abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156660961
Ik wacht eigenlijk op het bericht dat we onze berghokken moeten uitruimen om er slaapplaatsen voor vluchtelingen te creëren. Daar is deze regering toe in staat.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 08:51:19 #202
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156660965
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 08:50 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Mag je er niks tegen doen?
van mij wel hoor, maar jet is een beetje, eigen agressie eerst, of zo iets
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 7 oktober 2015 @ 08:51:32 #203
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_156660970
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 08:49 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ach een discussie op het internet lost niks op, beter gaan we de straat op om iedereen uit te schelden of een minderwaardig persoon te noemen. One love O+
Ach ergens heb ik wel genoten van bijvoorbeeld de krakersrellen bijvoorbeeld. Dingen niet pikken en zo af en toe wat geweld om laffe politici zoals er veel bij de PVDA, VDD en D66 zitten te motiveren te luisteren is geen slecht ding denk ik. Nu laten we alles als slachtvee maar over ons heen komen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 08:51:58 #204
3542 Gia
User under construction
pi_156660975
Hier in Helmond wil men vluchtelingen gaan opvangen in een leeg schoolgebouw.
Ben benieuwd of dát doorgaat, aangezien dat redelijk in de buurt van de villa's aldaar ligt.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 08:57:18 #205
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_156661038
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 02:57 schreef icloud het volgende:

Ik vraag me alleen af is het niet verstandiger om een enorm huge kamp te bouwen in de groningse weiland, geen buren, tenten met stretchers, gerund door de krijgsmacht, centrale keuken, strenge toegangscontrole, gewone burgers komen er niet in asielzoekers komen er niet uit, fix problem.
Klinkt als een vergelijkbaar plan uit het verleden....
pi_156661041
En dan lees je dat de opvanglocatie eigendom is van een prominente locale VVD-er. Ja, dat zal ook eens niet ja. Die zag zichzelf vast al stinkend rijk worden, met eigen verhuisplannen in zijn achterhoofd.
"Pools are perfect for holding water"
pi_156661050
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 08:54 schreef Toefjes het volgende:

[..]

:D Soort van vrouw zeg: DIkkebmwdikkebmw, wordt weggeduwt, valt om. auto rijdt weg. Mensen schoppen tegen auto. Klaar.
Ja, ik zou het zelf ook niet doen, maar als het bij dit soort dingen blijft valt het mij nog reuze mee. Als ik enkele Fok!kers mag geloven staat de bevolking al klaar om elke politicus te lynchen (en dan mag je de Franse Revolutie wat mij betreft naar hartelust aanhalen), dus dan is dit nog een onschuldige gebeurtenis.

Al zegt de telegraaf wel dat Dikkebmwmevrouw symbool is van de onmacht onder de burgers. Ik hoop dat ze binnenkort een beter symbool vinden, want dit gaat over veertig jaar geen T-shirts verkopen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_156661068
Men zegt het was in de jaren negentig een groter aantal, maar je kunt niet om de zoveel jaar zulke grote aantallen invoeren. Daar komt een keer een eind aan. Bovendien gaat de huidige stroom zeker twee jaar duren en iedereen mag blijven.
pi_156661094
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 08:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Prioriteiten he. Politie is er ook niet meer voor de bewoners, die is er voor de politieke handhaving.
Ik kijk nu al uit naar de volgende verkiezingsavond. Naar alle verbaasde koppen van alle partijen die het nu verneuken zonder dat ze zich dat realiseren.
Ik wil je niet uit je droom helpen maar met de volgende verkiezingsavond trappen we er gewoon weer met zijn allen in. Ik zie het al voor me wanneer premier Rutte ons waarschuwt over het gevaar dat Wilders en Roemer heet.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 09:03:24 #210
3542 Gia
User under construction
pi_156661113
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 08:57 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Klinkt als een vergelijkbaar plan uit het verleden....
Hebben ze alleen te weinig privacy en last van regenwater in de tent.
Dat kun je die mensen toch niet aandoen!
Ze hebben verhalen gehoord van luxe huizen en welvaart.
Dan moeten we dat toch wel waarmaken.....toch....?
  woensdag 7 oktober 2015 @ 09:04:23 #211
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_156661130
quote:
10s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 08:58 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, ik zou het zelf ook niet doen, maar als het bij dit soort dingen blijft valt het mij nog reuze mee. Als ik enkele Fok!kers mag geloven staat de bevolking al klaar om elke politicus te lynchen (en dan mag je de Franse Revolutie wat mij betreft naar hartelust aanhalen), dus dan is dit nog een onschuldige gebeurtenis.

