De Bastille had nooit bestormd moeten wordenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 08:35 schreef Re het volgende:
[..]
wellicht belachelijk ja voor een vakantiepark, maar agressie in welke vorm dan ook werkt niet echt constructief.
Nee dat is natuurlijk logisch met al die rijke kakkers die in het Centrum wonen. Die hebben meer invloed dan een paar dorpsbewoners in Drenthe.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 08:39 schreef Loekie1 het volgende:
Ik woon in het centrum van Adam, hier kunnen ze niet zomaar 1400 vluchtelingen planten.
Nee maar dan hoor je van die Amsterdammers die verhuisd zijn naar Purmerend juist vanwege je weet wel en dan krijgen ze het dáár op hun dak.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 08:40 schreef Megumi het volgende:
[..]
Nee dat is natuurlijk logisch met al die rijke kakkers die in het Centrum wonen.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 08:39 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
De Bastille had nooit bestormd moeten worden
Hoezo niet, er staan vast wel wat gebouwen leeg hoor. Alleen willen de mensen aan de grachtengordel geen migranten natuurlijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 08:39 schreef Loekie1 het volgende:
Ik woon in het centrum van Adam, hier kunnen ze niet zomaar 1400 vluchtelingen planten. Maar ik heb wel te doen met de mensen in dat mooie Drenthe. Ik ging daar wel eens fietsen in de buurt van Oranje, maar alleen door de bossen daar doe ik voorlopig maar niet.
Maar dan zij wij met de toeristen altijd nog met véél meer. Ik ga hier nóóit meer weg! Wel is het risico op een aanslag hier veel groter, dat moet je wel bedenken.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 08:42 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Hoezo niet, er staan vast wel wat gebouwen leeg hoor. Alleen willen de mensen aan de grachtengordel geen migranten natuurlijk.
nou dat pleit voor opvangquote:Op woensdag 7 oktober 2015 08:43 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Maar dan zij wij met de toeristen altijd nog met véél meer.
Ik maak me een beetje zorgen over hoe dit vluchtelingen probleem gaat aflopen. Ben je tegen dan ben je gelijk een racist. Voor dan vliegen de bakstenen door je ruiten. Geen gezonde basis voor een constructief dialoog lijkt me. Zeker als de politiek laf de discussie vermijd. Op de PVV na dan. Maar die komen ook niet echt met een oplossing.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 08:41 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Nee maar dan hoor je van die Amsterdammers die verhuisd zijn naar Purmerend juist vanwege je weet wel en dan krijgen ze het dáár op hun dak.
Doet me denken aan dat versje van Ispahaan.
Als je het in dezelfde verhouding wil plaatsen dan zou het voor Adam op ruim 8.000.000 vluchtelingen komenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 08:39 schreef Loekie1 het volgende:
Ik woon in het centrum van Adam, hier kunnen ze niet zomaar 1400 vluchtelingen planten. Maar ik heb wel te doen met de mensen in dat mooie Drenthe. Ik ging daar wel eens fietsen in de buurt van Oranje, maar alleen door de bossen daar doe ik voorlopig maar niet.
het erge is dat je dat soort argumenten aan beide kanten van de discussie hoortquote:
En nog doordrukken ook zonder overleg met lokaal bestuur.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 07:36 schreef Scorpie het volgende:
1400 onaangepaste mensen uit een vreemd land uitstorten over een dorpje van 140
Die Dijkhoff is gek in zijn hoofd.
Eeeeeeen weer 5 zetels er bij.twitter:TofikDibi twitterde op dinsdag 06-10-2015 om 22:09:53Zei ik '@geertwilderspvv'? Dat moet natuurlijk Hitler junior zijn. reageer retweet
prima als je het land wil onderdompelen in een anarchie hoor, kijken hoe ver je komtquote:Op woensdag 7 oktober 2015 08:39 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
De Bastille had nooit bestormd moeten worden
ben je tegen, dan komt de politie je intimideren aan je deurquote:Op woensdag 7 oktober 2015 08:44 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik maak me een beetje zorgen over hoe dit vluchtelingen probleem gaat aflopen. Ben je tegen dan ben je gelijk een racist. Voor dan vliegen de bakstenen door je ruiten. Geen gezonde basis voor een constructief dialoog lijkt me. Zeker als de politiek laf de discussie vermijd. Op de PVV na dan. Maar die komen ook niet echt met een oplossing.
Daar kan ik het best met je eens over zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 08:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
het erge is dat je dat soort argumenten aan beide kanten van de discussie hoort
Wat eigenlijk best vreemd is capaciteit om boeven te vangen is er niet maar wel capaciteit om onschuldige burger te intimideren.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 08:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ben je tegen, dan komt de politie je intimideren aan je deur
Ach een discussie op het internet lost niks op, beter gaan we de straat op om iedereen uit te schelden of een minderwaardig persoon te noemen. One lovequote:Op woensdag 7 oktober 2015 08:46 schreef Megumi het volgende:
[..]
Daar kan ik het best met je eens over zijn.
ze kunnen beter blijven stakenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 08:47 schreef Megumi het volgende:
[..]
Wat eigenlijk best vreemd is capaciteit om boeven te vangen is er niet maar wel capaciteit om onschuldige burger te intimideren.
Prioriteiten he. Politie is er ook niet meer voor de bewoners, die is er voor de politieke handhaving.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 08:47 schreef Megumi het volgende:
[..]
Wat eigenlijk best vreemd is capaciteit om boeven te vangen is er niet maar wel capaciteit om onschuldige burger te intimideren.
Mag je er niks tegen doen?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 07:35 schreef Re het volgende:
och arm,...
mensen die agressie promoten en goedkeuren, het moet niet gekker worden hier
van mij wel hoor, maar jet is een beetje, eigen agressie eerst, of zo ietsquote:
Ach ergens heb ik wel genoten van bijvoorbeeld de krakersrellen bijvoorbeeld. Dingen niet pikken en zo af en toe wat geweld om laffe politici zoals er veel bij de PVDA, VDD en D66 zitten te motiveren te luisteren is geen slecht ding denk ik. Nu laten we alles als slachtvee maar over ons heen komen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 08:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach een discussie op het internet lost niks op, beter gaan we de straat op om iedereen uit te schelden of een minderwaardig persoon te noemen. One love
Klinkt als een vergelijkbaar plan uit het verleden....quote:Op woensdag 7 oktober 2015 02:57 schreef icloud het volgende:
Ik vraag me alleen af is het niet verstandiger om een enorm huge kamp te bouwen in de groningse weiland, geen buren, tenten met stretchers, gerund door de krijgsmacht, centrale keuken, strenge toegangscontrole, gewone burgers komen er niet in asielzoekers komen er niet uit, fix problem.
Ja, ik zou het zelf ook niet doen, maar als het bij dit soort dingen blijft valt het mij nog reuze mee. Als ik enkele Fok!kers mag geloven staat de bevolking al klaar om elke politicus te lynchen (en dan mag je de Franse Revolutie wat mij betreft naar hartelust aanhalen), dus dan is dit nog een onschuldige gebeurtenis.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 08:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]Soort van vrouw zeg: DIkkebmwdikkebmw, wordt weggeduwt, valt om. auto rijdt weg. Mensen schoppen tegen auto. Klaar.
Ik wil je niet uit je droom helpen maar met de volgende verkiezingsavond trappen we er gewoon weer met zijn allen in. Ik zie het al voor me wanneer premier Rutte ons waarschuwt over het gevaar dat Wilders en Roemer heet.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 08:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Prioriteiten he. Politie is er ook niet meer voor de bewoners, die is er voor de politieke handhaving.
Ik kijk nu al uit naar de volgende verkiezingsavond. Naar alle verbaasde koppen van alle partijen die het nu verneuken zonder dat ze zich dat realiseren.
Hebben ze alleen te weinig privacy en last van regenwater in de tent.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 08:57 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Klinkt als een vergelijkbaar plan uit het verleden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |