Jij kent ze allemaal...?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:34 schreef riazop het volgende:
Waarschijnlijk zijn die tokkies die je daar ziet protesteren in Oranje niet de meest ondernemende types. Als ze al een baan hebben.
In september 2010 was het alleen nog speelstad oranje en geen opvangcentrum van asielzoekers.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:33 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Als je er nou geen kloten van weet log dan lekker uit ongelooflijke klapmongool die je bent.
Hier zie je het vakantiepark links en rechts een bushalte. Als je de camera draait zie je aan de andere kant van de weg ook een halte
Het vakantiepark wordt, zoals je kan zien, niet afgegrendeld met een slagboom of hekken met prikkeldraad dus opgesloten zitten ze ook niet.
Verder is Hoogersmilde niet ver weg en Beilen ook niet, ze zijn gewend veel te lopen dus die paar KM moet niet meer uitmaken.
Ze maakten niet echt een hele sterke indruk nee. En zeker niet dat ze gisteren en vandaag naar een baan moeten of zo.quote:
Van der Most had het voor 2 jaar verhuurd, dat park zit dus 2 jaar vol met vluchtelingenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:39 schreef Wombcat het volgende:
ark voor langer is gehuurd, betekent niet dat deze vluchtelingen daar de hele tijd blijven zitten. Dat lijkt mij eerlijk gezegd niet de insteek van noodopvang.
Ik had het ook nog over het andere Oranje...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:38 schreef eddehaas het volgende:
[..]
Je huis is idd direct onverkoopbaar ;P
Misschien economisch wel beste beslissing met de minste impact hah
Ik had ff op Google maps gekeken, en tegenover het vakantiepark zit een cafe.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Meer dan in een dorp met een lokale supermarkt en misschien een bar.
Waarom niet langer?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:40 schreef gers het volgende:
[..]
Van der Most had het voor 2 jaar verhuurd, dat park zit dus 2 jaar vol met vluchtelingen
Jij post nu vanuit je directiestoel neem ik aan...?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:40 schreef riazop het volgende:
[..]
Ze maakten niet echt een hele sterke indruk nee. En zeker niet dat ze gisteren en vandaag naar een baan moeten of zo.
Luie flikkers!
Als je mensen de keus geeft zal de meerderheid ervoor kiezen om een huis te kopen dat niet naast een azc staatquote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:39 schreef riazop het volgende:
[..]
Alsof je sinds 2008 uberhaupt een huis kon verkopen in de periferie in Nederland
Heb jij zelf wel een baanquote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:40 schreef riazop het volgende:
[..]
Ze maakten niet echt een hele sterke indruk nee. En zeker niet dat ze gisteren en vandaag naar een baan moeten of zo.
Luie flikkers!
Ja, maar dat hoeven dus niet de hele tijd dezelfde te zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:40 schreef gers het volgende:
[..]
Van der Most had het voor 2 jaar verhuurd, dat park zit dus 2 jaar vol met vluchtelingen
Nederland regeltjesland. Vreselijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
en dan vervolgens regelt met de gemeente dat hij daarvoor ontheffing krijgt van het bestemmingsplan.
Zonder die regeltjes mag iemand ook naast jou een fabriek bouwenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:42 schreef riazop het volgende:
[..]
Nederland regeltjesland. Vreselijk.
Laat ze gvd daar eens voor de barricaden op gaan
Asielzoekers zorgen simpelweg voor meer overlast, kijk maar eens in de krant.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, maar dat hoeven dus niet de hele tijd dezelfde te zijn.
In een vakantiepark rouleert de bezetting ook de hele tijd, maar is het (vaak) wel vol.
Daarna kun je het toch gewoon weer verlengen?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het voor 3 jaar verhuurd.
Wat zeker is is dat je uberhaupt je huis in de periferie aan de straatstenen niet kwijt kan. AZC of niet. Daarom staat er in de provincie ook zoveel leeg.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:41 schreef gers het volgende:
[..]
Als je mensen de keus geeft zal de meerderheid ervoor kiezen om een huis te kopen dat niet naast een azc staat
Incidentjesquote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:43 schreef gers het volgende:
[..]
Asielzoekers zorgen simpelweg voor meer overlast, kijk maar eens in de krant.
Gisteren oa in Oisterwijk
In een naburig dorp bij mij zitten ook asielzoekers gehuisvest. Daar is nog niets gebeurd. Dus het gaat niet per definitie mis.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:43 schreef gers het volgende:
[..]
Asielzoekers zorgen simpelweg voor meer overlast, kijk maar eens in de krant.
Gisteren oa in Oisterwijk
is uiteindelijk wel lekker goedkoop wonen als de prijzen van de woningen daardoor daaltquote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:44 schreef riazop het volgende:
[..]
Wat zeker is is dat je uberhaupt je huis in de periferie aan de straatstenen niet kwijt kan. AZC of niet. Daarom staat er in de provincie ook zoveel leeg.
Naast mijn studie werk ik inderdaad ookquote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:44 schreef riazop het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, werk voor mezelf. Jij? Loonslaaf?
Mag hopen dat de nieuwe Nederlanders zich daar voor lange tijd vestigen en zich vermengen met de plaatselijke dames.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het voor 3 jaar verhuurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |