abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156663147
6 oktober: Limone (jongen)
14 oktober: Sara82 (jongen)
16 oktober: Estrys (jongen)
21 oktober: JantinaGr (meisje)
23 oktober: *** Cassandra87 en Bartholomeus *** (jongen)
24 oktober: *** Natalie en steenz *** (meisje)

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
11 november: 1stGirl
14 november: ***Kuukske & JDude*** (jongen)
23 november: Bloesem

8 december: bloes85 (jongen)
31 december: sethiwe

2016

1 januari: hetzusjevan (meisje)
4 januari: Xanteh (jongen)
22 januari: Myrr (jongen)

14 februari: Frummeltje86 (meisje)
19 februari: Sicilia (jongen)

1 maart: L0t.. (meisje)
1 maart: Appelientje (meisje)
3 maart: LadyBlack
4 maart: Dot. (meisje)
14 maart: Razztwizzle (jongen)
20 maart: onomatopee
23 maart: Lamb29 (jongen)

12 april: Leonietje83

4 mei: Dodoria
6 mei: Dyre
15 mei: elamanilo
23 mei: Piekie81

3 juni: Fien10
5 juni: Kiwisoep
15 juni: Svane
18 juni: kniftyhooker

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiėle fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Limone op 09-10-2015 08:29:23 ]
pi_156663177
Laatste posts:

quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 11:01 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ohja! Die vluchttas. Ook maar is een beginnetje mee maken.

Wat voor maat eerste pakjes neem jij mee? Ik heb een pakje maat 50 en een pakje maat 56 klaarliggen. 1 van de 2 zal toch wel passen dan denk ik?
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 11:04 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Ik ga uit van maat 50... het ene pakje is echter iets kleiner dan het andere, dus ik ga er wel vanuit dat er eentje goed past.
pi_156663255
Over die kraamweek..

Ik vond de tweede kraamweek veel specialer en fijner O+

Sowieso minder pijn maar vooral een kalm babytje en bovendien zelf het gevoel dat ik mijn baby vanzelfsprekend begreep en de hele wereld aankon. Bij de eerste had ik echt 'wtf waar zijn we aan begonnen'momenten (tussen de best leuke momenten door).

Kraamweek twee zou ik zo graag over willen doen O+
pi_156663260
En limone jij hebt je alvast leeggewerkt? Kom je me morgen aflossen in het babytopic O+ :7
pi_156663370
Ik ben een monchoutaart aan het maken as we speak! Jullie zijn slecht voor mijn lijn! (welke lijn haha)
Verder hebben wij afgelopen weekend een pretecho gehad en wij krijgen een dochter! Heb al een zoon en twee dochters, dus een superleuke uitbreiding! Mag wel achter mijn naam in de OP.. Ik las al dat mijn datumtweeling ook een meisje krijgt! :)

Komen jullie al veel aan? Of zijn jullie al veel aangekomen? Ik ben nu 19 weken en de laatste weken vliegen de kilo's eraan.. elke keer even slikken op de weegschaal! Bij mijn oudste kwam ik 30+ kilo aan, maar hij woog ook tien pond dus vooruit.. en bij mn dochters iets van 15 kilo dus ik zie het nu al somber in. Daar gaat die monchoutaart ook geen goed aan doen vrees ik :')

Op de echo is ze ook gemeten, en waar al mijn andere kinderen altijd voorliepen op de termijn was deze maar klein, kwam alleen met hoofdje op de termijn die ik was en verder was alles een paar dagen minder. Ik vraag me meteen af of alles wel oke is natuurlijk.. zulke ukkies heb ik nooit bij mezelf gezien op de echo! Terwijl ik bij de andere drie ook een echo gehad heb rond dezelfde tijd dus en die waren altijd groter dan de geschatte termijn!
pi_156663627
Welkom Knifty *O*

& appelientje, een meisje O+ Ik ben nu 33 weken en 6 kilo aangekomen, waarvan 5 in de afgelopen 2 maanden :o Nu blijf ik weer een beetje steken qua gewicht..

&Limone achterwerk :') _O-
pi_156663959
Appelientje, lekker taart. :9~

Leuk een meisje erbij. Hoe oud zijn je andere kinderen?

Ik ben nu precies 38 weken en tot nu toe 18 kilo aangekomen. Tot een week of 20 was dit nog maar een paar kilo (en ook weinig buik te zien) daarna ging het heel snel... echter geen striae en het meeste zit toch echt in de buik, de rest van mijn lichaam is redelijk gelijk gebleven, dus daar wel heel blij mee.
pi_156663993
Ik heb geen babykleren ik de ziekenhuistas. Eigenlijk zit er behalve wat kleren voor mij nog niks in :') Tis meer het idee dat hij klaar staat denk ik.

Alles weer oke bij de vk. Ik kan bij 40 weken aangeven of ik gestript wil of niet. Maar de afspraak die week is pas met 40+5. Hoop toch dat het niet nodig is.
ti amo pił di ieri ma meno di domani
pi_156664046
Ik dacht dat ze controle aanhielden 1 keer per week met dit termijn? Dat is dan toch bijna 2 weken wat er overheen gaat?

Ik heb nog helemaal geen idee wat ik mij verder bij strippen moet voorstellen. Ik blijf ook nog maar even lekker blanco. :+
pi_156664164
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 12:08 schreef JantinaGr het volgende:
Ik dacht dat ze controle aanhielden 1 keer per week met dit termijn? Dat is dan toch bijna 2 weken wat er overheen gaat?

Ik heb nog helemaal geen idee wat ik mij verder bij strippen moet voorstellen. Ik blijf ook nog maar even lekker blanco. :+
Ja ik heb volgende week woensdag ook nog een afspraak. Maar dan 39+5 dus dan verwacht ik niet dat ze het dan zal aanbieden. Dan dus de afspraak erna. Dat is 40+5.

Zou ik ook doen zo blanco mogelijk. Want ik vond het strippen vorige keer pijnlijker dan de hele bevalling :( vandaar ook dat ik nu ook nog niet weet of ik dat wil of niet.
ti amo pił di ieri ma meno di domani
pi_156664222
Ik vond strippen ook niet zo tof.

Vandaag de laatste controle bij de vk voor de volledige overdracht naar de gyn.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_156664229
Ah vandaar.

We gaan er gewoon vanuit dat hij er binnen nu en 2 weken al is hoor!
pi_156664311
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 11:24 schreef Spees_Eend het volgende:
En limone jij hebt je alvast leeggewerkt? Kom je me morgen aflossen in het babytopic O+ :7
Jaaa! Inclusief jouw kraamweek. O+
  woensdag 7 oktober 2015 @ 12:26:13 #14
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_156664462
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 12:20 schreef Limone het volgende:

[..]

Jaaa! Inclusief jouw kraamweek. O+
Dan moet het vandaag nog niet beginnen, want als ik me niet vergis ben jij binnen het uur wel klaar?
pi_156664533
Achterwerk is alvast een begin toch Limone 8-)

Mag er jongetje achter mijn naam O+ Ik vind het zo leuk dat dit weer een jongetje is! Ben al helemaal aan het fantaseren over 2 kleine jochies samen in hetzelfde voetbalteam enzo O+

Wij hebben de sleutel ingeleverd vandaag en hebben nu officieel geen eigen huis meer. Dat het nu maar snel 19 november mag worden!

Ik ga vandaag niks bakken, heb nog cheesecake van gister over! Ga nu nog heel even werken en dan straks weer heerlijk verder breien aan het jumpsuitje van baby.
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_156664737
Ik heb morgen weer controle en groeiecho. Ben benieuwd hoeveel de kleine nu weer gegroeid is. :D

En kraamweek; ik heb geen idee wat er van te verwachten eigenlijk. Ik zal het dan wel zien.
pi_156664743
Wat fijn Spees O+

Mijn kraamtijd was de gelukkigste tijd uit mn leven O+ (zoetsappig weekdier I know :')) en ik ben bang dat mijn verwachtingen daardoor wel wat te hoog gespannen zijn. Al bereid ik me ook wel voor op een totaal andere ervaring dan bij J, omdat ik deze zwangerschap eigenlijk sowieso nog geen roze wolk heb ervaren. Meer een neutrale/lichtgrijze wolk.
pi_156664764
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 12:14 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ja ik heb volgende week woensdag ook nog een afspraak. Maar dan 39+5 dus dan verwacht ik niet dat ze het dan zal aanbieden. Dan dus de afspraak erna. Dat is 40+5.

Zou ik ook doen zo blanco mogelijk. Want ik vond het strippen vorige keer pijnlijker dan de hele bevalling :( vandaar ook dat ik nu ook nog niet weet of ik dat wil of niet.
Leverde het strippen vorige keer wel wat op?
pi_156665006
Ik vond mn kraamweek bij allebei heel fijn :Y afgezien van dus dat dingen heel groot leken die achteraf bezien helemaal niet zo boeiend waren zoals die uraten. Bij allebei de meiden hadden we een kraam die precies goed was voor dat moment.
Bij de eerste een kordate kraam die veel instructies gaf en gewoon het voortouw nam in "zus en zo gaan we het doen". Bijvoorbeeld qua baby in bad doen ofzoiets. En bij de tweede juist een kraam die ons als gezin heel erg volgde en heel geduldig was met zowel oudste als jongste die toen al heel erg veel huilde. Voor deze baby hebben we de laatste kraam weer gevraagd, zij heeft alles geregeld bij het kraambureau dus ze komt gegarandeerd kramen O+ als ze op dat moment in een ander gezin is wordt ze zelfs vervangen en komt ze bij ons :o O+ voel ik me een klein beetje bezwaard over maar soit :+
:)
pi_156665036
oh Limoentje ik gnorkte heel hard om je laatste posts :') :D ui hahahaha

En qua aankomen, hier zit er nu 9 of 10 kilo, bij 36 weken dus. Afhankelijk van welk startgewicht ik aanhou, dat van de vk of dat van thuis. Ik zeulde al genoeg extra gewicht mee van mezelf dus ik vind het wel goed zo. Merk wel dat ik behoorlijk vocht vasthoudt en ik heb net als bij de meiden weer een soort extra vet/vochtophoping in mn onderkin :') :X
pi_156665394
Welkom Knifty!

En een minimeneer en minimevrouw gespot op de echo's! Leuk dat jullie er al zo'n gezellig plaatje bij hebben!

"Moest" bij 36 weken ofzo weer een keer op de weegschaal bij de controle. +11. Tot 20 weken +3 ofzo. En ga me er niet druk over maken. Is vast al-le-maal vocht, vooral op mijn kont :P .

Ben nerveuzer voor de kraamweek dan voor de bevalling. Heb af en toe van die labiele momentjes nu, zul je zien dat ik alleen maar zit te janken... Maar het is fijn te lezen dat dat er ook een beetje bijhoort.

Ik heb gelukkig geen dreinende kiespijn meer! Alleen nog kauwpijn, en dat hoort blijkbaar. Dus ik ben weer goed gerepareerd ^O^ . Zo nog ff de tweede groeiecho, en dan ben ik wel weer klaar met al die medische ongein. (Klopt af enzo).

Ja en Daui, ook benieuwd naar haar!
pi_156665434
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 12:26 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Dan moet het vandaag nog niet beginnen, want als ik me niet vergis ben jij binnen het uur wel klaar?
Ja graag, vannacht lijkt mij prima! Ook omdat vandaag een jaar geleden een goede vriend van mijn man is overleden. De baby wordt deels naar hem vernoemd (mijn vader heet ook zo, dus dat kwam mooi zo uit), maar als hij ook nog vandaag geboren wordt, is dat meteen weer zo beladen..
pi_156665724
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 12:28 schreef Sicilia het volgende:
Achterwerk is alvast een begin toch Limone 8-)

Ja precies en super lief van mij naar de verloskundige toe, toch? :P

quote:
Mag er jongetje achter mijn naam O+ Ik vind het zo leuk dat dit weer een jongetje is! Ben al helemaal aan het fantaseren over 2 kleine jochies samen in hetzelfde voetbalteam enzo O+

Done! (en ook voor appelientje!) Oooh wat een leuke fantasie! Ik word altijd een beetje week van het jongetje in deze reclame:

Zo zie ik hem dan voor me:

O+
pi_156665763
Fijn Sara dat de kiespijn verholpen is!! *O*
pi_156665796
^^ nou en wat zij zegt. *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')