abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156740246
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:32 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Soms wel ja. Aan de ene kant kan ik mezelf nog steeds wel vermaken, maar aan de andere kant mis je toch 'iets'. En nu de avonden weer sneller donkerder worden heb ik dat gevoel vaker. Overigens had ik altijd wel meer dates in de herst/winter dan in de lente/zomer. Blijkbaar hunkeren meer mensen in die maanden na wat samenzijn (en daarna komen ze tot de conclusie dat het toch niets is :P). Mijn grootste valkuil is trouwens maar gaan daten om het daten. Dat doe je dan toch iets minder kieskeurig en verdoe je eigenlijk je tijd met een persoon waar je toch al weet dat het niets gaat worden, op een enkeling na die juist leuker zijn dan je eerst zou denken :).
Zoek een hobby, of iets anders je hangt dus je hele geluk op het verkrijgen van een vrouw. Dat werkt niet, ga dan desnoods als jij je zakje leeg moet naar een vrouw van lichte zeden.
pi_156740265
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:34 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dag in dag uit is dat niet zo lekker. En heb helaas niet geluk een ONS-type te zijn, dus die momenten samen moeten echt van de dates komen.
Want? Je voelt je 'alleen' omdat er niemand naast je ligt? Koop je toch lekker een hond.
pi_156740285
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:34 schreef Yummie-Yum het volgende:

[..]

Als je op die toer gaat heb je aan mij de verkeerde. Dat hij of jij word afgewezen zal grotendeels dan toch echt bij jouzelf liggen.

[..]

Ook weer zoiets samen in bed moeten liggen, slaap liever apart dan met iemand samen het bed en de dekens te moeten delen, dat gekut altijd en dan word je weer midden in de nacht wakker omdat de ander het deken heeft ingepikt. Daarnaast valt mij het op dat de seks stukken beter is als ik niet met diegene de hele nacht in hetzelfde bed heb liggen zweten. Vrij graag in de ochtend en middag...
Dat weet je niet, al zegt het wel dat deezer misschien geen prettig persoon is om mee om te gaan.

Waarom zouden vrouwen hem dan vermijden?
pi_156740332
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:37 schreef Yummie-Yum het volgende:

[..]

Zoek een hobby, of iets anders je hangt dus je hele geluk op het verkrijgen van een vrouw. Dat werkt niet, ga dan desnoods als jij je zakje leeg moet naar een vrouw van lichte zeden.
Dat laatste echt niet, totaal geen echte liefde. Alleen op geld basis. Na de daad sta je weer emotioneel buiten de deur.
pi_156740352
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:38 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dat weet je niet, al zegt het wel dat deezer misschien geen prettig persoon is om mee om te gaan.

Waarom zouden vrouwen hem dan vermijden?
Als jij al tientallen keren bent afgewezen ligt het echt wel bij jouzelf en erkenning daarin van uit jouzelf is stap een.
pi_156740361
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:37 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Want? Je voelt je 'alleen' omdat er niemand naast je ligt? Koop je toch lekker een hond.
Nee, niet alleen dat. Maar gewoon om samen te zijn met iemand: praten, koken, gezelschap, knuffelen, zoenen, slapen, hunkeren naar etc.
pi_156740426
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:41 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee, niet alleen dat. Maar gewoon om samen te zijn met iemand: praten, koken, gezelschap, knuffelen, zoenen, slapen, hunkeren naar etc.
Kan allemaal met een hond >:O

Nee ff serieus, alles tips zijn al gegeven, doe er wat mee en stop met zielig doen. (Zielig doen is ook niet aantrekkelijk btw)
pi_156740427
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat laatste echt niet, totaal geen echte liefde. Alleen op geld basis. Na de daad sta je weer emotioneel buiten de deur.
Maar je zak is weer leeg en dat werkt voor veel mannen weer wel.

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:41 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Eerste drie maanden, de kalverliefde daarna word het keihard werken om het schip recht te houden en dat het niet zinkt. Een hond geeft jou als jij hem goed verzorgt onvoorwaardelijke liefde. Heb jaren honden gehad, en nimmer interesse gehad om maar weer een partner te gaan vinden.
pi_156740436
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:40 schreef Yummie-Yum het volgende:

[..]

Als jij al tientallen keren bent afgewezen ligt het echt wel bij jouzelf en erkenning daarin van uit jouzelf is stap een.
Dan moet Deezer dat ook accepteren want hij loopt hier alleen maar te huilen zonder echt op onze berichten in te gaan. Want is hij wel zo'n gezellig en leuk persoon om mee af te spreken zoals hij pretendeert te zijn? Hij heeft nauwelijks een referentiekader dus ja hij vind zichzelf natuurlijk een ware god.

Ik heb niets tegen hem maar misschien ook wel handig om deze gast een spiegel voor te houden.
  Moderator zaterdag 10 oktober 2015 @ 19:43:56 #260
5428 crew  miss_sly
pi_156740446
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:13 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat is het inderdaad ook.. maar als alles goed gaat ben je wel 'klaar' en kan je overal samen van gaan genieten. Als je op een gegeven moment zó lang alleen bent kan je toegeven dat het tegenkomen van een partner om samen een leuk leven op te bouwen niet gelukt is, maar ook dat het nog vrij lastig wordt om je eigen leven/vrijheid waar je zo aan gewend bent op te geven mocht je op je 40ste nog een keer iemand treffen.

Eigenlijk is mijn grootste angst ook om niet alles mee te maken wat normaal is in het leven, iemand eerste echte baan, studie afgerond, samen huisje kopen, evt. kinderen etc. Zo wil ik geen relatie met een dame die al kinderen heeft bijvoorbeeld. Dat is zo'n wezenlijk onderdeel van het leven wat dan gewoon niet van jou is. Al zie je het wel steeds 'normaler' worden. Blijkbaar mislukken meer relaties. Maar dan zou ik eerder een alleenstaande vader met een alleenstaande moeder verwachten.

Je kan je afvragen of ik met een kwart eeuw oud al niet te ver achterloop (nee, gelukkig niet) maar ik moet wel steeds meer accepteren dat een relatie met een meisje die 's avonds traint voor hockey/tennis, in het weekend een baantje heeft, doordeweeks studeert en daarnaast haar kostbare tijd voor jou vrijmaakt nihil is. Op mijn leeftijd verwacht je eerder een zelfstandige vrouw die op haar eigen woont, al dan niet met afgeronde studie, autootje en een baan en misschien wat ervaring uit eerdere relaties. En ja dat is ook een ideaalplaatje, maar zoals hierboven ook: hoe ouder je zelf bent, des te meer/minder je al 'geleefd' hebt...
Je bent veel te veel bezig met scenario's maken. Daar word je echt niet gelukkiger van en het leven wordt niet volgens scenario's geleid.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_156740512
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:43 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dan moet Deezer dat ook accepteren want hij loopt hier alleen maar te huilen zonder echt op onze berichten in te gaan. Want is hij wel zo'n gezellig en leuk persoon om mee af te spreken zoals hij pretendeert te zijn? Hij heeft nauwelijks een referentiekader dus ja hij vind zichzelf natuurlijk een ware god.

Ik heb niets tegen hem maar misschien ook wel handig om deze gast een spiegel voor te houden.
Jij had toch ook een eigen topic over dat je niemand kan vinden?
Wat ga je keihard iemand anders bekritiseren dan, lelijk eigenschap :r
pi_156740577
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:45 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Zoals ik eerder al aangaf, ik heb niets persoonlijks tegen deezer! Was zelfs een tijd fan boy van hem. :') Maar hem door een roze bril blijven bekijken schiet je weinig mee op. Soms moet je wel een beetje kritisch zijn.
pi_156740590
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:45 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Go Angel goooo Angel *O*
pi_156740625
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:48 schreef syndroom het volgende:

[..]

Zoals ik eerder al aangaf ik heb niets persoonlijks tegen deezer! Was zelfs een tijd fan boy van hem. :') Maar hem door een roze bril blijven bekijken schiet je weinig mee op. Soms moet je wel een beetje kritisch zijn.
Fan boy serieus heb je soms een beetje gevoelens voor hem, en heeft hij ze niet beantwoord ben je soms homo?
pi_156740633
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:48 schreef syndroom het volgende:

[..]

Zoals ik eerder al aangaf ik heb niets persoonlijks tegen deezer! Was zelfs een tijd fan boy van hem. :') Maar hem door een roze bril blijven bekijken schiet je weinig mee op. Soms moet je wel een beetje kritisch zijn.
Maar tips van jou, iemand met 0.0% ervaring, is een beetje raar. Vind je ook niet?
pi_156740638
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:49 schreef Yummie-Yum het volgende:

[..]

Fan boy serieus heb je soms een beetje gevoelens voor hem, en heeft hij ze niet beantwoord ben je soms homo?
Nee :')
pi_156740658
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:50 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Maar tips van jou, iemand met 0.0% ervaring, is een beetje raar. Vind je ook niet?
Je hoeft toch niet per se praktijkervaring te hebben om iemand met goede bedoelingen te helpen?
pi_156740659
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:50 schreef syndroom het volgende:

[..]

Nee :')
Ah een bi jongen da moet het niet zo lastig zijn om iemand te vinden toch. Tenzij je echt super vervelend bent.
pi_156740670
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:51 schreef syndroom het volgende:

[..]

Je hoeft toch niet per se praktijkervaring te hebben om iemand met goede bedoelingen te helpen?
Dat is aan een acht jarige vragen hoe je seks moeten hebben, dat gaat niet werken joh.
pi_156740753
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:51 schreef syndroom het volgende:

[..]

Lijkt mij wel, of weet je zo goed hoe je een vrouw moet versieren? Hoe relaties werken? Hoe je vrouwen moet versieren voor een ONS?
Jij baseert alles op verhalen van andere.
pi_156741445
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:53 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Lijkt mij wel, of weet je zo goed hoe je een vrouw moet versieren? Hoe relaties werken? Hoe je vrouwen moet versieren voor een ONS?
Jij baseert alles op verhalen van andere. compleet onrealistische aannames
Fixed that.
pi_156741507
quote:

[..]

Soms wel ja. Aan de ene kant kan ik mezelf nog steeds wel vermaken, maar aan de andere kant mis je toch 'iets'. En nu de avonden weer sneller donkerder worden heb ik dat gevoel vaker. Overigens had ik altijd wel meer dates in de herst/winter dan in de lente/zomer. Blijkbaar hunkeren meer mensen in die maanden na wat samenzijn (en daarna komen ze tot de conclusie dat het toch niets is :P). Mijn grootste valkuil is trouwens maar gaan daten om het daten. Dat doe je dan toch iets minder kieskeurig en verdoe je eigenlijk je tijd met een persoon waar je toch al weet dat het niets gaat worden, op een enkeling na die juist leuker zijn dan je eerst zou denken :).
JE VERDOET JE TIJD NIET ALS JE MENSEN LEERT KENNEN.

:X
compact en kleverig.
  zondag 11 oktober 2015 @ 01:41:18 #273
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156750880
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:34 schreef Fascination het volgende:

[..]

Inderdaad, samen slapen is juist een hel.
Vind je? Ik vind het wel fijn eigenlijk. Maar wellicht scheelt het dat ik zat ruimte heb?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zondag 11 oktober 2015 @ 08:44:49 #274
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_156752857
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:30 schreef syndroom het volgende:
Kennelijk is de behoefte en het gemis aan een vrouw bij hem zwaarder dan een gemiddeld persoon. Alleen in bed liggen smachtend naar een vrouw is sowieso geen pretje.
Ik zag dit topic van jou voorbijkomen: SES / 'Het studentenleven', wat is dat nou? Mijn ervaring is dat de meeste studenten éénpersoons bedden hebben, gezien de beperkte ruimte. Samen slapen is dan niet zo evident.
pi_156752892
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 08:44 schreef Zeikbeer het volgende:

[..]

Ik zag dit topic van jou voorbijkomen: SES / 'Het studentenleven', wat is dat nou? Mijn ervaring is dat de meeste studenten éénpersoons bedden hebben, gezien de beperkte ruimte. Samen slapen is dan niet zo evident.
Ik ken echt zo goed als niemand die in een eenpersoonsbed slaapt.
  zondag 11 oktober 2015 @ 08:55:07 #276
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_156752919
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 08:51 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik ken echt zo goed als niemand die in een eenpersoonsbed slaapt.
Tijdens op kamers wonen als student, bedoel je? Alle internationale studenten slapen sowieso éénpersoons en alle luitjes die ik kende eveneens.
pi_156752996
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 08:55 schreef Zeikbeer het volgende:

[..]

Tijdens op kamers wonen als student, bedoel je? Alle internationale studenten slapen sowieso éénpersoons en alle luitjes die ik kende eveneens.
De internationals sowieso ja. Verder in elk geval niemand van mijn vrienden op kamers.
pi_156754463
quote:
Mijn grootste valkuil is trouwens maar gaan daten om het daten. Dat doe je dan toch iets minder kieskeurig en verdoe je eigenlijk je tijd met een persoon waar je toch al weet dat het niets gaat worden, op een enkeling na die juist leuker zijn dan je eerst zou denken :).
Dat is zeer zeker niet je grootste valkuil. Maar dat maakt allemaal ook geen kut uit, zolang jij net zo een judgemental bitch bent als waar je de gemiddelde meid van blijft beschuldigen..
pi_156755091
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 09:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

De internationals sowieso ja. Verder in elk geval niemand van mijn vrienden op kamers.
Mijn kamer is te klein voor een dubbel bed :(
  zondag 11 oktober 2015 @ 12:21:46 #280
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156755178
Die enorm boeiende beddendiscussie kan elders worden gehouden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 11 oktober 2015 @ 14:26:58 #281
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_156757898
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:43 schreef Yummie-Yum het volgende:
Eerste drie maanden, de kalverliefde daarna word het keihard werken om het schip recht te houden en dat het niet zinkt.
Klinkt niet positief hoe jij het schetst. Mits het financieel in orde is, kan de
lange termijn planning succesvol worden ingezet zodra de korte termijn aspecten naar de achtergrond verdwijnen.
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 13:37 schreef ook_gek het volgende:
Hij zit heerlij in de ontkennings fase. Hij is sociaal en contactueel gestoord. Hij kan geen normaal contact opbouwen en onder houden, hij kan zich sociaal niet redden in een ruimte met meerdere mensen. Tel daar zijn extreme wan ideeen en analyseren trekjes er bij op en je hebt Deezertje. En zo lang hij dit alles niet accepteert en weigert er iets aan te doen. Komt hij geen milimeter verder.
Zijn analyses zijn soms te abstract en kennen te voorbarige conclusies wat mij betreft, waarbij ik me afvraag waar het naar toe moeten leiden. Maar het is niet aan mij om dit af te doen als waanideeën en hem als contact-gestoord te beschouwen. Misschien vind hij sociaal gezien wel dat het goed loopt bij hem.
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:43 schreef miss_sly het volgende:
Je bent veel te veel bezig met scenario's maken. Daar word je echt niet gelukkiger van en het leven wordt niet volgens scenario's geleid.
Net als een professional / wetenschapper die (wiskundige) modellen of scenario's gebruikt om de toekomst beter in te schatten, doet Deezertje dat ook om ergens grip op te krijgen. Niks mis mee, mits dat het doel is van dit topic. Maar ik weet nog steeds niet wat het doel is van dit topic.
quote:
Mijn grootste valkuil is trouwens maar gaan daten om het daten.
Als je je dat kan veroorloven, dan zit het wel goed met jouw populariteit, niet dan?
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 11:38 schreef Scary_Mary het volgende:
zolang jij net zo een judgemental bitch bent als waar je de gemiddelde meid van blijft beschuldigen.
Je kan toch moeilijk verwachten dat hij volledig pretentieloos is, terwijl andere vrouwen en mannen net zo goed hun eisen hebben?
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:37 schreef Yummie-Yum het volgende:
Zoek een hobby, of iets anders je hangt dus je hele geluk op het verkrijgen van een vrouw.
Mee eens.
pi_156757958
Maar even terug OT: als je je realiseert dat langzamerhand iedereen om je heen en oude bekenden een (serieuze) relatie hebben en eventuele volgende fases ingaan als samenwonen, verhuizen, zwanger en trouwen en jij bent nog steeds alleen in je uppie, wat zegt dat dan? Ja dat er blijkbaar iets aan jezelf schort of tegenhoud, maar sommige mensen blijven echter hun hele leven (ongewild) alleen en komt 't er maar niet van (ja ook vrouwen).

Nogmaals: ik moet eerst maar eens een echte relatie ervaren voordat ik überhaupt er achterkom of de relatie stabiel is en blijft voor vervolgstappen en gewoon het samenzijn, dat vergt vaak al een klus. Maar dat maakt iedere dag dat je het nog niet hebt of ergens aan bouwt niet minder erg. Je moet ergens beginnen, maar als er nooit een start is..

En ja ik weet dat er veel ergere problemen op de wereld zijn of mensen die doof/blind geboren worden, maar 'eenzaamheid' of het sociaal niet mee kunnen komen is ook een ondergewaardeerd probleem waar je ook dagelijks last van hebt ondanks oefenen/trainen en aan jezelf blijven werken.
  zondag 11 oktober 2015 @ 14:33:26 #283
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_156758120
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 14:29 schreef Deezertje het volgende:
Maar even terug OT: als je je realiseert dat langzamerhand iedereen om je heen en oude bekenden een (serieuze) relatie hebben en eventuele volgende fases ingaan als samenwonen, verhuizen, zwanger en trouwen en jij bent nog steeds alleen in je uppie, wat zegt dat dan? Ja dat er blijkbaar iets aan jezelf schort of tegenhoud, maar sommige mensen blijven echter hun hele leven (ongewild) alleen en komt 't er maar niet van (ja ook vrouwen).

Nogmaals: ik moet eerst maar eens een echte relatie ervaren voordat ik überhaupt er achterkom of de relatie stabiel is en blijft voor vervolgstappen en gewoon het samenzijn, dat vergt vaak al een klus. Maar dat maakt iedere dag dat je het nog niet hebt of ergens aan bouwt niet minder erg. Je moet ergens beginnen, maar als er nooit een start is..
Zoals eerder al gevraagd, wat is het doel van dit topic? Analyseren en kijken of andere jouw ervaringen ook delen, of oplossingen aandragen? Wat verwacht je van andere users in dit topic?
pi_156758265
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 14:33 schreef Zeikbeer het volgende:

[..]

Zoals eerder al gevraagd, wat is het doel van dit topic? Analyseren en kijken of andere jouw ervaringen ook delen, of oplossingen aandragen? Wat verwacht je van andere users in dit topic?
Deels ook achterhalen waarom sommige mensen op hun 17e een relatie krijgen en vanuit daar alles goed lijkt te gaan: studie, relatie, vakanties, vrienden, samenwonen etc. En andere zoals ik hebben jaren later nog steeds dat niet bereikt of eens mogen meemaken. Een relatie kan zorgen voor een positieve vibe en gezamenlijk doel in je leven wat je misschien niet zo snel hebt als je alleen bent: ja studie afronden en werken is handig, maar waarvoor? Ondanks alle vrijheid die ik nu heb kom ik er steeds meer achter dat hele dagen/weken/maanden alleen doorbrengen niet werkt, hoe veel ik er ook op uit trek in de buitenwereld keer je toch altijd alleen terug.
  zondag 11 oktober 2015 @ 14:51:03 #285
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_156758669
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 14:38 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Deels ook achterhalen waarom sommige mensen op hun 17e een relatie krijgen en vanuit daar alles goed lijkt te gaan: studie, relatie, vakanties, vrienden, samenwonen etc. En andere zoals ik hebben jaren later nog steeds dat niet bereikt of eens mogen meemaken. Een relatie kan zorgen voor een positieve vibe en gezamenlijk doel in je leven wat je misschien niet zo snel hebt als je alleen bent: ja studie afronden en werken is handig, maar waarvoor? Ondanks alle vrijheid die ik nu heb kom ik er steeds meer achter dat hele dagen/weken/maanden alleen doorbrengen niet werkt, hoe veel ik er ook op uit trek in de buitenwereld keer je toch altijd alleen terug.
Begrijpelijk wat je hier schrijft, ook al ben ik niet op zoek naar een relatie. Ik weet je opleidingsniveau niet, maar n.a.v. je vergelijking tussen dorp-stad, vraag ik me af: vergelijk je je met iedereen of met een selecte groep? Want tussen wo'ers vind je wel meer mensen die niet bewust op zoek zijn naar een relatie op vroege leeftijd. Als je daar dus tussen zit te vissen, heb je kans dat je voor niks aan het vissen bent.
pi_156758768
quote:

[..]

Omdat ze sociaal capabel zijn.
pi_156758833
quote:

[..]

Deels ook achterhalen waarom sommige mensen op hun 17e een relatie krijgen en vanuit daar alles goed lijkt te gaan: studie, relatie, vakanties, vrienden, samenwonen etc. En andere zoals ik hebben jaren later nog steeds dat niet bereikt of eens mogen meemaken.
Zelfs al zou zoiets niet te complex en per koppel verschillend zijn, wat wanneer je dat zou weten? Het gaat voor jou niet op, die tijd is voor jou geweest en zal nooit meer komen. Die informatie is nutteloos voor jou.

quote:
Een relatie kan zorgen voor een positieve vibe en gezamenlijk doel in je leven wat je misschien niet zo snel hebt als je alleen bent: ja studie afronden en werken is handig, maar waarvoor? Ondanks alle vrijheid die ik nu heb kom ik er steeds meer achter dat hele dagen/weken/maanden alleen doorbrengen niet werkt, hoe veel ik er ook op uit trek in de buitenwereld keer je toch altijd alleen terug.
In een gezonde relatie deelt men hun persoonlijke doelen; twee zielen, een gedachte.

Waarom ga je niet eerst leren zonder vooroordelen te leven, leren om echt contact te maken, in therapie je autisme te accepteren en mee leren leven? Leer eerst kruipen voor je aan een marathon start.
pi_156758895
Wanneer overkomt mij dit dan eens, verdomme.
가끔씩은 같은 기억 속에 서있는지
I wonder if we’re sometimes standing in the same memory.
pi_156759121
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 14:26 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]

Je kan toch moeilijk verwachten dat hij volledig pretentieloos is, terwijl andere vrouwen en mannen net zo goed hun eisen hebben?
Wie zegt dat hij volledig pretentieloos moet zijn? Niks mis met bepaalde eisen hebben, maar dan moet je ook daar achter staan en niet de verantwoording bij anderen neerleggen. Zeker niet als je zelf geen haar beter bent..

quote:
Dat klinkt wat passief, alsof het je overkomt. Maar het is een dynamiek tussen twee mensen die zichzelf ontwikkelen. Die ontwikkeling aflaten hangen van een relatie is je zelf tekort doen, alsof je nu niet aan jeleven bouwt en dingen doet die je vormen.

quote:
En ja ik weet dat er veel ergere problemen op de wereld zijn of mensen die doof/blind geboren worden, maar 'eenzaamheid' of het sociaal niet mee kunnen komen is ook een ondergewaardeerd probleem waar je ook dagelijks last van hebt ondanks oefenen/trainen en aan jezelf blijven werken.
Eenzaamheid en sociaal niet mee kunnen komen zijn dingen die je ook zonder relatie kan (leren) aanpakken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Scary_Mary op 11-10-2015 15:25:45 ]
  zondag 11 oktober 2015 @ 15:10:28 #290
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156759187
quote:

Je hangt teveel status op aan het hebben van een relatie.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_156759200
We blijven maar zelfde shit herhalen, ts luistert gewoon niet, dan is het toch klaar.
  zondag 11 oktober 2015 @ 15:26:11 #292
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156759720
quote:
10s.gif Op zondag 11 oktober 2015 15:11 schreef Angel-Joy het volgende:
We blijven maar zelfde shit herhalen, ts luistert gewoon niet, dan is het toch klaar.
Precies.

Over een jaar zit TS nog steeds in dezelfde situatie.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_156759919
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 15:08 schreef Scary_Mary het volgende:

Maar het is een dynamiek tussen twee mensen die zichzelf ontwikkelen. Die ontwikkeling aflaten hangen van een relatie is je zelf tekort doen, alsof je nu niet aan jeleven bouwt en dingen doet die je vormen.

Helemaal! Daarnaast moet je eigenlijk zorgen dat je doel nooit tegelijk met je relatie kan wegvallen, dat lijkt me namelijk hét startpunt voor een ongezonde relatie. Dan leg je dus eigenlijk alle druk voor je levensgeluk bij een ander neer. Dat is niet goed voor jezelf en niet goed voor de ander.
pi_156760077
Deezertje, je hebt wel eens aangegeven dat je best wel wat gedate hebt en zelfs wel eens een relatie als ik het me goed herrinner? Kun je schetsen hoe die dynamiek zo'n beetje verloopt? Wat verloopt goed, waar zie je zelf ruimte voor verbetering?
pi_156760915
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 14:21 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

je hebt geen vrienden, kennissen, mensen bij wie je op de verjaardag komt en waar je weer anderen ontmoet waar je evt wat mee af kan spreken.

Als iemand met mij een praatje begint in de trein, ga ik niet gelijk afspreken elkaar volgende week weer te zien, datzelfde geldt voor mensen die ik in de bieb ontmoet, of in de suoermarkt, een relatie, als in vriendschappelijk, ontstaat uit wedrzijdse interesses, uit elkaar vaker tegenkomen en gezellig een praatje maken, eventueel wat gaan drinken samen als je altijd tegelijk paardrijles hebt...
Dat ontstaat niet uit een losse opmerking/praatje hier en daar, dat is investeren.

De meeste relaties komen voort uit elkaar vaker zien, leren kennen en niet uit een eerste kennismaking.

En dat doe je ook in mensen die geen potentiele echtgenoten zijn, maar gewoon 'wel aardig'.

En wie weet zit er dan tóch meer potentie in dan je in eerste instantie dacht.
Lees deze post een paar keer door Deezertje. _O_
pi_156761029
quote:

[..]

je hebt geen vrienden, kennissen, mensen bij wie je op de verjaardag komt en waar je weer anderen ontmoet waar je evt wat mee af kan spreken.

Als iemand met mij een praatje begint in de trein, ga ik niet gelijk afspreken elkaar volgende week weer te zien, datzelfde geldt voor mensen die ik in de bieb ontmoet, of in de suoermarkt, een relatie, als in vriendschappelijk, ontstaat uit wedrzijdse interesses, uit elkaar vaker tegenkomen en gezellig een praatje maken, eventueel wat gaan drinken samen als je altijd tegelijk paardrijles hebt...
Dat ontstaat niet uit een losse opmerking/praatje hier en daar, dat is investeren.

De meeste relaties komen voort uit elkaar vaker zien, leren kennen en niet uit een eerste kennismaking.

En dat doe je ook in mensen die geen potentiele echtgenoten zijn, maar gewoon 'wel aardig'.

Voor op zijn koelkast.
  zondag 11 oktober 2015 @ 16:43:25 #297
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156761678
quote:

Simpel, dat je nog niet de juiste persoon getroffen hebt. Of dat je wellicht iets hebt waardoor anderen zich niet direct tot je toe aangetrokken voelen. In beide gevallen kun je lang en breed klagen, maar schiet je daar niets mee op. Denk nu eens minder na en ga met jezelf aan de slag deezer!

quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 14:59 schreef Sushirestaurant het volgende:
Wanneer overkomt mij dit dan eens, verdomme.
Een relatie?

quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 15:10 schreef Fera het volgende:

[..]

Je hangt teveel status op aan het hebben van een relatie.
Ergens snap ik deezer wel.Het is best vervelend als jij de enige vrijgezel in jouw omgeving bent, iedereen vraagt hoe lang je nog je vrijgezel bent en zich afvraagt hoe dat komt, steeds een leeg huis te treffen etc. Maar in plaats van na te denken hoe dat komt en wat je daaraan kunt veranderen analyseert deezer alles tot in den treure en weigert iets met tips te doen. Dan werkt het inderdaad niet nee
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_156762206
Er valt eigenlijk weinig te analyseren. Doe wat je leuk vindt en praat met mensen uit spontaniteit onder gepaste omstandigheden zonder bijbedoelingen. Als iemand niet wilt, nou dan niet, ieder karakter is anders. De ene reageert wel, de ander niet. Niks aan de hand. De maatschappij is ook individualistisch, sommigen willen nou eenmaal niks met de medemens te maken hebben tenzij bij financiële gewin. En deze zul je natuurlijk ook treffen.

Sommigen zullen je negeren, anderen kijken weg, anderen praten spontaan met je nog voordat je iets hebt gezegd, anderen roddelen, zeggen dat je homo/lesbisch bent, of zeggen dat je er bent om te praten of vind dat je ze stalkt, of ze stalken jou, knijpen je in de bil, etc.

Gewoon niet nadenken en niet focussen op een bepaalde uitkomst, het leven is nou eenmaal veranderlijk.
pi_156762564
quote:

[..]

100x dit. ^O^

Niet dat TS er ook daadwerkelijk iets mee gaat doen...
pi_156766326
TS, als het niets wordt over een paar jaar, dan ga je toch gewoon voor zo'n gespecialiseerd datingbureau uit Rusland of Oekraine? Genoeg vrouwen daar voor jou te vinden als er hier in NL toch niets anders op zit.

Die kerels van dat From Russia With Love programma hebben dat ook gedaan. Geen idee of dat wat (ondanks hun gedrag wat ik heb gelezen) is geworden, maar alles valt te proberen. Al helemaal als je een nette kerel bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')