quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:47 schreef Ironisch. het volgende:
- Producten die over de datum zijn in de koelkast laten liggen, bij voorkeur zuivel.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:38 schreef Scuidward het volgende:
- Maandag t/m vrijdag studeren.
- Donderdagavond zuipen.
- Tussendoor misschien een borrel.
- Weekend treinen naar je ouders. --> met je rolkoffertje
- Eventueel op kamers. Sowieso op kamers
- Verenigingen.
Dat is het ongeveer.
Waar is het onderwerp neuken en drugsquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:38 schreef Scuidward het volgende:
- Maandag t/m vrijdag studeren.
- Donderdagavond zuipen.
- Tussendoor misschien een borrel.
- Weekend treinen naar je ouders.
- Eventueel op kamers.
- Verenigingen.
Dat is het ongeveer.
Ieeelquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:47 schreef Ironisch. het volgende:
- Producten die over de datum zijn in de koelkast laten liggen, bij voorkeur zuivel.
Wil wel graag op kamers maar liever niet betrokken worden bij de andere punten die je opnoemtquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:47 schreef Ironisch. het volgende:
- 4x in de week pasta eten.
- Zuipen op donderdag + andere dagen wanneer je zin hebt.
- Op kamers.
- studeren als het echt nodig is.
- Afwassen voor het eten, zo min mogelijk.
- Als je geld op is naar je ouders.
Hoef je toch geen student voor te zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 08:21 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Waar is het onderwerp neuken en drugs
ja klopt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:36 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hoef je toch geen student voor te zijn.
Dat is ook weer zo.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:44 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
ja klopt.
Voor de rest ook niet
Het zal vast niet voor elk studentenhuis gelden maar ik heb eigenlijk niet overdreven. Veel huizen zijn toch wel vrij ranzig en vaak wordt er gedacht 'dit doet iemand anders wel'.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 09:00 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Wil wel graag op kamers maar liever niet betrokken worden bij de andere punten die je opnoemt
En jij voert als nick gijlebeer...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 09:53 schreef Gijlebeer het volgende:
Het studentenleven is bijna ten einde voor mij. Ik woonde ook op kamers, andere bovengenoemde dingen heb ik niet meegemaakt. Studentenleven is voor iedereen anders, dus nogal een vraag met uiteenlopende antwoorden.
Mijn studentenleven bestond uit studeren en andere studie gerelateerde activiteiten. En uit het beminnen van intelligente dames, bij voorkeur dames die een PhD traject volgen. Ook veel lezingen bijgewoond waar deze dames hun tussentijdse bevindingen / innovaties presenteerden middels publicaties in wetenschappelijke tijdschriften.
Ik kies dit als beste antwoordquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:07 schreef Aardappeltaart het volgende:
Een grotere groep mensen van je studie of verenigingen, waar je zelf kan uitzoeken met wie je wil omgaan in plaats van alleen je klas op de middelbare school. In plaats van 9 tot 3 naar school, heb je nu variabele tijden en deel je dit zelf in. Wat sla je over en hoeveel zelfstudie doe je? Dit, samen met dat je op kamers woont, zorgt voor veel meer vrijheid qua tijd en mensen. Sommigen zuipen zich dan inderdaad elke avond lam en neuken de hele vereniging af.
Welke ouder wil nou geen universitair geschoolde schoonzoon/-dochter?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:01 schreef Harunobu het volgende:
Misschien heb ik op de verkeerde uni gezeten hoor, maar je hebt hier meer type ideale schoonzoon/schoondochter en een enkele type nerd.
Ik heb geen idee op welke uni jij rondloopt, maar hier wordt er genoeg gezopen en genaaid. Natuurlijk, er lopen hier een hoop suffe mensen die af en toe op donderdag 'wijntjes met de vriendinnen drinken', maar er is ook een grote populatie (met name bij de verenigingen) die veel zuipt en neukt. Maar ook dat gaat op pauze tijdens de tentamens uiteraard.quote:Voor de echte feestbeesten, daarvoor moet je denk ik eerder naar het hbo op een economie-studie ofzo. Maar dan vraag ik me af of ze dat dan niet in de plaats van hun ouders doen ipv hun studiestad ivm vaak niet op kamers.
Maar ja, dan houd ik ook in mijn achterhoofd hoe het er op een mbo aan toe gaat.
Dus ja, al die mensen die heb hebben over alleen maar neuken en zuipen, die hebben teveel bepaalde Amerikaanse videos bekeken. De meest wilde studenten van Nederland zijn echt ook niet toevallig de eersten die op Fok dit soort vragen beantwoorden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |