur zie ik. Je moet gewoon je eigen shake samenstellen met melk, whey of een andere eiwitbron en nog iets voor de koolhydraten, zoals havermeel of havermout die je zelf maalt met een koffiemolen ofzo. Goedkopere voeding zowel vast als vloeibaar is er niet te vinden volgens mij als je gewoon je eigen shake samenstelt.
ik denk lichter door kijkend naar de spiegel. Kg of 2quote:Op woensdag 4 november 2015 15:53 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je helemaal geen idee of je zwaarder of juist lichter bent geworden?
ah... ja dat dacht ik al, je sniept natuurlijk ook helemaal NIKS tussendoor, dus dat moet haast welquote:Op woensdag 4 november 2015 18:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik denk lichter door kijkend naar de spiegel. Kg of 2
Denk het wel. Heb eerst voor twee weken besteld.quote:
maarja een spiegel is niet waarheidquote:Op woensdag 4 november 2015 18:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ja dat dacht ik al, je sniept natuurlijk ook helemaal NIKS tussendoor, dus dat moet haast wel![]()
dat is waar....quote:Op woensdag 4 november 2015 18:16 schreef tailfox het volgende:
[..]
maarja een spiegel is niet waarheid
mijn kleding heb ik van 20 kg geleden nog en draag meestal kleding te klein dus daar kan ik ook naar kijken.quote:
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 4 november 2015 23:22 schreef tailfox het volgende:
Nog 4 choc, 4 aarbei, 4 van, 4 banaan.
Hoe?
nou ik had een oneven aantal van elke smaak gekocht.quote:
Hoe zei jij het je dan voor je als je met het vliegtuig op vakantie gaat. Kilo's poeder meenemen, terwijl je maximaal maar een bepaald gewicht mee mag nemen. Die poeder bestellen op de plaats van bestemming gaat het hem ook niet worden zonder vaste verblijfplaats.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:34 schreef Lucky.Luke het volgende:
[..]
De shakevoeding is juist ideaal om mee te nemen op vakantie.
Het is niet ziek duur, maar spotgoedkoop: ¤1,67 per maaltijd.
Je eigen kant en klare shakevoeding samenstellen (met het ook op de benodigde dagelijkse hoeveelheid energie, vetten, koolhydraten, eiwitten, mineralen en vitaminen) is veel werk en waarschijnlijk niet eens goedkoper.
800 kcal.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:36 schreef solo020 het volgende:
[..]
Hoe zei jij het je dan voor je als je met het vliegtuig op vakantie gaat. Kilo's poeder meenemen, terwijl je maximaal maar een bepaald gewicht mee mag nemen. Die poeder bestellen op de plaats van bestemming gaat het hem ook niet worden zonder vaste verblijfplaats.
Per shake van 700 kcal die ik samenstel met volle melk, whey en havermout ben ik omgerekend ¤0,78 kwijt, terwijl die ¤1,67 van jou 400 kcal is als ik me niet vergis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |