quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:01 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ohja! Die vluchttas. Ook maar is een beginnetje mee maken.
Wat voor maat eerste pakjes neem jij mee? Ik heb een pakje maat 50 en een pakje maat 56 klaarliggen. 1 van de 2 zal toch wel passen dan denk ik?
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:04 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Ik ga uit van maat 50... het ene pakje is echter iets kleiner dan het andere, dus ik ga er wel vanuit dat er eentje goed past.
Ja ik heb volgende week woensdag ook nog een afspraak. Maar dan 39+5 dus dan verwacht ik niet dat ze het dan zal aanbieden. Dan dus de afspraak erna. Dat is 40+5.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:08 schreef JantinaGr het volgende:
Ik dacht dat ze controle aanhielden 1 keer per week met dit termijn? Dat is dan toch bijna 2 weken wat er overheen gaat?
Ik heb nog helemaal geen idee wat ik mij verder bij strippen moet voorstellen. Ik blijf ook nog maar even lekker blanco.
Jaaa! Inclusief jouw kraamweek.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:24 schreef Spees_Eend het volgende:
En limone jij hebt je alvast leeggewerkt? Kom je me morgen aflossen in het babytopic![]()
Dan moet het vandaag nog niet beginnen, want als ik me niet vergis ben jij binnen het uur wel klaar?quote:
Leverde het strippen vorige keer wel wat op?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:14 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja ik heb volgende week woensdag ook nog een afspraak. Maar dan 39+5 dus dan verwacht ik niet dat ze het dan zal aanbieden. Dan dus de afspraak erna. Dat is 40+5.
Zou ik ook doen zo blanco mogelijk. Want ik vond het strippen vorige keer pijnlijker dan de hele bevallingvandaar ook dat ik nu ook nog niet weet of ik dat wil of niet.
Ja graag, vannacht lijkt mij prima! Ook omdat vandaag een jaar geleden een goede vriend van mijn man is overleden. De baby wordt deels naar hem vernoemd (mijn vader heet ook zo, dus dat kwam mooi zo uit), maar als hij ook nog vandaag geboren wordt, is dat meteen weer zo beladen..quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:26 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dan moet het vandaag nog niet beginnen, want als ik me niet vergis ben jij binnen het uur wel klaar?
Ja precies en super lief van mij naar de verloskundige toe, toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:28 schreef Sicilia het volgende:
Achterwerk is alvast een begin toch Limone![]()
Done! (en ook voor appelientje!) Oooh wat een leuke fantasie! Ik word altijd een beetje week van het jongetje in deze reclame:quote:Mag er jongetje achter mijn naamIk vind het zo leuk dat dit weer een jongetje is! Ben al helemaal aan het fantaseren over 2 kleine jochies samen in hetzelfde voetbalteam enzo
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |