Ja jeetje zeg, ze viel toch wel hardhandig op de grond wat ik allerminst galant vind als een jonge agent tegenover een oude moeder staat. We hebben het hier niet over hooligans maar over huisvrouwen van middelbare leeftijd. Voor hetzelfde geldt knalt ze keihard met haar hoofd op een stoeprand ofzo.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:12 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Was gewoon een stille, lijkt mij.
Tevens is dit geen 'mishandeling'. Hij trekt haar opzij, hij stompt haar niet op de neus ofzo.
Ik stel vast dat een gemeente in Drenthe er 4 % inwoners bij krijgt. En bij uitbreiding: Nederland krijgt er 1,1% inwoners bij in 2015.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:50 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het gaat niet om de gemeente Midden-Drenthe. Het gaat om het dorp Oranje met 130 inwoners.
Als je er dan echt op staat om te proberen de context te verdraaien dan had je ook kunnen zeggen dat het om slechts 1400 vluchtelingen op 16,9 miljoen inwoners van Nederland ging. Da's pas echt een kwaliteitsverdraaiing van de feiten.
Obama heeft gezegd dat hij 700 mensen extra in Oranje wil hebben, anders komt er oorlog?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:16 schreef Loekie1 het volgende:
Stel Nederland kan niet anders, Obama heeft gezegd dat het moet anders komt er oorlog. Dan nog verwacht je van politici dat ze met een goed verhaal komen, maar dat doen ze niet.
Dat was "een bezorgde burger". Zie je ook vaak bij demonstraties in Rusland, China, Oekraïne. Waar de bevolking niet wacht tot de politie ingrijpt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:09 schreef MakkieR het volgende:
Hoe zat dat nou eigenlijk met die oudere vrouw die voor de auto stond van Dijkhoff, werd ze nou weggetrokken door een behulpzame man omdat ze bijna werd overreden door de auto van de staatssecretaris? Of was dat een politieman in burger die door middel van "gepast" geweld de weg wilde vrij maken voor de staatssecretaris.
Het kwam mij in ieder geval over als mishandeling, waar overigens in de media geen woord over werd gesproken...vreemd.
Je wil het groter maken dan het is.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:09 schreef MakkieR het volgende:
Het kwam mij in ieder geval over als mishandeling, waar overigens in de media geen woord over werd gesproken...vreemd.
Als ik dat filmpje kijkt pakt hij haar heel lichtjes bij de schouder, schrikt zij en verliest ze haar evenwicht, waarna ze omvalt. Dat is geen mishandeling.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:17 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ja jeetje zeg, ze viel toch wel hardhandig op de grond wat ik allerminst galant vind als een jonge agent tegenover een oude moeder staat. We hebben het hier niet over hooligans maar over huisvrouwen van middelbare leeftijd. Voor hetzelfde geldt knalt ze keihard met haar hoofd op een stoeprand ofzo.
Zo zie ik het ook, plus bij het verdwijnen van de auto zou de collectieve woede zich anders op deze man richten lijkt mij?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:21 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als ik dat filmpje kijkt pakt hij haar heel lichtjes bij de schouder, schrikt zij en verliest ze haar evenwicht, waarna ze omvalt. Dat is geen mishandeling.
Maar als je dat wel vindt zou ik een advocaat bellen en een rechtszaak tegen de Staat aanspannen. Geenstijl erbij, de Telegraaf, zorgen dat het in de media blijft en dan kun je dit écht laten uitgroeien tot het symbool van de opstand.
Als ik het goed zie stemt deze man geen D'66 of PvdA. Hij heeft niet echt een ingevallen rattenkop, en ook geen titel in de -ologie achter zijn naam. Dan ben je voorlopig wel veilig.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook, plus bij het verdwijnen van de auto zou de collectieve woede zich anders op deze man richten lijkt mij?
Vind jij dat het achteraf prima gegaan is met de gasbaten dan? Onevenredige eigenheimersverdeling 'na ons komt de zondvloed' gedrag van de babyboomers?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja man, het gaat echt enorm kut hier de afgelopen 65 jaar.
Mij niet. Vrouw blokkeert weg, wordt weggetrokken. Nou en.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:09 schreef MakkieR het volgende:
Hoe zat dat nou eigenlijk met die oudere vrouw die voor de auto stond van Dijkhoff, werd ze nou weggetrokken door een behulpzame man omdat ze bijna werd overreden door de auto van de staatssecretaris? Of was dat een politieman in burger die door middel van "gepast" geweld de weg wilde vrij maken voor de staatssecretaris.
Wat is in godsnaam een eigenheimersverdeling?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vind jij dat het achteraf prima gegaan is met de gasbaten dan? Onevenredige eigenheimersverdeling 'na ons komt de zondvloed' gedrag van de babyboomers?
De politieke stand van het heden, komt door het fundament die zij toen hebben neergelegd. NL had net zo ver kunnen staan als een Zwitersland en Noorwegen..
En dat moet op die manier. Hij heeft nog niet eens contact gemaakt met die vrouw, niet eens gevraagd of ze weg wil gaan, nee, hup, ruk aan dat lijf. Stoere jongen hoor!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mij niet. Vrouw blokkeert weg, wordt weggetrokken. Nou en.
Zeker.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
. NL had net zo ver kunnen staan als een Zwitersland en Noorwegen..
Veel zachthandiger kan hij volgens mij niet te werk gaan. Die vrouw struikelt gewoon.quote:
Als het je moeder overkomt dan piep je wel anders maatquote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mij niet. Vrouw blokkeert weg, wordt weggetrokken. Nou en.
Leuke aanname, maar al was het Moeder Theresa, ik zie er geen mishandeling in.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:28 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Als het je moeder overkomt dan piep je wel anders maat
Ja.. Van het type veiligheidsdienstquote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:19 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat was "een bezorgde burger". Zie je ook vaak bij demonstraties in Rusland, China, Oekraïne. Waar de bevolking niet wacht tot de politie ingrijpt.
Ja is het je moeder? Wat erg. Ze had beter vrijwillig weg kunnen gaan. De weg blokkeren is niet netjes.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:28 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Doordrukken zonder overleg, dus ja. Vooral je bek houden en op mij stemmen gedrag.quote:
Het is nog wel slechter geweest. Brood, dak en spelen, meer niet nodig. Maar nu?quote:Eigenlijk zou dit symbool moeten staan voor de teloorgang van Nederland. Waar we vroeger een trotse, grote natie waren vergelijken we onszelf nu al met de Franse Revolutie als we tegen een auto schoppen en met Stalinistisch Rusland als politici niet precies doen wat 'het volk' wil.
[..]
Die gaat ook niet op de weg staan om een auto te blokkeren.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:28 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Wel als er onrecht wordt aangedaan in jouw plaats, dat was geloof ik het hele moraal van dit verhaal.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die gaat ook niet op de weg staan om een auto te blokkeren.
Dit was nou bepaald niet een normale situatie. Die vent moest weg, men zag de bui hangen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:31 schreef Loekie1 het volgende:
In een beschaafd land vraag je iemand of hij wil weggaan ipv iemand van achteren vanuit het niets omver te trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |