Vooralsnog gaat het alleen om pakketjes waarvoor getekend moet worden. Die worden rechtstreeks naar het afhaalpunt gestuurd. Als het daar ligt krijg je een kaart thuis [zie tweakers forum voor een voorbeeld] waarmee je het pakje kan ophalen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:58 schreef Kuhly het volgende:
Ik kijk zeer weinig naar de tracking, als ik dit hier zo lees kan het dus zijn dat er gewoon pakketjes op mij wachten?
Voel je vrij om een nieuw topic te openen over de nieuwe manier van werken van Postnl. Hoewel ik denk dat het meeste wel gezegd is eigenlijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:07 schreef eddepetfokt het volgende:
Misschien een idee om dit topic af te splitsen naar een nieuw Postnl topic?
Voor mij is het wel duidelijk zo maar er blijven vragen en opmerkingen komen zoals je ziet, zodoende mijn opmerking.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Voel je vrij om een nieuw topic te openen over de nieuwe manier van werken van Postnl. Hoewel ik denk dat het meeste wel gezegd is eigenlijk.
Vandaag jjrc h20 binnen gekregen van All buy. Morgen maar eens vliegen ermee.
Ik heb eens een overzicht gemaakt: GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic .quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:15 schreef funky_fart het volgende:
Mensuh, ik heb echt gezocht maar kan het niet vinden... Tijd geleden een post gezien met actueel overzicht van goede/felle/betrouwbare zaklampjes met 18650 accu's.
Zoek iig een nieuwe, welke moet ik hebben? Weet iemand de betreffende post nog?
quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
-- nog ff inhaken op charger verhaal. Charger met microcontroller halen! Nitecore/Sysmax/Jetbeam .
blablaFire accu's vermijden zou ik zeggen. Zit een hoop troep tussen. Inderdaad gewoon eentje halen met PCB. Protected accu's van SoShine, Panasonic, Samsung, Xtar...
18650-infosites:
› http://lygte-info.dk
› http://budgetlightforum.com/forum/batteries/rechargeable
Waarschijnlijk vind je dit wel een interessante sectie/site ook: http://www.candlepowerfor(...)us-side-of-batteries
Helder, dan wacht ik gewoon lekker. Het is gewoon vreemd dat de pakjesman al de hele week niet is geweest, dat is erg lang geleden.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:07 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Vooralsnog gaat het alleen om pakketjes waarvoor getekend moet worden. Die worden rechtstreeks naar het afhaalpunt gestuurd. Als het daar ligt krijg je een kaart thuis [zie tweakers forum voor een voorbeeld] waarmee je het pakje kan ophalen.
Alle andere pakjes worden dus gewoon netjes afgeleverd....
Het zal best eens mis gaan, dus als je heel lang op je pakje moet wachten dan kan het geen kwaad om eens navraag te doen bij je standaard afleverpunt.
Misschien een idee om dit topic af te splitsen naar een nieuw Postnl topic?
Hoppa, vorige week vrijdag besteld, nu al binnenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:15 schreef Iemand91 het volgende:
Voor het eerst van m'n leven iets met m'n telefoon besteld.![]()
[ afbeelding ]
Een truiquote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:47 schreef G-NiLES het volgende:
iemand wel eens een betaalbare oplossing voor een wifi-thermostaat gezien?
usecase: als ik naar huis ga en het is koud, dat ik onderweg alvast de kachel kan aanzetten
Een elektrische straalkachel en een tijdschakelklok (en een brandverzekering)quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:47 schreef G-NiLES het volgende:
usecase: als ik naar huis ga en het is koud, dat ik onderweg alvast de kachel kan aanzetten
quote:
Damn, ik zat in het china topic toch?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:41 schreef BillsGate het volgende:
[..]
Een elektrische straalkachel en een tijdschakelklok (en een brandverzekering)
De postkantoor zei dat pakketjes van China niet meer thuisbezorgd worden, maar direct bij de postkantoor wordt geleverd. Wij krijgen dan kaartje om op te halen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:00 schreef shiznuts het volgende:
Ja, mensen. MEDELING in zoverre je het nog niet meegekregen hebt...
CN Post zendingen worden bij je lokale PostNL afhaalpunt achtergelaten i.p.v. direct thuisbezorgd.
[ afbeelding ]
~ JortK
Had vorige week dat ik een smsje kreeg met een link erin waar ik moest betalen alvorens hij verder verscheept zou worden (lag nog in Amerika).quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:45 schreef rene90 het volgende:
Iemand ervaring....ik heb een DHL pakketje 8 september gekregen en hoefde niks te betalen. En nu krijg ik opeens achteraf nog een factuur van DHL. Geen idee meer wat het was ook dus wat moet ik hier nu mee?
Oeh, die goudkleurige zien er in ieder geval een stuk gelikter uit dan die witte keramische krengen van eBayquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:43 schreef dodge_911 het volgende:
Bij het browsen door de new arrivals nog wat leuks tegengekomen voor de powertesters onder ons :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Instelbare load, mét of zonder ventilator :
http://www.banggood.com/J(...)evice-p-1002402.html
[ afbeelding ]
0,5A/1A/2A vaste load, met doorlusmogelijkheid.
http://www.banggood.com/J(...)evice-p-1002401.html
Dankjewel mijnheer Nutsquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik heb eens een overzicht gemaakt: GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic .
Geen echt actuele voorbeelden erbij. Maar ik zou gaan voor iets van een UltraFire C8 met XM-L2 U2 of U3 BIN. Accu's zoals uit de link & hier gewaarschuwd voor gevaren van unprotected cheapo stuff:
[..]
Heatlink van de Homewizard (wel prijzige oplossing!)quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:47 schreef G-NiLES het volgende:
Geen ervaring met deze, wel met de xiaomi variant. Die is echt super. Heb er inmiddels 3.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:28 schreef Zspirit het volgende:
Iemand de blitzwolff MFI lightning kabel al besteld?
http://www.banggood.com/A(...)S-iPad-p-987610.html
6.24 is volgens mij vrij goedkoop voor een mfi kabel
Als ze d'r niet meer voor betaald worden, denk ik niet dat ze ze nog gaan bezorgen, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:13 schreef robinjoo1 het volgende:
echt een stomme regel die postnl van mag pakket uit china niet thuisbezorgen![]()
kan ik anders 45 min gaan lopen/fietsen naar een kantoor wat tot 5 uur open is![]()
![]()
hopelijk heeft mijn pakketbezorger er lak aan en bezorgt het gewoon![]()
net zoals dat er voor een pakket getekend moet worden hij het gewoon bij de buren afgeeft
ideaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |