Tokkie is toch niet zo'n zwaar woord?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, dat gebeurt zo vaak dat het heeft ingeboet aan impact. Idem "Tokkie" in feite. Als je het niet met iemand eens bent dan noem je hem/haar Tokkie, als je het niet eens bent met Wilders ga je alvast treinen zien die Wilders volduwt met asielzoekers richting vernietigingskamp.
Een niet als agent dan wel BOA te identificeren persoon sleurt een protestant zonder waarschuwing naar de grond. Met kwetsuren die leiden tot ziekenhuisopname tot gevolg.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als je de auto van de staatssecretaris gaat blokkeren, terwijl er een groep boze demonstranten aanwezig is. Lijkt me het me heel logisch dat je voorzichtig opzij geduwd wordt.
Hij raakt haar schouders aan, zij schrikt, ze valt. Er wordt totaal niet gesleurd. Gewoon geen motoriek.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:46 schreef Eix het volgende:
[..]
Een niet als agent dan wel BOA te identificeren persoon sleurt een protestant zonder waarschuwing naar de grond. Met kwetsuren die leiden tot ziekenhuisopname tot gevolg.
Ik krijg daar de kriebels van.
Als het niet onderscheidend zou zijn zou het niet gebruikt worden, me dunkt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Tokkie is toch niet zo'n zwaar woord?
Beetje lachen om deze 21e eeuwse Willem van Oranje, hè?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zag een komische situatie waar ik om moest lachen. En ze heeft het overleefd. Dat is alles.
Als ik het filmpje weer opzet moet ik weer lachen
Ja maar die mensen waren toch ook zwakzinnig?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als het niet onderscheidend zou zijn zou het niet gebruikt worden, me dunkt.
Heb je die docu-serie destijds over de familie Tokkie gezien btw? Het beeld dat is vast gelegd in het publieke bewustzijn is nl anders dan voortkwam uit die docu-serie.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar die mensen waren toch ook zwakzinnig?
Met een groepje hebben we ook een wedstrijdje gedaan wie het beste: "dikkebmwdikkebmw" na kon doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje lachen om deze 21e eeuwse Willem van Oranje, hè?
Dat is geen punt. Vrij normaal ook.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zag een komische situatie waar ik om moest lachen. En ze heeft het overleefd. Dat is alles.
Als ik het filmpje weer opzet moet ik weer lachen
Niks om te lachen, dat varken is zwaargewond afgevoerd ja!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met een groepje hebben we ook een wedstrijdje gedaan wie het beste: "dikkebmwdikkebmw" na kon doen.
De toon maakt de muziek. Op het net is dat natuurlijk niet goed over te brengen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Tokkie is toch niet zo'n zwaar woord?
Als we op fok nou een vredesverdrag opstellen. Alle verwijzingen naar links, Gutmenschen, Tokkies, D66 stemmer, gewoon alle scheldwoorden van deze tijd verbieden. Zijn we dan niet gewoon klaar?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:52 schreef Cherna het volgende:
[..]
De toon maak de muziek. Op het net is dat natuurlijk niet goed over te brengen.
Wat moeten we dan nog zeggen?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als we op fok nou een vredesverdrag opstellen. Alle verwijzingen naar links, Gutmenschen, Tokkies, D66 stemmer, gewoon alle scheldwoorden van deze tijd verbieden. Zijn we dan niet gewoon klaar?
Neuh, niet te zwaar aan tillen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als we op fok nou een vredesverdrag opstellen. Alle verwijzingen naar links, Gutmenschen, Tokkies, D66 stemmer, gewoon alle scheldwoorden van deze tijd verbieden. Zijn we dan niet gewoon klaar?
Ze doen me allemaal denken aan één en hetzelfde typetje uit Koefnoen. Dat vrouwtje met dat rode korte pittige kapsel.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:56 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker pittig kapsel ook.
twitter:NOSBINK twitterde op woensdag 07-10-2015 om 17:47:43BBQ in Oranje http://t.co/ssaN1dk88O reageer retweet
"ik ben het niet met u eens mevrouw, omdat... verwijzend naar... Graag verneem ik uw reactie, met vriendelijke groet, Hr K. Toefjes"quote:
Gezelligquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:57 schreef Ryan3 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:NOSBINK twitterde op woensdag 07-10-2015 om 17:47:43BBQ in Oranje http://t.co/ssaN1dk88O reageer retweet
Tokkies en asielzoekers.
Dat vind ik niet leuk.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
"ik ben het niet met u eens mevrouw, omdat... verwijzend naar... Graag verneem ik uw reactie, met vriendelijke groet, Hr K. Toefjes"
Mensen die denken dat dit soort beslissing democratisch genomen worden.quote:Ik dacht gvd. Dat dacht ik. Ik was echt heel boos. Zat meteen vol adrenaline. Het is zo'n ondemocratische beslissing
Onnodig hard valt wel mee, dat wijf staat gewoon slap op haar benen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:58 schreef Ludd het volgende:
Kansloze acties.
Zowel van drie vrouw, maar dat ik kon ik haar gevoel van onmacht nog begrijpen, als van die politieagent die onnodig hard ingrijpt.
[..]
Mensen die denken dat dit soort beslissing democratisch genomen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |