Jawel dat doen ze altijdquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:10 schreef Is_it_Heaven het volgende:
Dat opwachten heb ik ook nog niet eerder gezien..
Hoe voorspelbaar kan een mens zijn he. En das met rolf net zo.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:09 schreef snetje het volgende:
Gina staat alvast klaar om overdreven geweldig liefdevol de dames te ontvangen .... die is dus weer uit haar schulp.....damn! Vier dagen geslijm en gedoe ....
Werkt hopelijk averechtsquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:09 schreef snetje het volgende:
Gina staat alvast klaar om overdreven geweldig liefdevol de dames te ontvangen .... die is dus weer uit haar schulp.....damn! Vier dagen geslijm en gedoe ....
Let op: beide dames hebben zogenaamd geen streams gekeken .... dus weten ze zogenaamd niet hoe en wat in die grafloods.quote:
In een ver verleden hebben ze eens tv gekeken en naomi was dat leuke lieve jonge meisje toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:11 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Let op: beide dames hebben zogenaamd geen streams gekeken .... dus weten ze zogenaamd niet hoe en wat in die grafloods.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:11 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Let op: beide dames hebben zogenaamd geen streams gekeken .... dus weten ze zogenaamd niet hoe en wat in die grafloods.
Terechtquote:
meestal staan er maar een stuk of 2 of 3quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:12 schreef pullup het volgende:
Ze zijn nu wel bijna compleet
[ afbeelding ]
Dag videodagboekquote:
Gelukkig niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:13 schreef Disana het volgende:
Ah leuk, ik had op Renske gestemd. Die enge Naomikloon is het dus niet geworden.
Valt me reuze mee.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Dar driestuiversnolletje is er niet bij
De echt fanatieke jaquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:13 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
meestal staan er maar een stuk of 2 of 3
heb nooit commentaar op iemands kleding, maar kan nou niemand daar even tegen Naomi zeggen dat die rok tig maten te klein is.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:12 schreef pullup het volgende:
Ze zijn nu wel bijna compleet
[ afbeelding ]
Dat begrijp ik best welquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:14 schreef StephanL het volgende:
Alle mannen die vega chick knuffelen.
Ik omhels ook graag leuke meiden. Niets mis meequote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:14 schreef ikmoetdrieten het volgende:
dat iedereen omhelzen, vind ik raar, zal wel aan mij liggen
Wat ziet mark er weer charmant uitquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:12 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Kareltje ook bij ontvangstcommittee
Zoiets ja. Nee ze hebben de tv uitzendingen soms wel eens gekeken.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:12 schreef doodmoe het volgende:
[..]
In een ver verleden hebben ze eens tv gekeken en naomi was dat leuke lieve jonge meisje toch?
Dat. Kindvrouwtje, dat stemmetje alleen al. Doe mij Armanda maar hoor.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:15 schreef Voxs het volgende:
Iemand die de wens uit 'moeder' te worden van de loods, vind ik een beetje eng-ig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |