Die gelukszoekers krijgen nog het goede weer ook terwijl ik net een 35 minuten met wind tegen door de stromende regen heb moeten fietsen!!!111quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:57 schreef Ryan3 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:NOSBINK twitterde op woensdag 07-10-2015 om 17:47:43BBQ in Oranje http://t.co/ssaN1dk88O reageer retweet
Tokkies en asielzoekers.
Ongelofelijk dat ze gaan bbq'en met die racistenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:57 schreef Ryan3 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:NOSBINK twitterde op woensdag 07-10-2015 om 17:47:43BBQ in Oranje http://t.co/ssaN1dk88O reageer retweet
Tokkies en asielzoekers.
Ik las in dit topic iets over gescheurde pezen. Je kan het niet zien, omdat die vrouw met haar lichaam tussen die agent en de camera in staat, maar gescheurde pezen doen vermoeden dat haar arm hardhandig verdraaid is.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Onnodig hard valt wel mee, dat wijf staat gewoon slap op haar benen.
Jezus doe niet zo boos man, die mensen mogen toch wel gewoon barbecueën?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die gelukszoekers krijgen nog het goede weer ook terwijl ik net een 35 minuten met wind tegen door de stromende regen heb moeten fietsen!!!111![]()
![]()
Hoho mevrouw is tegen vluchtelingen, dan is alles geoorloofd.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:01 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik las in dit topic iets over gescheurde pezen. Je kan het niet zien, omdat die vrouw met haar lichaam tussen die agent en de camera in staat, maar gescheurde pezen doen vermoeden dat haar arm hardhandig verdraaid is.
Van op de grond valt breek je je pezen toch niet zo maar?
Maar die vrouw vormde geen enkele bedreiging. Dan kan je toch gewoon de-escalerend te werk gaan?
Die is geen 25 meer maar is al de 60 gepasseerd. Dan werkt het toch even iets anders.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:01 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik las in dit topic iets over gescheurde pezen. Je kan het niet zien, omdat die vrouw met haar lichaam tussen die agent en de camera in staat, maar gescheurde pezen doen vermoeden dat haar arm hardhandig verdraaid is.
Van op de grond valt breek je je pezen toch niet zo maar?
Maar die vrouw vormde geen enkele bedreiging. Dan kan je toch gewoon de-escalerend te werk gaan?
Waarom praat je dit goed? Zijn mensen zonder motoriek minderwaardig? Gewoon totaal onnodige gewelddadige handeling van die agent in burger. Ze deed niemand kwaad. Is toch niet normaal dat haar elleboog gebroken is en pezen afgescheurd zijn?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij raakt haar schouders aan, zij schrikt, ze valt. Er wordt totaal niet gesleurd. Gewoon geen motoriek.
dit. En wat hebben we gelachenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:01 schreef Kim-Holland het volgende:
Die mevrouw sloeg zelf haar armen wild in het rond omdat ze niet weggetrokken wilde worden. Omdat ze zo maf en wild deed viel ze met haar bolle pens in het bermpje om vervolgens nog hysterischer te gaan rollenEigen schuld dikke bult!
![]()
Nu is ze nog steeds aan het jammeren dat men haar honds behandeld heeft? Met een gebroken arm? Right..
Die malloot had zelf niet de doorgang moeten versperren met haar gegil om een dikke BMW.
Zelf de kosten van dit zelfgecreeerde drama laten betalen! Dat zal haar leren!
Gewelddadig? Sjeempie, geen wonder dat ons leger al PIEW PIEW roept. Je mag ook niets meer in Nederlandquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom praat je dit goed? Zijn mensen zonder motoriek minderwaardig? Gewoon totaal onnodige gewelddadige handeling van die agent in burger. Ze deed niemand kwaad. Is toch niet normaal dat haar elleboog gebroken is en pezen afgescheurd zijn?
Sommige Fokkers leven echt te graag in totalitaire regimes heb ik het idee.
Dus mensen die op de openbare weg stilstaan mag je met geweld opzij trekken? Ok.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:01 schreef Kim-Holland het volgende:
Die mevrouw sloeg zelf haar armen wild in het rond omdat ze niet weggetrokken wilde worden. Omdat ze zo maf en wild deed viel ze met haar bolle pens in het bermpje om vervolgens nog hysterischer te gaan rollenEigen schuld dikke bult!
![]()
Nu is ze nog steeds aan het jammeren dat men haar honds behandeld heeft? Met een gebroken arm? Right..
Die malloot had zelf niet de doorgang moeten versperren met haar gegil om een dikke BMW.
Zelf de kosten van dit zelfgecreeerde drama laten betalen! Dat zal haar leren!
Ik beschrijf wat er gebeurt en waarom ze valt. Hij sleurt haar niet omver. En dat was waar ik op reageerde. Heeft niks met regimes te maken, of meer-of minderwaarde. Dat is jouw interpretatie.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom praat je dit goed? Zijn mensen zonder motoriek minderwaardig? Gewoon totaal onnodige gewelddadige handeling van die agent in burger. Ze deed niemand kwaad. Is toch niet normaal dat haar elleboog gebroken is en pezen afgescheurd zijn?
Sommige Fokkers leven echt te graag in totalitaire regimes heb ik het idee.
Geweld hoeft niet meteen een actiefilm van Steven Seagal te zijn. Ze wordt opzij getrokken, valt, breekt elleboog. Dat is bizar. Vreedzame demonstrant die nu maanden moet revalideren. Hoe geschift moet je zijn om dat goed te praten.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:18 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Gewelddadig? Sjeempie, geen wonder dat ons leger al PIEW PIEW roept. Je mag ook niets meer in Nederland
Dat heet dikke pech. Ik denk niet dat de agent ff dacht: BOH GEK, IK GA DAT WIEF EENS LEKKER EEN POOT UITDRAAIEN EN DAARNA OP DE GROND SMIJTEN GHEGHEGHE. Terwijl hij in zijn handen wreef, om het nog erger te maken!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Geweld hoeft niet meteen een actiefilm van Steven Seagal te zijn. Ze wordt opzij getrokken, valt, breekt elleboog. Dat is bizar. Vreedzame demonstrant die nu maanden moet revalideren. Hoe geschift moet je zijn om dat goed te praten.
Als je topzwaar bent, struikelt en een paar maanden uit de roulatie ligt lijkt het er verdacht veel op.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom praat je dit goed? Zijn mensen zonder motoriek minderwaardig?
Hij dacht helemaal niet na, dat is het idiote. Wat is er mis mee om gewoon aan haar te vragen of op een rustige, kalme en beleefde wijze of ze plaats wil maken voor de auto? Had iedereen hoop tijd, pijn en moeite gescheeld. Laten we iedereen die iets doet wat ons niet zint direct fysiek aanpakken in plaats van normaal communiceren, leuke samenleving krijgen we dan.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dat heet dikke pech. Ik denk niet dat de agent ff dacht: BOH GEK, IK GA DAT WIEF EENS LEKKER EEN POOT UITDRAAIEN EN DAARNA OP DE GROND SMIJTEN GHEGHEGHE. Terwijl hij in zijn handen wreef, om het nog erger te maken!
inderdaad, op een auto rammen en ervoor springen valt onder normale communicatie. Doe ik ook altijd als ik loonsverhoging wil bij mijn baasquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij dacht helemaal niet na, dat is het idiote. Wat is er mis mee om gewoon aan haar te vragen of op een rustige, kalme en beleefde wijze of ze plaats wil maken voor de auto? Had iedereen hoop tijd, pijn en moeite gescheeld. Laten we iedereen die iets doet wat ons niet zint direct fysiek aanpakken in plaats van normaal communiceren, leuke samenleving krijgen we dan.
Ik heb het niet over wat zij doet, ik heb het over wat die man doet. Ik kan tien verschillende manieren verzinnen die misschien 30 seconden in plaats van 2 seconden duren, maar waarbij de afloop wel zou zijn dat er niemand fysiek hardhandig aangepakt wordt en er geen gewonden vallen. Die man zou dat helemaal moeten weten, aangezien hij opgeleid is als agent.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:39 schreef donald_dick het volgende:
[..]
inderdaad, op een auto rammen en ervoor springen valt onder normale communicatie. Doe ik ook altijd als ik loonsverhoging wil bij mijn baas
Nou ja bij Air France scheuren ze de leiding uit hun maatpak.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:39 schreef donald_dick het volgende:
[..]
inderdaad, op een auto rammen en ervoor springen valt onder normale communicatie. Doe ik ook altijd als ik loonsverhoging wil bij mijn baas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |