SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:
05 oktober : nominatie publiek
06 oktober : nominatie bewoners
07 oktober : 2 nieuwe aspirantbewoners
11 oktober : exit van één aspirantbewoner
12 oktober : exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dat komt omdat hij ze omhoog drukt met zijn handenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:46 schreef PTLe het volgende:
Bas heeft best gespierde armen gekregen .......
[ afbeelding ]
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Bas:Dus je bent eerlijk?
Armanda:Ja
Wim:Dan is er hier toch nog iemand eerlijk he Bas?
Wat een volslagen idioot die Wim.![]()
Ik kon haar niet herkennen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik twijfel, is dit nu wel of niet Armanda in januari tijdens een academie ??
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa![]()
Die met die microfoon? Dat lijkt me toch echt iemand anders.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa![]()
12:15 - Een bekend gezichtquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
De inwoners herkennen Armanda. Ze is er eerder geweest! "Ja, met de Vegan Academy", zegt Armanda trots. Deze dame staat immers voor een levenswijze zonder dierlijke producten.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Bas' vader?? leeft zuinig op een vakantiepark zodat hij de helft van het jaar naar Cuba kan om mensen te helpen daar.
Armanda vertelt over een echtpaar dat gespaard heeft, nu zeer zuinig werkt om de ultieme vrijheid te genieten.
Eindelijk normale gesprekken. Hehe.![]()
Dat heb ik van de week ook al een keer gezegd. Volgens mij is Bas (buiten beeld) best veel aan het trainen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:46 schreef PTLe het volgende:
Bas heeft best gespierde armen gekregen .......
[ afbeelding ]![]()
Dolf loopt in de rondte alsof hij alles eigenhandig heeft gebouwd. Die gast leert echt niet van zijn fouten
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ook hoe Bas en Armanda net praten met elkaar.Beschaafd en heel rustig.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:52 schreef -sabine- het volgende:
Bas' vader?? leeft zuinig op een vakantiepark zodat hij de helft van het jaar naar Cuba kan om mensen te helpen daar.
Armanda vertelt over een echtpaar dat gespaard heeft, nu zeer zuinig werkt om de ultieme vrijheid te genieten.
Eindelijk normale gesprekken. Hehe.![]()
Wim is echt zo'n flapdrol. Daar heb ik nou helemaal niks mee.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:47 schreef Koekiebakkie het volgende:
Bas:Dus je bent eerlijk?
Armanda:Ja
Wim:Dan is er hier toch nog iemand eerlijk he Bas?
Wat een volslagen idioot die Wim.![]()
![]()
Hij doet het in de nacht , dat zei ze trainer ...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat heb ik van de week ook al een keer gezegd. Volgens mij is Bas (buiten beeld) best veel aan het trainen.Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:53 schreef mazaru het volgende:
Dolf loopt in de rondte alsof hij alles eigenhandig heeft gebouwd. Die gast leert echt niet van zijn foutenhij zet zichzelf iedere dag steeds meer voor schut.
![]()
Die heeft Utopia uitgevonden en verbeterd....quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:53 schreef mazaru het volgende:
Dolf loopt in de rondte alsof hij alles eigenhandig heeft gebouwd. Die gast leert echt niet van zijn foutenHij kan Rob de hand schudden, zelfde laken en pak.
Allemaal cabaretteketet!![]()
Een verademing.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:53 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ook hoe Bas en Armanda net praten met elkaar.Beschaafd en heel rustig.![]()
![]()
bas gaat er voorzorgen dat amanda blijft, hij vind renske een oudere roely en daar hadden we ook niets aan zegt basA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Helemaal mee eens, ik zou het gezegd kunnen hebben. Verder gaat hij Armanda overhalen om Cees te laten blijven, voor zover mogelijk want achter...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:55 schreef ikmoetdrieten het volgende:
bas gaat er voorzorgen dat amanda blijft, hij vind renske een oudere roely en daar hadden we ook niets aan zegt basAllemaal cabaretteketet!![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:53 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ook hoe Bas en Armanda net praten met elkaar.Beschaafd en heel rustig.Doet mij wat aan Dido denken.quote:
Heeft wat te vertellen en luistert.
Mooi combinatie.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: