SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee, jij dan!
quote:
Young god heeft de meeste albums wel in voorraad en de albums die out of print zijn komen er binnenkort ook weer aanquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:52 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Geen idee om eerlijk te zijn. Heb dit album zo'n 10 jaar geleden eens op digipack aangeschaft, maar op de young god records site kun je iig nog wel het album op cd kopen.
Wildlife van La Dispute. De naam van het album stond alleen op de verpakkingquote:
0 tekst op de hoes levert wel mooier artwork op.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wildlife van La Dispute. De naam van het album stond alleen op de verpakking
Hoe is die nieuwe eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:36 schreef bartrid het volgende:
Politicians in my eyesGeweldige plaat.
Nee hoor ... maar dat draai ik wel het meest.quote:
quote:
Ik dacht: ik doe nu ook maar een LPquote:Op zaterdag 14 november 2015 14:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De nieuwe van the dreamers, shiny
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2015 15:00:36 ]
quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:59 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik dacht: ik doe nu ook maar een LP
ABBA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |