Handelsmissie annex vakantie idd.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:44 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Rutte heeft andere dingen te doen
[..]
Rutte kan het allemaal geen reet schelen, die is op schoolreisje naar Amerika waar hij dol enthousiast mag slaan op de gong van Wall Street.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:44 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
[..]
Neem er een paar in huis als je ze zo zielig vind.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:46 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb echt meelij met die mensen. Zet ze dan maar hier neer in Amsterdam Centrum, worden de toeristen misschien bang maar dan maar wat minder toeristen.
Goed lezen is ook een kunst.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Neem er een paar in huis als je ze zo zielig vind.
Aan de andere kant ligt er daar een recreatiepark met een capaciteit van 1600 mensen. Wat mij op zich wel een logische plek lijkt voor noodopvang.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:44 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Heerlen is een grote stad. Logisch dat je daar een paar 100 asielzoekers niet opvallen of voor de voeten lopen. Dat kun je toch totaal niet vergelijken met een kleine woonwijk.
Als elke kamerlid van de tweede kamer nou eens 4 vluchtelingen in zijn of haar huis neemt, dan heb je al snel 4x 150 vluchtelingen ondergebracht. Dan hoeft Oranje de 700 vluchtelingen ook niet meer te huisvesten.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Neem er een paar in huis als je ze zo zielig vind.
Prima, niet zijn taak.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:44 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
[..]
Zou ik toch eerder aan de Veluwe denken.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:50 schreef Loekie1 het volgende:
Waarom geen tentenkamp in het Vondelpark? En dan hebben we nog het Sarphatipark, Rembrandtpark, Beatrixpark, Noorderpark...
Ik denk dat er wel wat verschil zit tussen een park vol toeristen en een park vol asielzoekers.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Aan de andere kant ligt er daar een recreatiepark met een capaciteit van 1600 mensen. Wat mij op zich wel een logische plek lijkt voor noodopvang.
Verder begrijp ik dat de uitbater daarvan een bedrag (¤3 miljoen voor 3 jaar) krijgt voor de verhuur van het park voor de opvang van asielzoekers. Lijkt me dan ook niet zo vreemd dat je de capaciteit maximaal wilt benutten, want anders wordt de opvang alleen maar duurder.
Precies, opvang is goed maar vooral niet te dicht bij huis he?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:54 schreef Megumi het volgende:
[..]
Zou ik toch eerder aan de Veluwe denken.
Tenzij het Engelse toeristen zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel wat verschil zit tussen een park vol toeristen en een park vol asielzoekers.
Of fans van Marseille.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Tenzij het Engelse toeristen zijn.
Beide groepen moeten vreten.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel wat verschil zit tussen een park vol toeristen en een park vol asielzoekers.
De ene groep betaalt dat zelf en levert geld op voor de gemeente. De andere kost het hele land geld. Ik kan mij de woede van de inwoners daar wel voorstellen.quote:
Volgens het schengen verdrag is het ook helemaal niet nodig de mensen hier op te vangen?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Precies, opvang is goed maar vooral niet te dicht bij huis he?
Inderdaad. Laat ze maar lekker op de stranden van Italië en Griekenland, krijgen ze het ook niet koud.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:57 schreef Megumi het volgende:
[..]
Volgens het schengen verdrag is het ook helemaal niet nodig de mensen hier op te vangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |