abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156662377
Jammer dat Adje er niet bij was
  woensdag 7 oktober 2015 @ 10:29:31 #52
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_156662378
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:27 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ja, dat bedoel ik. Vakantieparken lijken mij ideaal voor noodopvang van asielzoekers. Die zijn er namelijk op gebouwd om steeds nieuwe mensen voor een korte periode te huisvesten.
In het algemeen hebben ze voldoende voorzieningen (daarmee bedoel ik dat alle huisjes slaapkamers, woonkamertje (met TV en zo), keukentje hebben). Dus ze kunnen daar prima verblijven.
Nou is het een jaar of 2-3 geleden toen ik voor het laatst in Speelstad Oranje was maar toen stond dat park volgens mij al leeg dus voorziening zoals een TV zullen er niet meer zijn en het onderhoud zal misschien wat te wensen overhouden maar dan nog steeds. Liever met 5 man in een huisje met eigen toilet en douche dan een sporthal waar je met honderden mensen in een grote zaal zit.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_156662385
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:25 schreef riazop het volgende:

[..]

anders zaten daar 1600 mensen op de camping. "in the middle of nowhere"
Idd. En het argument: er is daar niets te doen, lijkt me ook niet helemaal logisch. Het is namelijk een recreatiegebied. Misschien is er op loopafstand niets boeiends, maar het biedt ook kansen voor een handige ondernemer.

Die asielzoekers krijgen wekelijks een budget voor hun eten, dus dat betekent dat een winkel daar opeens rendabel kan gaan draaien. Hebben de omwonenden ook weer een winkel in de buurt.
pi_156662400
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:27 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ja, dat bedoel ik. Vakantieparken lijken mij ideaal voor noodopvang van asielzoekers. Die zijn er namelijk op gebouwd om steeds nieuwe mensen voor een korte periode te huisvesten.
In het algemeen hebben ze voldoende voorzieningen (daarmee bedoel ik dat alle huisjes slaapkamers, woonkamertje (met TV en zo), keukentje hebben). Dus ze kunnen daar prima verblijven.
Ja joh waarom niet het Hilton hotel ? Kamertje, TVtje, room service, prima locatie en natuurlijk continental breakfast. Echt Ideaal!
pi_156662417
quote:
14s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:29 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Nou is het een jaar of 2-3 geleden toen ik voor het laatst in Speelstad Oranje was maar toen stond dat park volgens mij al leeg dus voorziening zoals een TV zullen er niet meer zijn en het onderhoud zal misschien wat te wensen overhouden maar dan nog steeds. Liever met 5 man in een huisje met eigen toilet en douche dan een sporthal waar je met honderden mensen in een grote zaal zit.
Het zal dan niet helemaal up to date zijn, maar een gezin heeft in zo'n huisje inderdaad meer privacy dan in een sporthal. Kan zijn eigen gang gaan, eigen prakkie koken en zo.

Om het nou te vergelijken met een gevangenis, zoals hierboven door een andere user wordt gedaan, vind ik echt als een lul op een drumstel slaan

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2015 10:32:15 ]
pi_156662428
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:13 schreef Loekie1 het volgende:
Het lijkt wel of ze hópen op rellen: niet overleggen, met een dikke bmw aankomen en dan geen bezwaren aanhoren maar wegrezen, mevrouw van achteren omvertrekken, bijna over een voet van een mevrouw rijden terwijl de camera er bovenop staat...
Is toch prachtige pr?

Het versterkt het beeld van een onomstotelijke overheid nogmaals, en dat is de boodschap uiteindelijk.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_156662436
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:30 schreef eddehaas het volgende:

[..]

Ja joh waarom niet het Hilton hotel ? Kamertje, TVtje, room service, prima locatie en natuurlijk continental breakfast. Echt Ideaal!
Oh, nou is het opeens het Hilton? Net was het nog een gevangenis!
pi_156662448
quote:
14s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:18 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Ik begrijp daar dus oprecht niks van.

De regeringspartijen verliezen hard zetels en die gaan naar de PVV, of dat goed is of niet laat ik in het midden, en dat wil volgens mij niemand bij de PvDA en de VVD. Kunnen ze dan niet gewoon een keer met de vuisten op tafel slaan en dit gewoon weigeren?
En dat terwijl Wilders dus juist het probleem groter maakt door tegen asielzoekerscentra te protesteren. Als er elders opvang was gekomen was het uitbreiden van de opvang in Oranje niet nodig. Wilders neemt geen enkele verantwoordelijkheid en blijft maar de mensen oproepen tot verzet tegen de opvangplekken. Hij is gewoon onverantwoord bezig en laat de asielzoekers die hier zijn maar ook de mensen die bij een huidige opvang wonen in de kou staan.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 10:33:45 #59
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_156662453
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:28 schreef eddehaas het volgende:

[..]

Geen OV in de buurt echt helemaal niets he.
Mensen kunnen echt helemaal nergens heen, opgesloten op een vakantiepark dus.
Misschien iets voor John de Mol wat een horror verhaal.
Die mensen hebben niets misdaan en dan in een gevang voor onbepaalde tijd, onmenselijk!

Zijn echt wel betere plekken te vinden met meer mogelijkheden voor die lui en guess what anders moet je ze niet opnemen maar opvangen in eigen regio!
Als je er nou geen kloten van weet log dan lekker uit ongelooflijke klapmongool die je bent.

Hier zie je het vakantiepark links en rechts een bushalte. Als je de camera draait zie je aan de andere kant van de weg ook een halte

Het vakantiepark wordt, zoals je kan zien, niet afgegrendeld met een slagboom of hekken met prikkeldraad dus opgesloten zitten ze ook niet.

Verder is Hoogersmilde niet ver weg en Beilen ook niet, ze zijn gewend veel te lopen dus die paar KM moet niet meer uitmaken.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_156662462
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:29 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Idd. En het argument: er is daar niets te doen, lijkt me ook niet helemaal logisch. Het is namelijk een recreatiegebied. Misschien is er op loopafstand niets boeiends, maar het biedt ook kansen voor een handige ondernemer.

Die asielzoekers krijgen wekelijks een budget voor hun eten, dus dat betekent dat een winkel daar opeens rendabel kan gaan draaien. Hebben de omwonenden ook weer een winkel in de buurt.
De meeste ondernemers hebben allang in de gaten dat vluchtelingen gewoon potentiele klanten zijn.

Waarschijnlijk zijn die tokkies die je daar ziet protesteren in Oranje niet de meest ondernemende types. Als ze al een baan hebben.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 10:34:42 #61
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_156662468
Mensen die de inwoners van Oranje tokkies durven te noemen omdat ze geen influx van 1000% willen. :') Het is toch totaal logisch dat dat nooit gaat werken? Ze spreken de taal niet, ze kennen de gebruiken van Nederland niet en omdat er zo weinig inwoners zijn zullen ze dat ook niet opvangen. En wat moeten die asielzoekers doen in een dorp waar 140 mensen wonen? Ze zullen zich vervelen en dan weten we ook gelijk weer wat de mensen gaan zeggen die deze inwoners 'tokkies' noemen. "Ja er is niets te doen en zitten de hele tijd op elkaar is het niet vreemd dat dit gebeurt."

En het walgelijkste vind ik nog wel dat de mensen die zich sociaal en medelevend durven te noemen die vrouw belachelijk maken.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_156662477
Heeft iemand al even gecheckt waar die camper die daar dwars stond geparkeerd van betaald is?
pi_156662482
quote:
14s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:33 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Als je er nou geen kloten van weet log dan lekker uit ongelooflijke klapmongool die je bent.

Hier zie je het vakantiepark links en rechts een bushalte. Als je de camera draait zie je aan de andere kant van de weg ook een halte

Het vakantiepark wordt, zoals je kan zien, niet afgegrendeld met een slagboom of hekken met prikkeldraad dus opgesloten zitten ze ook niet.

Verder is Hoogersmilde niet ver weg en Beilen ook niet, ze zijn gewend veel te lopen dus die paar KM moet niet meer uitmaken.
Ik zie de beelden van colonnes aan vluchtelingen met baby's al voor me..

Op weg naar de plaatselijke Appie :P
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_156662489
quote:
13s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:34 schreef 2Happy4U het volgende:
Mensen die de inwoners van Oranje tokkies durven te noemen omdat ze geen influx van 1000% willen...
Onzin. Een paar jaar geleden zaten er ook 1700 MENSEN op dat recreatiepark.

Non argument dus
  woensdag 7 oktober 2015 @ 10:36:41 #65
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_156662497
Triest, in 1,5 week wordt Oranje 3 x overrompeld door buitenlanders......
pi_156662499
quote:
13s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:34 schreef 2Happy4U het volgende:
Mensen die de inwoners van Oranje tokkies durven te noemen omdat ze geen influx van 1000% willen. :') Het is toch totaal logisch dat dat nooit gaat werken? Ze spreken de taal niet, ze kennen de gebruiken van Nederland niet en omdat er zo weinig inwoners zijn zullen ze dat ook niet opvangen. En wat moeten die asielzoekers doen in een dorp waar 140 mensen wonen? Ze zullen zich vervelen en dan weten we ook gelijk weer wat de mensen gaan zeggen die deze inwoners 'tokkies' noemen. "Ja er is niets te doen en zitten de hele tijd op elkaar is het niet vreemd dat dit gebeurt."

En het walgelijkste vind ik nog wel dat de mensen die zich sociaal en medelevend durven te noemen die vrouw belachelijk maken.
Als je ze in een grote stad neerzet, spreken ze nog steeds de taal niet.
Wat moeten ze in een grote stad doen, met die paar euro die ze per week krijgen? De hele tijd door de stad slenteren?
pi_156662503
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:36 schreef riazop het volgende:
N op dat recreatiepark.

Non argument dus
Die zaten daar tijdelijk en waren niet op vakantie. Die lui die er nu komen blijven er 2 jaar.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_156662509
quote:

[..]

Hoogersmilde daar je noem je ook wat...
Gewend veel te lopen ? hoe weet jij dat ? Racist!

En praat eens normaal man, klapmongool ?
Waar slaat dat op echt, oh ik kom er niet uit met mn woorden ik scheld iemand uit. Triest.
pi_156662519
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:37 schreef gers het volgende:

[..]

Die zaten daar tijdelijk en waren niet op vakantie. Die lui die er nu komen blijven er 2 jaar.
ook onzin, want toen dat recreatiepark nog goed liep zat het er 300 dagen per jaar VOL.

Nooit iemand over gehoord.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 10:38:11 #70
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_156662526
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:36 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Als je ze in een grote stad neerzet, spreken ze nog steeds de taal niet.
Wat moeten ze in een grote stad doen, met die paar euro die ze per week krijgen? De hele tijd door de stad slenteren?
Meer dan in een dorp met een lokale supermarkt en misschien een bar.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_156662537
quote:
10s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:36 schreef penny-wise het volgende:
Triest, in 1,5 week wordt Oranje 3 x overrompeld door buitenlanders......
Je huis is idd direct onverkoopbaar ;P
Misschien economisch wel beste beslissing met de minste impact hah
pi_156662548
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:38 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Die recreanten betaalden zelfs om daar te mogen zitten. Het zal er dus wel leuk zijn. Op die enkele racist in Oranje na dan.
pi_156662549
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:37 schreef gers het volgende:

[..]

Hoe weet je zo zeker dat deze vluchtelingen er 2 jaar blijven? Dat het vakantiepark voor langer is gehuurd, betekent niet dat deze vluchtelingen daar de hele tijd blijven zitten. Dat lijkt mij eerlijk gezegd niet de insteek van noodopvang.
pi_156662557
quote:
14s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:18 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Ik begrijp daar dus oprecht niks van.

De regeringspartijen verliezen hard zetels en die gaan naar de PVV, of dat goed is of niet laat ik in het midden, en dat wil volgens mij niemand bij de PvDA en de VVD. Kunnen ze dan niet gewoon een keer met de vuisten op tafel slaan en dit gewoon weigeren?
Wat denk je dat er gebeurd als de PVV tijdens de volgende tweede kamer verkiezingen wint. Zelfs bij een absolute meerderheid doet de PVV helemaal niks voor zijn burgers. Geloof je dit niet, Griekenland heeft met zijn linkse bewind al net zo weinig bewerkstelligd tegenover Europa. Dat is precies wat er gebeurt als de PVV aan de macht komt. Het is veel geschreeuw en veel gekrijs maar uiteindelijk gebeurt er gewoon helemaal niks. Dat is namelijk het verschil tussen oppositie en coalitie.
pi_156662561
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:38 schreef eddehaas het volgende:

[..]

Je huis is idd direct onverkoopbaar ...
Alsof je sinds 2008 uberhaupt een huis kon verkopen in de periferie in Nederland
  woensdag 7 oktober 2015 @ 10:39:44 #76
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_156662562
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:34 schreef riazop het volgende:

Waarschijnlijk zijn die tokkies die je daar ziet protesteren in Oranje niet de meest ondernemende types. Als ze al een baan hebben.
Jij kent ze allemaal...?
pi_156662574
Dijkhof was bang ook in zijn onderbroek te eindigen.
pi_156662575
quote:

[..]

In september 2010 was het alleen nog speelstad oranje en geen opvangcentrum van asielzoekers.
pi_156662579
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:39 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Jij kent ze allemaal...?
Ze maakten niet echt een hele sterke indruk nee. En zeker niet dat ze gisteren en vandaag naar een baan moeten of zo.

Luie flikkers!
pi_156662582
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:39 schreef Wombcat het volgende:
ark voor langer is gehuurd, betekent niet dat deze vluchtelingen daar de hele tijd blijven zitten. Dat lijkt mij eerlijk gezegd niet de insteek van noodopvang.
Van der Most had het voor 2 jaar verhuurd, dat park zit dus 2 jaar vol met vluchtelingen
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
  woensdag 7 oktober 2015 @ 10:41:08 #81
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_156662590
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:38 schreef eddehaas het volgende:

[..]

Je huis is idd direct onverkoopbaar ;P
Misschien economisch wel beste beslissing met de minste impact hah
Ik had het ook nog over het andere Oranje...
pi_156662593
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:38 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ik had ff op Google maps gekeken, en tegenover het vakantiepark zit een cafe.

En zoals ik al zei, is voor een handige ondernemer dit een kans om een winkel te openen. Dat kan eerst ook zo'n mobiel geval zijn wat hij daar op het parkeerterrein zet, terwijl hij nog ff zoekt naar een leegstaand pand in de straat en dan vervolgens regelt met de gemeente dat hij daarvoor ontheffing krijgt van het bestemmingsplan.
pi_156662602
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:40 schreef gers het volgende:

[..]

Van der Most had het voor 2 jaar verhuurd, dat park zit dus 2 jaar vol met vluchtelingen
Waarom niet langer?
  woensdag 7 oktober 2015 @ 10:41:46 #84
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_156662603
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:40 schreef riazop het volgende:

[..]

Ze maakten niet echt een hele sterke indruk nee. En zeker niet dat ze gisteren en vandaag naar een baan moeten of zo.

Luie flikkers!
Jij post nu vanuit je directiestoel neem ik aan...?
pi_156662604
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:39 schreef riazop het volgende:

[..]

Alsof je sinds 2008 uberhaupt een huis kon verkopen in de periferie in Nederland
Als je mensen de keus geeft zal de meerderheid ervoor kiezen om een huis te kopen dat niet naast een azc staat
pi_156662605
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:40 schreef riazop het volgende:

[..]

Luie flikkers!
Heb jij zelf wel een baan :?
pi_156662614
Oranje staat symbool voor het ten ondergaan van Oranje.
pi_156662616
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:40 schreef gers het volgende:

[..]

Ja, maar dat hoeven dus niet de hele tijd dezelfde te zijn.
In een vakantiepark rouleert de bezetting ook de hele tijd, maar is het (vaak) wel vol.
pi_156662625
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:41 schreef Wombcat het volgende:

[..]

en dan vervolgens regelt met de gemeente dat hij daarvoor ontheffing krijgt van het bestemmingsplan.
Nederland regeltjesland. Vreselijk.

Laat ze gvd daar eens voor de barricaden op gaan
pi_156662626
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:41 schreef riazop het volgende:

[..]

Waarom niet langer?
Volgens mij wordt het voor 3 jaar verhuurd.
pi_156662645
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:42 schreef riazop het volgende:

[..]

Nederland regeltjesland. Vreselijk.

Laat ze gvd daar eens voor de barricaden op gaan
Zonder die regeltjes mag iemand ook naast jou een fabriek bouwen ;)
pi_156662648
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:42 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ja, maar dat hoeven dus niet de hele tijd dezelfde te zijn.
In een vakantiepark rouleert de bezetting ook de hele tijd, maar is het (vaak) wel vol.
Asielzoekers zorgen simpelweg voor meer overlast, kijk maar eens in de krant.
Gisteren oa in Oisterwijk
pi_156662654
quote:

[..]

Daarna kun je het toch gewoon weer verlengen?
pi_156662660
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:41 schreef gers het volgende:

[..]

Als je mensen de keus geeft zal de meerderheid ervoor kiezen om een huis te kopen dat niet naast een azc staat
Wat zeker is is dat je uberhaupt je huis in de periferie aan de straatstenen niet kwijt kan. AZC of niet. Daarom staat er in de provincie ook zoveel leeg.
pi_156662676
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:41 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Heb jij zelf wel een baan :?
Natuurlijk niet, werk voor mezelf. Jij? Loonslaaf?
pi_156662677
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:43 schreef gers het volgende:

[..]

Incidentjes ;)
pi_156662680
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:43 schreef gers het volgende:

[..]

In een naburig dorp bij mij zitten ook asielzoekers gehuisvest. Daar is nog niets gebeurd. Dus het gaat niet per definitie mis.
En dat is ook zo'n dorp in the middle of nowhere (ondanks dat het in het Groen Hart ligt).
pi_156662688
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:44 schreef riazop het volgende:

[..]

Wat zeker is is dat je uberhaupt je huis in de periferie aan de straatstenen niet kwijt kan. AZC of niet. Daarom staat er in de provincie ook zoveel leeg.
is uiteindelijk wel lekker goedkoop wonen als de prijzen van de woningen daardoor daalt :)
pi_156662697
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:44 schreef riazop het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, werk voor mezelf. Jij? Loonslaaf?
Naast mijn studie werk ik inderdaad ook
pi_156662700
quote:

[..]

Mag hopen dat de nieuwe Nederlanders zich daar voor lange tijd vestigen en zich vermengen met de plaatselijke dames.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')