SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:
05 oktober : nominatie publiek
06 oktober : nominatie bewoners
07 oktober : 2 nieuwe aspirantbewoners
11 oktober : exit van één aspirantbewoner
12 oktober : exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dat komt omdat hij ze omhoog drukt met zijn handenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:46 schreef PTLe het volgende:
Bas heeft best gespierde armen gekregen .......
[ afbeelding ]
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Bas:Dus je bent eerlijk?
Armanda:Ja
Wim:Dan is er hier toch nog iemand eerlijk he Bas?
Wat een volslagen idioot die Wim.![]()
Ik kon haar niet herkennen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik twijfel, is dit nu wel of niet Armanda in januari tijdens een academie ??
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa![]()
Die met die microfoon? Dat lijkt me toch echt iemand anders.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa![]()
12:15 - Een bekend gezichtquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
De inwoners herkennen Armanda. Ze is er eerder geweest! "Ja, met de Vegan Academy", zegt Armanda trots. Deze dame staat immers voor een levenswijze zonder dierlijke producten.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Bas' vader?? leeft zuinig op een vakantiepark zodat hij de helft van het jaar naar Cuba kan om mensen te helpen daar.
Armanda vertelt over een echtpaar dat gespaard heeft, nu zeer zuinig werkt om de ultieme vrijheid te genieten.
Eindelijk normale gesprekken. Hehe.![]()
Dat heb ik van de week ook al een keer gezegd. Volgens mij is Bas (buiten beeld) best veel aan het trainen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:46 schreef PTLe het volgende:
Bas heeft best gespierde armen gekregen .......
[ afbeelding ]![]()
Dolf loopt in de rondte alsof hij alles eigenhandig heeft gebouwd. Die gast leert echt niet van zijn fouten
Ook hoe Bas en Armanda net praten met elkaar.Beschaafd en heel rustig.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:52 schreef -sabine- het volgende:
Bas' vader?? leeft zuinig op een vakantiepark zodat hij de helft van het jaar naar Cuba kan om mensen te helpen daar.
Armanda vertelt over een echtpaar dat gespaard heeft, nu zeer zuinig werkt om de ultieme vrijheid te genieten.
Eindelijk normale gesprekken. Hehe.![]()
Wim is echt zo'n flapdrol. Daar heb ik nou helemaal niks mee.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:47 schreef Koekiebakkie het volgende:
Bas:Dus je bent eerlijk?
Armanda:Ja
Wim:Dan is er hier toch nog iemand eerlijk he Bas?
Wat een volslagen idioot die Wim.![]()
![]()
Hij doet het in de nacht , dat zei ze trainer ...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat heb ik van de week ook al een keer gezegd. Volgens mij is Bas (buiten beeld) best veel aan het trainen.Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:53 schreef mazaru het volgende:
Dolf loopt in de rondte alsof hij alles eigenhandig heeft gebouwd. Die gast leert echt niet van zijn foutenhij zet zichzelf iedere dag steeds meer voor schut.
![]()
Die heeft Utopia uitgevonden en verbeterd....quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:53 schreef mazaru het volgende:
Dolf loopt in de rondte alsof hij alles eigenhandig heeft gebouwd. Die gast leert echt niet van zijn foutenHij kan Rob de hand schudden, zelfde laken en pak.
Allemaal cabaretteketet!![]()
Een verademing.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:53 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ook hoe Bas en Armanda net praten met elkaar.Beschaafd en heel rustig.![]()
![]()
bas gaat er voorzorgen dat amanda blijft, hij vind renske een oudere roely en daar hadden we ook niets aan zegt basA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Helemaal mee eens, ik zou het gezegd kunnen hebben. Verder gaat hij Armanda overhalen om Cees te laten blijven, voor zover mogelijk want achter...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:55 schreef ikmoetdrieten het volgende:
bas gaat er voorzorgen dat amanda blijft, hij vind renske een oudere roely en daar hadden we ook niets aan zegt basAllemaal cabaretteketet!![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:53 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ook hoe Bas en Armanda net praten met elkaar.Beschaafd en heel rustig.Doet mij wat aan Dido denken.quote:
Heeft wat te vertellen en luistert.
Mooi combinatie.![]()
Bas: ik zei al, ik heb een LauraB nodig, ik ga er ook voor zorgen dat zij blijft,
Cees: Ja Bjorn zei het al,![]()
We gaan eens kijken, hoe principieel en idealistisch, Ivan omgaat met zijn kindje, Utopia mbt Armanda en zijn keuze...
Lastig, lastig...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Ja daar lijkt ze iets op en ik dacht ook iets van Heleen van Rooyen te herkennen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:57 schreef -sabine- het volgende:
[..]
[..]
Doet mij wat aan Dido denken.
Heeft wat te vertellen en luistert.
Mooi combinatie.![]()
bjorn zegt dat gina , weer dom zit te lullen over dat als ze blijft dat ze het heel anders gaat doen, en bjorn gelooft daar niet inA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Had hij het niet over Rolf?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:58 schreef ikmoetdrieten het volgende:
bjorn zegt dat gina , weer dom zit te lullen over dat als ze blijft dat ze het heel anders gaat doen, en bjorn gelooft daar niet in![]()
Maar LauB was een een nep idealist. Nicoline en nu Armanda zijn het echt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:57 schreef Tuinfluitert het volgende:
Bas: ik zei al, ik heb een LauraB nodig, ik ga er ook voor zorgen dat zij blijft,
Cees: Ja Bjorn zei het al,Allemaal cabaretteketet!![]()
ging toch over Rolf.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:58 schreef ikmoetdrieten het volgende:
bjorn zegt dat gina , weer dom zit te lullen over dat als ze blijft dat ze het heel anders gaat doen, en bjorn gelooft daar niet in![]()
ik dacht over gina, ze hadden gisteren een gesprek samenquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Ja fluitertje.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Bas heeft enige beschaving om zich heen nodig blijkt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:57 schreef Tuinfluitert het volgende:
Cees: Ja Bjorn zei het al,
Ik hoop dat hij nu meer van zichzelf (kan) laten zien en bv met die onzin als afluisteren stopt. Walgelijk vind ik dat.![]()
Bas zegt Cees er in te willen houden en Armanda , en ze vinden Rolf blaten .
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Cees zou het niet erg vinden als hij weg zou moeten op dit moment. Bas wil er niks van horen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Bjorn had gisteren een gesprek met Rolf gehad.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:59 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ik dacht over gina, ze hadden gisteren een gesprek samen![]()
Bas: Wat ik tegen Armanda zei, er zijn twee mensen die ik hier wil houden, dat zijn jij Armanda en Cees.
Bas: Nou ik ben helemaal blij.
Naomi: Wat dan?
Bas: Met de nieuwe.![]()
Bas ze hormonen spelen opquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:02 schreef Tuinfluitert het volgende:
Bas: Wat ik tegen Armanda zei, er zijn twee mensen die ik hier wil houden, dat zijn jij Armanda en Cees.
Bas: Nou ik ben helemaal blij.
Naomi: Wat dan?
Bas: Met de nieuwe.
Armanda heeft dat tegen Bas gezegd.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:02 schreef PTLe het volgende:
Bas zegt Cees er in te willen houden en Armanda , en ze vinden Rolf blaten .
[ afbeelding ]Allemaal cabaretteketet!![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Armanda heeft dat tegen Bas gezegd.
De gitarist is er voor Row.
Overdreven gedoe.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Alles leuk en aardig maar hoe is het op het jetser front?"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
nou ja het maakt mij niet zo veel uit, ik heb liever gina eruit maar rolf mag ookquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:02 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Bjorn had gisteren een gesprek met Rolf gehad.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Bas: Wat kom jij doen?
Gitarist: Met Rowena oefenen.
Bas: Wat heb je gedaan met je neus?
Gitarist: Krabben, mijn hond gedaan.
Gat, een tijdje geen streams gekeken, die stem en taal van Gabrielle en Nicole,
Gabrielle: Tering shit, onze shirtjes zijn binnen, wat wil je dat ik doe, donder op, je moet toch kijken, deze zijn van jou, ze zijn allemaal M.![]()
Teleurstellend...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:04 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Alles leuk en aardig maar hoe is het op het jetser front?![]()
waarom zingt naomi kijk hoe ik jou verwen,
wie is die man met die baard?A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Renske heeft 8 weken geleden auditie gedaan.
Zo kort geleden nog maar.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Nicole is sjaggie: iedereen pleurt die shit maar op het bureau, al die shit zegt niemand shit tegen mij. En ik wilde met die plotter leuke dingen maken maar geen shirt voor iedereen en al die shit![]()
![]()
Volks volk...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:06 schreef Raskolnikow het volgende:
Die blik van Renske die vertrouw ik al niet. Komt zo nep over, blegh.Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:06 schreef Raskolnikow het volgende:
Renkse: "Wat is dit, Cees?"
Cees: "Dat is bedorven melk..."![]()
![]()
![]()
Er komt geen hond (meer) op afquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:05 schreef beequeen het volgende:
Renske heeft 8 weken geleden auditie gedaan.
Zo kort geleden nog maar."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Gabrielle zit in de kleren... O, ik vind deze kleur mooi, zwart..!!Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:08 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Wederom vist team jetsers achter het net![]()
![]()
die rok die naomi nu aan heeft is dat om overdag aan te hebben of met uitgaan?
wat een slettenrokA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Wij hopen op de terugkeer van Roodjakje.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:08 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Wederom vist team jetsers achter het net![]()
Armanda heeft zich 10 weken geleden opgegeven. Ook al zo kort.
SL.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Nee, zelfs maar 3.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:09 schreef beequeen het volgende:
SL.![]()
Renske 8 weken geleden vertelde ze aan Ceesquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:09 schreef Raskolnikow het volgende:
Armanda heeft drie weken geleden auditie gedaan.![]()
En gelijk al naar binnen?? Dat zegt genoeg lijkt mij..quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:09 schreef Raskolnikow het volgende:
Armanda heeft drie weken geleden auditie gedaan."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Ik verstond 3.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:09 schreef beequeen het volgende:
SL.![]()
Ik verstond 10 weken. Kan abuis zijn hoor.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:09 schreef Disana het volgende:
Armanda heeft 3 weken geleden naar Utopia gebeld om mee te doen. SL.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
3 weken? nou dan laten ze haar er wel in komen denk ikquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:09 schreef Disana het volgende:
Armanda heeft 3 weken geleden naar Utopia gebeld om mee te doen. SL.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
niemand wil meer in utopia armanda jij bent meteen door en meld je over 3 weken maar bij de poortquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:09 schreef Disana het volgende:
Armanda heeft 3 weken geleden naar Utopia gebeld om mee te doen. SL.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Dus die blijft... Enig intellect wordt nu vereist, bij de overheid...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:09 schreef Disana het volgende:
Armanda heeft 3 weken geleden naar Utopia gebeld om mee te doen. SL.Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Eindelijkquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:10 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Dus die blijft... Enig intellect wordt nu vereist, bij de overheid...![]()
Intellect bij de overheidquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:10 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Dus die blijft... Enig intellect wordt nu vereist, bij de overheid...
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Rob: In 10 dagen was alles rond.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:10 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
En gelijk al naar binnen?? Dat zegt genoeg lijkt mij..![]()
hee leuk sl mogen er weer kippen loslopen, er zitten daar toch veel roofvogels?A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Nog even en je kan je melden bij de portier en zo doorlopen met je rugzakquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:09 schreef Disana het volgende:
Armanda heeft 3 weken geleden naar Utopia gebeld om mee te doen. SL.![]()
![]()
Hou toch eens op met die jetsersquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:04 schreef Serieus_Persoon het volgende:
![]()
Ja die kan naar huis dus ...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:08 schreef DaSteeg het volgende:
Armanda vind het stinkvest van Waaif supertof!![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De buikspreekpop van de overheid zal wel voor Armanda gaan...
En daarmee is het pleit beslecht...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
quote:
Wim: Ga zo plotteren.
Gabrielle: Ik ben moe.
Nicole: ik heb jeuk onder mijn voet.
Wim: Jij gaat zo liggen?
Gabrielle: Nee, ik ben niet meer moe. He doop he.
Mark: Is dit een nalevering? Van wie. Hoeveel zijn het er?
Gabrielle: 18 stuks, je wilt de factuur? Van textiel drukdeal, en we hebben folie besteld van ons eigen geld,![]()
Wim tegen Gabs:Jij gaat zo even liggen he.Jij gaat zo even liggen he.Jawel jij gaat zo even liggen he.![]()
![]()
quote:
Daar is de aggregraat weer.![]()
― Mark Twain
misschien dat de regie ook gek wordt van deze conversatiesquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:14 schreef Tuinfluitert het volgende:
Wim: Jij gaat zeker zo liggen.
Gabrielle: Nee, ik ben niet meer moe. He doop he.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Leuk..dat liedje oefenen met Rowena.......Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
dope ?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:14 schreef Tuinfluitert het volgende:
Wim: Jij gaat zeker zo liggen.
Gabrielle: Nee, ik ben niet meer moe. He doop he.![]()
![]()
Tieten ???quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:15 schreef Yeszie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja kunnen jullie alleen maar tieten kijken ,???
Waar ?![]()
![]()
Wim doet net of hij druk is.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:04 schreef Serieus_Persoon het volgende:
De nieuwe van Dale heeft dit net niet meer mee kunnen nemen, in de nieuwste editie...quote:Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Hoi Heidi, heb jij het stukje opgenomen waar Armanda zegt dat ze zich 3 of 10 weken geleden heeft aangemeld?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:15 schreef HiDiHo het volgende:
Leuk..dat liedje oefenen met Rowena.......“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Armanda vindt dat Cees goed bezig is. Fijn voor Cees om ook eens wat positiefs te horen.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
http://http://partyflock.nl/images/cache/0011e202002f73659e9888891a02c81f55[A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Arregaat of aggeraat mag ook.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:17 schreef Scherzo het volgende:
De nieuwe van Dale heeft dit net niet meer mee kunnen nemen, in de nieuwste editie...
― Mark Twain
En ze meent het, lief meisje.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:17 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Armanda vindt dat Cees goed bezig is. Fijn voor Cees om ook eens wat positiefs te horen.Allemaal cabaretteketet!![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het hele internet staat vol met tieten, op Utopia na dan.quote:![]()
Team jetsers lijkt hier niet helemaal op z'n plek.
ja maar leek alsof ze zei: ik ben niet meer moe, ik heb dopequote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Iets dope vinden is een soort van iets cool vinden![]()
Cees heeft nou al twee begrafenissen gemist. Echte verjaardagen, niet zoals Lottes ome Theo.
Charlotte had echt een beschermde status.
Die is niet goedquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja maar leek alsof ze zei: ik ben niet meer moe, ik heb dope
SOONY![]()
Zo, is het nog iets die dames
Die Armanda was ik al snel zat eigenlijk tijdens de introductie.
Maar wie weet valt ze mee ben benieuwd
Renske staat bij de koeien, je lijkt wel zwanger, zegt ze tegen de koeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Rob heeft het over extreminisme.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Die gnoom ookquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:20 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Cees heeft nou al twee begrafenissen gemist. Echte verjaardagen, niet zoals Lottes ome Theo.
Ivan heeft ook een aangepast dieet. Dat wordt toch ook niet ter discussie gesteld?quote:
O jee Cees al in gesprek met de nieuwe, persoonlijke vete van Rolf 3, een van het publiek is een totaal van 6 maar eigenlijk maar twee van de groep
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
All Utopians are equal, some are more equal than others.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Naomi mocht ook.Ik vond het ook al vreemd.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:20 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Cees is smerig bezig, hij zegt tegen Armanda dat hij feitelijk maar 2 stemmen heeft gekregen
Leipe shit ouwe![]()
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:23 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ivan heeft ook een aangepast dieet. Dat wordt toch ook niet ter discussie gesteld?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ik vind Armanda wel wat. Ze lijkt lief voor Cees, is eindelijk weer iemand voor kamp groen en ze irriteert me niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:22 schreef Dotteke het volgende:
Zo, is het nog iets die dames
Die Armanda was ik al snel zat eigenlijk tijdens de introductie.
Maar wie weet valt ze mee ben benieuwd
Renske staat bij de koeien, je lijkt wel zwanger, zegt ze tegen de koe
Die andere die probeert nu om te laten zien dat zij ook lief is voor beestjes, door ze even te knuffelen.
Ik kijk pas net maar het ziet er niet uit als iemand die vaak de beestjes zal opzoeken.
Die andere waren tactisch...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:24 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Cees is smerig bezig, hij zegt tegen Armanda dat hij feitelijk maar 2 stemmen heeft gekregen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat hij halal eet, is ook een aangepast dieet. Dan snap ik niet dat Rob wat moet zeggen over wat Armanda eet en het zelfs extremisme vindt.quote:
Hoewel febo natuurlijk ook graag wil dat het dieet nog eens flink besproken wordt.
Hij heeft inderdaad maar van drie bewoners stemmen gekregen plus één van de overheid...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:24 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Cees is smerig bezig, hij zegt tegen Armanda dat hij feitelijk maar 2 stemmen heeft gekregenTegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Hij noemde het extreminisme. Daar ging het over uit.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:27 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Dat hij halal eet, is ook een aangepast dieet. Dan snap ik niet dat Rob wat moet zeggen over wat Armanda eet en het zelfs extremisme vindt.
Hoewel febo natuurlijk ook graag wil dat het dieet nog eens flink besproken wordt.
― Mark Twain
Ik hou niet van mensen zoals Armanda, doet me denken aan de jehova getuigen.
Als maar proberen mensen te overtuigen van iets wat zij goed vinden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat vind ik dus raar. Ik vind Ivans dieet persoonlijk wat extreem maar dat zal niet snel ter discussie gesteld worden.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij noemde het extreminisme. Daar ging het over uit.
Ik neem jou mening over Armanda niet zo serieus, die is ietwat gekleurd...want Cees.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:30 schreef Dotteke het volgende:
Als maar proberen mensen te overtuigen van iets wat zij goed vinden.Allemaal cabaretteketet!![]()
Armanda ging wel haar achtergelaten plastic bekertje op halen in de tuin...
Attent...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Lees je wel wat ik schrijf? Ach, laat ook maar.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:30 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Dat vind ik dus raar. Ik vind Ivans dieet persoonlijk wat extreem maar dat zal niet snel ter discussie gesteld worden.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Hij kent het woord niet goed. Het is niet 'extreminisme' maar 'extremisme'.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:30 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Dat vind ik dus raar. Ik vind Ivans dieet persoonlijk wat extreem maar dat zal niet snel ter discussie gesteld worden.![]()
nicol is ook weer interresant aan het doenA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Een soort Ivan met zijn YWCquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:30 schreef Dotteke het volgende:
Als maar proberen mensen te overtuigen van iets wat zij goed vinden.![]()
Ik bedoel puur waar Rob het over heeft hè.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees je wel wat ik schrijf? Ach, laat ook maar.
Pronte borstjes...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goed gedaan..,!quote:
Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
wat gaan ze met die rand van de akkerdoenA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Lees de post van Disana.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:32 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik bedoel puur waar Rob het over heeft hè.
OnTopic: Waaif weer over het basisloon. Bla, bla, bla.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij kent het woord niet goed. Het is niet 'extreminisme' maar 'extremisme'.Heb daar echt compleet overheen gelezen.
Sorry beequeen.
Komt de tent te staan van boksgalaquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:33 schreef ikmoetdrieten het volgende:
wat gaan ze met die rand van de akkerdoen![]()
Kan gebeurenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:33 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]Heb daar echt compleet overheen gelezen.
Sorry beequeen.![]()
![]()
Gelukkig hoef je dat nietquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik neem jou mening over Armanda niet zo serieus, die is ietwat gekleurd...want Cees.
Wat heeft dat nu met Cees te maken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De stenen moeten weg...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:33 schreef ikmoetdrieten het volgende:
wat gaan ze met die rand van de akkerdoen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar ging t over uitquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij noemde het extreminisme. Daar ging het over uit.ik mis flessie
![]()
![]()
gaat die hele rand eruit? waar chris zo druk mee is geweest die arme jongenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:33 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Komt de tent te staan van boksgalaA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Ja ik vind het allemaal iets te opdringerigquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Whehehe, dat dacht ik al. Geeft niks hoor.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:33 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Heb daar echt compleet overheen gelezen.
Sorry beequeen.
― Mark Twain
2 minuten geluid aan laat die andere maar blijvenBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
Het is allemaal toch slechts decor.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:34 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
gaat die hele rand eruit? waar chris zo druk mee is geweest die arme jongen
Het kan best zijn dat we Armanda allemaal binnen de kortst mogelijke keren zat zijn met haar gepreek, maar hopelijk levert het ook binnen de groep irritatie op en dan kan het wel weer vermakelijk zijn. Ik heb nog steeds niets aan Renske gezien dat me aanspreekt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je dat niet
Wat heeft dat nu met Cees te maken.![]()
Van Ivan mocht het helemaal plat gemaakt worden met de bulldozer zei die gisteren tegen de bouwWimquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:34 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
gaat die hele rand eruit? waar chris zo druk mee is geweest die arme jongen![]()
Valt wel mee, ze is niet zo heel veel verschillend met een Nicoline en hoe die over bepaalde zaken dacht.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vind het allemaal iets te opdringerigAllemaal cabaretteketet!![]()
ja dat is zo bezigheidstheoriequote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:34 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Het is allemaal toch slechts decor.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Fier...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze denken dat in een paar uurtjes te doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:35 schreef DaSteeg het volgende:
[..]
Het (Utopia)levenswerk van Chris![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Heb alleen de binnenkomst gezien en net dat ze bij de koeien staat.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat we Armanda allemaal binnen de kortst mogelijke keren zat zijn met haar gepreek, maar hopelijk levert het ook binnen de groep irritatie op en dan kan het wel weer vermakelijk zijn. Ik heb nog steeds niets aan Renske gezien dat me aanspreekt.
Maar die Armanda is constant in beeld
De tonatie van haar stem kriebelt al bij mijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hou ik ook niet van maar van die Armanda nog niet het opdringerige kunnen zien.Maar aan de andere kant worden we ook weer opgedrongen met het zingen van Renske.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vind het allemaal iets te opdringerig![]()
Armanda heeft idealen zoals Nicoline en lijkt woorden van Aike te gebruiken.
Dank je.quote:
Ja dat lijzige hè. Dat heb ik ook.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb alleen de binnenkomst gezien en net dat ze bij de koeien staat.
Maar die Armanda is constant in beeld
De tonatie van haar stem kriebelt al bij mij![]()
Nicole over haar basisloon in Nederland tegen Armanda...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Stif: Waarom pak je ook niet even paar stenen ondertussen?
Wim: Ik moet ook al met die zware kruiwagen rijden!
Tjonge.. je zou een keer moe worden, luie donder!![]()
![]()
Nicole vindt dat uitkeringsgerechtigden te veel tegemoetkomingen krijgen, want daardoor gaan ze niet aan het werk.![]()
Als Armanda verstandig is moet ze niet te veel over haar idealen praten,gewoon wat aan de oppervlakte blijven,anders gaan ze kiezen voor tante Trui![]()
Met sjouwen werkt hij niet aan zijn persoonlijke ontwikkeling, dus ehhhhquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:39 schreef DaSteeg het volgende:
Stif: Waarom pak je ook niet even paar stenen ondertussen?
Wim: Ik moet ook al met die zware kruiwagen rijden!
Tjonge.. je zou een keer moe worden, luie donder!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volg je hart, want dat klopt....![]()
Jip, heel irritant. Maar goed we moeten het er weer mee doenquote:![]()
Ben benieuwd wie er in blijftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zal wel hier staan denk ik...ik hoorde 8 weken trouwensquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi Heidi, heb jij het stukje opgenomen waar Armanda zegt dat ze zich 3 of 10 weken geleden heeft aangemeld?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Zo clever lijkt ze me wel en zal ze ook wel voor gewaarschuwd zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:40 schreef lonneberga het volgende:
Als Armanda verstandig is moet ze niet te veel over haar idealen praten,gewoon wat aan de oppervlakte blijven,anders gaan ze kiezen voor tante TruiAllemaal cabaretteketet!![]()
ivan is dom die denkt niet nachquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:35 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Van Ivan mocht het helemaal plat gemaakt worden met de bulldozer zei die gisteren tegen de bouwWim![]()
nou wat ze zei over een een vrouw die 1800 ero heeft, als dat waar is , dat vind ik wel heel veelquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:39 schreef Disana het volgende:
Nicole vindt dat uitkeringsgerechtigden te veel tegemoetkomingen krijgen, want daardoor gaan ze niet aan het werk.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Zo op het eerste gezicht lijken de meesten wel iets voor Armanda te voelen. Iedereen heeft haar wel iets te zeggen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jip, heel irritant. Maar goed we moeten het er weer mee doen![]()
Ben benieuwd wie er in blijft![]()
tot nu toe valt het wel meequote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:40 schreef lonneberga het volgende:
Als Armanda verstandig is moet ze niet te veel over haar idealen praten,gewoon wat aan de oppervlakte blijven,anders gaan ze kiezen voor tante TruiA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
team tante truiquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:40 schreef lonneberga het volgende:
Als Armanda verstandig is moet ze niet te veel over haar idealen praten,gewoon wat aan de oppervlakte blijven,anders gaan ze kiezen voor tante TruiBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
Wat is er met Nicole, met wie zou ze normaal moeten kletsen dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Laat ze maar genoeg doordrammen over haar veganisme dan zijn ze haar zo zatquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo op het eerste gezicht lijken de meesten wel iets voor Armanda te voelen. Iedereen heeft haar wel iets te zeggen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar ze is wel voor het basisloon. Ik zie het verschil niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:39 schreef Disana het volgende:
Nicole vindt dat uitkeringsgerechtigden te veel tegemoetkomingen krijgen, want daardoor gaan ze niet aan het werk.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
+1quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar ze is wel voor het basisloon. Ik zie het verschil niet.![]()
het basisloon was lagerquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar ze is wel voor het basisloon. Ik zie het verschil niet.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Ivan.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:41 schreef Dotteke het volgende:
Wat is er met Nicole, met wie zou ze normaal moeten kletsen dan?Hij ontloopt haar, vindt ze.
![]()
Waaif: De jeugd van tegenwoordig heeft last van verwendheid.
Kijk haar liggen dan.
― Mark Twain
Als we nu eens beginnen die Nicole niet zo serieus te nemen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lager dan wat? Ze kletst uit haar nek, as usual.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Tegen wie zegt ze dat?Tegen Naomi en Gabs?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:44 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk haar liggen dan.![]()
Bij het basisloon komen geen toeslagen, dat kost de staat dus minder. En je mag werken met behoud van basisloon, daar zie ik zelf de logica ook niet van in.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
gina is haar geld aan het opmaken die ze eigenlijk aan de biggetjes zou besteden,A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Hij wilde gisteren niet met haar in het cordwood slapen...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:44 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ivan.Hij ontloopt haar, vindt ze.
vind je haar niets dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat ze maar genoeg doordrammen over haar veganisme dan zijn ze haar zo zat![]()
Gabri.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:45 schreef Koekiebakkie het volgende:
Tegen wie zegt ze dat?Tegen Naomi en Gabs?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Kromme redenering dan van haar, dan ben je toch juist tegen een basisloon?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:39 schreef Disana het volgende:
Nicole vindt dat uitkeringsgerechtigden te veel tegemoetkomingen krijgen, want daardoor gaan ze niet aan het werk.Allemaal cabaretteketet!![]()
Boksgalatent komt daar te staan.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:34 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
gaat die hele rand eruit? waar chris zo druk mee is geweest die arme jongen...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
ik dacht zou hij z`n ballen niet goed hebben liggen of zoquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:45 schreef spapaars het volgende:
Charly Chaplin in slow motion
[ afbeelding ]A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Dat bedoel ik, het strookt niet met elkaar.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:46 schreef Disana het volgende:
Bij het basisloon komen geen toeslagen, dat kost de staat dus minder. En je mag werken met behoud van basisloon, daar zie ik zelf de logica ook niet van in.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
wat is het toch een lelijk spookquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:44 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk haar liggen dan.![]()
Nope, hou niet van mensen die opdringen wat ze zelf goed vindenquote:
Als ik een stukje vlees wil eten moet ik dat zelf weten en zit niet te wachten over mensen die daar de hele tijd over pratenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij het basisloon heb je geen sollicitatieplicht...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij het basisloon komen geen toeslagen, dat kost de staat dus minder. En je mag werken met behoud van basisloon, daar zie ik zelf de logica ook niet van in.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er is toch genoeg om te laten zien?
nee...PC's en lezende waaif zijn interessant....Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Waaif vindt dat ze regelmatig briljante opmerkingen maakt, maar ze worden nooit gefilmd.
― Mark Twain
Hoe was het oefenen van Rowena?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
ik hou zelf wel van vlees, maar ik vind het leukom te kijken naar iemand die heel anders leeft dan mijquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope, hou niet van mensen die opdringen wat ze zelf goed vinden
Als ik een stukje vlees wil eten moet ik dat zelf weten en zit niet te wachten over mensen die daar de hele tijd over pratenA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Als je dan met 4 man in een huis woon heb je een mooi inkomenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bij het basisloon heb je geen sollicitatieplicht...
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja schandalig die uitkeringsgerechtigden die maar op hen nest liggen en de hele dag niets doen maar wel hen hand ophouden.![]()
Dat is ook niet meer overal zo bij bijstand.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bij het basisloon heb je geen sollicitatieplicht...![]()
Dat hebben we met Nicoline al gehad.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:48 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ik hou zelf wel van vlees, maar ik vind het leukom te kijken naar iemand die heel anders leeft dan mij
Had graag iets anders gezien eerlijk gezegd
Maar goed daarom heb ik ook op geen van de drie dames gestemdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gewoon de zinloosheid van haar bestaanquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:49 schreef Koekiebakkie het volgende:
Gina:Ik wil gewoon een jurk die ik al had.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
ik kijk het eerst nog even aan,ze zijn er nog te kort om nu al een oordeel te vellenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope, hou niet van mensen die opdringen wat ze zelf goed vinden
Als ik een stukje vlees wil eten moet ik dat zelf weten en zit niet te wachten over mensen die daar de hele tijd over praten![]()
Chipsvreters zijn het...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:48 schreef mazaru het volgende:
Ja schandalig die uitkeringsgerechtigden die maar op hen nest liggen en de hele dag niets doen maar wel hen hand ophouden.![]()
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:48 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Hoofdzakelijk omdat mensen vanuit de WAO de bijstand in zijn gegooid, maar die niet in staat zijn om te werken.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is ook niet meer overal zo bij bijstand.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ivan is een onverschillige botte lulquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:35 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Van Ivan mocht het helemaal plat gemaakt worden met de bulldozer zei die gisteren tegen de bouwWim"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Maar dan een paar maatjes groter?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:49 schreef Koekiebakkie het volgende:
Gina:Ik wil gewoon een jurk die ik al had.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
en chocolade vretenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:48 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
En even stiekem aan zijn zak krabbenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:45 schreef spapaars het volgende:
Charly Chaplin in slow motion
[ afbeelding ]![]()
![]()
Klopt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoofdzakelijk omdat mensen vanuit de WAO de bijstand in zijn gegooid, maar die niet in staat zijn om te werken.
Gina en Mark zijn weer lollig aan het doen. Ik weet niet waar Gina haar biggengeld aan uit gaat geven?![]()
maar hoeveel keuzes hebben we nog daar? de meiden moeten zich ook opgeven,quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hebben we met Nicoline al gehad.
Had graag iets anders gezien eerlijk gezegd
Maar goed daarom heb ik ook op geen van de drie dames gestemd
en trouwens nicoline stond ook mijlenver van mij af maar ik vond het leuk om naar haar te luisteren, grappig dat er mensen zijn die zo anders zijnA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maar dan een paar maatjes groter?![]()
![]()
Dat biggetje heeft vast nog wel een staartje. Suus klonk niet alsof ze het erbij zou laten zitten.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt.
Gina en Mark zijn weer lollig aan het doen. Ik weet niet waar Gina haar biggengeld aan uit gaat geven?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:50 schreef Disana het volgende:
Gina en Mark zijn weer lollig aan het doen. Ik weet niet waar Gina haar biggengeld aan uit gaat geven?
― Mark Twain
Zou wensen dat John Klaver nu binnen kwam hollen met een rekening voor die biggen...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt.
Gina en Mark zijn weer lollig aan het doen. Ik weet niet waar Gina haar biggengeld aan uit gaat geven?Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
ze denkt echt dat ze heel wat is, wat een air heeft ze over zichquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:51 schreef Koekiebakkie het volgende:
Gina heeft weer tv gemaakt in de gym zegt ze zelfA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Nee, die was zeer verontwaardigd. Ik vraag me af hoe ze het op gaan lossen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat biggetje heeft vast nog wel een staartje. Suus klonk niet alsof ze het erbij zou laten zitten.![]()
Eruit met die overbodige schreeuwlelijk!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:52 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ze denkt echt dat ze heel wat is, wat een air heeft ze over zich
En was altijd bezig... Schilderijen, koken, akkeren en academies...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:51 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
maar hoeveel keuzes hebben we nog daar? de meiden moeten zich ook opgeven,
en trouwens nicoline stond ook mijlenver van mij af maar ik vond het leuk om naar haar te luisteren, grappig dat er mensen zijn die zo anders zijnTegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Suus zou dom zijn als ze zou blijven wachten op het telefoontje van Mark.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, die was zeer verontwaardigd. Ik vraag me af hoe ze het op gaan losen.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Even denken... Armanda blijft. Armanda heeft niks met Gina maar doet wel aardig tegen Cees... dag Gina!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eruit met die overbodige schreeuwlelijk!![]()
Maar nooit een mening waar ze achter bleef staan. Ze was altijd bang voor confrontaties.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:53 schreef Scherzo het volgende:
[..]
En was altijd bezig... Schilderijen, koken, akkeren en academies...Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dit krijgt nog wel een krulstaartje.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, die was zeer verontwaardigd. Ik vraag me af hoe ze het op gaan losen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En die blonde? Volgens mij heeft die ook niets met types als Gina.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Even denken... Armanda blijft. Armanda heeft niks met Gina maar doet wel aardig tegen Cees... dag Gina!Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Daar is Gio winnaar mee geworden... Kruip door, sluip door...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar nooit een mening waar ze achter bleef staan. Ze was altijd bang voor confrontaties.Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Ik denk wel dat Renske en Gina makkelijker met elkaar kunnen omgaan dan Armanda en Gina.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
En die blonde? Volgens mij heeft die ook niets met types als Gina.![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:55 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Daar is Gio winnaar mee geworden... Kruip door, sluip door...
maar ik vond dat wel weer grappig dat iemand zo zonder mening kon bestaan, terwijl ik zelf heel erg zwart wit ben, ik heb ook wel eens gedacht trek je bek toch eens losquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar nooit een mening waar ze achter bleef staan. Ze was altijd bang voor confrontaties.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Oeh! Weg ermee dan!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Renske en Gina makkelijker met elkaar kunnen omgaan dan Armanda en Gina.
Doet me denken aan die gesprekken met Rienk,ze bleef onverstoorbaar...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:56 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
maar ik vond dat wel weer grappig dat iemand zo zonder mening kon bestaan, terwijl ik zelf heel erg zwart wit ben, ik heb ook wel eens gedacht trek je bek toch eens los“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die Renske zei al in het kringgesprek dat Cees haar nodig had dus niet gunstig voor Gina en Rolf.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Renske en Gina makkelijker met elkaar kunnen omgaan dan Armanda en Gina.![]()
Oh, dan zou Cees dus sowieso kans maken te mogen blijven, ongeacht wie van de dames wordt gekozen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:57 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Die Renske zei al in het kringgesprek dat Cees haar nodig had dus niet gunstig voor Gina en Rolf.![]()
Dolf eruit zie ik niet zo gauw gebeuren. Ik had al voor de stemming het idee dat Mark en Gina uit elkaar zouden worden gehaald. En de volgende keer waarschijnlijk Ivan en Nicole.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:57 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Die Renske zei al in het kringgesprek dat Cees haar nodig had dus niet gunstig voor Gina en Rolf.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
ja dat had ik ook.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:56 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
maar ik vond dat wel weer grappig dat iemand zo zonder mening kon bestaan, terwijl ik zelf heel erg zwart wit ben, ik heb ook wel eens gedacht trek je bek toch eens los
En toch blijft Nicoline de onbetwistbare enige echte Queen of Utopia.![]()
ja ze keek altijd zo meningloos, daar ben ik wel jaloers opquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Doet me denken aan die gesprekken met Rienk,ze bleef onverstoorbaar...A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Waarom een stream op een lezend Waaif? Gaat toch nergens over?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Misschien maakt ze wel een briljante opmerkingquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:59 schreef beequeen het volgende:
Waarom een stream op een lezend Waaif? Gaat toch nergens over?![]()
![]()
ja dat vind ik ook,iik heb nog getwijfeld om op haar te stemmen, maar ik heb op [sorry voor mijn dwaling] gio gestemdquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:59 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ja dat had ik ook.
En toch blijft Nicoline de onbetwistbare enige echte Queen of Utopia.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
De andere keuze is Mark en Gina. Daar wordt je ook niet vrolijk vanquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:59 schreef beequeen het volgende:
Waarom een stream op een lezend Waaif? Gaat toch nergens over?
Fixed.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:59 schreef beequeen het volgende:
Waarom een stream op een lezend Waaif? Gaat toch nergens over?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kun je lang wachten.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:00 schreef Goldencharly het volgende:
Misschien maakt ze wel een briljante opmerking“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Verschrikkelijk, dat mens zou je toch op willen sluiten in zo'n gecapitonneerde cel en dan dequote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:54 schreef Koekiebakkie het volgende:
Gina;Krijg ik nog een kusje op mijn benen want ik heb pijn.
sleutel omsmelten....![]()
![]()
ik ookquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:00 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook,iik heb nog getwijfeld om op haar te stemmen, maar ik heb op [sorry voor mijn dwaling] gio gestemd![]()
![]()
Ach ,anders had Vanessa mss gewonnen...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: