Welke vent?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dit was nou bepaald niet een normale situatie. Die vent moest weg, men zag de bui hangen.
Jij bent echt van suiker he?
Die vrouw is van het kaliber dat al overstuur raakt als ze geen bonnetje krijgt. Beetje zo'n Koefnoen type.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:31 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Wel als er onrecht wordt aangedaan in jouw plaats, dat was geloof ik het hele moraal van dit verhaal.
Die vent, zo spreek jij de staatssecretaris aan?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dit was nou bepaald niet een normale situatie. Die vent moest weg, men zag de bui hangen.
Jij bent echt van suiker he?
In een beschaafd land blokkeer je niet iemands auto. Ik snap de emoties van die vrouw wel, en om haar nou gelijk in de berm te mikken gaat vrij ver, maar stel dat Dijkhoff écht een paar patsen had gehad dan staan types al jij vooraan om te schreeuwen dat men direct had in moeten grijpen toen het escaleerde.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:31 schreef Loekie1 het volgende:
In een beschaafd land vraag je iemand of hij wil weggaan ipv iemand van achteren vanuit het niets omver te trekken. Zeker als het een vrouw van middelbare leeftijd betreft. Of was hij bang dat zij hem een kopstoot zou geven?
Natuurlijk zie jij dat nietquote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:29 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Leuke aanname, maar al was het Moeder Theresa, ik zie er geen mishandeling in.
Prins Carnaval. De staatssecretaris natuurlijk. Weg was aan de andere kant al geblokkeerd door een boze meute.quote:
Als die man van achter de auto mensen ziet komen, in kan schatten dat de auto in het nauw komt en daardoor de bmwmevrouw in de problemen kan komen omdat zij voor de auto staat, vervolgens niks doet, dan is het weer een lafbek als het fout gaat.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:31 schreef Loekie1 het volgende:
In een beschaafd land vraag je iemand of hij wil weggaan ipv iemand van achteren vanuit het niets omver te trekken. Zeker als het een vrouw van middelbare leeftijd betreft. Of was hij bang dat zij hem een kopstoot zou geven?
Ik zou er dan maar een directe vergelijking met Hitler van maken, daar gebeurde dat ook. Het is verder inderdaad een kwestie van wachten op de showprocessen, hongersnoden, dodenkampen, staatsterreur en ongelimiteerde macht van de veiligheidsdiensten om 'ongewenste elementen' in de samenleving weg te zuiveren hier in Nederland. Weg met rechts, policor aan de macht. Allemaal de schuld van de VVD.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Doordrukken zonder overleg, dus ja. Vooral je bek houden en op mij stemmen gedrag.
Maar nu wat?quote:[..]
Het is nog wel slechter geweest. Brood, dak en spelen, meer niet nodig. Maar nu?
Ik heb niemand Rutte zien beschuldigen van fascisme, racisme of het zijn van een tokkie. Die is toch behoorlijk rechts, zou je zeggen, als leider van de VVD. Wellicht komt het meer door je eigen retoriek, die inderdaad wel eens naar het racistische neigt, en de manier waarop Wilders zich profileert, die inderdaad wel wat kenmerken van het fascisme vertoont.quote:[..]
Moet je zeggen inderdaad. Vooral als je een iets wat rechtse mening hebt. Directe frame.
Of je bent racist, fascist, of je bent domme tokkie inteelt.
Leuk man.
En die ga je dan met geweld omver trekken?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die vrouw is van het kaliber dat al overstuur raakt als ze geen bonnetje krijgt. Beetje zo'n Koefnoen type.
Daarom. Niet zo spannend allemaal. Iemand valt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als die man van achter de auto mensen ziet komen, in kan schatten dat de auto in het nauw komt en daardoor de bmwmevrouw in de problemen kan komen omdat zij voor de auto staat, vervolgens niks doet, dan is het weer een lafbek als het fout gaat.
Welk geweldquote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:35 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
En die ga je dan met geweld omver trekken?
Nounou, net ff het filmpje gekeken, maar dat kun je echt niet met geweld wegtrekken noemen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:35 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
En die ga je dan met geweld omver trekken?
Dat is allemaal aanname, by the way de agressie van die zogenaamde menigte viel ook wel weer een beetje mee. ik zag hooguit een paar lui achter de auto aanhollen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als die man van achter de auto mensen ziet komen, in kan schatten dat de auto in het nauw komt en daardoor de bmwmevrouw in de problemen kan komen omdat zij voor de auto staat, vervolgens niks doet, dan is het weer een lafbek als het fout gaat.
Was je toch niet gelukt meid. Hup, nu weer aan de slag. Ga ik ook doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:38 schreef Loekie1 het volgende:
Van mij had die goser een knietje gekregen.
En dan zeuren dat die mevrouw met geweld werd weggetrokkenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:38 schreef Loekie1 het volgende:
Van mij had die goser een knietje gekregen.
HIj geeft duidelijk een ruk aan dr jas en daarna valt ze pasquote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat vadsige wijf viel zelf. Waarschijnlijk deed ze het expres zodat ze er later zielig over kan doen.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Was je toch niet gelukt meid. Hup, nu weer aan de slag. Ga ik ook doen.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ngencrisis-amper-aanquote:'Alle hens aan dek'
"Het is alle hens aan dek voor het kabinet. De nood is zo hoog dat Dijkhoff beslissingen doordrukt tegen de wil van de gemeenten in", zegt politiek verslaggever Fons Lambie. "Als de instroom zo hoog blijft, dan zal dit vaker gaan gebeuren. Het systeem loopt vast, terwijl de discussies tussen voor- en tegenstanders steeds feller worden."
Heerlen is een grote stad. Logisch dat je daar een paar 100 asielzoekers niet opvallen of voor de voeten lopen. Dat kun je toch totaal niet vergelijken met een kleine woonwijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 03:50 schreef icloud het volgende:
Ik woon zelf in heerlen, en wij hebben vlakbij een groot azc liggen.
Ik heb geen last van ze, ik zie ze bijna nooit, en als ik ze zie zijn het nette mensen die mij geen overlast bezorgen
Rutte heeft andere dingen te doenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:40 schreef Ryan3 het volgende:
Het systeem loopt vast, omdat vergunninghouders (zo'n 20.000 personen) niet kunnen doorstromen naar een woning en de instroom te groot is om iedereen te registreren. Dijkhoff kan bestuurlijke besluitvorming niet afwachten en dus gaat-ie langs Oranje om daar 700 mensen te huisvesten. Tegelijkertijd loopt het debat hoog op.
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ngencrisis-amper-aan
quote:Rutte bezoekt #Coca Cola: Premier #Mark Rutte prijst de innovatieve mentaliteit van ondernemers in Georgia. Da... http://bit.ly/1Md1Pms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |