toernooien vind ik niet echt stoer an sich, maakt niet uit voor welke game.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er worden grotere toernooien voor smash gehouden dan tekken of street fighter :s
Gewoon uit het boek laten werken tog?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:05 schreef -supergirl- het volgende:
wanneer je een les moet voorbereiden maar geen inspiratie hebt
Wat voor les sg?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:05 schreef -supergirl- het volgende:
wanneer je een les moet voorbereiden maar geen inspiratie hebt
zeg ook niet dat dat stoer is, gewoon dat Smash op tyfushoog niveau gespeeld kan wordenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:04 schreef Crip het volgende:
[..]
toernooien vind ik niet echt stoer an sich, maakt niet uit voor welke game.
ik sloop jequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]ik maak iedereen af met mijn Captain Falcon
ik ook, shit man wat is ditquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:06 schreef Der_Mann het volgende:
Captain Falcon & Linkquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:06 schreef Der_Mann het volgende:
waarom zit je op al onze gevoelens te schijtenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:07 schreef Crip het volgende:
vind captain falcon wel altijd fuked up kneuzig eruit zien.
Crip, wat is je visie op de Duivelsverzen in de Koran?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:07 schreef Crip het volgende:
vind captain falcon wel altijd fuked up kneuzig eruit zien.
true maar ja. alles eromheenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gewoon uit het boek laten werken tog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |