abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156740246
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:32 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Soms wel ja. Aan de ene kant kan ik mezelf nog steeds wel vermaken, maar aan de andere kant mis je toch 'iets'. En nu de avonden weer sneller donkerder worden heb ik dat gevoel vaker. Overigens had ik altijd wel meer dates in de herst/winter dan in de lente/zomer. Blijkbaar hunkeren meer mensen in die maanden na wat samenzijn (en daarna komen ze tot de conclusie dat het toch niets is :P). Mijn grootste valkuil is trouwens maar gaan daten om het daten. Dat doe je dan toch iets minder kieskeurig en verdoe je eigenlijk je tijd met een persoon waar je toch al weet dat het niets gaat worden, op een enkeling na die juist leuker zijn dan je eerst zou denken :).
Zoek een hobby, of iets anders je hangt dus je hele geluk op het verkrijgen van een vrouw. Dat werkt niet, ga dan desnoods als jij je zakje leeg moet naar een vrouw van lichte zeden.
pi_156740265
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:34 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dag in dag uit is dat niet zo lekker. En heb helaas niet geluk een ONS-type te zijn, dus die momenten samen moeten echt van de dates komen.
Want? Je voelt je 'alleen' omdat er niemand naast je ligt? Koop je toch lekker een hond.
pi_156740285
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:34 schreef Yummie-Yum het volgende:

[..]

Als je op die toer gaat heb je aan mij de verkeerde. Dat hij of jij word afgewezen zal grotendeels dan toch echt bij jouzelf liggen.

[..]

Ook weer zoiets samen in bed moeten liggen, slaap liever apart dan met iemand samen het bed en de dekens te moeten delen, dat gekut altijd en dan word je weer midden in de nacht wakker omdat de ander het deken heeft ingepikt. Daarnaast valt mij het op dat de seks stukken beter is als ik niet met diegene de hele nacht in hetzelfde bed heb liggen zweten. Vrij graag in de ochtend en middag...
Dat weet je niet, al zegt het wel dat deezer misschien geen prettig persoon is om mee om te gaan.

Waarom zouden vrouwen hem dan vermijden?
pi_156740332
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:37 schreef Yummie-Yum het volgende:

[..]

Zoek een hobby, of iets anders je hangt dus je hele geluk op het verkrijgen van een vrouw. Dat werkt niet, ga dan desnoods als jij je zakje leeg moet naar een vrouw van lichte zeden.
Dat laatste echt niet, totaal geen echte liefde. Alleen op geld basis. Na de daad sta je weer emotioneel buiten de deur.
pi_156740352
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:38 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dat weet je niet, al zegt het wel dat deezer misschien geen prettig persoon is om mee om te gaan.

Waarom zouden vrouwen hem dan vermijden?
Als jij al tientallen keren bent afgewezen ligt het echt wel bij jouzelf en erkenning daarin van uit jouzelf is stap een.
pi_156740361
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:37 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Want? Je voelt je 'alleen' omdat er niemand naast je ligt? Koop je toch lekker een hond.
Nee, niet alleen dat. Maar gewoon om samen te zijn met iemand: praten, koken, gezelschap, knuffelen, zoenen, slapen, hunkeren naar etc.
pi_156740426
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:41 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee, niet alleen dat. Maar gewoon om samen te zijn met iemand: praten, koken, gezelschap, knuffelen, zoenen, slapen, hunkeren naar etc.
Kan allemaal met een hond >:O

Nee ff serieus, alles tips zijn al gegeven, doe er wat mee en stop met zielig doen. (Zielig doen is ook niet aantrekkelijk btw)
pi_156740427
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat laatste echt niet, totaal geen echte liefde. Alleen op geld basis. Na de daad sta je weer emotioneel buiten de deur.
Maar je zak is weer leeg en dat werkt voor veel mannen weer wel.

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:41 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Eerste drie maanden, de kalverliefde daarna word het keihard werken om het schip recht te houden en dat het niet zinkt. Een hond geeft jou als jij hem goed verzorgt onvoorwaardelijke liefde. Heb jaren honden gehad, en nimmer interesse gehad om maar weer een partner te gaan vinden.
pi_156740436
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:40 schreef Yummie-Yum het volgende:

[..]

