ik ga er over bloggenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:45 schreef kl1172 het volgende:
Heb er wel eens een reportage van gezien en de journalist in kwestie was heel blij dat ie na de duur van dat experiment terug gewoon mocht eten, omdat die shakes heel erg gingen vervelen. Ik dacht niet dat er gezondheidserwijs veel mis was om alleen op die shakes te leven.
Welke had je gezienquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:45 schreef kl1172 het volgende:
Heb er wel eens een reportage van gezien en de journalist in kwestie was heel blij dat ie na de duur van dat experiment terug gewoon mocht eten, omdat die shakes heel erg gingen vervelen. Ik dacht niet dat er gezondheidserwijs veel mis was om alleen op die shakes te leven.
"normaal" is om voor 1 dag tegelijk te maken. Oftewel, alles in een 2L (melk)container of fles. Die doe je in de koelkast (en kleinere flesjes vul je ermee voor naar school).quote:
Ik ga morgen wel een kopje wegen en daar mee rekenen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:07 schreef Zith het volgende:
[..]
"normaal" is om voor 1 dag tegelijk te maken. Oftewel, alles in een 2L (melk)container of fles. Die doe je in de koelkast (en kleinere flesjes vul je ermee voor naar school).
Schepje kan je er gratis bij vragen bij het bestellen, moest je het wel aanvinken![]()
Je kan ook zo'n 175Gr per maaltijd afwegen en in een shaker doen met 500-600ml water.
170 gram en 500 water.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:41 schreef tralalala het volgende:
Wat voor een verhouding poeder/water doe je? Hier 40/60 denk ik, prima weg te atten.
Dankjequote:
ik hou je in de gatenquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:28 schreef tailfox het volgende:
[..]
Dankjewilde net bijna uit gewoonten gaan snackken maar dacht ineens nee.
Dus nog steeds niks gegeten.
Ik upload zo het story van vandaag
quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik geniet van mijn laatste shake vandaag pak zo wel mijn laptop
3 maaltijden per dag.quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:14 schreef just me het volgende:
dan zit er tussen 12 en 18 wel een enorm gat!
Ben benieuwd naar je gewicht als je dit een week volhoudtquote:Op maandag 26 oktober 2015 19:20 schreef tailfox het volgende:
Verder Leef ik verassend goed op 3 shakes en 2 glazen water.
Heb de gegevens van gewicht, vet ,spiermassa,fiscaal vet en conditie.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:34 schreef Zith het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je gewicht als je dit een week volhoudt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |