abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 oktober 2015 @ 18:59:57 #226
321876 Cherna
Fuck the System
pi_156672296
Mij gaat het er alleen maar om dat hier op een ondemocratische wijze is gehandeld.

http://www.refdag.nl/nieu(...)kers_oranje_1_872212
Kan me dan voorstellen dat je als inwoner het even niet meer ziet zitten als beloftes niet nagekomen worden en zelfs nu nog de burgemeester het niet eens was.. Al het andere is bijzaak.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_156672310
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:59 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Zoek het dan uit, dom wicht
:'(
pi_156672319
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:57 schreef Ryan3 het volgende:
[ afbeelding ]

Tokkies en asielzoekers.
Die gelukszoekers krijgen nog het goede weer ook terwijl ik net een 35 minuten met wind tegen door de stromende regen heb moeten fietsen!!!111 :( :( :(
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_156672322
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:57 schreef Ryan3 het volgende:
[ afbeelding ]

Tokkies en asielzoekers.
Ongelofelijk dat ze gaan bbq'en met die racisten
pi_156672334
quote:
2s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:59 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Onnodig hard valt wel mee, dat wijf staat gewoon slap op haar benen.
Ik las in dit topic iets over gescheurde pezen. Je kan het niet zien, omdat die vrouw met haar lichaam tussen die agent en de camera in staat, maar gescheurde pezen doen vermoeden dat haar arm hardhandig verdraaid is.

Van op de grond valt breek je je pezen toch niet zo maar?

Maar die vrouw vormde geen enkele bedreiging. Dan kan je toch gewoon de-escalerend te werk gaan?
pi_156672343
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 19:00 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:'(
Ik kan niet tegen huilende vrouwen :(
pi_156672344
Die mevrouw sloeg zelf haar armen wild in het rond omdat ze niet weggetrokken wilde worden. Omdat ze zo maf en wild deed viel ze met haar bolle pens in het bermpje om vervolgens nog hysterischer te gaan rollen :') Eigen schuld dikke bult! :D

Nu is ze nog steeds aan het jammeren dat men haar honds behandeld heeft? Met een gebroken arm? Right..
Die malloot had zelf niet de doorgang moeten versperren met haar gegil om een dikke BMW.
Zelf de kosten van dit zelfgecreeerde drama laten betalen! Dat zal haar leren!
  woensdag 7 oktober 2015 @ 19:02:25 #233
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_156672356
quote:
8s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 19:01 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Die gelukszoekers krijgen nog het goede weer ook terwijl ik net een 35 minuten met wind tegen door de stromende regen heb moeten fietsen!!!111 :( :( :(
Jezus doe niet zo boos man, die mensen mogen toch wel gewoon barbecueën?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_156672389
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 19:01 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ik las in dit topic iets over gescheurde pezen. Je kan het niet zien, omdat die vrouw met haar lichaam tussen die agent en de camera in staat, maar gescheurde pezen doen vermoeden dat haar arm hardhandig verdraaid is.

Maar die vrouw vormde geen enkele bedreiging. Dan kan je toch gewoon de-escalerend te werk gaan?
Hoho mevrouw is tegen vluchtelingen, dan is alles geoorloofd.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 19:05:31 #235
321876 Cherna
Fuck the System
pi_156672427
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 19:01 schreef Ludd het volgende:

[..]

Die is geen 25 meer maar is al de 60 gepasseerd. Dan werkt het toch even iets anders.
pi_156672453
Sneu voor die mevrouw.

Moet wel steeds weer lachen als ik dat filmpje zie. Dikke bee um wee jonge.
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 7 oktober 2015 @ 19:16:10 #237
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_156672698
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:47 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Hij raakt haar schouders aan, zij schrikt, ze valt. Er wordt totaal niet gesleurd. Gewoon geen motoriek.
Waarom praat je dit goed? Zijn mensen zonder motoriek minderwaardig? Gewoon totaal onnodige gewelddadige handeling van die agent in burger. Ze deed niemand kwaad. Is toch niet normaal dat haar elleboog gebroken is en pezen afgescheurd zijn?

Sommige Fokkers leven echt te graag in totalitaire regimes heb ik het idee.
2000 light years from home
pi_156672766
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 19:01 schreef Kim-Holland het volgende:
Die mevrouw sloeg zelf haar armen wild in het rond omdat ze niet weggetrokken wilde worden. Omdat ze zo maf en wild deed viel ze met haar bolle pens in het bermpje om vervolgens nog hysterischer te gaan rollen :') Eigen schuld dikke bult! :D

Nu is ze nog steeds aan het jammeren dat men haar honds behandeld heeft? Met een gebroken arm? Right..
Die malloot had zelf niet de doorgang moeten versperren met haar gegil om een dikke BMW.
dit. En wat hebben we gelachen _O-
pi_156672769
Je moet mensen als mensen blijven zien, zegt Asscher in DWDD, dat geldt voor de asielzoekers, maar wrs ook voor NL'ers.
I´m back.
  Eindredactie Games woensdag 7 oktober 2015 @ 19:18:31 #240
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_156672774
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 19:16 schreef Merkie het volgende:

[..]

Waarom praat je dit goed? Zijn mensen zonder motoriek minderwaardig? Gewoon totaal onnodige gewelddadige handeling van die agent in burger. Ze deed niemand kwaad. Is toch niet normaal dat haar elleboog gebroken is en pezen afgescheurd zijn?

Gewelddadig? Sjeempie, geen wonder dat ons leger al PIEW PIEW roept. Je mag ook niets meer in Nederland
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  woensdag 7 oktober 2015 @ 19:19:10 #241
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_156672802
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 19:01 schreef Kim-Holland het volgende:

Dus mensen die op de openbare weg stilstaan mag je met geweld opzij trekken? Ok.

En is het wel eens in je opgekomen dat ze zo jammert omdat ze bij haar val haar elleboog breekt?

[ Bericht 3% gewijzigd door Specularium op 07-10-2015 19:35:58 ]
pi_156672808
quote:

[..]

Ik beschrijf wat er gebeurt en waarom ze valt. Hij sleurt haar niet omver. En dat was waar ik op reageerde. Heeft niks met regimes te maken, of meer-of minderwaarde. Dat is jouw interpretatie.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 19:20:36 #243
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_156672852
quote:
4s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 19:18 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Gewelddadig? Sjeempie, geen wonder dat ons leger al PIEW PIEW roept. Je mag ook niets meer in Nederland
Geweld hoeft niet meteen een actiefilm van Steven Seagal te zijn. Ze wordt opzij getrokken, valt, breekt elleboog. Dat is bizar. Vreedzame demonstrant die nu maanden moet revalideren. Hoe geschift moet je zijn om dat goed te praten.
  Eindredactie Games woensdag 7 oktober 2015 @ 19:22:29 #244
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_156672938
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 19:20 schreef Merkie het volgende:

[..]

Geweld hoeft niet meteen een actiefilm van Steven Seagal te zijn. Ze wordt opzij getrokken, valt, breekt elleboog. Dat is bizar. Vreedzame demonstrant die nu maanden moet revalideren. Hoe geschift moet je zijn om dat goed te praten.
Dat heet dikke pech. Ik denk niet dat de agent ff dacht: BOH GEK, IK GA DAT WIEF EENS LEKKER EEN POOT UITDRAAIEN EN DAARNA OP DE GROND SMIJTEN GHEGHEGHE. Terwijl hij in zijn handen wreef, om het nog erger te maken!
pi_156673053
quote:

[..]

Waarom praat je dit goed? Zijn mensen zonder motoriek minderwaardig?
Als je topzwaar bent, struikelt en een paar maanden uit de roulatie ligt lijkt het er verdacht veel op.
pi_156673067
Jongens. Het niveau daalt een beetje :p
  woensdag 7 oktober 2015 @ 19:37:53 #247
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_156673499
quote:
4s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 19:22 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Dat heet dikke pech. Ik denk niet dat de agent ff dacht: BOH GEK, IK GA DAT WIEF EENS LEKKER EEN POOT UITDRAAIEN EN DAARNA OP DE GROND SMIJTEN GHEGHEGHE. Terwijl hij in zijn handen wreef, om het nog erger te maken!
Hij dacht helemaal niet na, dat is het idiote. Wat is er mis mee om gewoon aan haar te vragen of op een rustige, kalme en beleefde wijze of ze plaats wil maken voor de auto? Had iedereen hoop tijd, pijn en moeite gescheeld. Laten we iedereen die iets doet wat ons niet zint direct fysiek aanpakken in plaats van normaal communiceren, leuke samenleving krijgen we dan.

Als iemand op straat zonder reden aan jouw arm gaat hangen zonder wat te zeggen dan accepteer jij dat toch ook niet zomaar? Volslagen overtrokken reactie, met alle gevolgen van dien. Elk persoon met een IQ van >90 weet dat je van elkaar af moet blijven en dat zoiets verkeerd kan aflopen.
  Eindredactie Games woensdag 7 oktober 2015 @ 19:39:27 #248
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_156673555
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 19:37 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hij dacht helemaal niet na, dat is het idiote. Wat is er mis mee om gewoon aan haar te vragen of op een rustige, kalme en beleefde wijze of ze plaats wil maken voor de auto? Had iedereen hoop tijd, pijn en moeite gescheeld. Laten we iedereen die iets doet wat ons niet zint direct fysiek aanpakken in plaats van normaal communiceren, leuke samenleving krijgen we dan.
inderdaad, op een auto rammen en ervoor springen valt onder normale communicatie. Doe ik ook altijd als ik loonsverhoging wil bij mijn baas _O-
  woensdag 7 oktober 2015 @ 19:41:55 #249
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_156673636
quote:
4s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 19:39 schreef donald_dick het volgende:

[..]

inderdaad, op een auto rammen en ervoor springen valt onder normale communicatie. Doe ik ook altijd als ik loonsverhoging wil bij mijn baas _O-
Ik heb het niet over wat zij doet, ik heb het over wat die man doet. Ik kan tien verschillende manieren verzinnen die misschien 30 seconden in plaats van 2 seconden duren, maar waarbij de afloop wel zou zijn dat er niemand fysiek hardhandig aangepakt wordt en er geen gewonden vallen. Die man zou dat helemaal moeten weten, aangezien hij opgeleid is als agent.

Haha, zij heeft een stom kopsel, haha, zij is dik, haha ze maakt rare geluiden, owowow wat een hilariteit, haha en nu breekt ze haar elleboog! Ik kom niet meer bij van het lachen, extréém hilarisch dit. Laten we er nog een paar sarcastische smilies ingooien om het af te maken: :') :D _O- :'( :D :'(
  woensdag 7 oktober 2015 @ 19:42:36 #250
321876 Cherna
Fuck the System
pi_156673660
quote:
4s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 19:39 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Nou ja bij Air France scheuren ze de leiding uit hun maatpak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')