Als jij al tientallen keren bent afgewezen ligt het echt wel bij jouzelf en erkenning daarin van uit jouzelf is stap een.
Dan moet Deezer dat ook accepteren want hij loopt hier alleen maar te huilen zonder echt op onze berichten in te gaan. Want is hij wel zo'n gezellig en leuk persoon om mee af te spreken zoals hij pretendeert te zijn? Hij heeft nauwelijks een referentiekader dus ja hij vind zichzelf natuurlijk een ware god.

Ik heb niets tegen hem maar misschien ook wel handig om deze gast een spiegel voor te houden.
  Moderator zaterdag 10 oktober 2015 @ 19:43:56 #260
5428 crew  miss_sly
pi_156740446
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:13 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat is het inderdaad ook.. maar als alles goed gaat ben je wel 'klaar' en kan je overal samen van gaan genieten. Als je op een gegeven moment zó lang alleen bent kan je toegeven dat het tegenkomen van een partner om samen een leuk leven op te bouwen niet gelukt is, maar ook dat het nog vrij lastig wordt om je eigen leven/vrijheid waar je zo aan gewend bent op te geven mocht je op je 40ste nog een keer iemand treffen.

Eigenlijk is mijn grootste angst ook om niet alles mee te maken wat normaal is in het leven, iemand eerste echte baan, studie afgerond, samen huisje kopen, evt. kinderen etc. Zo wil ik geen relatie met een dame die al kinderen heeft bijvoorbeeld. Dat is zo'n wezenlijk onderdeel van het leven wat dan gewoon niet van jou is. Al zie je het wel steeds 'normaler' worden. Blijkbaar mislukken meer relaties. Maar dan zou ik eerder een alleenstaande vader met een alleenstaande moeder verwachten.

Je kan je afvragen of ik met een kwart eeuw oud al niet te ver achterloop (nee, gelukkig niet) maar ik moet wel steeds meer accepteren dat een relatie met een meisje die 's avonds traint voor hockey/tennis, in het weekend een baantje heeft, doordeweeks studeert en daarnaast haar kostbare tijd voor jou vrijmaakt nihil is. Op mijn leeftijd verwacht je eerder een zelfstandige vrouw die op haar eigen woont, al dan niet met afgeronde studie, autootje en een baan en misschien wat ervaring uit eerdere relaties. En ja dat is ook een ideaalplaatje, maar zoals hierboven ook: hoe ouder je zelf bent, des te meer/minder je al 'geleefd' hebt...
Je bent veel te veel bezig met scenario's maken. Daar word je echt niet gelukkiger van en het leven wordt niet volgens scenario's geleid.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_156740512
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:43 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dan moet Deezer dat ook accepteren want hij loopt hier alleen maar te huilen zonder echt op onze berichten in te gaan. Want is hij wel zo'n gezellig en leuk persoon om mee af te spreken zoals hij pretendeert te zijn? Hij heeft nauwelijks een referentiekader dus ja hij vind zichzelf natuurlijk een ware god.

Ik heb niets tegen hem maar misschien ook wel handig om deze gast een spiegel voor te houden.
Jij had toch ook een eigen topic over dat je niemand kan vinden?
Wat ga je keihard iemand anders bekritiseren dan, lelijk eigenschap :r
pi_156740577
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:45 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Zoals ik eerder al aangaf, ik heb niets persoonlijks tegen deezer! Was zelfs een tijd fan boy van hem. :') Maar hem door een roze bril blijven bekijken schiet je weinig mee op. Soms moet je wel een beetje kritisch zijn.
pi_156740590
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:45 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Go Angel goooo Angel *O*
pi_156740625
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:48 schreef syndroom het volgende:

[..]

Zoals ik eerder al aangaf ik heb niets persoonlijks tegen deezer! Was zelfs een tijd fan boy van hem. :') Maar hem door een roze bril blijven bekijken schiet je weinig mee op. Soms moet je wel een beetje kritisch zijn.
Fan boy serieus heb je soms een beetje gevoelens voor hem, en heeft hij ze niet beantwoord ben je soms homo?
pi_156740633
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:48 schreef syndroom het volgende:

[..]

Zoals ik eerder al aangaf ik heb niets persoonlijks tegen deezer! Was zelfs een tijd fan boy van hem. :') Maar hem door een roze bril blijven bekijken schiet je weinig mee op. Soms moet je wel een beetje kritisch zijn.
Maar tips van jou, iemand met 0.0% ervaring, is een beetje raar. Vind je ook niet?
pi_156740638
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:49 schreef Yummie-Yum het volgende:

[..]

Fan boy serieus heb je soms een beetje gevoelens voor hem, en heeft hij ze niet beantwoord ben je soms homo?
Nee :')
pi_156740658
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:50 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Maar tips van jou, iemand met 0.0% ervaring, is een beetje raar. Vind je ook niet?
Je hoeft toch niet per se praktijkervaring te hebben om iemand met goede bedoelingen te helpen?
pi_156740659
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:50 schreef syndroom het volgende:

[..]

Nee :')
Ah een bi jongen da moet het niet zo lastig zijn om iemand te vinden toch. Tenzij je echt super vervelend bent.
pi_156740670
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:51 schreef syndroom het volgende:

[..]

Je hoeft toch niet per se praktijkervaring te hebben om iemand met goede bedoelingen te helpen?
Dat is aan een acht jarige vragen hoe je seks moeten hebben, dat gaat niet werken joh.
pi_156740753
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:51 schreef syndroom het volgende:

[..]

Lijkt mij wel, of weet je zo goed hoe je een vrouw moet versieren? Hoe relaties werken? Hoe je vrouwen moet versieren voor een ONS?
Jij baseert alles op verhalen van andere.
pi_156741445
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:53 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Lijkt mij wel, of weet je zo goed hoe je een vrouw moet versieren? Hoe relaties werken? Hoe je vrouwen moet versieren voor een ONS?
Jij baseert alles op verhalen van andere. compleet onrealistische aannames
Fixed that.
pi_156741507
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:32 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Soms wel ja. Aan de ene kant kan ik mezelf nog steeds wel vermaken, maar aan de andere kant mis je toch 'iets'. En nu de avonden weer sneller donkerder worden heb ik dat gevoel vaker. Overigens had ik altijd wel meer dates in de herst/winter dan in de lente/zomer. Blijkbaar hunkeren meer mensen in die maanden na wat samenzijn (en daarna komen ze tot de conclusie dat het toch niets is :P). Mijn grootste valkuil is trouwens maar gaan daten om het daten. Dat doe je dan toch iets minder kieskeurig en verdoe je eigenlijk je tijd met een persoon waar je toch al weet dat het niets gaat worden, op een enkeling na die juist leuker zijn dan je eerst zou denken :).
JE VERDOET JE TIJD NIET ALS JE MENSEN LEERT KENNEN.

:X
compact en kleverig.
  zondag 11 oktober 2015 @ 01:41:18 #273
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156750880
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:34 schreef Fascination het volgende:

[..]

Inderdaad, samen slapen is juist een hel.
Vind je? Ik vind het wel fijn eigenlijk. Maar wellicht scheelt het dat ik zat ruimte heb?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zondag 11 oktober 2015 @ 08:44:49 #274
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_156752857
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:30 schreef syndroom het volgende:
Kennelijk is de behoefte en het gemis aan een vrouw bij hem zwaarder dan een gemiddeld persoon. Alleen in bed liggen smachtend naar een vrouw is sowieso geen pretje.
Ik zag dit topic van jou voorbijkomen: SES / 'Het studentenleven', wat is dat nou? Mijn ervaring is dat de meeste studenten éénpersoons bedden hebben, gezien de beperkte ruimte. Samen slapen is dan niet zo evident.
pi_156752892
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 08:44 schreef Zeikbeer het volgende:

[..]

Ik zag dit topic van jou voorbijkomen: SES / 'Het studentenleven', wat is dat nou? Mijn ervaring is dat de meeste studenten éénpersoons bedden hebben, gezien de beperkte ruimte. Samen slapen is dan niet zo evident.
Ik ken echt zo goed als niemand die in een eenpersoonsbed slaapt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')