SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:
05 oktober : nominatie publiek
06 oktober : nominatie bewoners
07 oktober : 2 nieuwe aspirantbewoners
11 oktober : exit van één aspirantbewoner
12 oktober : exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia![]()
Zo, jij bent wel heel snel.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Schrijven, schrijven, schrijven...
De producers moeten weer gaan... We zijn in blijde verwachting van mogelijk Armanda, de dierenactiviste /veganiste...
Cees maakt carbonaatjes vandaag...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Tijd om de nieuwelingen op te wachten. Rowena moet even omkleden want steenkoud.Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia![]()
Nou, het is twalf uur, kom maar op met die nieuwe bff voor naomi... dan kunnen ze samen kirren en gillen en ooohhh en aahhh![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:57 schreef doodmoe het volgende:
Nou, het is twalf uur, kom maar op met die nieuwe bff voor naomi... dan kunnen ze samen kirren en gillen en ooohhh en aahhh![]()
![]()
gatver nog meer air aan der kontquote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:57 schreef doodmoe het volgende:
![]()
![]()
Twinning = boring![]()
En gezellie make-upjes uitwisselen en kleding...kicken joh...pff..En vooral lekker lachuh want het is leuk...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:57 schreef doodmoe het volgende:
Nou, het is twalf uur, kom maar op met die nieuwe bff voor naomi... dan kunnen ze samen kirren en gillen en ooohhh en aahhhAllemaal cabaretteketet!![]()
Gina vindt het een beetje dubbel om de nieuwe op te wachten nu ze op de bank zit
Rowena vraagt wat ze normaal doet, als ze het normaal ook doet nu ook gewoon doen is haar advies.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah ok.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:59 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
Het overlijden van zijn achternicht.Allemaal cabaretteketet!![]()
Ja ik kreeg gewoon medelijden met dat meisjequote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ahh...![]()
Ik vond Mark al een naar mannetje, maar ik zat met verbazing te kijken hoe Mark tegen haar sprak .. neerbuigend en manipulatief![]()
Dombo heeft een wimper in haar drinken laten vallen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Nicht...er is een achternichtje geboren en een nicht overleden.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:59 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
Het overlijden van zijn achternicht.![]()
stemmen is natuurlijk altijd tactisch, met tactiek iets doen betekend een keuze maken met een bepaald doel, of dat doel nu is: ene utopia zonder persoon x, jezelf veilig stellen of ene vriend veilig stellen,iemand laten inzien niet goed bezig te zijn, dat zijn allemaal doelenThere's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Jas verkeerd om aangetrokken?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:00 schreef pullup het volgende:
Dombo heeft een wimper in haar drinken laten vallen
[ afbeelding ]![]()
Hoop dat John Klaver zich vandaag nog eens meldt...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
oh ok, dank jequote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nicht...er is een achternichtje geboren en een nicht overleden.![]()
![]()
quote:Ziet er inderdaad uit als een dwangbuis zo.
AccuwisselBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Alvast wennen voor een dwangbuisquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Kan Mark een van de nieuwe dames weer onder druk zetten.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:02 schreef doodmoe het volgende:
Ik krijg bericht, de nieuwe bewoners komen eraan![]()
Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Ja hoor bekend dat de bewoners komen maar madam Naomi staat nog onder de doucheWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Veronique komt dus nietquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:04 schreef Dotteke het volgende:
Ja hoor bekend dat de bewoners komen maar madam Naomi staat nog onder de douche
SOONY![]()
Rolf ook bij het ontvangstcomite...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
De genomineerde staan de nieuwe op te wachten met een intentie...zo voorspelbaar weer.Allemaal cabaretteketet!![]()
ook zo'n aandachtshoerquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD, Kareltje ook weer op de eerste rij ......
Twinning = boring![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD, Kareltje ook weer op de eerste rij ......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Goh er staan nu ook mannen bij de poort... ze weten dat er 2 dames komen
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
b&bquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:08 schreef DaSteeg het volgende:
En waar gaan de nieuwen slapen? Hebben ze daar al over nagedacht?Twinning = boring![]()
Niet van die lastige vragen stellen hequote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:08 schreef DaSteeg het volgende:
En waar gaan de nieuwen slapen? Hebben ze daar al over nagedacht?"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Gina staat alvast klaar om overdreven geweldig liefdevol de dames te ontvangen .... die is dus weer uit haar schulp.....damn! Vier dagen geslijm en gedoe ....Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Komt goed... komt goedquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:09 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Niet van die lastige vragen stellen heBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Iemand als Naomi laat anderen naar haar toe komen natuurlijk, anderen moeten op audientie komen bij prinses Gnoomquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:09 schreef sjampoeh het volgende:
waarom niet iedereen bij de poort .. waar is gnoom .. hey kut je vriendin komt eraan![]()
![]()
Jawel dat doen ze altijdquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:10 schreef Is_it_Heaven het volgende:
Dat opwachten heb ik ook nog niet eerder gezien..![]()
Hoe voorspelbaar kan een mens zijn he. En das met rolf net zo.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:09 schreef snetje het volgende:
Gina staat alvast klaar om overdreven geweldig liefdevol de dames te ontvangen .... die is dus weer uit haar schulp.....damn! Vier dagen geslijm en gedoe ....![]()
Werkt hopelijk averechtsquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:09 schreef snetje het volgende:
Gina staat alvast klaar om overdreven geweldig liefdevol de dames te ontvangen .... die is dus weer uit haar schulp.....damn! Vier dagen geslijm en gedoe ....![]()
Let op: beide dames hebben zogenaamd geen streams gekeken .... dus weten ze zogenaamd niet hoe en wat in die grafloods.quote:![]()
In een ver verleden hebben ze eens tv gekeken en naomi was dat leuke lieve jonge meisje toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:11 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Let op: beide dames hebben zogenaamd geen streams gekeken .... dus weten ze zogenaamd niet hoe en wat in die grafloods.![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:11 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Let op: beide dames hebben zogenaamd geen streams gekeken .... dus weten ze zogenaamd niet hoe en wat in die grafloods.![]()
![]()
Ze zijn nu wel bijna compleet
Ik denk Renske en Armanda“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Daar zijn ze
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Terechtquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
meestal staan er maar een stuk of 2 of 3quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:12 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Dag videodagboekquote:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Dar driestuiversnolletje is er niet bij
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Gelukkig niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:13 schreef Disana het volgende:
Ah leuk, ik had op Renske gestemd. Die enge Naomikloon is het dus niet geworden.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Valt me reuze mee.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Dar driestuiversnolletje is er niet bij![]()
De echt fanatieke jaquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:13 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
meestal staan er maar een stuk of 2 of 3Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
dat iedereen omhelzen, vind ik raar, zal wel aan mij liggenA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
heb nooit commentaar op iemands kleding, maar kan nou niemand daar even tegen Naomi zeggen dat die rok tig maten te klein is.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:12 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Renskeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
Armanda![]()
zou ze ook steeds ieder gesprek afsluiten zoals Marianne Thiemen over de bio industrie
![]()
![]()
![]()
Dat begrijp ik best welquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:14 schreef StephanL het volgende:
Alle mannen die vega chick knuffelen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik omhels ook graag leuke meiden. Niets mis meequote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:14 schreef ikmoetdrieten het volgende:
dat iedereen omhelzen, vind ik raar, zal wel aan mij liggen
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Iemand die de wens uit 'moeder' te worden van de loods, vind ik een beetje eng-ig
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Wat ziet mark er weer charmant uitquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:12 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Kareltje ook bij ontvangstcommittee"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Armanda is in de loods geweest met een vegan acadamie.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Veganistje was er al eerder met een academie.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Zoiets ja. Nee ze hebben de tv uitzendingen soms wel eens gekeken.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:12 schreef doodmoe het volgende:
[..]
In een ver verleden hebben ze eens tv gekeken en naomi was dat leuke lieve jonge meisje toch?
Wordt echt hoog tijd dat die onzin stopt![]()
Dat. Kindvrouwtje, dat stemmetje alleen al. Doe mij Armanda maar hoor.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:15 schreef Voxs het volgende:
Iemand die de wens uit 'moeder' te worden van de loods, vind ik een beetje eng-igAllemaal cabaretteketet!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: