toernooien vind ik niet echt stoer an sich, maakt niet uit voor welke game.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er worden grotere toernooien voor smash gehouden dan tekken of street fighter :s
Gewoon uit het boek laten werken tog?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:05 schreef -supergirl- het volgende:
wanneer je een les moet voorbereiden maar geen inspiratie hebt
Wat voor les sg?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:05 schreef -supergirl- het volgende:
wanneer je een les moet voorbereiden maar geen inspiratie hebt
zeg ook niet dat dat stoer is, gewoon dat Smash op tyfushoog niveau gespeeld kan wordenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:04 schreef Crip het volgende:
[..]
toernooien vind ik niet echt stoer an sich, maakt niet uit voor welke game.
ik sloop jequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]ik maak iedereen af met mijn Captain Falcon
ik ook, shit man wat is ditquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:06 schreef Der_Mann het volgende:
Captain Falcon & Linkquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:06 schreef Der_Mann het volgende:
waarom zit je op al onze gevoelens te schijtenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:07 schreef Crip het volgende:
vind captain falcon wel altijd fuked up kneuzig eruit zien.
Crip, wat is je visie op de Duivelsverzen in de Koran?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:07 schreef Crip het volgende:
true maar ja. alles eromheenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gewoon uit het boek laten werken tog?
je kan het gwn niet handelen dat ondanks hij niet echt bestaat jij wel nat wordt van hemquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:07 schreef Crip het volgende:
sry maar moet je ook kijken wie het zegt, ik speelde meestal met kirby, wario of toad.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom zit je op al onze gevoelens te schijten
ben je nu je natte dromen op mij aan het projecteren ofzoquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:09 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
je kan het gwn niet handelen dat ondanks hij niet echt bestaat jij wel nat wordt van hem
jeetje.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben blijven steken in het N64-tijdperk
toad zit niet eens in smash ;squote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:09 schreef Crip het volgende:
[..]
sry maar moet je ook kijken wie het zegt, ik speelde meestal met kirby, wario of toad.
;squote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:10 schreef Crip het volgende:
[..]
ben je nu je natte dromen op mij aan het projecteren ofzo
net zoals die Fox spelers die maar beetje op afstand pewpew gaan doenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:10 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Link is voor kneusjes die alleen maar een beetje met projectielen gaan spammen
falcon- punch is onovertroffen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:07 schreef Crip het volgende:
nee, je kunt hem wel als schild gebruiken in een van peach's aanvallenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:11 schreef Crip het volgende:
[..]
nee? jawel toch. weetniet heb jaren geen smash gespeeld
sws was fox in melee easymodequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
net zoals die Fox spelers die maar beetje op afstand pewpew gaan doen
kijk hoe gay thoquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
falcon- punch is onovertroffen.
[ afbeelding ]
Geef ze les in goede openingszinnenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
een les hosselen voor de eckte OG's
weet niet ik gebruikte die anime faggits nooit, mijn vrienden gelukkig ook nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
net zoals die Marth, vieze counterbattie
We zullen gewoon later tegen je ouders liegen hoe wel elkaar hebben ontmoet. Deal?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geef ze les in goede openingszinnen
wist je dat captain falcon ook in een anime zatquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:15 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
weet niet ik gebruikte die anime faggits nooit, mijn vrienden gelukkig ook niet
hmm ya cant deny ze feelzquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:15 schreef Crip het volgende:
[..]
kweenie vind hem gewoon gay, die outfit alles.
Neequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dan rot je toch lekker op naar je eigen SC
dat kwam later pasquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wist je dat captain falcon ook in een anime zat
Alles beter dan jij die praat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beetje nerdjes die over games praten, bah.
Kijk ook Homeland ondertussen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Met tegenzin hier rondhangen.
hihaiahihhaquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Alles beter dan jij die praat.
is goedquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
We zullen gewoon later tegen je ouders liegen hoe wel elkaar hebben ontmoet. Deal?
het kan niet altijd gaan over dingen die jij leuk vindt, Hansquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als jij met Hermann uitgaat dan kaapt hij alle vrouwen voor je neus weg.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zo blijkt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het kan niet altijd gaan over dingen die jij leuk vindt, Hans
Ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Als jij met Hermann uitgaat dan kaapt hij alle vrouwen voor je neus weg.
Gelukkig voor jou gaat hij nooit uit.
zo is het maar net gquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Als jij met Hermann uitgaat dan kaapt hij alle vrouwen voor je neus weg.
Gelukkig voor jou gaat hij nooit uit.
episode 4 was saai.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En, vermaak je je een beetje?
sokken aandoen of amputerenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:19 schreef -supergirl- het volgende:
wat doe jE ALS je koude voeten hebt
sloffen aan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:19 schreef -supergirl- het volgende:
Tussen mijn dijbenen klemmen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:19 schreef -supergirl- het volgende:
jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
huh net sims opgestart? of wil je real life simsen :s
Waarom weer zo negatief en zeurderig?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
diepgang kan je zeker niet handelen.
hehequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:20 schreef Crip het volgende:
shit die glitter die ik op mn oog had gedaan krijg ik niet meer eraf
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom weer zo negatief en zeurderig?
quote:
Ja sorry, was niet serieus hoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom weer zo negatief en zeurderig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |