SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:
05 oktober : nominatie publiek
06 oktober : nominatie bewoners
07 oktober : 2 nieuwe aspirantbewoners
11 oktober : exit van één aspirantbewoner
12 oktober : exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dat komt omdat hij ze omhoog drukt met zijn handenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:46 schreef PTLe het volgende:
Bas heeft best gespierde armen gekregen .......
[ afbeelding ]
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Bas:Dus je bent eerlijk?
Armanda:Ja
Wim:Dan is er hier toch nog iemand eerlijk he Bas?
Wat een volslagen idioot die Wim.![]()
Ik kon haar niet herkennen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik twijfel, is dit nu wel of niet Armanda in januari tijdens een academie ??
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa![]()
Die met die microfoon? Dat lijkt me toch echt iemand anders.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa![]()
12:15 - Een bekend gezichtquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
De inwoners herkennen Armanda. Ze is er eerder geweest! "Ja, met de Vegan Academy", zegt Armanda trots. Deze dame staat immers voor een levenswijze zonder dierlijke producten.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Bas' vader?? leeft zuinig op een vakantiepark zodat hij de helft van het jaar naar Cuba kan om mensen te helpen daar.
Armanda vertelt over een echtpaar dat gespaard heeft, nu zeer zuinig werkt om de ultieme vrijheid te genieten.
Eindelijk normale gesprekken. Hehe.![]()
Dat heb ik van de week ook al een keer gezegd. Volgens mij is Bas (buiten beeld) best veel aan het trainen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:46 schreef PTLe het volgende:
Bas heeft best gespierde armen gekregen .......
[ afbeelding ]![]()
Dolf loopt in de rondte alsof hij alles eigenhandig heeft gebouwd. Die gast leert echt niet van zijn fouten
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ook hoe Bas en Armanda net praten met elkaar.Beschaafd en heel rustig.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:52 schreef -sabine- het volgende:
Bas' vader?? leeft zuinig op een vakantiepark zodat hij de helft van het jaar naar Cuba kan om mensen te helpen daar.
Armanda vertelt over een echtpaar dat gespaard heeft, nu zeer zuinig werkt om de ultieme vrijheid te genieten.
Eindelijk normale gesprekken. Hehe.![]()
Wim is echt zo'n flapdrol. Daar heb ik nou helemaal niks mee.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:47 schreef Koekiebakkie het volgende:
Bas:Dus je bent eerlijk?
Armanda:Ja
Wim:Dan is er hier toch nog iemand eerlijk he Bas?
Wat een volslagen idioot die Wim.![]()
![]()
Hij doet het in de nacht , dat zei ze trainer ...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat heb ik van de week ook al een keer gezegd. Volgens mij is Bas (buiten beeld) best veel aan het trainen.Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:53 schreef mazaru het volgende:
Dolf loopt in de rondte alsof hij alles eigenhandig heeft gebouwd. Die gast leert echt niet van zijn foutenhij zet zichzelf iedere dag steeds meer voor schut.
![]()
Die heeft Utopia uitgevonden en verbeterd....quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:53 schreef mazaru het volgende:
Dolf loopt in de rondte alsof hij alles eigenhandig heeft gebouwd. Die gast leert echt niet van zijn foutenHij kan Rob de hand schudden, zelfde laken en pak.
Allemaal cabaretteketet!![]()
Een verademing.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:53 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ook hoe Bas en Armanda net praten met elkaar.Beschaafd en heel rustig.![]()
![]()
bas gaat er voorzorgen dat amanda blijft, hij vind renske een oudere roely en daar hadden we ook niets aan zegt basA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Helemaal mee eens, ik zou het gezegd kunnen hebben. Verder gaat hij Armanda overhalen om Cees te laten blijven, voor zover mogelijk want achter...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:55 schreef ikmoetdrieten het volgende:
bas gaat er voorzorgen dat amanda blijft, hij vind renske een oudere roely en daar hadden we ook niets aan zegt basAllemaal cabaretteketet!![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:53 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ook hoe Bas en Armanda net praten met elkaar.Beschaafd en heel rustig.Doet mij wat aan Dido denken.quote:
Heeft wat te vertellen en luistert.
Mooi combinatie.![]()
Bas: ik zei al, ik heb een LauraB nodig, ik ga er ook voor zorgen dat zij blijft,
Cees: Ja Bjorn zei het al,![]()
We gaan eens kijken, hoe principieel en idealistisch, Ivan omgaat met zijn kindje, Utopia mbt Armanda en zijn keuze...
Lastig, lastig...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Ja daar lijkt ze iets op en ik dacht ook iets van Heleen van Rooyen te herkennen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:57 schreef -sabine- het volgende:
[..]
[..]
Doet mij wat aan Dido denken.
Heeft wat te vertellen en luistert.
Mooi combinatie.![]()
bjorn zegt dat gina , weer dom zit te lullen over dat als ze blijft dat ze het heel anders gaat doen, en bjorn gelooft daar niet inA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Had hij het niet over Rolf?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:58 schreef ikmoetdrieten het volgende:
bjorn zegt dat gina , weer dom zit te lullen over dat als ze blijft dat ze het heel anders gaat doen, en bjorn gelooft daar niet in![]()
Maar LauB was een een nep idealist. Nicoline en nu Armanda zijn het echt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:57 schreef Tuinfluitert het volgende:
Bas: ik zei al, ik heb een LauraB nodig, ik ga er ook voor zorgen dat zij blijft,
Cees: Ja Bjorn zei het al,Allemaal cabaretteketet!![]()
ging toch over Rolf.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:58 schreef ikmoetdrieten het volgende:
bjorn zegt dat gina , weer dom zit te lullen over dat als ze blijft dat ze het heel anders gaat doen, en bjorn gelooft daar niet in![]()
ik dacht over gina, ze hadden gisteren een gesprek samenquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Ja fluitertje.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Bas heeft enige beschaving om zich heen nodig blijkt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:57 schreef Tuinfluitert het volgende:
Cees: Ja Bjorn zei het al,
Ik hoop dat hij nu meer van zichzelf (kan) laten zien en bv met die onzin als afluisteren stopt. Walgelijk vind ik dat.![]()
Bas zegt Cees er in te willen houden en Armanda , en ze vinden Rolf blaten .
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Cees zou het niet erg vinden als hij weg zou moeten op dit moment. Bas wil er niks van horen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Bjorn had gisteren een gesprek met Rolf gehad.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:59 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ik dacht over gina, ze hadden gisteren een gesprek samen![]()
Bas: Wat ik tegen Armanda zei, er zijn twee mensen die ik hier wil houden, dat zijn jij Armanda en Cees.
Bas: Nou ik ben helemaal blij.
Naomi: Wat dan?
Bas: Met de nieuwe.![]()
Bas ze hormonen spelen opquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:02 schreef Tuinfluitert het volgende:
Bas: Wat ik tegen Armanda zei, er zijn twee mensen die ik hier wil houden, dat zijn jij Armanda en Cees.
Bas: Nou ik ben helemaal blij.
Naomi: Wat dan?
Bas: Met de nieuwe.
Armanda heeft dat tegen Bas gezegd.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:02 schreef PTLe het volgende:
Bas zegt Cees er in te willen houden en Armanda , en ze vinden Rolf blaten .
[ afbeelding ]Allemaal cabaretteketet!![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Armanda heeft dat tegen Bas gezegd.
De gitarist is er voor Row.
Overdreven gedoe.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Alles leuk en aardig maar hoe is het op het jetser front?"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
nou ja het maakt mij niet zo veel uit, ik heb liever gina eruit maar rolf mag ookquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:02 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Bjorn had gisteren een gesprek met Rolf gehad.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Bas: Wat kom jij doen?
Gitarist: Met Rowena oefenen.
Bas: Wat heb je gedaan met je neus?
Gitarist: Krabben, mijn hond gedaan.
Gat, een tijdje geen streams gekeken, die stem en taal van Gabrielle en Nicole,
Gabrielle: Tering shit, onze shirtjes zijn binnen, wat wil je dat ik doe, donder op, je moet toch kijken, deze zijn van jou, ze zijn allemaal M.![]()
Teleurstellend...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:04 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Alles leuk en aardig maar hoe is het op het jetser front?![]()
waarom zingt naomi kijk hoe ik jou verwen,
wie is die man met die baard?A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Renske heeft 8 weken geleden auditie gedaan.
Zo kort geleden nog maar.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Nicole is sjaggie: iedereen pleurt die shit maar op het bureau, al die shit zegt niemand shit tegen mij. En ik wilde met die plotter leuke dingen maken maar geen shirt voor iedereen en al die shit![]()
![]()
Volks volk...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:06 schreef Raskolnikow het volgende:
Die blik van Renske die vertrouw ik al niet. Komt zo nep over, blegh.Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:06 schreef Raskolnikow het volgende:
Renkse: "Wat is dit, Cees?"
Cees: "Dat is bedorven melk..."![]()
![]()
![]()
Er komt geen hond (meer) op afquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:05 schreef beequeen het volgende:
Renske heeft 8 weken geleden auditie gedaan.
Zo kort geleden nog maar."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Gabrielle zit in de kleren... O, ik vind deze kleur mooi, zwart..!!Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:08 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Wederom vist team jetsers achter het net![]()
![]()
die rok die naomi nu aan heeft is dat om overdag aan te hebben of met uitgaan?
wat een slettenrokA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Wij hopen op de terugkeer van Roodjakje.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:08 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Wederom vist team jetsers achter het net![]()
Armanda heeft zich 10 weken geleden opgegeven. Ook al zo kort.
SL.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Nee, zelfs maar 3.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:09 schreef beequeen het volgende:
SL.![]()
Renske 8 weken geleden vertelde ze aan Ceesquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:09 schreef Raskolnikow het volgende:
Armanda heeft drie weken geleden auditie gedaan.![]()
En gelijk al naar binnen?? Dat zegt genoeg lijkt mij..quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:09 schreef Raskolnikow het volgende:
Armanda heeft drie weken geleden auditie gedaan."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Ik verstond 3.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:09 schreef beequeen het volgende:
SL.![]()
Ik verstond 10 weken. Kan abuis zijn hoor.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:09 schreef Disana het volgende:
Armanda heeft 3 weken geleden naar Utopia gebeld om mee te doen. SL.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
3 weken? nou dan laten ze haar er wel in komen denk ikquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:09 schreef Disana het volgende:
Armanda heeft 3 weken geleden naar Utopia gebeld om mee te doen. SL.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
niemand wil meer in utopia armanda jij bent meteen door en meld je over 3 weken maar bij de poortquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:09 schreef Disana het volgende:
Armanda heeft 3 weken geleden naar Utopia gebeld om mee te doen. SL.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Dus die blijft... Enig intellect wordt nu vereist, bij de overheid...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:09 schreef Disana het volgende:
Armanda heeft 3 weken geleden naar Utopia gebeld om mee te doen. SL.Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Eindelijkquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:10 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Dus die blijft... Enig intellect wordt nu vereist, bij de overheid...![]()
Intellect bij de overheidquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:10 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Dus die blijft... Enig intellect wordt nu vereist, bij de overheid...
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Rob: In 10 dagen was alles rond.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:10 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
En gelijk al naar binnen?? Dat zegt genoeg lijkt mij..![]()
hee leuk sl mogen er weer kippen loslopen, er zitten daar toch veel roofvogels?A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Nog even en je kan je melden bij de portier en zo doorlopen met je rugzakquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:09 schreef Disana het volgende:
Armanda heeft 3 weken geleden naar Utopia gebeld om mee te doen. SL.![]()
![]()
Hou toch eens op met die jetsersquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:04 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Alles leuk en aardig maar hoe is het op het jetser front?![]()
![]()
Ja die kan naar huis dus ...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:08 schreef DaSteeg het volgende:
Armanda vind het stinkvest van Waaif supertof!![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De buikspreekpop van de overheid zal wel voor Armanda gaan...
En daarmee is het pleit beslecht...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
quote:
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Wim: Ga zo plotteren.
Gabrielle: Ik ben moe.
Nicole: ik heb jeuk onder mijn voet.
Wim: Jij gaat zo liggen?
Gabrielle: Nee, ik ben niet meer moe. He doop he.
Mark: Is dit een nalevering? Van wie. Hoeveel zijn het er?
Gabrielle: 18 stuks, je wilt de factuur? Van textiel drukdeal, en we hebben folie besteld van ons eigen geld,![]()
Wim tegen Gabs:Jij gaat zo even liggen he.Jij gaat zo even liggen he.Jawel jij gaat zo even liggen he.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: