abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156565289
Ik hoor veel mensen over 'het studentenleven' hebben. Maar als persoon die daar nog nooit mee in aanmerking is gekomen vraag ik me af wat hier precies mee bedoeld wordt.
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 02:38:02 #2
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_156565300
- Maandag t/m vrijdag studeren.
- Donderdagavond zuipen.
- Tussendoor misschien een borrel.
- Weekend treinen naar je ouders.
- Eventueel op kamers.
- Verenigingen.

Dat is het ongeveer.
pi_156565373
- 4x in de week pasta eten.
- Zuipen op donderdag + andere dagen wanneer je zin hebt.
- Op kamers.
- studeren als het echt nodig is.
- Afwassen voor het eten, zo min mogelijk.
- Als je geld op is naar je ouders.
- Producten die over de datum zijn in de koelkast laten liggen, bij voorkeur zuivel.
Vreemd, op huwelijk rijmen alleen de woorden gruwelijk en afschuwelijk.
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 02:48:25 #4
203089 Scuidward
pi_156565380
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 02:47 schreef Ironisch. het volgende:
- Producten die over de datum zijn in de koelkast laten liggen, bij voorkeur zuivel.
_O_
pi_156565537
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 02:38 schreef Scuidward het volgende:
- Donderdagavond zuipen.
- Weekend treinen naar je ouders. --> met je rolkoffertje ;(
- Eventueel op kamers. Sowieso op kamers
- Verenigingen.

Dat is het ongeveer.
pi_156565544
Kerstens Van Binsbergen en Kamphuijs kunnen jou dat wel uitleggen
Ik zwaai naar dieren.
pi_156565599
Beetje aftrekken op je kamer, dus zoveel veranderd er niet.
pi_156566304
Zoveel mogelijk colleges ontlopen
Pizza
Iedere avond een andere studente batsen
Zuipen zuipen zuipen
Eerstejaars vernederen
pi_156566376
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 02:38 schreef Scuidward het volgende:
- Donderdagavond zuipen.
- Weekend treinen naar je ouders.
- Eventueel op kamers.
- Verenigingen.

Dat is het ongeveer.
Waar is het onderwerp neuken en drugs :')
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 08:56:34 #10
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_156566567
quote:
Ieeel
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 09:00:38 #11
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_156566590
quote:
- 4x in de week pasta eten.
- Zuipen op donderdag + andere dagen wanneer je zin hebt.
- Op kamers.
- studeren als het echt nodig is.
- Afwassen voor het eten, zo min mogelijk.
- Als je geld op is naar je ouders.
Wil wel graag op kamers maar liever niet betrokken worden bij de andere punten die je opnoemt
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 09:53:33 #12
447926 Gijlebeer
Ik kom niet meer terug
pi_156566994
Het studentenleven is bijna ten einde voor mij. Ik woonde ook op kamers, andere bovengenoemde dingen heb ik niet meegemaakt. Studentenleven is voor iedereen anders, dus nogal een vraag met uiteenlopende antwoorden.
Mijn studentenleven bestond uit studeren en andere studie gerelateerde activiteiten. En uit het beminnen van intelligente dames, bij voorkeur dames die een PhD traject volgen. Ook veel lezingen bijgewoond waar deze dames hun tussentijdse bevindingen / innovaties presenteerden middels publicaties in wetenschappelijke tijdschriften.

[ Bericht 8% gewijzigd door Gijlebeer op 03-10-2015 10:04:15 ]
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 10:36:55 #13
203089 Scuidward
pi_156567421
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 08:21 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Waar is het onderwerp neuken en drugs :')
Hoef je toch geen student voor te zijn.
pi_156567494
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 10:36 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Hoef je toch geen student voor te zijn.
ja klopt.
Voor de rest ook niet
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 10:51:56 #15
203089 Scuidward
pi_156567554
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 10:44 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

ja klopt.
Voor de rest ook niet
Dat is ook weer zo.
pi_156569710
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 09:00 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Wil wel graag op kamers maar liever niet betrokken worden bij de andere punten die je opnoemt
Het zal vast niet voor elk studentenhuis gelden maar ik heb eigenlijk niet overdreven. Veel huizen zijn toch wel vrij ranzig en vaak wordt er gedacht 'dit doet iemand anders wel'.
Vreemd, op huwelijk rijmen alleen de woorden gruwelijk en afschuwelijk.
pi_156570056
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 09:53 schreef Gijlebeer het volgende:
Het studentenleven is bijna ten einde voor mij. Ik woonde ook op kamers, andere bovengenoemde dingen heb ik niet meegemaakt. Studentenleven is voor iedereen anders, dus nogal een vraag met uiteenlopende antwoorden.
Mijn studentenleven bestond uit studeren en andere studie gerelateerde activiteiten. En uit het beminnen van intelligente dames, bij voorkeur dames die een PhD traject volgen. Ook veel lezingen bijgewoond waar deze dames hun tussentijdse bevindingen / innovaties presenteerden middels publicaties in wetenschappelijke tijdschriften.
En jij voert als nick gijlebeer...
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 13:56:58 #18
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_156570071
Studentenleven is studeren en doen waar je zelf zin in hebt.
pi_156570247
Een grotere groep mensen van je studie of verenigingen, waar je zelf kan uitzoeken met wie je wil omgaan in plaats van alleen je klas op de middelbare school. In plaats van 9 tot 3 naar school, heb je nu variabele tijden en deel je dit zelf in. Wat sla je over en hoeveel zelfstudie doe je? Dit, samen met dat je op kamers woont, zorgt voor veel meer vrijheid qua tijd en mensen. Sommigen zuipen zich dan inderdaad elke avond lam en neuken de hele vereniging af.
pi_156574097
De vrijheid om te doen wat je wilt, wanneer je wilt, met wie je wilt.
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
pi_156574683
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:07 schreef Aardappeltaart het volgende:
Een grotere groep mensen van je studie of verenigingen, waar je zelf kan uitzoeken met wie je wil omgaan in plaats van alleen je klas op de middelbare school. In plaats van 9 tot 3 naar school, heb je nu variabele tijden en deel je dit zelf in. Wat sla je over en hoeveel zelfstudie doe je? Dit, samen met dat je op kamers woont, zorgt voor veel meer vrijheid qua tijd en mensen. Sommigen zuipen zich dan inderdaad elke avond lam en neuken de hele vereniging af.
Ik kies dit als beste antwoord
pi_156574753
Het is wat je er zelf, naja en de lui waarmee je vooral optrekt, van maakt.

Laten we wel zijn, mensen falen in hun studie omdat ze teveel vrijheid krijgen en daardoor te weinig studeren.
Maar alleen maar studeren is ook niet alles en hou je misschien niet vol.

Misschien heb ik op de verkeerde uni gezeten hoor, maar je hebt hier meer type ideale schoonzoon/schoondochter en een enkele type nerd. Voor de echte feestbeesten, daarvoor moet je denk ik eerder naar het hbo op een economie-studie ofzo. Maar dan vraag ik me af of ze dat dan niet in de plaats van hun ouders doen ipv hun studiestad ivm vaak niet op kamers.
Maar ja, dan houd ik ook in mijn achterhoofd hoe het er op een mbo aan toe gaat.

Dus ja, al die mensen die heb hebben over alleen maar neuken en zuipen, die hebben teveel bepaalde Amerikaanse videos bekeken. De meest wilde studenten van Nederland zijn echt ook niet toevallig de eersten die op Fok dit soort vragen beantwoorden.

[ Bericht 19% gewijzigd door Harunobu op 03-10-2015 18:26:34 ]
pi_156576773
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 18:01 schreef Harunobu het volgende:
Misschien heb ik op de verkeerde uni gezeten hoor, maar je hebt hier meer type ideale schoonzoon/schoondochter en een enkele type nerd.
Welke ouder wil nou geen universitair geschoolde schoonzoon/-dochter? ;)

quote:
Voor de echte feestbeesten, daarvoor moet je denk ik eerder naar het hbo op een economie-studie ofzo. Maar dan vraag ik me af of ze dat dan niet in de plaats van hun ouders doen ipv hun studiestad ivm vaak niet op kamers.
Maar ja, dan houd ik ook in mijn achterhoofd hoe het er op een mbo aan toe gaat.

Dus ja, al die mensen die heb hebben over alleen maar neuken en zuipen, die hebben teveel bepaalde Amerikaanse videos bekeken. De meest wilde studenten van Nederland zijn echt ook niet toevallig de eersten die op Fok dit soort vragen beantwoorden.
Ik heb geen idee op welke uni jij rondloopt, maar hier wordt er genoeg gezopen en genaaid. Natuurlijk, er lopen hier een hoop suffe mensen die af en toe op donderdag 'wijntjes met de vriendinnen drinken', maar er is ook een grote populatie (met name bij de verenigingen) die veel zuipt en neukt. Maar ook dat gaat op pauze tijdens de tentamens uiteraard.
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
pi_156578122
Als je veel wil zuipen en neuken zeker bij een vereniging gaan.
pi_156579862
Tja, ook ideale schoonzonen/dochters hebben seks, en niet alle mensen die niet elke maand een ONS hebben of elke week moeten kotsen zijn suf.

Mensen die echt alleen maar voor het feesten komen, die vallen gewoon af. Ook zat mensen die al een vaste relatie hebben als ze op de uni aankomen.

Als ik dat vergelijk met mensen in het minder hoge onderwijs, die zijn toch wat erger hierin. Ook een stukje zelfrespect en beschaving.

[ Bericht 11% gewijzigd door Harunobu op 03-10-2015 23:40:35 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')