toernooien vind ik niet echt stoer an sich, maakt niet uit voor welke game.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er worden grotere toernooien voor smash gehouden dan tekken of street fighter :s
Gewoon uit het boek laten werken tog?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:05 schreef -supergirl- het volgende:
wanneer je een les moet voorbereiden maar geen inspiratie hebt
Wat voor les sg?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:05 schreef -supergirl- het volgende:
wanneer je een les moet voorbereiden maar geen inspiratie hebt
zeg ook niet dat dat stoer is, gewoon dat Smash op tyfushoog niveau gespeeld kan wordenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:04 schreef Crip het volgende:
[..]
toernooien vind ik niet echt stoer an sich, maakt niet uit voor welke game.
ik sloop jequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]ik maak iedereen af met mijn Captain Falcon
ik ook, shit man wat is ditquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:06 schreef Der_Mann het volgende:
Captain Falcon & Linkquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:06 schreef Der_Mann het volgende:
waarom zit je op al onze gevoelens te schijtenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:07 schreef Crip het volgende:
vind captain falcon wel altijd fuked up kneuzig eruit zien.
Crip, wat is je visie op de Duivelsverzen in de Koran?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:07 schreef Crip het volgende:
true maar ja. alles eromheenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gewoon uit het boek laten werken tog?
je kan het gwn niet handelen dat ondanks hij niet echt bestaat jij wel nat wordt van hemquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:07 schreef Crip het volgende:
sry maar moet je ook kijken wie het zegt, ik speelde meestal met kirby, wario of toad.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom zit je op al onze gevoelens te schijten
ben je nu je natte dromen op mij aan het projecteren ofzoquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:09 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
je kan het gwn niet handelen dat ondanks hij niet echt bestaat jij wel nat wordt van hem
jeetje.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben blijven steken in het N64-tijdperk
toad zit niet eens in smash ;squote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:09 schreef Crip het volgende:
[..]
sry maar moet je ook kijken wie het zegt, ik speelde meestal met kirby, wario of toad.
;squote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:10 schreef Crip het volgende:
[..]
ben je nu je natte dromen op mij aan het projecteren ofzo
net zoals die Fox spelers die maar beetje op afstand pewpew gaan doenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:10 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Link is voor kneusjes die alleen maar een beetje met projectielen gaan spammen
falcon- punch is onovertroffen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:07 schreef Crip het volgende:
nee, je kunt hem wel als schild gebruiken in een van peach's aanvallenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:11 schreef Crip het volgende:
[..]
nee? jawel toch. weetniet heb jaren geen smash gespeeld
sws was fox in melee easymodequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
net zoals die Fox spelers die maar beetje op afstand pewpew gaan doen
kijk hoe gay thoquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
falcon- punch is onovertroffen.
[ afbeelding ]
Geef ze les in goede openingszinnenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
een les hosselen voor de eckte OG's
weet niet ik gebruikte die anime faggits nooit, mijn vrienden gelukkig ook nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
net zoals die Marth, vieze counterbattie
We zullen gewoon later tegen je ouders liegen hoe wel elkaar hebben ontmoet. Deal?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geef ze les in goede openingszinnen
wist je dat captain falcon ook in een anime zatquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:15 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
weet niet ik gebruikte die anime faggits nooit, mijn vrienden gelukkig ook niet
hmm ya cant deny ze feelzquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:15 schreef Crip het volgende:
[..]
kweenie vind hem gewoon gay, die outfit alles.
Neequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dan rot je toch lekker op naar je eigen SC
dat kwam later pasquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wist je dat captain falcon ook in een anime zat
Alles beter dan jij die praat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beetje nerdjes die over games praten, bah.
Kijk ook Homeland ondertussen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Met tegenzin hier rondhangen.
hihaiahihhaquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Alles beter dan jij die praat.
is goedquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
We zullen gewoon later tegen je ouders liegen hoe wel elkaar hebben ontmoet. Deal?
het kan niet altijd gaan over dingen die jij leuk vindt, Hansquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als jij met Hermann uitgaat dan kaapt hij alle vrouwen voor je neus weg.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zo blijkt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het kan niet altijd gaan over dingen die jij leuk vindt, Hans
Ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Als jij met Hermann uitgaat dan kaapt hij alle vrouwen voor je neus weg.
Gelukkig voor jou gaat hij nooit uit.
zo is het maar net gquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Als jij met Hermann uitgaat dan kaapt hij alle vrouwen voor je neus weg.
Gelukkig voor jou gaat hij nooit uit.
episode 4 was saai.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En, vermaak je je een beetje?
sokken aandoen of amputerenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:19 schreef -supergirl- het volgende:
wat doe jE ALS je koude voeten hebt
sloffen aan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:19 schreef -supergirl- het volgende:
Tussen mijn dijbenen klemmen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:19 schreef -supergirl- het volgende:
jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
huh net sims opgestart? of wil je real life simsen :s
Waarom weer zo negatief en zeurderig?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
diepgang kan je zeker niet handelen.
hehequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:20 schreef Crip het volgende:
shit die glitter die ik op mn oog had gedaan krijg ik niet meer eraf
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom weer zo negatief en zeurderig?
quote:
Ja sorry, was niet serieus hoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom weer zo negatief en zeurderig?
je kunt het beter aan mij vragen, ik schiet mijn sperma met een hogere drukkracht door meer fapervaring. meer kans dat ik de glitter wegspuit dusquote:
Kan je het ook goed zonder stuurtje spelen?quote:
;squote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt het beter aan mij vragen, ik schiet mijn sperma met een hogere drukkracht door meer fapervaring. meer kans dat ik de glitter wegspuit dus
Welke technieken hanteer jij?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt het beter aan mij vragen, ik schiet mijn sperma met een hogere drukkracht door meer fapervaring. meer kans dat ik de glitter wegspuit dus
gvdquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maagd zijnquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Welke technieken hanteer jij?
heb ik nietquote:
quote:
goeie ditquote:
viesquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tussen mijn dijbenen klemmen.
je hebt wel weinig voor me over hequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
moet ik helemaal naar zuid Limburg, gaan we niet doen dus.
gewoon niet zo zeiken worden ze vanzelf weer warmquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
heb ik niet
[..]
[..]
goeie dit
[..]
vies
dit werkte nooit zo mooi met mijn krullenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:28 schreef -supergirl- het volgende:
wie had dit vroeger ook........ glittergel voor in je haar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voelde me altijd tha bomb als ik dit gebruikte
jezelf voor lul zetten heb jij Smule niet voor nodig xpquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb anders wel voor jou Smule gedownload en mezelf voor lul gezet.
wnnr weer smulen danquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb anders wel voor jou Smule gedownload en mezelf voor lul gezet.
mijn typfoutje is lang nog niet zo erg als ditquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:28 schreef -supergirl- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het zag er bij mij ook voor geen meter uitquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:29 schreef Crip het volgende:
[..]
dit werkte nooit zo mooi met mijn krullen
lol die glitters blijf je 5 jaar na gebruik nog steeds terugzienquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:28 schreef -supergirl- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahhhhhhhhhhaaaaaaaquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jezelf voor lul zetten heb jij Smule niet voor nodig xp
Denk dat ik nog tot Donderdag depri blijf dus dan.quote:
Als je kind bent, dan mogen dit soort dingen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:30 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
mijn typfoutje is lang nog niet zo erg als dit
Ook kinderen kunnen te ver gaan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Als je kind bent, dan mogen dit soort dingen.
wat is er aan de hand bbyquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
hahhhhhhhhhhaaaaaaa
[..]
Denk dat ik nog tot Donderdag depri blijf dus dan.
Niks, ben een beetje depri alleen. Waarom denk je dat ik vandaag thuis ben gebleven en de hele dag heb zitten FOK!ken? Dat is toch geen normaal gedrag?quote:
naja dat heb ik ook gedaan vandaag maar ik ben dan ook vaak depriquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niks, ben een beetje depri alleen. Waarom denk je dat ik vandaag thuis ben gebleven en de hele dag heb zitten FOK!ken? Dat is toch geen normaal gedrag?
omdat je een luie smiecht bentquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niks, ben een beetje depri alleen. Waarom denk je dat ik vandaag thuis ben gebleven en de hele dag heb zitten FOK!ken? Dat is toch geen normaal gedrag?
Ik heb het sinds de zomer, ik had een topzomer en nu val ik in een zwart gat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:34 schreef Crip het volgende:
[..]
naja dat heb ik ook gedaan vandaag maar ik ben dan ook vaak depri
PRECIES.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb het sinds de zomer, ik had een topzomer en nu val ik in een zwart gat.
hahaha. pabo?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:33 schreef Crip het volgende:
zo'n kindje op stage had blauwe gel in zn blonde haar gedaan en het zag gwn echt vies uit alsof iemand die blauwe bubbalicious kaugum had gekauwd en in zn haren had uitgesmeerd.
hij kwam zo blij naar me toe JUF WAT VIND JE VAN MN HAAR
me: ja, ja, jaaa mooi hoorrrrr wauw.. c:
geen hugs naar mij typenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
*hugs*
Nou ja, we moeten ons er maar heen slepen.
niet geklikt thoquote:
nu de hamvraag: welke bodylotion gebruik je daarvoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik kan ze ook wel gewoon masseren hoor.
Wel jammer is wel goede setquote:
Die ass is vies.quote:
nice ass heb je dan.quote:
Hij mag mij wel poken. Snap jequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:59 schreef Crip het volgende:
volgensmij wel rock hard ass als je die zou poken
Barbell Brigade is echt gymgoals.quote:
die rq van tralalalaquote:
quote:
Gyms in mijn regioquote:
Waar?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Raar, dat hele stoephoergebeuren was duidelijk slechts een grapje.
ja ripquote:
whutquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik overweeg serieus FFF vanwege hun openingstijdenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Gyms in mijn regioBehalve eentje die net iets te ver weg is om full time te gaan trainen en bovendien veel te duur.
Jullie zien gewoon geen verschil tussen een grapje en een harde belediging.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
tijd gaat daardoor wel echt verschrikkelijk snelquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zou het echt nooit uithouden in een callcenter trouwens. Non-stop praten, de tering
Beter non-stop typen jatochquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zou het echt nooit uithouden in een callcenter trouwens. Non-stop praten, de tering
+1quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
tijd gaat daardoor wel echt verschrikkelijk snel
ist ook.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:10 schreef deadprez het volgende:
lijkt me wel aids om 's avonds training te hebben, zou dan niet echt veel meer in me op kunnen nemen denk ik
kan je al sexy show weggeven nu dan? ff previewtjequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:09 schreef Toto69 het volgende:
ik
[..]
ik ook net back van training wolah
ben niels nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan je al sexy show weggeven nu dan? ff previewtje
de jouwequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nu de hamvraag: welke bodylotion gebruik je daarvoor
maar vgm is het wel echt vermoeiend en wss zullen er ook regelmatig vermoeiende mensen bellenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
verschrikkelijk snel.. dat gelooft niemand. hoelang praat je gemiddeld met zo'n persoon?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geestelijk wel ja, maar beter dan lichamelijk moe worden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
maar vgm is het wel echt vermoeiend en wss zullen er ook regelmatig vermoeiende mensen bellen
Is het echt non-stop dan? En waarvoor wordt je dan zoal gebeld, echt iedere keer dezelfde problemen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
tussen 5 en 10 denk ik, soms een stuk korter en heel af en toe 20 minuten tot half uur.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
verschrikkelijk snel.. dat gelooft niemand. hoelang praat je gemiddeld met zo'n persoon?
Jij bent toch een avondmens?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:10 schreef deadprez het volgende:
lijkt me wel aids om 's avonds training te hebben, zou dan niet echt veel meer in me op kunnen nemen denk ik
Nooit binnen geweest, maar afgezien van mijn vermoeden dat ze daar geen big girl dumbbells hebben denk ik niet dat ik de sfeer daar fijn vind.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:10 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik overweeg serieus FFF vanwege hun openingstijden
Ik ben nog niet zo lang bezig dus ik krijg nog best vaak nieuwe shit te horen, maar na een tijdje is het wel veelal hetzelfde denk ik ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is het echt non-stop dan? En waarvoor wordt je dan zoal gebeld, echt iedere keer dezelfde problemen?
Ja als ik niks hoef te doen ja.quote:
En gaat dat dan constant door of kan je ook beetje surfen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
tussen 5 en 10 denk ik, soms een stuk korter en heel af en toe 20 minuten tot half uur.
constant jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En gaat dat dan constant door of kan je ook beetje surfen?
vragen zeker hele tijd je nummer, van die geile chicks.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo lang bezig dus ik krijg nog best vaak nieuwe shit te horen, maar na een tijdje is het wel veelal hetzelfde denk ik ja.maar dat kan toto je beter vertellen denk ik
haha jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vragen zeker hele tijd je nummer, van die geile chicks.
Maar het verdiend toch wel redelijk goed?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:14 schreef deadprez het volgende:
dus FOK!ken onder werktijd zit er niet in
doe eens een gokquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:14 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar het verdiend toch wel redelijk goed?
Toch?
Hahahahaquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:14 schreef deadprez het volgende:
dus FOK!ken onder werktijd zit er niet in
wordt geregistreerd hèquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat een slavenarbeid, of doe je ook weleens alsof je aan het praten bent.
nja ik vind het niet erg hoor, zoals ik al zei; daardoor is de tijd zo om.quote:
dat wel ja, dat heeft me eerste paar dagen wel even wat moeite gekost om die geluiden om je heen te negerenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zit je ook nog eens met allemaal andere telefonisten om je heen zeker?
niet in een hokje, je zit wel gewoon direct naast elkaar, maar echt veel tijd om met elkaar te praten is er nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:16 schreef Le_Professeur het volgende:
Is het dan ook echt als een autist in een hokje, of is dat een vertekent beeld? Bedoel dat je amper wat kan praten met je collega's, maar non-stop op de headset bezig bent.
Ah ja, gewoon soort roes raak je dan denk ik, als een robotje. Maar goed, je zit er pas net, dan is zelfs perkjes schoffelen geen probleem.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja ik vind het niet erg hoor, zoals ik al zei; daardoor is de tijd zo om.
gwn verstand op 0 en robotmodus iddquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah ja, gewoon soort roes raak je dan denk ik, als een robotje. Maar goed, je zit er pas net, dan is zelfs perkjes schoffelen geen probleem.
Het was eerst een degelijke private gym, daarna overgenomen door FFF. Anders was ik er omheen gelopen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Nooit binnen geweest, maar afgezien van mijn vermoeden dat ze daar geen big girl dumbbells hebben denk ik niet dat ik de sfeer daar fijn vind.
ripquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik was vanmiddag echt gesloopt na 5 uur school
Concentratie is helemaal naar de teringtyfus sinds een week of 2.
verplicht aanwezig moeten zijn op een vaste locatie zonder contact met collega's is ook wel verrot, zeg. Dan leef je toch ook naar de pauzes toe?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn verstand op 0 en robotmodus idd
Als dit zo door gaat ga ik het niet halen nee.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
ripdenk je wel dat je het allemaal gaat halen? nogal fucked up zo in je examenjaar
Ach, ik blijf FOK!ker hè, te veel sociaal contact is ook niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
verplicht aanwezig moeten zijn op een vaste locatie zonder contact met collega's is ook wel verrot, zeg. Dan leef je toch ook naar de pauzes toe?
Gelukkig kan je niet echt verslappen, want je bent in gesprek, dat is dan misschien ook wel weer het sociale aspect eraan.
teringquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als dit zo door gaat ga ik het niet halen nee.
Wie? Wenkbrauwen subpar maar ziet er verder wel cute uit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:20 schreef McNulty het volgende:
Geo is echt een toffe chick man.
[ afbeelding ]
Jij was toch de enige FOK!ker die extravert scoorde op die persoonlijkheidstest in zo'n KLB-topic toen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach, ik blijft FOK!ker hè, te veel sociaal contact is ook niet de bedoeling.
Examenjaar is juist makkelijkste jaar. Iig wel in vergelijking met je voorlaatste jaar meestal.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
ripdenk je wel dat je het allemaal gaat halen? nogal fucked up zo in je examenjaar
minst autistisch iig, zal wel slechte test geweest zijnquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij was toch de enige FOK!ker die extravert scoorde op die persoonlijkheidstest in zo'n KLB-topic toen?
minderquote:
Nee dat is waar.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ach ja, dat ene jaar is ook niet zo heel erg.
Geo?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:20 schreef McNulty het volgende:
Geo is echt een toffe chick man.
[ afbeelding ]
dat nou ook weer nietquote:
Maar ook behoorlijk kort en ik moet nu in totaal nog 1/6e jaar ofzo in gaan halen terwijl ik me amper kan concentreren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Examenjaar is juist makkelijkste jaar. Iig wel in vergelijking met je voorlaatste jaar meestal.
Tenzij je de jaren ervoor geen flikker hebt uitgevoerd. Dan moet je alles opeens gaan leren, ipv dat het slechts een herhalingsoefening is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Examenjaar is juist makkelijkste jaar. Iig wel in vergelijking met je voorlaatste jaar meestal.
25quote:
Ja, maar ja, als je ergens verplicht moet zijn bouw je altijd wel een band op met collega's, dat heb je nu niet echt. Aan de andere kant ook geen gezeik aan je kop.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach, ik blijf FOK!ker hè, te veel sociaal contact is ook niet de bedoeling.
Zijn ook paar matties al eens blijven zitten waardoor die er volgend jaar sws zijn dus hoef ook geen nieuwe contacten te maken #autistenleefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |