Die STR is gewoon de betere wagen dit seizoen, de RBR's zitten er voor mijn idee vaker achter dan voor.. Het is niet zo als ik naar de puntentelling kijk, maar het scheelt niet veel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 09:21 schreef Fer het volgende:
Wat ook nog kan uitmaken, is dat door alleen STR te leveren, zij niet meer klakkeloos de bak en wielophanging van RBR kunnen kopieren, wat dit jaar een enorm sterk punt van STR is.
Nee nog, dat was alleen de eerste 4 races. Je ziet nu dat op moeilijke circuits zoals Suzuka de Redbull een veel betere Aero en downforce heeft.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 10:46 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Die STR is gewoon de betere wagen dit seizoen, de RBR's zitten er voor mijn idee vaker achter dan voor.. Het is niet zo als ik naar de puntentelling kijk, maar het scheelt niet veel.
Dat is wel gek inderdaad. STR zou toch in ieder geval het nieuws nu wel naar buiten kunnen brengen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:14 schreef Fer het volgende:
Overigens nog steeds geen nieuws over een engine deal. Bernie lijkt mij te liegen, op de momenten, dat hij zegt dat de problemen geregeld zijn en dat er 22 auto's komen.
Horner ziet er erg bezorgd en gestresst uit.
Horner was vrij duidelijk, of allebei een deal of bij beide gaat stekker eruit. Oftewel geen STR zonder RB.quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:28 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat is wel gek inderdaad. STR zou toch in ieder geval het nieuws nu wel naar buiten kunnen brengen?
Ehm jawel, STR is vrij kansloos zonder de wielophanging en electronica van Redbull. Omdat nu voor twee motoren te ontwikkelen is vrij duur. En het op het bord van STR leggen, zal ook niet de bedoeling zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:13 schreef Geralt het volgende:
Leuk dat Horner zoiets roept, maar het is niet zijn call.
Stel dat STR alleen overblijft, dan denk ik ook wel dat er meer sponsoren zijn om het budget op te krikken en alsnog te ontwikkelen aan het 2016 chassis met de kennis die ze nu nog hebben en mogelijk dat het team 1,5 keer zo groot word met slimme koppen uit het RBR team.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:15 schreef Fer het volgende:
[..]
Ehm jawel, STR is vrij kansloos zonder de wielophanging en electronica van Redbull. Omdat nu voor twee motoren te ontwikkelen is vrij duur. En het op het bord van STR leggen, zal ook niet de bedoeling zijn.
Of een deal voor beiden of allebei niks. Dat is niet Horner zijn call om te maken. Die kan er maar een maken en dat is Natteschnitzel. Die kan dat roepen. Iemand die de boel gewoon een beetje runt bij een van beide teams mag die call niet maken. Of hij had toevallig eigenaar moeten zijn van beiden teams. En dat is hij van allebei niet.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:15 schreef Fer het volgende:
[..]
Ehm jawel, STR is vrij kansloos zonder de wielophanging en electronica van Redbull. Omdat nu voor twee motoren te ontwikkelen is vrij duur. En het op het bord van STR leggen, zal ook niet de bedoeling zijn.
Ook dat kwam gewoon uit de onderbuik. Jeweettochquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:20 schreef Sinister-D- het volgende:
Wow, Vosss zegt eens iets wat waar is
Welk nieuws? Er is (nog) geen deal. Er zijn onderhandelingen. En daarbij zullen er voor de geruchten over 2015 Ferrari motoren eerst regels veranderd moeten worden.quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:28 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat is wel gek inderdaad. STR zou toch in ieder geval het nieuws nu wel naar buiten kunnen brengen?
Behalve als Natteschnitzel eruit stapt en Horner (Arden) de boel overneemt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Of een deal voor beiden of allebei niks. Dat is niet Horner zijn call om te maken. Die kan er maar een maken en dat is Natteschnitzel. Die kan dat roepen. Iemand die de boel gewoon een beetje runt bij een van beide teams mag die call niet maken. Of hij had toevallig eigenaar moeten zijn van beiden teams. En dat is hij van allebei niet.
Ergo: hij heeft daar niets over te zeggen. Mateschitz gaat over dergelijke besluiten en niemand anders.
2 teams?quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Welk nieuws? Er is (nog) geen deal. Er zijn onderhandelingen. En daarbij zullen er voor de geruchten over 2015 Ferrari motoren eerst regels veranderd moeten worden.
[..]
Behalve als Natteschnitzel eruit stapt en Horner (Arden) de boel overneemt.
Misschien.quote:
Bernie zou Renault dat (historische teams) geld dat ze willen beloofd hebben als ze RB blijven voorzien van motoren. De beslissing ligt dus bij Renault op dit moment.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:14 schreef Fer het volgende:
Overigens nog steeds geen nieuws over een engine deal. Bernie lijkt mij te liegen, op de momenten, dat hij zegt dat de problemen geregeld zijn en dat er 22 auto's komen.
Horner ziet er erg bezorgd en gestresst uit.
okequote:Op maandag 12 oktober 2015 08:46 schreef THEFXR het volgende:
ze moeten nu echt een beslissing gaan nemen ivm de 2016 wagen, je kan er niet zomaar iedere motor inhangen.
Ik heb Dieter ff je reactie gemailed. Als ik antwoord krijg post ik het hier. Geen dank.quote:Op maandag 12 oktober 2015 08:46 schreef THEFXR het volgende:
ze moeten nu echt een beslissing gaan nemen ivm de 2016 wagen, je kan er niet zomaar iedere motor inhangen.
In principe hoeft er niet zoveel te veranderen. Horner is nu al verantwoordelijk voor het RBR team en RB technologies dat zaken ontwikkeld voor RBR en STR. Dat kan dan onder de Arden vlag vallen, met Redbull als sponsor.quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:48 schreef Geralt het volgende:
Arden zie ik geen 2 teams runnen. Het kan wellicht, maar zo snel zie ik dat niet gebeuren eerlijk gezegd
Is dat spieren aanspannen wel een goed idee bij een crash?quote:"Ik zag de muur op me afkomen en wist dat het een grote klap zou worden", aldus de Fransman. "Ik liet in een fractie mijn stuur los, spande mijn spieren aan, sloot mijn ogen en wachtte tot het voorbij was. Toen ik mijn ogen na tien seconden weer opendeed was ik vooral blij dat ik ongedeerd was. Ik zal morgen geen marathon kunnen lopen, maar ik ben dankbaar dat opnieuw bewezen is dat de Formule 1 relatief veilig is."
Spieren aanspannen is wat anders dan je schrap zetten. Hij liet zijn stuur los in plaats van zich schrap te zetten, dus dat is goed. Dat voorkomt dat je je polsen/armen breekt door de klap.quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:22 schreef Geralt het volgende:
Quote van Grosjean:
[..]
Is dat spieren aanspannen wel een goed idee bij een crash?
Ik ben (wellicht abusievelijk ) in de veronderstelling dat dé reden waarom als een ongeluk gebeurd waarbij een dronkenlap betrokken is dat die er vaak zonder noemenswaardige kleerscheuren vanaf komen en de nuchtere tegenpartij vaak gewond of erger is juist doordat die dronkenlap te bezopen is om in een reflex zijn spieren aan te spannen vlak voordat de klap komt. Nuchtere mensen zien die klap aankomen en zetten zich schrap.
Ergo: is het wel slim van Grosjean om zich schrap te zetten?
De beslissing ligt op dit moment niet bij RB, maar bij de motorenleveranciers (Renault/Ferrari) dan wel bij te wijzigen regelgeving (in het geval van een 2015 Ferrari motor voor STR).quote:Op maandag 12 oktober 2015 08:46 schreef THEFXR het volgende:
ze moeten nu echt een beslissing gaan nemen ivm de 2016 wagen, je kan er niet zomaar iedere motor inhangen.
Hoe verklaar je dan dat heel vaak de dronkenlap er lichamelijk beter vanaf komt bij een ongeluk dan degene die nuchter is?quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:26 schreef sasquatsch het volgende:
Spieren aanspannen is hetzelfde als wat boksers doen om te voorkomen dat inwendige organen beschadigd worden door de klap op het lichaam, dus ja, dat is denk ik ook goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |