oh ik lees eigenlijk alleen dcquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 01:10 schreef DeZwabber het volgende:
Maar dat komt denk ik ook een beetje omdat ik geen Marvel en DC dingen lees. Comics van kleinere uitgeverijen moet je echt pre-orderen.
Omg 3 euro voor een issue, nu kan ik geen ijsje meer kopen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 01:11 schreef Geo4kant het volgende:
Is wel tof, maar kost mij veel te veel, laatst nog met LB naar een comicstore geweest, tof tof.. maar als je dan de prijzen ziet..
Ik heb welgeteld een ding van ze. En dat is de Planetary omnibus, maar dat was vroeger Wildstorm dat door DC is opgekocht. Desalniettemin staat er een DC logo op de rug.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 01:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ik lees eigenlijk alleen dc
3? Zag er genoeg van 16euro.. grotere boeken 30+.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 01:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omg 3 euro voor een issue, nu kan ik geen ijsje meer kopen.
3 euro!??!??!?!? Welke comicstores ga jij nou weerquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 01:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omg 3 euro voor een issue, nu kan ik geen ijsje meer kopen.
Ja dat zijn geen issues, maar paperbacks waar meerdere issues in zitten. Als je de issues bij elkaar op telt ben je goedkoper uit met een paperback dat wel. Maar zo'n ding bevat al snel een half jaar van een lopende maandelijkse serie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 01:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
3? Zag er genoeg van 16euro.. grotere boeken 30+.
sorry zal je volgende keer qoute alertenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oei, heb ik discussie over comics gemist? Zo zonde.
Staat bij mij uit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sorry zal je volgende keer qoute alerten
Het kan nog steeds!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oei, heb ik discussie over comics gemist? Zo zonde.
terecht welquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Staat bij mij uit.
Maar vriendelijk aanbod.
Ik heb laatst een vreemde comic gelezen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
jezus wat gezondquote:
dan moet je het ergens anders kopen..quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee, juist totaal niet.
Groente en fruit smaakt me te bespoten bij de Jumbo.
I will.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan moet je het ergens anders kopen..
op de markt bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan moet je het ergens anders kopen..
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb laatst een vreemde comic gelezen.
Blubber, van Gilbert Hernandez.
[ afbeelding ]Wut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
zwaar, maar goed.quote:
Doequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ga ooit nog kaal door dit soort posts
Zwaar?quote:
het was 6:30. dan is alles zwaarquote:
hatenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:32 schreef Amoeba het volgende:
Echt iedereen met een Gucci pet mogen ze ook wel executeren.
Flikker.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
haten![]()
fix altijd omin chimi's met mn gucci petje en prada nektasje
iemand riep mij?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet jij zeggen stengel
met je zachte g
Suprise sex om 5 uur 's ochtends?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mooi, hopelijk is LB niet moe want ze heeft kut geslapen door mij
half 4quote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Suprise sex om 5 uur 's ochtends?
restless derde leg ckrquote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
half 4
Nee, ik had restless legslag de hele tijd te draaien
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
restless derde leg ckr![]()
haha grapje, mannen onder elkaar haha
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
restless derde leg ckr![]()
haha grapje, mannen onder elkaar haha
Welkom bij de echte leef.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:33 schreef FL_Freak het volgende:
holy shit. 26 oktober beginnen met een echte full time baan.
Verschillende logistieke werkzaamheden waaronder ook in een clean room.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:34 schreef Fopje het volgende:
[..]
Welkom bij de echte leef.
Wat ga je doen?
welkom in mijn toppa fopjequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:34 schreef Fopje het volgende:
[..]
Welkom bij de echte leef.
Wat ga je doen?
dollah dollah bills yall, slave for the wage, goodbye to the good life.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:33 schreef FL_Freak het volgende:
ik hoorde bommenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:44 schreef Treinhoer het volgende:
Iemand zin om een paar bommen te ontmantelen in 'keep talking and nobody explodes'?
Fucking simpel. Echt lachen.
Ik heb er al ééntje.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kijk je al uit naar die 72 maagden?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
dat ie maagd is? weetik nie maar dt moet ik ff onderzoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:55 schreef Crip het volgende:
[..]
dat ie maagd is? weetik nie maar dt moet ik ff onderzoeken
zo'n raar figuur vergeet ie nooit meerquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Nik smis mee. Kun je forever in zijn geheugen staan
Een schaatsbaan zeker xdquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:33 schreef FL_Freak het volgende:
Af en toequote:
quote:
niet echtquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:25 schreef Trollscience het volgende:
drummer lijkt een beetje op nick voordat hij bij de smurfen ging wonen
is die drummer je bf?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja je ziet het niet zo goed op het filmpje maar irl wel
Ik kijk letterlijk nooit in onz als subforum, alleen de sc'squote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:54 schreef wietparkiet het volgende:
onz valt niet te redden
en al helemaal niet als je het gaat forceren
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik kijk letterlijk nooit in onz als subforum, alleen de sc
me 2quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik kijk letterlijk nooit in onz als subforum, alleen de sc's
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik kijk letterlijk nooit in onz als subforum, alleen de sc's
kijk alleen actieve topics en my active topicsquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:00 schreef Snowbells het volgende:
Welke subforums kijken jullie?
Ik nws, cul, r&p, lif en gam vooral.
Soms wel eens literatuur, films of brave new world ofzo
VBL, FOT.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:00 schreef Snowbells het volgende:
Kan, maar een vriendschap kan ook een dip kennen en daarna weer opleven.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:00 schreef wietparkiet het volgende:
zie het als een persoon
je kan niet voor eeuwig leven en soms is het gewoon klaar
je kan iets wel in een kunstmatige coma houden maar daar schiet je niks mee op
ik heb geen vrienden dus ik zou dat niet wetenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan, maar een vriendschap kan ook een dip kennen en daarna weer opleven.
Alles waar leuke vrouwen postenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:00 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb geen vrienden dus ik zou dat niet weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |