abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157126428
26-10-2015(Dag 4)
Vandaag Chocolade en dag 4 dat betekent alle smaken gehad.
Ik zou zeggen dat ik Aardbei op 1 set, chocolade op 2 , vanille op 3 en de laatste plek banaan.
Dit kan ook zo zijn dat ik Joylent beter kan waarderen dan dag 1. Maar het is over het algemeen aardig te drinken. Vanochtend heerlijk geslapen. S ’middags gefitnest en vanavond aikido.
Fitnessen leg day gedaan en heb niks gemerkt van een energie tekort.
Aikido ging moeilijker maar dat durf ik niet te linken aan joylent.
Verder heb ik net maar even een glas drinken gepakt ,begon toch een honger gevoel te krijgen.
Verder niet veel noemenswaardig. Owja mijn schijt is wat lichter kwa kleur maar niet minder.
pi_157144000
27-10-15(5e dag)
Vandaag had ik weer banaan. Ik voel mij goed lekker geslapen en niks verder interessants om te melden.

Het is mooi weer/
pi_157148975
Toch een kleine edit ik heb maar even een glas dubbelfris gepakt.
Vind dat ik dat 1 keer per dag mag doen.
1 glas niet water toenemen.

Verder moest ik van joylent naar mijn licha luisteren ik had energie nodig en is nu aardog gefixt
  woensdag 28 oktober 2015 @ 08:17:19 #129
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_157153971
Joylent heb ik eens geprobeerd, de pech had het dat ik net ziek werd op het moment dat ik begon met Joylent.

Voordelen: Quick meals, niet hoeven koken, geen boodschappen hoeven doen, je bent gevuld en hebt tussendoor geen honger(gevoel).

Nadelen: De smaken zijn om te huilen. Ik ben geen fan van (kunstmatige) banaan als smaak voor eten, maar deze variant was de beste. De mango schijnt naar Solero's te smaken, maar ik heb dat niet kunnen bevinden.

Als het een betere smaak had gehad, dan was het serieus een goed alternatief tov eten kopen en koken. En niet voor dagelijks gebruik overigens, ik zou wel nog gewoon een paar keer per week normaal voedsel naar binnen werken.

Tijdens m'n ziekte was ik enorm blij met het niet hoeven koken en hoeven nadenken over wat ik ging eten en kon ik het gebrek aan smaak wegwuiven. Nadat ik beter was vond ik vooral de smaak erg tegenvallen. Concept: puik, uitvoering: smaakloos.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_157154464
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:17 schreef slacker_nl het volgende:
Joylent heb ik eens geprobeerd, de pech had het dat ik net ziek werd op het moment dat ik begon met Joylent.

Voordelen: Quick meals, niet hoeven koken, geen boodschappen hoeven doen, je bent gevuld en hebt tussendoor geen honger(gevoel).

Nadelen: De smaken zijn om te huilen. Ik ben geen fan van (kunstmatige) banaan als smaak voor eten, maar deze variant was de beste. De mango schijnt naar Solero's te smaken, maar ik heb dat niet kunnen bevinden.

Als het een betere smaak had gehad, dan was het serieus een goed alternatief tov eten kopen en koken. En niet voor dagelijks gebruik overigens, ik zou wel nog gewoon een paar keer per week normaal voedsel naar binnen werken.

Tijdens m'n ziekte was ik enorm blij met het niet hoeven koken en hoeven nadenken over wat ik ging eten en kon ik het gebrek aan smaak wegwuiven. Nadat ik beter was vond ik vooral de smaak erg tegenvallen. Concept: puik, uitvoering: smaakloos.
mango smaak? Die staat niet op de website
  woensdag 28 oktober 2015 @ 10:04:18 #131
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_157155176
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 09:09 schreef tailfox het volgende:
mango smaak? Die staat niet op de website
Die is momenteel op.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_157160018
Dat je dit ook echt doet:'(. Een maand geen lekkere eten no way dat ik daar ooit aan zou beginnen
pi_157165615
28-10-15(dag 6)
Vandaag voor de 2e keer vanille op.
Sliep als een roosje vannacht.
Mijn tanden lijken witter te worden en mijn witte tong begint minder wit te worden.
Lichamelijk aardig alles in orde. Niet heel veel te vertellen.
Mensen nog vragen?
Heb trouwens een thee gedronken vandaag(zonder suiker ofcourse) vreemd nu al is heet apart.
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 15:05 schreef Kandijfijn het volgende:
Dat je dit ook echt doet:'(. Een maand geen lekkere eten no way dat ik daar ooit aan zou beginnen
Ja dat mis ik wel maar nu iik het mis kan ik er vast na 30 dagen meer van genieten.
pi_157165668
quote:
10s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 19:40 schreef tailfox het volgende:
Mensen nog vragen?
Ja, ga je niet vreselijk aan de dunne? Of zitten er genoeg vezels in?!
Heb je niet enorm veel trek in lekkernijen 's avonds zoals droge worst, nootjes, etc.?
Heb je nog wel echt zin in eten of voelt het meer als een verplichting?
Waarom ben je deze maffe uitdaging aangegaan met jezelf?
pi_157165744
quote:
10s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 19:40 schreef tailfox het volgende:
28-10-15(dag 6)
Vandaag voor de 2e keer vanille op.
Sliep als een roosje vannacht.
Mijn tanden lijken witter te worden en mijn witte tong begint minder wit te worden.
Lichamelijk aardig alles in orde. Niet heel veel te vertellen.
Mensen nog vragen?
Heb trouwens een thee gedronken vandaag(zonder suiker ofcourse) vreemd nu al is heet apart.

[..]

Ja dat mis ik wel maar nu iik het mis kan ik er vast na 30 dagen meer van genieten.
Geen vragen, je houdt netjes en vaak een update moet ik zeggen en ik volg je nog steeds :D
  woensdag 28 oktober 2015 @ 20:00:50 #136
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_157166181
Vragen:
* IJskoud water of gewoon normaal kraanwater?
* Laat je het een nacht in de koelkast zodat het welt?
* Shaker of blender?
* Hoe reageert je omgeving op je "challenge"?
  † In Memoriam † woensdag 28 oktober 2015 @ 22:36:22 #137
230491 Zith
pls tip
pi_157172450
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 19:42 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Er zit per dag 35gr vezels in, maar 5 tot 10% van de Nederlanders behaalt deze hoeveelheid en het is boven de ADH :P

De vezels komen van de havermout en lijnzaad.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_157176091
Nog een vraag 1937 kcal is toch gewoon veel te weinig voor een relatief grote jongeman als jij?!
Ik ben iets kleiner en iets lichter en ook een iets lager BMI maar wanneer ik niet mijn 3000 kcal per dag aantik begin ik af te vallen.
pi_157176990
Volgens mij is TS overleden a.g.v. ondervoeding... ;(
I feel kinda Locrian today
pi_157181498
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 01:34 schreef Kandijfijn het volgende:
Nog een vraag 1937 kcal is toch gewoon veel te weinig voor een relatief grote jongeman als jij?!
Ik ben iets kleiner en iets lichter en ook een iets lager BMI maar wanneer ik niet mijn 3000 kcal per dag aantik begin ik af te vallen.
2400 kcal maar is minder dan gewend ben.
pi_157181621
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 19:42 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Heb je niet enorm veel trek in lekkernijen 's avonds zoals droge worst, nootjes, etc.?
Heb je nog wel echt zin in eten of voelt het meer als een verplichting?
Waarom ben je deze maffe uitdaging aangegaan met jezelf?
zoals in de blogs al zei ik schijt gewoon alleen een lichte kleur.

Zin in lekkernijen ja zeker maar begint wel steeds minder te worden.

Het eten voelt half als een verplichting ik eet omdat ik honger krijg en etenstijd is
pi_157181747
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 20:00 schreef slacker_nl het volgende:
Vragen:
* IJskoud water of gewoon normaal kraanwater?
* Laat je het een nacht in de koelkast zodat het welt?
* Shaker of blender?
* Hoe reageert je omgeving op je "challenge"?
*soms ijskoud (lekkerder) soms kraan
*zaterdag alleen gedaan want tijd nood.
*shaker
*het kost wat uitleg voordat mensen het snappen (Dit Is geen dieet shake)
pi_157195388
Morgen 2 blogss
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:52:30 #144
365231 Fera
Fire & Blood
pi_157200096
Wel erg interessant. Zou het bijna zelf eens willen ervaren.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_157200149
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 10:52 schreef Fera het volgende:
Wel erg interessant. Zou het bijna zelf eens willen ervaren.
:Y

dat gevoel krijg ik ook :D maar ik ga zéker vast voedsel missen dus of ik dat zou volhouden
weet ik niet :P
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 13:20:00 #146
365231 Fera
Fire & Blood
pi_157202890
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 10:55 schreef FANN het volgende:

[..]

:Y

dat gevoel krijg ik ook :D maar ik ga zéker vast voedsel missen dus of ik dat zou volhouden
weet ik niet :P
Klopt. Eten is ook een deel beleving natuurlijk. Zou de variatie aan smaken, structuren, geuren etc. niet willen missen. Tevens ben ik ook benieuwd hoe gezond het eigenlijk is als je niets meer kauwt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_157208546
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 23:25 schreef tailfox het volgende:
Morgen 2 blogss
En?
Post sneller dan z'n schaduw!
pi_157213338
29-10-15(Dag 7)
Vandaag had ik aardbei.
Behalve dat ik bijna niet geslapen heb(was uitgegaan).
Voelde ik mij heel brak, maar na wat poeder (Goed gegeten te hebben in normale termen) was het aardig opgelost zeker toen ik nog een glas water erbij pakten.
Buiten dit ik zit al een week aan deze poeder.
Tijd voor wat bevindingen. Voordelen: altijd eten bij wat goed vult. Tanden zijn witter geworden . Zo snel kan ik een maaltijd naar binnen werken.
Er is maar een echte nadeel wat ik kon vinden: Als je de stad in gaat en mensen besluiten daar een hapje te eten zit ik met gebakken peren. Ik ga echt niet de hele dag de shake baker rond slepen.
Maar als ik bij iemand blijf slapen is het zo makkelijk. Zeker als ontbijt werkt het gewoon goed.

Had eigenlijk gedacht dat het mij moeilijker zou afgaan maar eerste 3 dagen waren zwaar maar nu vind ik het eigenlijk wel mee vallen . Bijna nooit meer honger gevoel meer in de avond. Of ik mij echt fitter voel niet echt. (Zeker niet slechter) maar daar is voormijn gevoel niks aan veranderd. Begin wel meer lucide te dromen(als ik niet drink) dus dat duit toch wel op dat ik dieper slaap. Ik denk dat dat komt door de vermindering van suiker en zout.
Dus 1 week gehad. Nog 23 dagen te gaan.
pi_157213702
30-10-2015(dag 8)
Vandaag had ik banaan. Ik begin een beetje de smaken random te pakken want heb ook niet precies evenveel smaken. Morgen avond maak ik een kleine inventaris op wat ik nog heb kwa zakken. Voor de grap even hartslag opgemeten(zelf) en zie geen grote verschillen (Mijn fout marge is groter dan verschil in hartslag). Zal allemaal goed zijn lichamelijk twijfel ik eraan of ik afgevallen ben. Er is gelukkig maar een meet moment en dat is op de 30 dagen. Nu beetje speculeren. Ik ga het zeker halen als het zo makkelijk blijft gaan. Dadelijk maak ik alvast 2 shakes voor morgen zodat ik daar geen last van heb. Zet die gewoon in koelkast en drink er morgen ochtend eentje en neem de andere mee naar mijn werk. Heerlijk die luiheid.
pi_157214091
Kudos voor alle updates! Ik lees mee. Nooit van plan om het te doen, zou echt niet zonder warm eten kunnen, maar heel interessant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')