Al zegt de telegraaf wel dat Dikkebmwmevrouw symbool is van de onmacht onder de burgers. Ik hoop dat ze binnenkort een beter symbool vinden, want dit gaat over veertig jaar geen T-shirts verkopen.
Dat symbool is er al ik denk dat de PVV de grootste partij van Nederland gaat worden. Ben er niet blij mee maar begrijp het wel.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_156661133
VVD wil het recht op huurhuis voor vluchteling afschaffen. De praktijk schaft dat al af want die huurhuizen zijn er niet. PvdA wil 100.000 prefabwoningen bouwen speciaal voor vluchtelingen.
Ik vrees dat de PvdA haar zin krijgt. We hebben namelijk al heel veel stemgerechtigde allochtonen die allemaal heel graag nog veel meer vluchtelingen zien komen, voornamelijk omdat ze hetzelfde geloof aanhangen.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 09:05:35 #213
168739 Red_85
'echt wel'
pi_156661149
quote:
10s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 08:58 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Die 'volksvertegenwoordigers' vergeten even 1 ding, zij zijn gekozen door de stemgerechtigden. Als ze vervolgens hun eigen plan trekken met gemeenschapsgeld, stalinistische trekjes gaan vertonen, onrealistische plannen doordrukken waar niemand om gevraagd heeft en stelselmatig de stemgerechtigde negeren, wordt het wel eens tijd om die mf's wat te leren.

Lynchen gaat mij wat te ver, maar even goed duidelijk maken dat hun gedrag ongewenst is, is prima wat mij betreft. Dan mag zijn auto, betaald van gemeenschapsgeld, wel even bewerkt worden, inclusief zijn maatpakje.

Dictators moeten niet geaccepteerd worden in een democratie. Ook geen dictatoriale beslissingen.

quote:
10s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 09:00 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Lijkt me fantastisch. Eindelijk voor je mening mogen uitkomen zonder direct geframed te worden als minderwaardig.

[ Bericht 3% gewijzigd door Frutsel op 07-10-2015 09:42:50 ]
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 7 oktober 2015 @ 09:06:34 #214
168739 Red_85
'echt wel'
pi_156661166
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 09:02 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Ik wil je niet uit je droom helpen maar met de volgende verkiezingsavond trappen we er gewoon weer met zijn allen in. Ik zie het al voor me wanneer premier Rutte ons waarschuwt over het gevaar dat Wilders en Roemer heet.
Dat is de andere kant van de angst inderdaad. Die mongolen die maar blijven stemmen op de traditionelen, terwijl het al 65 jaar lang verneukt wordt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator woensdag 7 oktober 2015 @ 09:07:38 #215
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_156661185
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 09:06 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dat is de andere kant van de angst inderdaad. Die mongolen die maar blijven stemmen op de traditionelen, terwijl het al 65 jaar lang verneukt wordt.
Ja man, het gaat echt enorm kut hier de afgelopen 65 jaar.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_156661194
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 09:05 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Die 'volksvertegenwoordigers' vergeten even 1 ding, zij zijn gekozen door de stemgerechtigden. Als ze vervolgens hun eigen plan trekken met gemeenschapsgeld, stalinistische trekjes gaan vertonen, onrealistische plannen doordrukken waar niemand om gevraagd heeft en stelselmatig de stemgerechtigde negeren, wordt het wel eens tijd om die mf's wat te leren.

Lynchen gaat mij wat te ver, maar even goed duidelijk maken dat hun gedrag ongewenst is, is prima wat mij betreft. Dan mag zijn auto, betaald van gemeenschapsgeld, wel even bewerkt worden, inclusief zijn maatpakje.

Dictators moeten niet geaccepteerd worden in een democratie. Ook geen dictatoriale beslissingen.

Stalinistische trekjes :') . Eigenlijk zou dit symbool moeten staan voor de teloorgang van Nederland. Waar we vroeger een trotse, grote natie waren vergelijken we onszelf nu al met de Franse Revolutie als we tegen een auto schoppen en met Stalinistisch Rusland als politici niet precies doen wat 'het volk' wil.

[ Bericht 4% gewijzigd door Frutsel op 07-10-2015 09:49:46 ]
  woensdag 7 oktober 2015 @ 09:08:34 #217
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_156661196
Puur paniekvoetbal. Ze weten van gekkigheid niet meer waar ze de mensen moeten dumpen. Dus dan maar zo, tegen eerder gemaakte afspraken in. Dit klapt binnenkort helemaal.
Graag op anoniem
pi_156661207
De mensen die nu oud zijn, kunnen terugkijken op een mooie tijd, met de wederopbouw na de oorlog, de technische snufjes, steeds meer welvaart en mooie vakanties... Die tijd is nu echt wel geweest, het zal anders worden. Ik vind het eigenlijk jammer dat ik zo laat geboren ben.
pi_156661217
Hoe zat dat nou eigenlijk met die oudere vrouw die voor de auto stond van Dijkhoff, werd ze nou weggetrokken door een behulpzame man omdat ze bijna werd overreden door de auto van de staatssecretaris? Of was dat een politieman in burger die door middel van "gepast" geweld de weg wilde vrij maken voor de staatssecretaris.

Het kwam mij in ieder geval over als mishandeling, waar overigens in de media geen woord over werd gesproken...vreemd.
pi_156661221
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 09:09 schreef Loekie1 het volgende:
De mensen die nu oud zijn, kunnen terugkijken op een mooie tijd, met de wederopbouw na de oorlog, de technische snufjes, steeds meer welvaart en mooie vakanties... Die tijd is nu echt wel geweest, het zal anders worden.
Volgens jaar komt virtual Reality joh, komt helemaal goed. Bril op, en je zit in een realiteit die veel leuker is dan de echte.
pi_156661223
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 09:04 schreef Loekie1 het volgende:
VVD wil het recht op huurhuis voor vluchteling afschaffen. De praktijk schaft dat al af want die huurhuizen zijn er niet. PvdA wil 100.000 prefabwoningen bouwen speciaal voor vluchtelingen.
Ik vrees dat de PvdA haar zin krijgt. We hebben namelijk al heel veel stemgerechtigde allochtonen die allemaal heel graag nog veel meer vluchtelingen zien komen, voornamelijk omdat ze hetzelfde geloof aanhangen.
En het mooiste is dat we daarna weer brakke woningen als sociale huurhuizen kunnen verhuren tegen riante prijzen, win win!

Net als die naoorlogse bouw waar we zo heerlijk meegenieten van elkaars scheten zo slecht is het gebouwd.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
  woensdag 7 oktober 2015 @ 09:11:31 #222
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_156661247
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 09:02 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Strategisch stemmen ftw. Dat heeft echt goed gewerkt bij de vorige verkiezingen :D.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_156661251
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 09:09 schreef MakkieR het volgende:
Hoe zat dat nou eigenlijk met die oudere vrouw die voor de auto stond van Dijkhoff, werd ze nou weggetrokken door een behulpzame man omdat ze bijna werd overreden door de auto van de staatssecretaris? Of was dat een politieman in burger die door middel van "gepast" geweld de weg wilde vrij maken voor de staatssecretaris.

Het kwam mij in ieder geval over als mishandeling, waar overigens in de media geen woord over werd gesproken...vreemd.
Was gewoon een stille, lijkt mij.

Tevens is dit geen 'mishandeling'. Hij trekt haar opzij, hij stompt haar niet op de neus ofzo :') .
pi_156661290
quote:
7s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 09:08 schreef Twiitch het volgende:
Puur paniekvoetbal. Ze weten van gekkigheid niet meer waar ze de mensen moeten dumpen. Dus dan maar zo, tegen eerder gemaakte afspraken in. Dit klapt binnenkort helemaal.
Dat zegt Dijkhoff ook zelf. Behalve dan het 'dit klapt binnenkort' deel, uiteraard.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 09:15:15 #225
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156661301
quote:
99s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 00:57 schreef CrashO het volgende:

[..]

De 1e Nederlander die letterlijk vòor de politiek gaat staan en in opstand komt en hem tot een halt roept voor de teringzooi die deze landverrader geschopt heeft.

Lintje voor deze vrouw.
Dit.
En dan doet ze dat ook nog op een fatsoenlijke manier, niet slaan, niet schoppen, maar er gewoon staan.

Wat een complete triestheid dat deze geweldloze actie van die mevrouw zo afgefakkeld wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')